Amalialla taas sossurahat saapuneet

Vesa S

Amalia on taas mellastanut koko päivän suu vaahdossa. Sitä ne avustukset teettää.

Haen huomenna palstan seriffiksi. Nyt saa riittää nuo herjakirjoitukset ja Amalia joutuu etsimään elämälleen uuden sisällön.

Ystävällisin terveisin Pattayan ystävä Vesa

42

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvästit amalialle

      Tervetuloa seriffiksi! Amalia on tdella seonnut lopullisesti!

    • Victim79

      Tätä on odotettu jo vuosia! Toivon onnea että saadaan amalia kuriin lopultakin! Kiitos!

    • veljeeni

      Sinä palstan seriffiksi? Yhtä huono idea kuin Anu Saagim Suomen pressaksi. Auta armias. Kannattaa sitten muuttaa palstan nimikin, kiitos.

    • Vesa S

      Hakemus on sisässä. Henkilöihin ja matkakertomusten kirjoittajiin kohdistuvat herjat ovat kohta menneen talven lumia.

      • Pöksyt tutisee

        Kiva kuulla kyllä nyt pöksyt pojilla tutisee !


    • 288x

      Miksette perusta omaa palstaa, esim: Peräkammarin tumppuun vetäjät.

      • eloveeva

        Mutta sitähän toi Vesa vesku tossa ajaa takaa. Haluaa että tämä palsta muuttaa muotoaan aikamiesten runkkutumputtajien omaksi palstaksi. Siinä sitten kekkenään kertoilevat runkkujuttujaan ja ehkäpä vielä kilpailevat kuka runkuista on runkuttanut enemmän.

        Voipi sanoa nyt jo että kova skapa on siit kuka on Pattayan kovin panomies.

        Ei siinä mitään, mutta viihdettä tarjotaan oikein kaksin käsin.


    • totuus on;

      S24 ei ota tälle vilkkaimmalle palstalle modee, koska tämä on eräs s24:n helmistä, kaikkeine väittelyineen asiattomuuksineen.

      • money talks

        Ja mainostajat tykkää. Mainosrahoilla tätäkin palstaa ylläpidetään.


    • Saagimin tiedote:

      Saagim lyttäsi suomalaiset naiset ja ihmetteli miesten naismakua FOX:in keskiviikkona lähettämässä tiedotteessa.

      - Suomalainen nainen on lyhyt vaaleaverikkö, mutta useimmiten melko pullea. Syövätkö he liikaa pullaa vai tykkäävätkö suomalaiset miehet leveistä ahtereista? Se on minulle vielä arvoitus, mutta tulen sen kyllä perin pohjin ohjelmassa selvittämään, tylyttää Saagim tiedotteessa.

      - Suomalaisnaiset eivät käy suihkussa ennen rakastelua eivätkä sen jälkeen. Heidän mielestään on hienoa, kun suomalaisnainen tuoksuu omille ulosteilleen

      • tiedote saagimille

        Se nyt on ihan sama mitä tämä virolainen bimbo- blondi lumppu sanoo suomalaisista naisista, hän ei meitä tunne ja itsessään tuskin on mitään muuta aitoa kuin tyhjyys pääkopassa.

        Ja Lenitalle: tuleppa vaan katsomaan bodypump- tunnille meitä suomalaisia läskiperseitä, jäät toiseksi. Enpä ole ennen kuullut että suomalaiset naiset olisivat laiskoja, itse en ole ainakaan eikä kukaan tuntemani nainen suvussa, ystävä- ja tuttavapiirissä eikä työkavereissa. Enemmänkin noi virolaisakat lusmuilee työpaikalla ja ovat olevinaa tekevinään jotain.


      • älä pihistä enää
        tiedote saagimille kirjoitti:

        Se nyt on ihan sama mitä tämä virolainen bimbo- blondi lumppu sanoo suomalaisista naisista, hän ei meitä tunne ja itsessään tuskin on mitään muuta aitoa kuin tyhjyys pääkopassa.

        Ja Lenitalle: tuleppa vaan katsomaan bodypump- tunnille meitä suomalaisia läskiperseitä, jäät toiseksi. Enpä ole ennen kuullut että suomalaiset naiset olisivat laiskoja, itse en ole ainakaan eikä kukaan tuntemani nainen suvussa, ystävä- ja tuttavapiirissä eikä työkavereissa. Enemmänkin noi virolaisakat lusmuilee työpaikalla ja ovat olevinaa tekevinään jotain.

        ei se järvi soutamalla kulu


      • kaikkea kanssa
        tiedote saagimille kirjoitti:

        Se nyt on ihan sama mitä tämä virolainen bimbo- blondi lumppu sanoo suomalaisista naisista, hän ei meitä tunne ja itsessään tuskin on mitään muuta aitoa kuin tyhjyys pääkopassa.

        Ja Lenitalle: tuleppa vaan katsomaan bodypump- tunnille meitä suomalaisia läskiperseitä, jäät toiseksi. Enpä ole ennen kuullut että suomalaiset naiset olisivat laiskoja, itse en ole ainakaan eikä kukaan tuntemani nainen suvussa, ystävä- ja tuttavapiirissä eikä työkavereissa. Enemmänkin noi virolaisakat lusmuilee työpaikalla ja ovat olevinaa tekevinään jotain.

        Saagimilla on tarkka silmä, jolla näkee kuoren läpi.

        Hauskaa muuten, että Sika Amalia lesoo täällä jumppaamisellaan. Lähellä on tilanne, jossa alkaa taas Sian Naimaiden kehuskelu, jossa pannaan äitiä ja tytärtä samalla pesemättömällä munalla pesemättömiin suoliin.


      • rako joustaa
        älä pihistä enää kirjoitti:

        ei se järvi soutamalla kulu

        mutta ahteri notkistuu


    • Lenita.

      Oikeassa Saagim on. Suomalaiset naiset lihavia itsekeskeisiä läskiperseitä ja erittäin laiskoja. Pukeutuakaan suomalainen nainen harvoin osaa tyylikkäästi, riisuutumisesta puhumattakaan.

      • Miehinen mies

        Nelikymppiset suominaiset eivät ole kuulleet sheivauksesta mitään tai sitten he kapinoivat feminismipäissään sen karvapehkonsa kanssa jonka päälle kiskaistaan kodikkaasti nansot. Totta on sekin että suomituhero haisee melkein aina.

        Siinä suomitussujen valossa ihmettelen sitä että haisevaan thaikkutuheroon en ole koskaan törmännyt. Thaikku ei edes tiedä mitä on feminismi vaan he hyväksyvät naisen roolin mukisematta ja antavat miehen olla mies.


      • evitaaa
        Miehinen mies kirjoitti:

        Nelikymppiset suominaiset eivät ole kuulleet sheivauksesta mitään tai sitten he kapinoivat feminismipäissään sen karvapehkonsa kanssa jonka päälle kiskaistaan kodikkaasti nansot. Totta on sekin että suomituhero haisee melkein aina.

        Siinä suomitussujen valossa ihmettelen sitä että haisevaan thaikkutuheroon en ole koskaan törmännyt. Thaikku ei edes tiedä mitä on feminismi vaan he hyväksyvät naisen roolin mukisematta ja antavat miehen olla mies.

        Onko sulla tilastoa väitteillesi nelikymppisten suomalaisten naisten tuheroista ja sheivaamisesta, vai mennäänkö mutu-tiedoilla?

        Voiko thaikkujen huoraamista sanoa mitenkään naiselliseksi? Kaikki äijät käyvät naamataulusta, iästä ja kansallisuudesta riippumatta. Monta panoa päivässä ja farangi vaihtuu heti kun edellinen on saatu koneeseen. Rahan lypsäminen jatkuu sen jälkeen. Jos on yleinen panopuu, niin pitäähän sen kauppatavaran olla kunnossa.


      • tortun pesulle mars!
        evitaaa kirjoitti:

        Onko sulla tilastoa väitteillesi nelikymppisten suomalaisten naisten tuheroista ja sheivaamisesta, vai mennäänkö mutu-tiedoilla?

        Voiko thaikkujen huoraamista sanoa mitenkään naiselliseksi? Kaikki äijät käyvät naamataulusta, iästä ja kansallisuudesta riippumatta. Monta panoa päivässä ja farangi vaihtuu heti kun edellinen on saatu koneeseen. Rahan lypsäminen jatkuu sen jälkeen. Jos on yleinen panopuu, niin pitäähän sen kauppatavaran olla kunnossa.

        Eli käänteisesti ajateltuna on mielestäsi normaalia että "normaalilla" suomineidolla ei ole tavara kunnossa ja se saa siksi haista koska hänellä ei tarvitse olla tavara kunnossa? Hyi helevetti. Kyllä minä valitsen sen pron niin paljon mielummin.

        Suominaisille kun pikkuisen annat siimaa ja panet niitä kerran kunnolla niin niistä ei meinaa päästä eroon ei sitten millään kun lisää pitäisi saada. Vaikka et ole antanut mitään ymmärtää niin suominaiset kuvittelevat että paneminen on ikuisen rakkauden ja seurustelun merkki vaikka kyse olisi vain panemisesta. Yötä myöten tulee tekstiviestejä ja kaivavat romantiikkaa vaikka kivestä esiin kun sen pään ottavat. Silkkaa haisevaa harmia.

        Thait ymmärtävät pelin hengen eivätkä haise.


      • nyt oomma ytimesä
        tortun pesulle mars! kirjoitti:

        Eli käänteisesti ajateltuna on mielestäsi normaalia että "normaalilla" suomineidolla ei ole tavara kunnossa ja se saa siksi haista koska hänellä ei tarvitse olla tavara kunnossa? Hyi helevetti. Kyllä minä valitsen sen pron niin paljon mielummin.

        Suominaisille kun pikkuisen annat siimaa ja panet niitä kerran kunnolla niin niistä ei meinaa päästä eroon ei sitten millään kun lisää pitäisi saada. Vaikka et ole antanut mitään ymmärtää niin suominaiset kuvittelevat että paneminen on ikuisen rakkauden ja seurustelun merkki vaikka kyse olisi vain panemisesta. Yötä myöten tulee tekstiviestejä ja kaivavat romantiikkaa vaikka kivestä esiin kun sen pään ottavat. Silkkaa haisevaa harmia.

        Thait ymmärtävät pelin hengen eivätkä haise.

        meilä Lapissa sen tietävät, jo, poro onkin hyvä, niin junantuomale ko kelle tahasa


      • Amalian jälkikasvua?
        tortun pesulle mars! kirjoitti:

        Eli käänteisesti ajateltuna on mielestäsi normaalia että "normaalilla" suomineidolla ei ole tavara kunnossa ja se saa siksi haista koska hänellä ei tarvitse olla tavara kunnossa? Hyi helevetti. Kyllä minä valitsen sen pron niin paljon mielummin.

        Suominaisille kun pikkuisen annat siimaa ja panet niitä kerran kunnolla niin niistä ei meinaa päästä eroon ei sitten millään kun lisää pitäisi saada. Vaikka et ole antanut mitään ymmärtää niin suominaiset kuvittelevat että paneminen on ikuisen rakkauden ja seurustelun merkki vaikka kyse olisi vain panemisesta. Yötä myöten tulee tekstiviestejä ja kaivavat romantiikkaa vaikka kivestä esiin kun sen pään ottavat. Silkkaa haisevaa harmia.

        Thait ymmärtävät pelin hengen eivätkä haise.

        Teinipoppari Iisakki Elliottikin lauloi juuri radiossa, kuinka se nai lammasta. Siltä se ainakin kuulosti.


      • evitaaa
        tortun pesulle mars! kirjoitti:

        Eli käänteisesti ajateltuna on mielestäsi normaalia että "normaalilla" suomineidolla ei ole tavara kunnossa ja se saa siksi haista koska hänellä ei tarvitse olla tavara kunnossa? Hyi helevetti. Kyllä minä valitsen sen pron niin paljon mielummin.

        Suominaisille kun pikkuisen annat siimaa ja panet niitä kerran kunnolla niin niistä ei meinaa päästä eroon ei sitten millään kun lisää pitäisi saada. Vaikka et ole antanut mitään ymmärtää niin suominaiset kuvittelevat että paneminen on ikuisen rakkauden ja seurustelun merkki vaikka kyse olisi vain panemisesta. Yötä myöten tulee tekstiviestejä ja kaivavat romantiikkaa vaikka kivestä esiin kun sen pään ottavat. Silkkaa haisevaa harmia.

        Thait ymmärtävät pelin hengen eivätkä haise.

        Älä laita sanoja suuhuni. En ole käänteisesti sanonut yhtään mitään, ajatus oli vain sinun.

        Juuri kysyin sinulta ensimmäisessä lauseessa että onko sinulla tilastoa väitteillesi, että suomalaisten naisten eivät sheivaa ja pese alapäätäänsä? Jos tollaista laukoo, pitää kyllä tuntea koko Suomen maan naiset. Taitaa vaan mennä ihan mutu- tuntumalla ja hieman höystettynä vihalla suomalaisia naisia kohtaan. Et taida olla kylän tavoitelluin mies.

        Olen pahoillani puolestasi miten koet suomalaiset naiset. Kannattaa varmaan katsoa itseäänkin peiliin, jottei totuus unohtuisi omasta miehekkyydestä, tahdikkuudesta, ystävällisyydestä ja epä- itsekkyydestä. Itse ainakin kun tapaan jonkun ihanan ihmisen, en siitä halua päästä eroon ja jos ja kun tunne on molemminpuolinen, fine; kaikki toimii itsestään, siinä ei tarvitse miettiä tollasia sairaita ajatuksia kuin sinä päässäsi ajattelet.

        Vaikutat sellaiselta mieheltä, että olet hieman hakoteillä ja omat ajatuksesikin ovat ristiriitaisia. Siksi sinulle onkin hyvä tällaiset pano- ja irtosuhteet ja niitä saa mielinmäärin siellä Thaimaassa ilman hajua. Jokainen tablaa tyylillään ja toivotan vain onnea elämällesi:-)


      • goatcheese on hyvää
        Amalian jälkikasvua? kirjoitti:

        Teinipoppari Iisakki Elliottikin lauloi juuri radiossa, kuinka se nai lammasta. Siltä se ainakin kuulosti.

        tv uutisissa tuli samaa, laulaa MARRY THAT GOAT (eli nai se pukki)

        Taitaa olla Iicakin teinihuumoria


      • Torttumies V
        evitaaa kirjoitti:

        Älä laita sanoja suuhuni. En ole käänteisesti sanonut yhtään mitään, ajatus oli vain sinun.

        Juuri kysyin sinulta ensimmäisessä lauseessa että onko sinulla tilastoa väitteillesi, että suomalaisten naisten eivät sheivaa ja pese alapäätäänsä? Jos tollaista laukoo, pitää kyllä tuntea koko Suomen maan naiset. Taitaa vaan mennä ihan mutu- tuntumalla ja hieman höystettynä vihalla suomalaisia naisia kohtaan. Et taida olla kylän tavoitelluin mies.

        Olen pahoillani puolestasi miten koet suomalaiset naiset. Kannattaa varmaan katsoa itseäänkin peiliin, jottei totuus unohtuisi omasta miehekkyydestä, tahdikkuudesta, ystävällisyydestä ja epä- itsekkyydestä. Itse ainakin kun tapaan jonkun ihanan ihmisen, en siitä halua päästä eroon ja jos ja kun tunne on molemminpuolinen, fine; kaikki toimii itsestään, siinä ei tarvitse miettiä tollasia sairaita ajatuksia kuin sinä päässäsi ajattelet.

        Vaikutat sellaiselta mieheltä, että olet hieman hakoteillä ja omat ajatuksesikin ovat ristiriitaisia. Siksi sinulle onkin hyvä tällaiset pano- ja irtosuhteet ja niitä saa mielinmäärin siellä Thaimaassa ilman hajua. Jokainen tablaa tyylillään ja toivotan vain onnea elämällesi:-)

        Ei nyt ihan noin.

        Sorruin provoiluun mutta tein sen luumu poskessa. En tykkää yleistyksistä, en sovinismista, en feminismistä, en rasismista enkä väkivallasta. Suomesta löytyy aivan loistavia naisia vaikka kuinka paljon ja jokaisessa on hyvää.

        Ainoat ikävämmät kokemukseni ovat pitkään yksin olleet miehiin katkeroituneet naiset. Useimmilla heistä on ollut koira tai he ovat hevosihmisiä.
        Ystävällisenä ja ulospäin suuntautuneena miehenä olen koettanut auttaa heitä itsetuntonsa kanssa olemalla kaveri ja kannustaja ja kohta poks he ovat käsittäneet minut väärin ja kohta hops ollaan oltu sängyssä (puoliksi vasten tahtoani) ja siitä alkaa ongelmat kun minulla on sitoutumiskammo ollut eroni jälkeen enkä tyydy kovin vähään.

        Deittaillut olen suomessa viimeisen 3 vuoden aikana sellaista 20 naista joista puolet suunnilleen deittipalstojen kautta ja puolet livemarkkinoilta mutta kun ei ole kolissut niin ei ole kolissut.
        Olen aina ollut naisten mieleen ja joudun silloin tällöin karistelemaan liian innokkaita naisia ympäriltäni turvautuen tarvittaessa jopa tylyyteen josta en tykkää.

        Etsiskelen sitä prinsessaa edelleen enkä suhtaudu kevyesti yhteenkään suhteeseen. Maksullisia kohtelen Thaimaassa kuin tyttöystävää ja kaveria. Seksi tulee muun hauskanpidon kylkiäisenä.
        Pari kertaa olen ihastunut iloisiin tyttöihin mutta minussa asuu myös realisti joka tietää että se ei olisi pitkä tie.

        Toinen vaimoni oli niin high class- nainen että rehellisyyden nimissä minun on vaikea uskoa että löytäisin mistään parempaa. Ripaus katkeruutta ja kostoa siitä asuu siis itsessänikin ja en hevillä anna itselleni anteeksi että munasin sen suhteen.

        Kiitos psykoanalyysistä ja siitä että sain tässä avautua. 8)


      • kunnon haiklääs
        Torttumies V kirjoitti:

        Ei nyt ihan noin.

        Sorruin provoiluun mutta tein sen luumu poskessa. En tykkää yleistyksistä, en sovinismista, en feminismistä, en rasismista enkä väkivallasta. Suomesta löytyy aivan loistavia naisia vaikka kuinka paljon ja jokaisessa on hyvää.

        Ainoat ikävämmät kokemukseni ovat pitkään yksin olleet miehiin katkeroituneet naiset. Useimmilla heistä on ollut koira tai he ovat hevosihmisiä.
        Ystävällisenä ja ulospäin suuntautuneena miehenä olen koettanut auttaa heitä itsetuntonsa kanssa olemalla kaveri ja kannustaja ja kohta poks he ovat käsittäneet minut väärin ja kohta hops ollaan oltu sängyssä (puoliksi vasten tahtoani) ja siitä alkaa ongelmat kun minulla on sitoutumiskammo ollut eroni jälkeen enkä tyydy kovin vähään.

        Deittaillut olen suomessa viimeisen 3 vuoden aikana sellaista 20 naista joista puolet suunnilleen deittipalstojen kautta ja puolet livemarkkinoilta mutta kun ei ole kolissut niin ei ole kolissut.
        Olen aina ollut naisten mieleen ja joudun silloin tällöin karistelemaan liian innokkaita naisia ympäriltäni turvautuen tarvittaessa jopa tylyyteen josta en tykkää.

        Etsiskelen sitä prinsessaa edelleen enkä suhtaudu kevyesti yhteenkään suhteeseen. Maksullisia kohtelen Thaimaassa kuin tyttöystävää ja kaveria. Seksi tulee muun hauskanpidon kylkiäisenä.
        Pari kertaa olen ihastunut iloisiin tyttöihin mutta minussa asuu myös realisti joka tietää että se ei olisi pitkä tie.

        Toinen vaimoni oli niin high class- nainen että rehellisyyden nimissä minun on vaikea uskoa että löytäisin mistään parempaa. Ripaus katkeruutta ja kostoa siitä asuu siis itsessänikin ja en hevillä anna itselleni anteeksi että munasin sen suhteen.

        Kiitos psykoanalyysistä ja siitä että sain tässä avautua. 8)

        http://pystykorvat.suntuubi.com/?cat=29

        siinä sulle Naimaan rinsessaa


      • evitaa
        Torttumies V kirjoitti:

        Ei nyt ihan noin.

        Sorruin provoiluun mutta tein sen luumu poskessa. En tykkää yleistyksistä, en sovinismista, en feminismistä, en rasismista enkä väkivallasta. Suomesta löytyy aivan loistavia naisia vaikka kuinka paljon ja jokaisessa on hyvää.

        Ainoat ikävämmät kokemukseni ovat pitkään yksin olleet miehiin katkeroituneet naiset. Useimmilla heistä on ollut koira tai he ovat hevosihmisiä.
        Ystävällisenä ja ulospäin suuntautuneena miehenä olen koettanut auttaa heitä itsetuntonsa kanssa olemalla kaveri ja kannustaja ja kohta poks he ovat käsittäneet minut väärin ja kohta hops ollaan oltu sängyssä (puoliksi vasten tahtoani) ja siitä alkaa ongelmat kun minulla on sitoutumiskammo ollut eroni jälkeen enkä tyydy kovin vähään.

        Deittaillut olen suomessa viimeisen 3 vuoden aikana sellaista 20 naista joista puolet suunnilleen deittipalstojen kautta ja puolet livemarkkinoilta mutta kun ei ole kolissut niin ei ole kolissut.
        Olen aina ollut naisten mieleen ja joudun silloin tällöin karistelemaan liian innokkaita naisia ympäriltäni turvautuen tarvittaessa jopa tylyyteen josta en tykkää.

        Etsiskelen sitä prinsessaa edelleen enkä suhtaudu kevyesti yhteenkään suhteeseen. Maksullisia kohtelen Thaimaassa kuin tyttöystävää ja kaveria. Seksi tulee muun hauskanpidon kylkiäisenä.
        Pari kertaa olen ihastunut iloisiin tyttöihin mutta minussa asuu myös realisti joka tietää että se ei olisi pitkä tie.

        Toinen vaimoni oli niin high class- nainen että rehellisyyden nimissä minun on vaikea uskoa että löytäisin mistään parempaa. Ripaus katkeruutta ja kostoa siitä asuu siis itsessänikin ja en hevillä anna itselleni anteeksi että munasin sen suhteen.

        Kiitos psykoanalyysistä ja siitä että sain tässä avautua. 8)

        On sinulla sitten ongelmat, huoh!
        Olet deittaillut, sitoutumiskammo ja naiset takertuvat, vaikka itse olet vain panohommista kiinnostunut. Tiedän kyllä naisia, jotka harrastavat seksiä, mutta eivät halua mitään muuta miehiltä. Miten sitten jotkut miehet jaksavatkin alkaa takertumaan näihin naisiin. Kannattaisi vaan tajuta, että se on pelkkää panoa!!

        Onko nämä 20 naista otoksesi nyt sitten näihin ajamattomiin ja pesemättömiin tuheroihin? Kova olet arvostelemaan naisia ja niinkuin sanoin, että kannattaa katsoa itseäänkin peiliin ja miettiä onko itse niin täydellinen. Myös sheivausta ja alapäänpesua suositellaan miehillekkin, ei sellainen karvapehko haarojen välissä ole kovin kaunista katseltavaa ja onhan se epähygieenistäkin. Teissä miehissä on se erikoinen piirre, että kuvittelette aina olevanne jotenkin erinomaisia ja olette kovia arvostelemaan naisia, vaikka itsessänne ette ole juurikaan sen kummallisempia.

        Et suhtaudu kevyesti yhteenkään suhteeseen, muuta silti pidät niitä pelkkinä panojuttuina. Aika erikoista. Oli niin tai näin, mutta onnea sen prinsessan etsimiseen.


      • Phitsanulokin aarre
        kunnon haiklääs kirjoitti:

        http://pystykorvat.suntuubi.com/?cat=29

        siinä sulle Naimaan rinsessaa

        Ajaako tuommonen hirveä. Haitaan Isanista akat alle ja Phitsanulokin kansallisaarre karhunkaatoon, vaan kaataa nuo akat net karhutkin. Sika Amalia kaataa vaan Karhua kitaansa.


    • lähialueilla ongelma

      Kävin viikonloppuna Drusbassa Viipurissa. Nyt vilkaisin Suolen vennäin-palstaa ja ihmettelin, miksei siellä femakkohoratsut paheksu tilannetta kaupungissa.

      Sosiaalikasvattajana olen tottunut erottamaan, kuka on itseään myyvä pirihoratsu kuka vain puhdas haarakauppias. Put put putputtimella olisi iso työmaa omassa maassaan, jos siihen haluaisi vain ryhtyä.

      Nyt lokakuun lopussa Pattikselle, siellä ehkä voisikin antautua, Viipurissa tytöt olivat lähinnä iljettäviä JA NIITÄ ON PALJON....

      • Anussaagin

        Nyt laitan sormen omaan karvattomaan anukseeni ja mietin seuraavaa liikettä.


      • put put put
        Anussaagin kirjoitti:

        Nyt laitan sormen omaan karvattomaan anukseeni ja mietin seuraavaa liikettä.

        Muista imea ja pitää silmalla, ettei kirkkovene kurkista anussukellusvaylalta.


      • ei norjanlohta
        put put put kirjoitti:

        Muista imea ja pitää silmalla, ettei kirkkovene kurkista anussukellusvaylalta.

        Suomesta saa yhä viedä venäjälle äidinmaitoa.


      • ziguli sputnik
        ei norjanlohta kirjoitti:

        Suomesta saa yhä viedä venäjälle äidinmaitoa.

        Mennee sinne yhä autojakin


    • Komppaan Torttumiestä jonka sanoista huokuu totuudenpoikasta sekä elämänkokemusta.

      Rva evitaa'a hieman kummeksun että viihtyy juurikin tällä palstalla tuolla asenteella. Toki onhan meillä omatkin amaliamme. Sinä sentään olet fiksu.
      Palstamme on sanoisinko hieman huonomaineinen ja siinä mielessä ymmärrän toki lukuhalukkuutesi.
      Puolustat kovin suomityttöjä. Kyllä kai heissäkin hyviä löytyy mutta yleensä kaikkein äveriäimmät heput ne saavat. Meille taviksille jäävät sitten ne tavallisimmat naiset.

      Ikäähän meille miehillekin kaikille karttuu koko ajan mutta naismaku pysyy samana.
      Kotomaassa naistason säilyttäminen vaatii aina pulleata lompakkoa. Tavalla tai toisella siitä turrista saa maksaa, huolitelluista enemmän.

      Minulla on ollut venäläinen ja virolainen tyttöystävä jotka pitivät itsensä timmissä kunnossa kaikin osin aivan käskemättä. Suomi- likoista ei voi aina sanoa samaa.

      Toki miehillekin suosittelen alapään siistimistä. Varren höyläyskin antaa näennäistä lisäpituutta pari tuumaa.

      Ja niin tämähän on Pattis- palsta; kyllähän ammattimaisen oppaan tavara on takuuvarmasti huoliteltu ja hajuton. Onhan se heidän työkalunsa.

      • 65yesyesyes

        Kummeksuttaa mitä sinä teet tällä palstalla ja miten tämä keskustelu nyt sinuun liittyy? Sultahan ei tuossa kysytty yhtään mitään ja puhut asian vierestä tietämättömänä ja halusta vain kommentoida jotain. Arvatenkin olet sovinisti ja haluat vain parjata suomalaisia naisia, eikö?


      • 69 on parempi
        65yesyesyes kirjoitti:

        Kummeksuttaa mitä sinä teet tällä palstalla ja miten tämä keskustelu nyt sinuun liittyy? Sultahan ei tuossa kysytty yhtään mitään ja puhut asian vierestä tietämättömänä ja halusta vain kommentoida jotain. Arvatenkin olet sovinisti ja haluat vain parjata suomalaisia naisia, eikö?

        Atamaani vaan kertoi miten asiat.turha faktoista on suuttua.


    • Minä sauhuilen tällä palstalla siksi että olen vankkumaton Pattisfani.

      Tälle palstalle saa kaikki kirjoitella aivan mitä haluaa ilman kutsuakin.

      En oikeastaan edes tiedä mitä kaikkea ehdoton sovinismi sisältää joten en voine sitä olla. Jos haluaisin parjata suomalaisia naisia toki olisin sen tehnyt edellisessä kirjoitelmassani.

      Kiitän kuitenkin huomiostasi.

    • T:gin Kekkeruusi

      peukuttakaa amaliaa, niin se pysyy pois himoistaan ja palstalta

    • vai jaellaanko

      eikai sossirahoja keskellä viikkoa jaella

      vai onko saanut myytyä per.settään, jollekin sokealle

      • rankin hajut

        sossi ? Sossi bar, Tallinnan varmin paikka saada pimpsuketta ?

        Vaan enpä usko edes sokean antautuvan Sika Amalialle, jo sen haju on niin kuvottava.


      • 55555
        rankin hajut kirjoitti:

        sossi ? Sossi bar, Tallinnan varmin paikka saada pimpsuketta ?

        Vaan enpä usko edes sokean antautuvan Sika Amalialle, jo sen haju on niin kuvottava.

        ho hohooo

        hajusta sen tuntee, kun on pesemätön, kuten Anu Saagim on aistinut


      • altos

        No sehän se tietää parhaiten, joka niitä saa:-)

        Sinulta nyt ei kukaan sitä kullia ota imeäkseen kuin thailikka hierontalaitoksessa.


      • alapäästä puhumattak
        altos kirjoitti:

        No sehän se tietää parhaiten, joka niitä saa:-)

        Sinulta nyt ei kukaan sitä kullia ota imeäkseen kuin thailikka hierontalaitoksessa.

        thait ovat hyvin tarkkoja puhtaudesta, niin itsensä kuin partnerienkin.

        Jagiksen keskikaljajuoppo ämmät antaa kilinvitut jopa aamupesulle,


    • hyvää yötä

      Jopa on Amalia ahkeroinut, eikö sikakarsinassa muuta tekemistä olekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe