iPhone 4, 8Gt tehdashuollettu, 199,90€

miettijä.

erehtyyköhän joku ostamaan noitakin Anttilasta

13

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi ei?

      Miksi ei?

      • kslis on

        Verkkokaupasta saa 99


      • arvelija.
        kslis on kirjoitti:

        Verkkokaupasta saa 99

        eikö ne myyty jo?


      • Miksi ei?
        kslis on kirjoitti:

        Verkkokaupasta saa 99

        No sitten ei tietenkään kalliimmalla kannata, ja eipä tuo nyt vanhaa luuria kovin järkevä muutenkaan ole ellei jb ajattele siihen.


      • vergokauppa
        arvelija. kirjoitti:

        eikö ne myyty jo?

        Uusi erä tulossa. Jenkeissä kauppa ei käy romuilla ja ne rahdataan suomeen riesaksi.


      • Romu Rautaa
        vergokauppa kirjoitti:

        Uusi erä tulossa. Jenkeissä kauppa ei käy romuilla ja ne rahdataan suomeen riesaksi.

        Mikä idea. Ei applella tyhmiä olla kohta raahataan kottaraispäntöt korjattuna


    • oletko rajoitteinen?

      Hyvä TOIMIVA puhelin miksipä ei?

      • Aikansa kutakin

        Ei tule edes turvapäivityksiä. Safarikin tahmaa.. Ehkä audiolatenssilla pärjää mutta muuten aikansa elänyt.
        Muuten kuoleman ote pitää edelleen.


    • lippone14

      No iPhone 4 on hyvä puhelin onko järkee muute ostaa mitää nokioita apple on paras mul vaan on iPhone 5s

    • Rutinapuhelin

      Nelonen on kuuluista todella huonoista yhteyksistä, kuuluisa kuolemanotekkin on vaivana.

      Ehkä suurin ongelma on, että puhelut menee totaalisen poikki kun on höpöttänyt 10 minuuttia.

    • nelkkuonhyvä

      Nelonen on hyvä puhelin isolla 32:n muistilla. On sääli, oikeastaan todella typerää, että siihen ei saa turvapäivityksiä. Nelkku on todellinen Jobs-malli ja siksi sitä pitäisi edelleen huoltaa. Käteen paras puhelin kautta aikain ja näyttö todella hyvä, täyttä nykyaikaa. Latausnopeuksissa ei luonnollisestikaan pärjää uusille Android-malleille. Tosin ei niille pärjää uudet kutosetkaan, ei edes plussat.

      • miettijä

        oletko koomikko?


      • herranauru

        Olen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe