Jussi & The Boys 50's

Snellman-salissa

Jussi & The Boys esiintyy viikonloppuna Snellman-salissa 50-vuotis juhlakonsertin merkeissä. Mitä muistoja teillä on tästä legendasta vuosikymmenien varrelta ja milloin kävitte ensimmäisen kerran heidän keikallaan?

Itse kävin katsomassa heitä ensimmäisen kerran livenä Kokkolan Urheilutalolla joskus 70-luvulla mutta en muista mitään muuta kuin, että yleisö tappeli siellä täällä, koska olin niin päissään ja aamulla oli mustasilmä :)

http://www.kp24.fi/uutiset/teemat/1480/374685/Kun-Raittisen-Jussi-Kaustisella-pahennusta-herätti

25

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häh

      Siis kuka on jussi&the boys ?

      • Hektori Hablaa

        Mun mummoni muni sun mammasi sun mammasi muni mut, eksää muista enään, ai niin ethän sä ollu sillon ees alulla. Hurriganes oli kans kova sana niihin aikoihin ja naiset enemmän lääpällään mitä nyt ;D


      • bourbon_street
        Hektori Hablaa kirjoitti:

        Mun mummoni muni sun mammasi sun mammasi muni mut, eksää muista enään, ai niin ethän sä ollu sillon ees alulla. Hurriganes oli kans kova sana niihin aikoihin ja naiset enemmän lääpällään mitä nyt ;D

        Joo no Remu oli niitä linnakundeja mutta Jussi on puhdas kuin pulmunen ja niin maskuliininen voi, että.


    • Noys

      Mää luulin että se on kuollut?

      vai onko tää joku kover bändi?

      • Halwari Tuohitorvi

        Se mitään kuollu oo kö terve kö pukki ja komistunu vaan sitäpaitsi ne on Matti ja Teppo keillä on toinen jalaka hauassa Jussi porskuttaa vielä pitkään. Kahto vaikka lauantaina ihte, jos ny sulla on sinne varaa.


    • Metsämökin tonttu

      Jussi Raittinen voitti Syksyn sävelen vuonna 1974 ja sen jälkeen on tapahtunut paljon mm, marraskuussa 2006 tasavallan presidentti myönsi hänelle Suomen Leijonan Pro Finlandia -mitalin ei mikään hassumpi saavutus.

    • Nuopparin Kake

      Jou se oli muuten Eero Raittinen joka perusti ton bändin mut siirty jo 60-luvul soolouralle ja tän veli Jussi jatko bändin keulakuvana näihin päiviin asti.

      • Memorimies

        Höpö höpö Jussi sen The Boys yhtyeen perusti jo kuusikymmentä luvun alkupäässä ja Eero lauloi vain taustoja. Jussi oli keulakuva alusta asti ja olipa muuten kova hitti aikoinaan ja vielä tänäänkin se Kesäduuni Blues muistatteko?


      • Vanha Kippari 2 pöyt
        Memorimies kirjoitti:

        Höpö höpö Jussi sen The Boys yhtyeen perusti jo kuusikymmentä luvun alkupäässä ja Eero lauloi vain taustoja. Jussi oli keulakuva alusta asti ja olipa muuten kova hitti aikoinaan ja vielä tänäänkin se Kesäduuni Blues muistatteko?

        Hei hei hei,,,luin että konsertissa esiintyy myös Ykspihlajan Bono,,alias Sami Heinonen !Yee nyt me menemme kuuntelemaan.


    • Onko loppuunmyyty?

      No Snellman-salissa ei tartte ainakaan pelätä saavansa pannuun vaan oli net hemmetin kovia idoleja villihteen aikoinans.

      • Kokkolan koukaarit

        Kerrain sain MILFii


      • Kolme kitaraa
        Kokkolan koukaarit kirjoitti:

        Kerrain sain MILFii

        Tapu tapu soiko sulla taustalla Sleepy Sleepersien Liuskis läyskis lepakko häh?


    • birder

      Kuulin heitä 90-luvulla Kokkolan jäähallissa, olivat Gerry & Peacemakers - yhtyeen lämmittelijöinä. Kivaa oli. Monta heidän levyään löytyy kotoa.

    • tuota noin

      onko kaikki paikat istumapaikoja?

      • Kapellimestari Viulu

      • Rokkitaatto
        Kapellimestari Viulu kirjoitti:

        Ai sinä et ole näemmä käynyt koskaan Snellman-salissa on kuule paljon hienompi paikka kuin esim. English Pub katsoppas tuolta.
        http://yle.fi/uutiset/snellman-sali_uudistui_kokkolassa/7461336

        Voiku fiini konserttisali kyllä tuolla kelpaa rokata.


      • Tere tulemas

      • tuota noin

    • mr px

      rock and roll

    • Go GO on

      Onko jo vahvarit päälää

    • Sali bänd

      Mitenkäs konsertti sujui oliko sali täynnä porukkaa?

      • Raili ja Esa

        Oli paljon porukkaa.Istuimme takana ja etuosat olivat aivan täynnä.


    • ääni kuului

      Varmaan takaosa oli paraspaikka kuunnella melkoista mekkalaa.
      Jussi ei enää äänellään loista, onneksi Sami pelasti jotakin illasta.

      Menisi vielä "vanhallakin" muutaman äänikirkastuksen jälkeen, mutta ei jussi ja pojat mitenkään selvää sävähdyttänyt.

    • Eero ja Jussi & The Boys esiintyi Varkaudessa vuonna 1991, asuntomessujen aikaan. Toistaiseksi ainoa kerta kun bändin olen nähnyt. Komean uran Boys on tehnyt, todellinen suomirockin legenda. :)

    • Hyvä oli

      Turha kitistä, keikka oli hyvä!
      Oli jopa viihdyttävämpi kuin viikkoa paria myöhemmin samalla estradilla esiintynyt Agents.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe