Auttakee! Steam pätkii

Apua kaipaileva

Käytössä oleva tuotetunnus

Toinen Steam tili (minä?) on jo aktivoinut antamasi tuotetunnuksen, joten se ei kelpaa.

Pelin aktivointia ei ole suoritettu loppuun.

Jos olet rekisteröinyt Etkä muista nimeä valitse palauta. Saat nimen sähköpostiin.

No wihturi niin mä valitsinkin palauta, mutta viestiä en saanut. Miten mä saan sen nollattua ja itelleni takas käyttöön ??
(Meni luultavasti vanhaan sähköpostiin, jonka salasanat katos kun windows kaatu ja niin katos steamikin samalla)

Mutta miten tuon saa nollattua ja mistä ??

95

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme touhua

      Pystytkö nollaamaan sen vanhan sähköpostitilin salasanan? Sinne ne viestit luultavasti menevät. Jos et, niin sitten ota yhteyttä Steamin asiakaspalveluun, he todennäköisesti voivat muuttaa Steam-tiliisi kytketyn sähköpostiosoitteen, jos pystyt aukottomasti todistamaan olevasi kyseisen Steam-tilin omistaja.

      Ja sitten ihan vastaisen varalle, ei kannata olla tuollainen hutilo omien tietojen kanssa... ota nyt edes varmuuskopiot hyvä ihminen.

      • Sikoja ON

        Miten sen sähköpostin salasanan voi nollata?? Käsittääkseni ei mitenkään.

        Steamin "asiakaspalvelu" on kone, joka antaa koneen vastauksia. Juuri sitä tässä haetaankin, että eikö siellä saa yhteyttä kehenkään mistään??
        Koneen kanssa ei oikein pysty asiaa selvittämään.
        Vähän kuin soittaisit johonkin yritykseen, jossa olisi puhelinvastaajana kone, mutta ei yhtäkään oikeata vaihtoehtoa. (eli vika on steamissa ja niiden järjestelmässä)

        Täytyy myöntää, että jos olisi saanut elää rauhassa ilman kusipäitä, niin olisi varmasti tiedotkin paremmassa tallessa. Mutta kun asunnottomana joutuu asumaan metsässä, niin salasanat eivät ole silloin suurin huolenaihe.
        Että sellainen "hyvinvointi" valtio.

        Ja irvikissat siinäkin on ihan turha inistä, että olisi oma vika. Sanon jo etukäteen, ennenkuin trollihomot ilmaantuvat, että vuokranantaja yritti nostaa vuokraa enemmän ku laki sallii .. 200 euroa. Siihen ei voinut taipua ja kun en suostunut niin sanoi laittavansa asunnon myyntiin. Sika mikä sika. Aivan oikein!


      • Sikoja ON kirjoitti:

        Miten sen sähköpostin salasanan voi nollata?? Käsittääkseni ei mitenkään.

        Steamin "asiakaspalvelu" on kone, joka antaa koneen vastauksia. Juuri sitä tässä haetaankin, että eikö siellä saa yhteyttä kehenkään mistään??
        Koneen kanssa ei oikein pysty asiaa selvittämään.
        Vähän kuin soittaisit johonkin yritykseen, jossa olisi puhelinvastaajana kone, mutta ei yhtäkään oikeata vaihtoehtoa. (eli vika on steamissa ja niiden järjestelmässä)

        Täytyy myöntää, että jos olisi saanut elää rauhassa ilman kusipäitä, niin olisi varmasti tiedotkin paremmassa tallessa. Mutta kun asunnottomana joutuu asumaan metsässä, niin salasanat eivät ole silloin suurin huolenaihe.
        Että sellainen "hyvinvointi" valtio.

        Ja irvikissat siinäkin on ihan turha inistä, että olisi oma vika. Sanon jo etukäteen, ennenkuin trollihomot ilmaantuvat, että vuokranantaja yritti nostaa vuokraa enemmän ku laki sallii .. 200 euroa. Siihen ei voinut taipua ja kun en suostunut niin sanoi laittavansa asunnon myyntiin. Sika mikä sika. Aivan oikein!

        "Miten sen sähköpostin salasanan voi nollata?? Käsittääkseni ei mitenkään."

        Salaisella kysymys/vastausparilla, toisella sähköpostilla, jotkut sähköpostit tarjoavat myös puhelinvarmistuksia yms.


      • Ohjelmat kustu
        timekillerx kirjoitti:

        "Miten sen sähköpostin salasanan voi nollata?? Käsittääkseni ei mitenkään."

        Salaisella kysymys/vastausparilla, toisella sähköpostilla, jotkut sähköpostit tarjoavat myös puhelinvarmistuksia yms.

        En mä enää muista miksei varmistus pelittänyt.

        Mutta tähän olin palaamassa, että jos noi ohjelmat ei kävis tekemään rajoituksia
        että siellä pitää olla sellaisia kirjaimia ja tuolla tällaisia ja siellä niin paljon ja tuolla isoja ja tuolla pieniä.

        Tajusitko? Jos siis suomeksi sanottuna saisi ITSE valita A) käyttäjätunnuksensa ja B) JUURI SELLAISEN SALASANAN KUIN HALUAA

        Niin eihän se KOSKAAN unohtuisi!!! Tajuatko? Mutta kun joka vitun hilavitkutin vaatii erilaisen salasanan, niin eihän sitä voi enää muistaa. Laita isoja. Laita pieniä. Lisää kirjaimia. Liian vahva salasana. Liian pitkä. Liian lyhyt. Mikä oli kuolleen mummosi nimi. Entä naapurin koiran. Paljonko on ugandalaisessa kuukaudessa kuukausia.


      • ...... juu
        Ohjelmat kustu kirjoitti:

        En mä enää muista miksei varmistus pelittänyt.

        Mutta tähän olin palaamassa, että jos noi ohjelmat ei kävis tekemään rajoituksia
        että siellä pitää olla sellaisia kirjaimia ja tuolla tällaisia ja siellä niin paljon ja tuolla isoja ja tuolla pieniä.

        Tajusitko? Jos siis suomeksi sanottuna saisi ITSE valita A) käyttäjätunnuksensa ja B) JUURI SELLAISEN SALASANAN KUIN HALUAA

        Niin eihän se KOSKAAN unohtuisi!!! Tajuatko? Mutta kun joka vitun hilavitkutin vaatii erilaisen salasanan, niin eihän sitä voi enää muistaa. Laita isoja. Laita pieniä. Lisää kirjaimia. Liian vahva salasana. Liian pitkä. Liian lyhyt. Mikä oli kuolleen mummosi nimi. Entä naapurin koiran. Paljonko on ugandalaisessa kuukaudessa kuukausia.

        Suomeksi sanottuna pellejen keksimää touhua kaikki.

        Mutta palataksemme aiheeseen. Jos joku tietää mistä saisi yhteyden
        sinne vaikka ihan sähköpostilla sinne steamiin, niin olis kiva.
        Se nyt vaan ei toimi se on faktaa ja tunnukset on tuossa pöydällä.
        Paska firma, kun pakoilee niin ettei saa yhteyttä ja sivut on mitä on.

        Eikä tuo stiimi kaikenlisäksi mitään estä. Jos tehtailisi joka peliin uuden sähköpostiosoitteen, niin pelin voisi myydä ja laittaa uudelle osoitteelle ne tunnukset mukana. Pelletouhua koko roska, missä ei rehellisten asiakkaiden tuotteet toimi.


      • Kaikki toimii.
        Ohjelmat kustu kirjoitti:

        En mä enää muista miksei varmistus pelittänyt.

        Mutta tähän olin palaamassa, että jos noi ohjelmat ei kävis tekemään rajoituksia
        että siellä pitää olla sellaisia kirjaimia ja tuolla tällaisia ja siellä niin paljon ja tuolla isoja ja tuolla pieniä.

        Tajusitko? Jos siis suomeksi sanottuna saisi ITSE valita A) käyttäjätunnuksensa ja B) JUURI SELLAISEN SALASANAN KUIN HALUAA

        Niin eihän se KOSKAAN unohtuisi!!! Tajuatko? Mutta kun joka vitun hilavitkutin vaatii erilaisen salasanan, niin eihän sitä voi enää muistaa. Laita isoja. Laita pieniä. Lisää kirjaimia. Liian vahva salasana. Liian pitkä. Liian lyhyt. Mikä oli kuolleen mummosi nimi. Entä naapurin koiran. Paljonko on ugandalaisessa kuukaudessa kuukausia.

        Steam on antanut valita juuri sellaisen salasanan kuinhaluat.
        Steam antaa muuttaa sähköpostiosoitteen ja muutkin tietosi.
        Steam tunnuksen saa palautettua, jos olet oikea käyttäjä.


        Kukaan ei säilytä tietenkään tietokoneella tunnuksia pelkästään, muutenkaan ei järkevää.


      • Surkea välikäsi..
        Kaikki toimii. kirjoitti:

        Steam on antanut valita juuri sellaisen salasanan kuinhaluat.
        Steam antaa muuttaa sähköpostiosoitteen ja muutkin tietosi.
        Steam tunnuksen saa palautettua, jos olet oikea käyttäjä.


        Kukaan ei säilytä tietenkään tietokoneella tunnuksia pelkästään, muutenkaan ei järkevää.

        Ei siitä ole kysymys, jos yksi ohjelma antaa tehdä sen .. ymmärrätkö.
        Kun ei voi enää sadan ohjelman jälkeen muistaa, että mikäpä näistä nyt antoikin valita itse ja mikä ei.. ymmärrätkö. Tarkoitin, että kokonaisuus menee pilalle, kun ruvetaan sörkkimään asiakkaiden asioita, eikä anneta asiakkaan hallita itse.

        Sitä ei enää yksi ohjelma pelasta. Kaikenlisäksi koko steemiin olisi koskaan halunnut kirjautuakkaan. On paljon pelejä missä ei koko roskaa ole olemassakaan. Mitä minä tuollaisella roskalla teen mistä on vain harmia, jos jotain sattuu. Se on vain häiritsevä paskakärpäinen minun ja pelin välissä ja näinollen täysin hyödytön.. ymmärrätkö.

        Viimeisessä kohdassa olet aivan oikeassa. Olisikin parempi, että saisi itse valita sekä tunnuksen, että salasanan. Ja kummatkin aivan kuten tahtoo.
        Tällöin tunnukset voisi säilyttää päässä ja niihin voisi kirjautua mistä vain ja minne vain. Esimerkiksi jos niihin salasanoihin on kolme yritystä ja laitan siihen jonkun helponkin salasanan, niin ei sitä kukaan kolmella yrityksellä arvaa (tai sitten olette katsoneet liikaa elokuvia)

        Koitappa arvata mitä salasanaa nyt ajattelen. Voin antaa vinkkejä: Löytyy jääkaapistani tälläkin hetkellä ja on arkipäiväinen..

        Saat kolme arvausta.

        Ymmärrätkö nyt, mutta arvaa silti :)

        Lisäksi jos yritykseen ei saa mitään yhteyttä kun sen vehkeet ei toimi, niin kyllä silloin vika on siellä päässä, vaikka olisin itse hukannut salasanani!
        Jos on alkuperäiset ostopaketit pöydällä lojumassa tyhjänpanttina ja yrityksestä ei saa ketään kiinni, niin on pelletouhua.


      • Ohjelmat kustu kirjoitti:

        En mä enää muista miksei varmistus pelittänyt.

        Mutta tähän olin palaamassa, että jos noi ohjelmat ei kävis tekemään rajoituksia
        että siellä pitää olla sellaisia kirjaimia ja tuolla tällaisia ja siellä niin paljon ja tuolla isoja ja tuolla pieniä.

        Tajusitko? Jos siis suomeksi sanottuna saisi ITSE valita A) käyttäjätunnuksensa ja B) JUURI SELLAISEN SALASANAN KUIN HALUAA

        Niin eihän se KOSKAAN unohtuisi!!! Tajuatko? Mutta kun joka vitun hilavitkutin vaatii erilaisen salasanan, niin eihän sitä voi enää muistaa. Laita isoja. Laita pieniä. Lisää kirjaimia. Liian vahva salasana. Liian pitkä. Liian lyhyt. Mikä oli kuolleen mummosi nimi. Entä naapurin koiran. Paljonko on ugandalaisessa kuukaudessa kuukausia.

        Jos laittaisit sinne jotain typeriä salasanoja, joita et unohda ja käyttäisit sitä joka puolella, sun kaikki tunnukset olis hakkeroitu alta aikayksikön.
        Turvallisuuskysymys.

        On olemassa niin salasanaohjelmia, johon voit tallentaa ne kaikki eri salasanan kryptattuna yhden pääsalasanan taakse.


      • sossun elätti
        Surkea välikäsi.. kirjoitti:

        Ei siitä ole kysymys, jos yksi ohjelma antaa tehdä sen .. ymmärrätkö.
        Kun ei voi enää sadan ohjelman jälkeen muistaa, että mikäpä näistä nyt antoikin valita itse ja mikä ei.. ymmärrätkö. Tarkoitin, että kokonaisuus menee pilalle, kun ruvetaan sörkkimään asiakkaiden asioita, eikä anneta asiakkaan hallita itse.

        Sitä ei enää yksi ohjelma pelasta. Kaikenlisäksi koko steemiin olisi koskaan halunnut kirjautuakkaan. On paljon pelejä missä ei koko roskaa ole olemassakaan. Mitä minä tuollaisella roskalla teen mistä on vain harmia, jos jotain sattuu. Se on vain häiritsevä paskakärpäinen minun ja pelin välissä ja näinollen täysin hyödytön.. ymmärrätkö.

        Viimeisessä kohdassa olet aivan oikeassa. Olisikin parempi, että saisi itse valita sekä tunnuksen, että salasanan. Ja kummatkin aivan kuten tahtoo.
        Tällöin tunnukset voisi säilyttää päässä ja niihin voisi kirjautua mistä vain ja minne vain. Esimerkiksi jos niihin salasanoihin on kolme yritystä ja laitan siihen jonkun helponkin salasanan, niin ei sitä kukaan kolmella yrityksellä arvaa (tai sitten olette katsoneet liikaa elokuvia)

        Koitappa arvata mitä salasanaa nyt ajattelen. Voin antaa vinkkejä: Löytyy jääkaapistani tälläkin hetkellä ja on arkipäiväinen..

        Saat kolme arvausta.

        Ymmärrätkö nyt, mutta arvaa silti :)

        Lisäksi jos yritykseen ei saa mitään yhteyttä kun sen vehkeet ei toimi, niin kyllä silloin vika on siellä päässä, vaikka olisin itse hukannut salasanani!
        Jos on alkuperäiset ostopaketit pöydällä lojumassa tyhjänpanttina ja yrityksestä ei saa ketään kiinni, niin on pelletouhua.

        Niin siis ajantuhlaukseenhan nuo pelit lähinnä oli tarkoitettu, kun sossun rahat saapuu vasta ens kuun ekoina päivinä ja pitäis tuhlata aikaa, mutta meneehän sitä aikaa tässä kirjoitellessakin .. :)


      • Opastan aloittelijoi
        timekillerx kirjoitti:

        Jos laittaisit sinne jotain typeriä salasanoja, joita et unohda ja käyttäisit sitä joka puolella, sun kaikki tunnukset olis hakkeroitu alta aikayksikön.
        Turvallisuuskysymys.

        On olemassa niin salasanaohjelmia, johon voit tallentaa ne kaikki eri salasanan kryptattuna yhden pääsalasanan taakse.

        Ei niitä aikuisten oikeasti voi hakkeroida, jos on vaan kolme yritystä.

        Jos yritys ei pidä omasta tietoturvasta huolta ja päästää jonkun niiden tiedostoihin käsiksi, niin eihän sellaiseen mitään tietoja ja kirjautumisia pitäisi KOSKAAN jättääkään. Ymmärrätkö.

        Jos niillä taas on kolme arvausta ni ei ne sitä pysty arvaamaan, niinkuin et sinäkään.. kaikenlisäksi kun ne on ulkomaisia hakkereita, ni ei osaa arvata, että

        välihyllyeimahdujääkaappiin .. ja kun se seisoo jääkaapin vieressä kuten nuo pelit koodeineen pöydällä, niin sitä ei oikein voi unohtaa.


        ymmärrätkö!!


      • Opastan aloittelijoi kirjoitti:

        Ei niitä aikuisten oikeasti voi hakkeroida, jos on vaan kolme yritystä.

        Jos yritys ei pidä omasta tietoturvasta huolta ja päästää jonkun niiden tiedostoihin käsiksi, niin eihän sellaiseen mitään tietoja ja kirjautumisia pitäisi KOSKAAN jättääkään. Ymmärrätkö.

        Jos niillä taas on kolme arvausta ni ei ne sitä pysty arvaamaan, niinkuin et sinäkään.. kaikenlisäksi kun ne on ulkomaisia hakkereita, ni ei osaa arvata, että

        välihyllyeimahdujääkaappiin .. ja kun se seisoo jääkaapin vieressä kuten nuo pelit koodeineen pöydällä, niin sitä ei oikein voi unohtaa.


        ymmärrätkö!!

        Kyllä aikuisten oikeasti voi.
        Murtaudutaan palvelimelle, jossa salasanoja säilytetään, ne ovat toki kryptatussa muodossa, mutta mitä yksinkertaisempia ne ovat, sen nopeammin ne saa auki.


      • Opastan aloittelijoi kirjoitti:

        Ei niitä aikuisten oikeasti voi hakkeroida, jos on vaan kolme yritystä.

        Jos yritys ei pidä omasta tietoturvasta huolta ja päästää jonkun niiden tiedostoihin käsiksi, niin eihän sellaiseen mitään tietoja ja kirjautumisia pitäisi KOSKAAN jättääkään. Ymmärrätkö.

        Jos niillä taas on kolme arvausta ni ei ne sitä pysty arvaamaan, niinkuin et sinäkään.. kaikenlisäksi kun ne on ulkomaisia hakkereita, ni ei osaa arvata, että

        välihyllyeimahdujääkaappiin .. ja kun se seisoo jääkaapin vieressä kuten nuo pelit koodeineen pöydällä, niin sitä ei oikein voi unohtaa.


        ymmärrätkö!!

        Ja tosiaan ei niitä salasanoja "arvata" muutakuin käyttämällä sanakirjalistoja, brute forcella murtaessa on aivan yksi lysti minkä sanahirviön keksit.

        Tietotekniikan perusteet edes kuntoon. Noita on miljoonatolkulla kaapattu ennenkin.


      • niin juuri sanoin
        timekillerx kirjoitti:

        Kyllä aikuisten oikeasti voi.
        Murtaudutaan palvelimelle, jossa salasanoja säilytetään, ne ovat toki kryptatussa muodossa, mutta mitä yksinkertaisempia ne ovat, sen nopeammin ne saa auki.

        No tuohonhan minä juuri vastasin, että ei sellaiseen yritykseen pitäisi kenenkään jättää MITÄÄN tietoja, joka ei pysty suojaamaan asiakkaidensa tietoja.

        Miksi minä sellaiseen leväperäiseen puljuun haluaisin tärkeitä tietojani tallettaa??

        Ihan yksinkertaisiako te olette. Sellaisen puljun kuuluu mennä konkkaan, joka ei pysty huolehtimaan asiakkaiden tietojensa turvassa pitämisessä. Ei sitä viittaa voi asiakkaille sälyttää, kun omat tiedot vuotavat kuin väljähtynyt mopo..

        Eli täysin turha välikäsi, joka vielä jakelee asiakkaidensa tietoja. Kiinni vain koko paska.


      • Näinhän se on..
        timekillerx kirjoitti:

        Ja tosiaan ei niitä salasanoja "arvata" muutakuin käyttämällä sanakirjalistoja, brute forcella murtaessa on aivan yksi lysti minkä sanahirviön keksit.

        Tietotekniikan perusteet edes kuntoon. Noita on miljoonatolkulla kaapattu ennenkin.

        Ei voi kaapata, jos leväperäinen pulju ei paljasta ensin käyttäjänimeä.. jne tietoja.

        Ei se pelkän salasanan syöttäminen mitään auta, jos ei ole yrityksestä käyttäjäpohjaa. Ymmärrätkö. Voihan sitä arvata vaikka miljardi salasanaa, mutta jos ei tiedä mihin käyttäjätunnukseen se pitäisi yhdistää, niin ei se silloin onnistu ilman leväperäisen puljun avustusta.

        Nyt perusteet kuntoon. Kyllä minä tuon tiesin, mutta sinä et näyttänyt ymmärtävän, että se vaatii yritykseltä tietojen luovuttamista kolmannelle osapuolelle..

        Ja jos yritys pitää ne turvassa, niin tuota ongelmaa ei ole. Ei sitä asiakkaille voi edelleenkään sälyttää, jos yritys ei pysty pitämään asiakkaiden tietoja turvassa.

        Et sinä kolmella arvauksella mitään salasanoja keksi, kun ensin pitäisi olla myöskin se käyttäjätunnus tiedossa. Joutuisit ensin siis arvaamaan käyttäjätunnuksen ja sen jälkeen vielä salasanan.

        Toki muutamia yksittäisiä käyttäjätunnuksia voi arvata, kuten Jaska tai Kake,


      • joko pölähti
        timekillerx kirjoitti:

        Ja tosiaan ei niitä salasanoja "arvata" muutakuin käyttämällä sanakirjalistoja, brute forcella murtaessa on aivan yksi lysti minkä sanahirviön keksit.

        Tietotekniikan perusteet edes kuntoon. Noita on miljoonatolkulla kaapattu ennenkin.

        Se että missä muodossa ne sun sanakirjalistat on ni on aika epätoivosta ulkomaiselta hakkerilta.

        Osaako se hakkeri listojensa kanssa vaikka Savon murretta. Se ei siitä ymmärrä hökäsenpöläystä, kuten siellä sanakirjassa ei ole sanaa hölkäsenpöläys.

        Salasanani: hölkäsenpöläys




        K


      • ja .... selätys!
        joko pölähti kirjoitti:

        Se että missä muodossa ne sun sanakirjalistat on ni on aika epätoivosta ulkomaiselta hakkerilta.

        Osaako se hakkeri listojensa kanssa vaikka Savon murretta. Se ei siitä ymmärrä hökäsenpöläystä, kuten siellä sanakirjassa ei ole sanaa hölkäsenpöläys.

        Salasanani: hölkäsenpöläys




        K

        Eikä edes koirani nimeä löydy sanakirjasta, kun se on itse keksitty.

        Jne.. jne.. Törmäsit nyt sellaseen teräsbetonimuuriin, että sun kavereilta ja netistä lukemat viisaudet ei enää pädekkään..


      • Umpisolmu..
        ja .... selätys! kirjoitti:

        Eikä edes koirani nimeä löydy sanakirjasta, kun se on itse keksitty.

        Jne.. jne.. Törmäsit nyt sellaseen teräsbetonimuuriin, että sun kavereilta ja netistä lukemat viisaudet ei enää pädekkään..

        Jos vielä laittais esim. kolmea eri kieltä, ni sen pitäis ajaa kaikki maailman kielet kaikkien sanojen eri järjestyksissä.

        Se ohjelma ajais sitä vielä 100 vuoden päästäkin kun variaatoita on tuhansia miljardeja.

        Lisäksi jos yksi niistä sanoista olisi slangi suomea, savoa, lappia jne.. niin se olisi jo mahdotonta ja siihen jos vielä lisäisi perään auton rekisteritunnuksensa
        niin menisi miljoonia vuosia ratkaista sekin. Eri maissakin kun on erilaisia ja eri pituisia rekisterilaattoja ja kun se olisi vain sanojen perässä, niin vaihtoehdot kasvaisivat taas tuhansilla miljardeilla, koska täytyisi olla ne kolme ulkomaan sanaa TÄYSIN oikein mikä tarkoittaisi miljardeja ajoja ja miljardeja kertaa miljardeja että se arvaisi perään vielä oikean reklsterinumeron ..

        Eli siis aurinko räjähtää ennenku se ajo on suoritettu ja yksi slangisana välissä, niin se ei löydä sitä koskaan!


      • niin juuri sanoin kirjoitti:

        No tuohonhan minä juuri vastasin, että ei sellaiseen yritykseen pitäisi kenenkään jättää MITÄÄN tietoja, joka ei pysty suojaamaan asiakkaidensa tietoja.

        Miksi minä sellaiseen leväperäiseen puljuun haluaisin tärkeitä tietojani tallettaa??

        Ihan yksinkertaisiako te olette. Sellaisen puljun kuuluu mennä konkkaan, joka ei pysty huolehtimaan asiakkaiden tietojensa turvassa pitämisessä. Ei sitä viittaa voi asiakkaille sälyttää, kun omat tiedot vuotavat kuin väljähtynyt mopo..

        Eli täysin turha välikäsi, joka vielä jakelee asiakkaidensa tietoja. Kiinni vain koko paska.

        Minkä tahansa puljun saa korkattua. Googlekin korkattiin.


      • Näinhän se on.. kirjoitti:

        Ei voi kaapata, jos leväperäinen pulju ei paljasta ensin käyttäjänimeä.. jne tietoja.

        Ei se pelkän salasanan syöttäminen mitään auta, jos ei ole yrityksestä käyttäjäpohjaa. Ymmärrätkö. Voihan sitä arvata vaikka miljardi salasanaa, mutta jos ei tiedä mihin käyttäjätunnukseen se pitäisi yhdistää, niin ei se silloin onnistu ilman leväperäisen puljun avustusta.

        Nyt perusteet kuntoon. Kyllä minä tuon tiesin, mutta sinä et näyttänyt ymmärtävän, että se vaatii yritykseltä tietojen luovuttamista kolmannelle osapuolelle..

        Ja jos yritys pitää ne turvassa, niin tuota ongelmaa ei ole. Ei sitä asiakkaille voi edelleenkään sälyttää, jos yritys ei pysty pitämään asiakkaiden tietoja turvassa.

        Et sinä kolmella arvauksella mitään salasanoja keksi, kun ensin pitäisi olla myöskin se käyttäjätunnus tiedossa. Joutuisit ensin siis arvaamaan käyttäjätunnuksen ja sen jälkeen vielä salasanan.

        Toki muutamia yksittäisiä käyttäjätunnuksia voi arvata, kuten Jaska tai Kake,

        Siis täh..

        Mikä ihmeen kolme arvausta? Kun sulla on jonkun nettipalvelun tietokannat koneella niin senkun "arvailet" niin paljon kuin huvittaa.

        Eivätkä ne minkään kolmannelle osapuolelle niitä luovuta vaan ne yksinkertaisesti otetaan. Tottakai siellä on tietokannassa on sidottu salasana ja käyttäjätunnus, jos ei olisi niin eihän koko kirjautuminen toimis.


      • joko pölähti kirjoitti:

        Se että missä muodossa ne sun sanakirjalistat on ni on aika epätoivosta ulkomaiselta hakkerilta.

        Osaako se hakkeri listojensa kanssa vaikka Savon murretta. Se ei siitä ymmärrä hökäsenpöläystä, kuten siellä sanakirjassa ei ole sanaa hölkäsenpöläys.

        Salasanani: hölkäsenpöläys




        K

        Sanakirjalista oli vain esimerkki nopeutetusta. Kuten sanoin, brute forcelle perustuu jokaisen yhdistelmän läpi testaamiseen joten on aivan yksi lysti mitä kirjoitat.

        Pelkkiä pikkukirjaimia 14 kappaletta, murtuu sekunneissa.


      • Näin se käy
        timekillerx kirjoitti:

        Siis täh..

        Mikä ihmeen kolme arvausta? Kun sulla on jonkun nettipalvelun tietokannat koneella niin senkun "arvailet" niin paljon kuin huvittaa.

        Eivätkä ne minkään kolmannelle osapuolelle niitä luovuta vaan ne yksinkertaisesti otetaan. Tottakai siellä on tietokannassa on sidottu salasana ja käyttäjätunnus, jos ei olisi niin eihän koko kirjautuminen toimis.

        Ei niitä tietokantoja luovuteta kolmannelle osapuolelle. Ymmärrätkö. Ei anneta..

        Jos ei kykene pitämään tietokantaa omana tietonaan, niin ei ole pätevä sellaista hallinnoimaankaan..

        ymmärrätkö.

        Silloin sähköpostiosoitteenkin voi luoda täysin antamatta mitään tietojansa. Keksii käyttäjätunnuksen ja salasanan ja sitten on sähköposti käytössä.

        Ymmärrätkö. Ei mitään tietoja mitä voisi HUKATA! KUN NIITÄ EI ANNETA SINNE!
        Alkaako pikkuhiljaa valjeta sinullekin.

        Steemeillä ei tee mitään ja jos joku sen hakkeroi, niin keksii heti uudet tunnukset.
        Tuollaiset turhat kirjautumiset jotka ovat kaiken lisäksi hyödyttömiä voidaan lopettaa..

        Ymmärrätkö ??

        Jos ei kykene pitämään tietoja turvassa, niin turha mankua syöttämään mitään tietoja sinne. Pelkkä nimimerkki ja salasana riittää silloin.

        Vaikka joku sen hakkeroisi niin heti voi luoda uuden. Ymmärrätkö nyt?

        Näin hakkerointi olisi turhaa kun ei saavutettaisi juurikaan mitään tietoja.


      • ?? mitä meinaat *??
        timekillerx kirjoitti:

        Sanakirjalista oli vain esimerkki nopeutetusta. Kuten sanoin, brute forcelle perustuu jokaisen yhdistelmän läpi testaamiseen joten on aivan yksi lysti mitä kirjoitat.

        Pelkkiä pikkukirjaimia 14 kappaletta, murtuu sekunneissa.

        mitähän sä höpötät ??

        Mulla on 14 kirjainta tossa näppiksen ensimmäisellä rivillä jo ..


      • Ihme jätkä ei tajuu
        ?? mitä meinaat *?? kirjoitti:

        mitähän sä höpötät ??

        Mulla on 14 kirjainta tossa näppiksen ensimmäisellä rivillä jo ..

        Nii ja samoja kirjaimia voi käyttää moneen kertaan!!

        Tiesitkö sen?


      • Näin se käy kirjoitti:

        Ei niitä tietokantoja luovuteta kolmannelle osapuolelle. Ymmärrätkö. Ei anneta..

        Jos ei kykene pitämään tietokantaa omana tietonaan, niin ei ole pätevä sellaista hallinnoimaankaan..

        ymmärrätkö.

        Silloin sähköpostiosoitteenkin voi luoda täysin antamatta mitään tietojansa. Keksii käyttäjätunnuksen ja salasanan ja sitten on sähköposti käytössä.

        Ymmärrätkö. Ei mitään tietoja mitä voisi HUKATA! KUN NIITÄ EI ANNETA SINNE!
        Alkaako pikkuhiljaa valjeta sinullekin.

        Steemeillä ei tee mitään ja jos joku sen hakkeroi, niin keksii heti uudet tunnukset.
        Tuollaiset turhat kirjautumiset jotka ovat kaiken lisäksi hyödyttömiä voidaan lopettaa..

        Ymmärrätkö ??

        Jos ei kykene pitämään tietoja turvassa, niin turha mankua syöttämään mitään tietoja sinne. Pelkkä nimimerkki ja salasana riittää silloin.

        Vaikka joku sen hakkeroisi niin heti voi luoda uuden. Ymmärrätkö nyt?

        Näin hakkerointi olisi turhaa kun ei saavutettaisi juurikaan mitään tietoja.

        "Ei niitä tietokantoja luovuteta kolmannelle osapuolelle. Ymmärrätkö. Ei anneta.. "

        No kun ne OTETAAN sieltä.

        Tyhjänäkö sitä sähköpostia pidät?

        Ja sähän halusit joka paikkaan saman yksinkertaisen salasanan. Se on jo se tieto siellä sähköpostissa vaikka oliskin tyhjä.


      • Ihme jätkä ei tajuu kirjoitti:

        Nii ja samoja kirjaimia voi käyttää moneen kertaan!!

        Tiesitkö sen?

        Sun salasanassa oli 14 merkkiä. Siihen viittasin.

        Aivan yksi lysti montako kertaa käytät niitä kirjaimia. Jos kyseessä on pelkkiä pieniä kirjaimia, salasana ei ole turvallinen.


      • näin on näreet!
        timekillerx kirjoitti:

        Sun salasanassa oli 14 merkkiä. Siihen viittasin.

        Aivan yksi lysti montako kertaa käytät niitä kirjaimia. Jos kyseessä on pelkkiä pieniä kirjaimia, salasana ei ole turvallinen.

        Aivan sama jos kone niitä laskee. Sen täytyy käydä läpi kaikki kirjaimet mitä näppäimistöltäsi löytyy.

        Ei ole aikuisten oikeasti witunkaan wäliä onko ne pieniä vai isoja tai ihan mitä tahansa dollareita sinne tunget. SEN TÄYTYY KÄYDÄ KAIKKI VAIHTOEHDOT LÄPI, JOS SE MEINAA KENENKÄÄN SALASANAN LÖYTÄÄ.

        ymmärrätkö. Ensin kaikki maailman yhdistelmät 4 kirjaimisista

        sitten siirtyä kaikkiin maailman yhdistelmiin 5 kirjaimisista

        ymmärrätkö

        ja kuuten jne.

        Toki logiikalla voidaan nopeuttaa ja käydä ensin läpi helpoimpia yhdistelmiä, mutta kuten heitinkin jo haasteen niin voidaan laskea huvikseen kauanko 14 merkin salasanan hakemiseen kestää.

        Ja entäpä jos salasanani on 100 merkkinen Ymmärrätkö. Jossain kohtaa sen ohjelman täytyy luovuttaa ja alkaa etsimään vaikeampiakin salasanoja. Muutenhan se joutuisi etsimään salasanaani vaikka miljoonan kirjaimen romaanista!! Ei se voi tietää kuinka pitkä salasanani on!

        Sinun oletuksesi on siitä kummallinen, että ohjelma jostain kummasta tietäisi, että kuinka pitkälle se jatkaa helppojen laskemista .. mutta eihän se voi sitä tietää mistään.

        Jos minulla on 51 merkin salasana ja se luovuttaa helppojen etsimisen 50 merkin kohdalla, niin sitten sen täytyy etsiä siihen saakka myöskin vaikeammat salasanat.

        Tajuatko?

        Yrität jotenkin oikaista mutkia tässä asiassa. Kuinka pitkälle se etsii pieniä kirjaimia? Entäs numeroita? entäs sekoituksia ?

        Höpöhöpö sanon minä. Jos se oikeasti haluaa jotain ratkaista, niin sen täytyy käydä läpi kaikki maailman yhdistelmät!!

        Ei toivoakaan nykykoneilla laskea sellaista!!


    • Surkeaturha välikäsi

      Ja ettei alkuperäinen asia unohtuisi, niin

      TIETÄÄKÖ kukaan mistä Steamin henkilökuntaa tavoittaisi.. esim. Sähköpostilla.

      • Miten olis vaikka jos keskittäisit ton kaiken sun energian asian kattomiseen steamin sivuilta yhteystiedoista, etkä mesois täällä totaalista paskaa, josta et ymmärrä hölkäsen pöläystä.


      • Näin on asia.
        timekillerx kirjoitti:

        Miten olis vaikka jos keskittäisit ton kaiken sun energian asian kattomiseen steamin sivuilta yhteystiedoista, etkä mesois täällä totaalista paskaa, josta et ymmärrä hölkäsen pöläystä.

        Juu mä oon jo siellä pyörinyt tuntikaupalla. Ei voi olla noin vaikeeta. Vois laittaa yhteystiedot rehellisesti esille, että löytyy sähköpostiosoite ja yhteystiedot vaikka googlaamalla. Normaaleissa yrityksissä asiat on näin! Silloin vika on siellä päässä, jos mistään ei löydy yhteystietoja!

        Niitten sivuilla on kone joka antaa vakiovastauksia. Eihän se mitään auta, kun se tekee omia ja vääriä arvailua. Kun kerron sille, että mun tunnus on käytössä ni se sanoo, että ota yhteys second handin myyjään. NO VITTU KUN SELLASTA EI OLE!!!!

        Ja siinä sitä pyöritään ympyrää. Tarkoitus olisikin saada sieltä puljusta joku kiinni, joka ei sönkkäisi omia vääriä arvioitaan asiasta!


    • Hinkki Liimatainen
      • Miten on ???

        En kyllä ymmärrä mitä hyötyä luottokortista olisi tässä asiassa?

        Ainoa missä oli järkeä on tuo CD key. Tarkoittaako se ostamallani DVD:llä olevaa koodia joka installoidessa syötetään ??

        Ok tuolla kontaktissa ja muissa pyörin koko päivän.

        En pääse tunnuksillani kirjautumaan sinne sisään, mutta käynnistä valikon kautta pääsen kirjautumaan sisään omilla tunnuksillani, mutta sitten en enää tiedä miten saisin contactin. JA kun otan contactia muualta. En tiedä meneekö tuo ihmiselle. Niin muualla se menee sille koneelle joka ei ymmärrä mitään.

        Eli ihminen pitäisi saada kiinni ja tuolta ei pysty kirjautumaan sisään. Ainoastaan
        käynnistä valikon kautta ja sieltä taas ei pääse tuonne.


    • Ympäri pyörii päärii

      Näin se kiertää ympyrää:

      Search Support
      Koti Kysy kysymys
      Vaihe 1

      ongelma kohtaa kyselee ja ongelmaksihan laitamme STEAM, koska se tässä on ainoa ongelma ei kukaan eikä mikään muu. Ei käyttäjä, ei pelin tekijä.

      Näin ..

      Seuraavaksi valitsen Steamiin liittyvät ongelmat

      Seuraavaksi vaihtoehtoja onkin tasan 1. Eli steamin kaatuminen.

      Siinäpä oli paskasivustoilla vitusti valittavaa, että mikä on ongelma no valitaan se

      Sitten:

      Aihe: CD key käytössä

      Viesti: En saa installoitua peliä

      Sitten tuli viesti mikä katosi ruudusta sinua ohjaillaan tai jotain sellaista.

      Sitten tämä uusi valitus ei enää kirjaudu, mutta edellisiä siellä näkyy

      4 kappaletta (vaikka olen tehnyt ainakin kymmenen ja kukaan ei ole ottanut koskaan yhteyttä esim. sähköpostilla) Vitun paska paikka. kun tekee kymmenen valitusta, niin ei kiinnosta hoitaa töitänsä.

      Sitten lukee aihe ja lähetä ..

      no painanpa lähetä ja kerron seuraavassa numerossa, että mitä tapahtui niin jännitys säilyy ..

      Noin!

      • joo-o.............

        hmm .. kun painaa lähetä niin odotetaan palvelinta vilkahtaa ruudun alalaidassa
        ja mitään muuta ei tapahdu.

        Mitään yhteydenottoja ei ole koskaan kuulunut ja siinä se sama ruutu seisoo ja jos painaa uudestaan lähetä, niin vilkahtaa vain alalaidassa odotetaan palvelinta ja sitten ei yhtään mitään.

        Näin hienosti toimii!!!!


      • Outoa mutta totta
        joo-o............. kirjoitti:

        hmm .. kun painaa lähetä niin odotetaan palvelinta vilkahtaa ruudun alalaidassa
        ja mitään muuta ei tapahdu.

        Mitään yhteydenottoja ei ole koskaan kuulunut ja siinä se sama ruutu seisoo ja jos painaa uudestaan lähetä, niin vilkahtaa vain alalaidassa odotetaan palvelinta ja sitten ei yhtään mitään.

        Näin hienosti toimii!!!!

        ylhäällä lukee kysymyksiä 3 (vaikka niitä on keskellä ruutua neljä ja aikuisten oikeasti kymmenen vähintään)


        Näin lukee siellä ylhäällä:
        Kysymyksiä 3, kirjaudu ulos, muokkaa tiliä

        Ja lähetä napista ei tapahdu mitään muuta kuin sen odotetaan palvelinta vilkahtaminen.

        Mitäpä tästä nyt voisi enää päätellä??? Mielenkiintoista.

        Ketään ei saa mistään kiinni ja jollekkin tietokoneelle voi jättää valituksia vaikka satamiljoonaa, mutta kukaan ei niihin vastaa ..


    • Näin sitä mennään!

      Ainoa viesti mikä steamilta on tullut eilen on koneen lähettämä:

      Steamin tuki ei voi avustaa tuotetunnusten kaksoiskappaleongelmissa (duplicate CD Key).
      TÄRKEÄÄ: Käytettyjä tai kirpputorilta ostettuja tuotetunnuksia ei voi aktivoida Steamissä. Ota tällaisessa tapauksessa yhteyttä tuotetunnuksen myyjään saadaksesi hyvityksen tai tuotevaihdon.


      Joopajoo. Paskasteemi ei toimi ja vika on olemattomassa kirpputorikauppiaassa, jota ei ole olemassakaan !!

      Just just!

      Paska mikä paska.

      • Odotellaan vaan ..

        Lähetin emailia takasin, mutta jos se on koneen lähettämä .. niin vaikuttaa epätodennäköiseltä, että kantavat vastuunsa paskansa toimimattomuudesta.

        Katsellaan nyt vastaavatko jotain .. Ensimmäisenä pakoillaan vastuuta ja syytellään olemattomia kirpputorikauppiaita..


    • Peräreikä steam

      Mistä sais Brutal Forcen..

      Pitäis hakkeroida se mun sähköposti minkä salasanan hukkasin..

      Nyt voidaan laittaa se sun ohjelmas ihan käytännössä testiin, niin saan Steamin salasanat takaisin ja taas toimimaan!!

      Tehdäänkö näin sen sun perävorses kanssa???

    • odotusodotusohjain

      Nyt ilmoitin sen varastetuksi.

      Katsotaan mitä tapahtuu. Saako vieläkään kenenkään yhteyttä.

      Minua ohjataan toisaalle. We'll see ..

      • Missä vika?

        Varasteluilmoituksen jälkeen seisotaan taas siellä missä on 4 edellistä valitusta.

        Ja yhteyttä palvelimeen odotellaan. Katsotaan nyt ottaako kukaan _MITÄÄN_ yhteyttä, vaikka tuote on ilmoitettu varastetuksi.

        Täytyy tutkailla sähköpostia .. Laitetaan tuo eilinen .. Mitenhän tätä voisi tulkita?
        Autamme ... mutta emme auta ...

        Miten tulkitsisitte. Vastaamme emaililla, mutta emme voi auttaa. Mitä luulette vastaavatko ? (saapunut 20 tuntia sitten)



        Hello,

        Thank you for submitting your question to our staff. We will respond to your question by email.

        Steamin tuki ei voi avustaa tuotetunnusten kaksoiskappaleongelmissa (duplicate CD Key).
        TÄRKEÄÄ: Käytettyjä tai kirpputorilta ostettuja tuotetunnuksia ei voi aktivoida Steamissä. Ota tällaisessa tapauksessa yhteyttä tuotetunnuksen myyjään saadaksesi hyvityksen tai tuotevaihdon.

        Suomennos:
        Vai vielä steemi ihan viaton irvikissafirma. Autamme mutta emme auta, koska keksimme syyn omasta päästä olla auttamatta, koska emme edes vielä tiedä mikä on vialla. Emme siis voi auttaa, koska vika on omakeksimämme, eikä todellinen oikea vika.


    • Steemi kuolemassa

      Yrittääköhän tuo steami kommunikoida jotain kun se lähettelee tällaisia viestejä:

      Steam Support
      17.21 (0 minuuttia sitten)

      -> minä

      Siis tuo viestikenttä on tyhjää ja ilmeisesti otsikko tuo minä..
      Aina kun lähetän sinne viestiä, niin sieltä tulee vastauksena tuollainen minä ja tyhjä viestikenttä.

      Ei oikein ihmisen touhulta vaikuta. Kone siis vastailee sähköposteihinkin mitä sattuu..

      Tämähän eikun vain paranee. ..

      Ymmärrättekö nyt miksi koko puljuun yhteydenottopyynnöt alkavat olla absurdin naurettavuuden lähimaastossa.


      Mailia tulee takaisin, johon on saatu jopa otsikko aikaiseksi.
      Minä minä.

      Sinä sinä.

      Minä Tarzan.

    • Olemme steemeissä

      Yhteyttä emme ota kehenkään. Rinttantattallaalleei .. Olemme kännissä!!!!

      Terveisiä Steemin henkilökunta.

    • Ihmettelevä ..

      Jep.

      Olemme siis palanneet alkuperäiseen kysymykseen.

      Tietääkö kukaan miten Steamin henkilökuntaan saa oikeasti yhteyden, eikä ainoastaan tuohon asioita omasta päästään ratkovaan ropottiin.

      Eli sähköpostiosoitetta tms. Kai niihin joku on yhteyden joskus saanut ??

    • karkulaiset hävinnee

      Ei taida tietää kukaan Stiimin yhteystietoja ..

      Vai tiedättekö?

    • jumalauta nyt

      Taidat olla se sama urpo, kuka mesosi tästä asiasta murobbs-foorumilla.

      Kuten jo sanottu:

      https://support.steampowered.com/newticket.php

      Tee tuolta support account ja hoida homma kotiin. En tiedä miten homma tuolla etenee, kun ei ole ikinä ollut tarvetta käyttää. Googlaamalla löyttyy ihan varmasti tietoa. Googleen mars.

      Kuten jo sanottu, joudut ihan satavarmasti todistamaan aukottomasti olevasi "kadonneen" Steam-tilin omistaja, joten:

      https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2268-EAFZ-9762

      On kyllä ihan käsittämätöntä, että tunaroit tuolla tapaa Steamin kirjautumistietojen kanssa. Etkö tajua, että pelisi (=rahanarvoinen tavara) on sidottu siihen Steam-tiliin ja sen menettäminen on sinulle henkilökohtainen taloudellinen menetys?

      Salasanojen pitää nykypäivänä olla hyviä, itse en käyttäisi alle 12-merkkistä enää missään (isoista ja pienistä kirjaimista, numeroista ja erikoismerkeistä koostuva sekasotku). Koska tuollaisia ei voi muistaa ulkoa, niin siksi käytänkin salasaanhallintaohjelmaa, ts. riittää kun muistan yhden monimutkaisen 20-merkkisen ulkoa. Jos et toimi tällä tapaa itse, niin joko

      1. et käytä nettiä kuin hyvin satunnaisesti etkä ikinä tee mitään tärkeää tai edes etäisesti rahaan liittyvää
      2. olet tyhmä kuin vasemman jalan saapas

      Oikeastaaan näen tämän asian niin, että tyhmyydestä sakotetaan. Ehkä nyt on sinun aikasi maksaa oppirahat?

      • Paska on steam

        https://support.steampowered.com/newticket.php

        "
        Tee tuolta support account ja hoida homma kotiin. En tiedä miten homma tuolla etenee, kun ei ole ikinä ollut tarvetta käyttää. Googlaamalla löyttyy ihan varmasti tietoa. Googleen mars."

        Ei löytyn sieltä, eikä googlesta support acountia. Kaikki tiet vievät takaisin alkuun. (Eivät suinkaan Roomaan)


        "Kuten jo sanottu, joudut ihan satavarmasti todistamaan aukottomasti olevasi "kadonneen" Steam-tilin omistaja, joten:"

        Kahdet henkilöllisyystodistukset löytyy kyllä ja vanhentunut passi. Luulisi niitten riittävän?


        "
        On kyllä ihan käsittämätöntä, että tunaroit tuolla tapaa Steamin kirjautumistietojen kanssa. Etkö tajua, että pelisi (=rahanarvoinen tavara) on sidottu siihen Steam-tiliin ja sen menettäminen on sinulle henkilökohtainen taloudellinen menetys?"

        Ei kukaan muu ole tunaroinut kuin windows. Jos se ei olis kaatunu, niin kaikki olis jatkunu kuten ennenkin. Älä hauku väärää puuta. Ei koskaan pidä tyytyä siihen, että toimimattomien ohjelmien toimimattomuus olisi vakio.

        Jos esimerkiksi uusi autosi nykii rykii ja pätkii, niin se viedään takaisin myyjälle ja käsketään korjata. Ymmärrätkö. Ei sen kuuluisi olla maksaneen asiakkaan huoli, koska tuotteesta on jo maksettu. Sinä olet mennyt retkuun, jossa tietokonehommissa syy vieritetään asiakkaan syyksi, vaikka syy on muualla. Onhan se kiva ottaa rahat ja luistaa vastuusta.


        Salasanojen pitää nykypäivänä olla hyviä, itse en käyttäisi alle 12-merkkistä enää missään (isoista ja pienistä kirjaimista, numeroista ja erikoismerkeistä koostuva sekasotku). Koska tuollaisia ei voi muistaa ulkoa, niin siksi käytänkin salasaanhallintaohjelmaa, ts. riittää kun muistan yhden monimutkaisen 20-merkkisen ulkoa. Jos et toimi tällä tapaa itse, niin joko

        En toimi. Talletan ne suoraan tuohon työpöydälle. Jos windows kaatuu, niin vika on windowsissa. EI minussa. Etkö jo opi. Silloin windowsin täytyy luoda sellainen tuote, joka ei kaatuile. EI SE ASIAKKAAN homma ole korjata muiden ongelmia. Ymmärrätkö. Jos KAIKKI asiakkaat, joilla kone ryppyilee valittaisivat tarpeeksi, niin tuollaiset viat olisi PAKKO korjata. Ymmärrätkö. Tai sitten se todettaisiin toimimattomaksi tuotteeksi, joka vedettäisiin pois markkinoilta!

        Autoissa toimitaan näin. Ne vedetään takaisin korjaukseen, jos vikoja ilmenee.

        "
        1. et käytä
        2. olet tyhmä "

        Sinun arvioisi ketään kiinnosta. Saathan tuota veikkailla vaikka miljoona kertaa syitä.

        "Etkö tajua, että pelisi (=rahanarvoinen tavara) on sidottu siihen Steam-tiliin ja sen menettäminen on sinulle henkilökohtainen taloudellinen menetys?"

        En todellakaan tiennyt, että joku hyödytön kolmas osapuoli pellefirma on päästetty minun ja ostetun pelin väliin hääräämään jonnin joutavuuksiaan.
        Pelle tiliensä kanssa, jotka ovat merkityksettömiä ja hyödyttömiä.

        Tätä EN tiennyt. Se olikin ainoa virheeni. Jos olisin tiennyt että pellefirma on välissä sotkemassa, niin sellaisia pelejä en olisi koskaan ostanut. Miksi kaipaisin jotain pelleä väliin sotkemaan ainoastaan minulle ja pelintekijälle kuuluvaa asiaa.

        Ei sitä tarvita joutavanpäiväisten tiliensä kanssa siihen väliin ylpeilemään!!

        Se ei silti sitä faktaa poista, että vaikka itse hukkaisin tilini tiedot, niin ne pitäisi pystyä palauttamaan. Kuitenkin olen ostanut rahanarvoisia tuotteita, jotka pellefirma pyyhkäisee omalla (olemattomalla) toiminnallaan tyhjäksi.

        Eihän se niin voi mennä, että yritys lukitsee pelini ja sitten niihin ei saa mistään enää KOSKAAN yhteyttä!!

        Jos hukkaisin uuden auton avaimeni, niin autoa tuskin tarvitsisi ajaa romuttamolle sen takia. Siihen tehtäisiin uudet avaimet.

        Tai windows kaatuisi (hehheh) niin tuskin tarvitsisi heittää konetta roskiin ??

        Ymmärrätkö. Nyt pitäisi heittää levykkeet roskiin, koska steamiin ei saa enää mitään yhteyttä!

        Sellaista on elämä. Joskus sattuu ja tapahtuu, vaan liiketoimintaa ei voi perustaa sen varaan, että MITÄÄN EI SAA KOSKAAN SATTUA!!!

        Silloin viat korjataan ja Steamilla on korjattavaa paljon yhteystietojensa kanssa!





        Oikeastaaan näen tämän asian niin, että tyhmyydestä sakotetaan. Ehkä nyt on sinun aikasi maksaa oppirahat?


      • Tehoja on!

        "Salasanojen pitää nykypäivänä olla hyviä, itse en käyttäisi alle 12-merkkistä enää missään (isoista ja pienistä kirjaimista, numeroista ja erikoismerkeistä koostuva "


        Ei toi sun räpiköinti auta mitään. Brute Forcella ratkaistaan sun salasanat kymmenessä sekunnissa!!

        Nyt opettele edes alkeet!


      • dvfgt56
        Paska on steam kirjoitti:

        https://support.steampowered.com/newticket.php

        "
        Tee tuolta support account ja hoida homma kotiin. En tiedä miten homma tuolla etenee, kun ei ole ikinä ollut tarvetta käyttää. Googlaamalla löyttyy ihan varmasti tietoa. Googleen mars."

        Ei löytyn sieltä, eikä googlesta support acountia. Kaikki tiet vievät takaisin alkuun. (Eivät suinkaan Roomaan)


        "Kuten jo sanottu, joudut ihan satavarmasti todistamaan aukottomasti olevasi "kadonneen" Steam-tilin omistaja, joten:"

        Kahdet henkilöllisyystodistukset löytyy kyllä ja vanhentunut passi. Luulisi niitten riittävän?


        "
        On kyllä ihan käsittämätöntä, että tunaroit tuolla tapaa Steamin kirjautumistietojen kanssa. Etkö tajua, että pelisi (=rahanarvoinen tavara) on sidottu siihen Steam-tiliin ja sen menettäminen on sinulle henkilökohtainen taloudellinen menetys?"

        Ei kukaan muu ole tunaroinut kuin windows. Jos se ei olis kaatunu, niin kaikki olis jatkunu kuten ennenkin. Älä hauku väärää puuta. Ei koskaan pidä tyytyä siihen, että toimimattomien ohjelmien toimimattomuus olisi vakio.

        Jos esimerkiksi uusi autosi nykii rykii ja pätkii, niin se viedään takaisin myyjälle ja käsketään korjata. Ymmärrätkö. Ei sen kuuluisi olla maksaneen asiakkaan huoli, koska tuotteesta on jo maksettu. Sinä olet mennyt retkuun, jossa tietokonehommissa syy vieritetään asiakkaan syyksi, vaikka syy on muualla. Onhan se kiva ottaa rahat ja luistaa vastuusta.


        Salasanojen pitää nykypäivänä olla hyviä, itse en käyttäisi alle 12-merkkistä enää missään (isoista ja pienistä kirjaimista, numeroista ja erikoismerkeistä koostuva sekasotku). Koska tuollaisia ei voi muistaa ulkoa, niin siksi käytänkin salasaanhallintaohjelmaa, ts. riittää kun muistan yhden monimutkaisen 20-merkkisen ulkoa. Jos et toimi tällä tapaa itse, niin joko

        En toimi. Talletan ne suoraan tuohon työpöydälle. Jos windows kaatuu, niin vika on windowsissa. EI minussa. Etkö jo opi. Silloin windowsin täytyy luoda sellainen tuote, joka ei kaatuile. EI SE ASIAKKAAN homma ole korjata muiden ongelmia. Ymmärrätkö. Jos KAIKKI asiakkaat, joilla kone ryppyilee valittaisivat tarpeeksi, niin tuollaiset viat olisi PAKKO korjata. Ymmärrätkö. Tai sitten se todettaisiin toimimattomaksi tuotteeksi, joka vedettäisiin pois markkinoilta!

        Autoissa toimitaan näin. Ne vedetään takaisin korjaukseen, jos vikoja ilmenee.

        "
        1. et käytä
        2. olet tyhmä "

        Sinun arvioisi ketään kiinnosta. Saathan tuota veikkailla vaikka miljoona kertaa syitä.

        "Etkö tajua, että pelisi (=rahanarvoinen tavara) on sidottu siihen Steam-tiliin ja sen menettäminen on sinulle henkilökohtainen taloudellinen menetys?"

        En todellakaan tiennyt, että joku hyödytön kolmas osapuoli pellefirma on päästetty minun ja ostetun pelin väliin hääräämään jonnin joutavuuksiaan.
        Pelle tiliensä kanssa, jotka ovat merkityksettömiä ja hyödyttömiä.

        Tätä EN tiennyt. Se olikin ainoa virheeni. Jos olisin tiennyt että pellefirma on välissä sotkemassa, niin sellaisia pelejä en olisi koskaan ostanut. Miksi kaipaisin jotain pelleä väliin sotkemaan ainoastaan minulle ja pelintekijälle kuuluvaa asiaa.

        Ei sitä tarvita joutavanpäiväisten tiliensä kanssa siihen väliin ylpeilemään!!

        Se ei silti sitä faktaa poista, että vaikka itse hukkaisin tilini tiedot, niin ne pitäisi pystyä palauttamaan. Kuitenkin olen ostanut rahanarvoisia tuotteita, jotka pellefirma pyyhkäisee omalla (olemattomalla) toiminnallaan tyhjäksi.

        Eihän se niin voi mennä, että yritys lukitsee pelini ja sitten niihin ei saa mistään enää KOSKAAN yhteyttä!!

        Jos hukkaisin uuden auton avaimeni, niin autoa tuskin tarvitsisi ajaa romuttamolle sen takia. Siihen tehtäisiin uudet avaimet.

        Tai windows kaatuisi (hehheh) niin tuskin tarvitsisi heittää konetta roskiin ??

        Ymmärrätkö. Nyt pitäisi heittää levykkeet roskiin, koska steamiin ei saa enää mitään yhteyttä!

        Sellaista on elämä. Joskus sattuu ja tapahtuu, vaan liiketoimintaa ei voi perustaa sen varaan, että MITÄÄN EI SAA KOSKAAN SATTUA!!!

        Silloin viat korjataan ja Steamilla on korjattavaa paljon yhteystietojensa kanssa!





        Oikeastaaan näen tämän asian niin, että tyhmyydestä sakotetaan. Ehkä nyt on sinun aikasi maksaa oppirahat?

        "Ei kukaan muu ole tunaroinut kuin windows. Jos se ei olis kaatunu, niin kaikki olis jatkunu kuten ennenkin."
        -Siis oletat että koko kone kaikkine osineen pyörii maailman tappiin asti tai edes oman elämäsi loppuun? Pidä nyt hyvä mies jatkossa varmuuskopiota niistä työpöydälle tallentamistasi salasanoista.

        "Se ei silti sitä faktaa poista, että vaikka itse hukkaisin tilini tiedot, niin ne pitäisi pystyä palauttamaan."
        -Pystyisi palauttamaan jos sulla olisi se sun hukkaamasi sähköpostin tunnukset, jotka olisi voinut olla siitä työpöydältä kopioituna VAIKKA PAPERILLE. Se kun ei kaadu tai pala itsekseen pois.

        "Joskus sattuu ja tapahtuu, vaan liiketoimintaa ei voi perustaa sen varaan, että MITÄÄN EI SAA KOSKAAN SATTUA!!!"
        Ei niitä salasanojakaan yhteen paikkaan, sinun tapauksessa siihen työpöydälle voi jättää ja olettaa että ne säilyy siinä.

        Olet jo melkein myöntänyt että olet alusta asti kussut omaan sukkaan. Ei auta olla vihainen. En jaksa koko ketjua lukea läpi kun en muista oletko yrittänyt palauttaa sitä sähköpostin salasanaa, mihin varmaan niitä Steamin salasanan nollausviestejä tulee?


      • Tutkaillaan viikkopa
        dvfgt56 kirjoitti:

        "Ei kukaan muu ole tunaroinut kuin windows. Jos se ei olis kaatunu, niin kaikki olis jatkunu kuten ennenkin."
        -Siis oletat että koko kone kaikkine osineen pyörii maailman tappiin asti tai edes oman elämäsi loppuun? Pidä nyt hyvä mies jatkossa varmuuskopiota niistä työpöydälle tallentamistasi salasanoista.

        "Se ei silti sitä faktaa poista, että vaikka itse hukkaisin tilini tiedot, niin ne pitäisi pystyä palauttamaan."
        -Pystyisi palauttamaan jos sulla olisi se sun hukkaamasi sähköpostin tunnukset, jotka olisi voinut olla siitä työpöydältä kopioituna VAIKKA PAPERILLE. Se kun ei kaadu tai pala itsekseen pois.

        "Joskus sattuu ja tapahtuu, vaan liiketoimintaa ei voi perustaa sen varaan, että MITÄÄN EI SAA KOSKAAN SATTUA!!!"
        Ei niitä salasanojakaan yhteen paikkaan, sinun tapauksessa siihen työpöydälle voi jättää ja olettaa että ne säilyy siinä.

        Olet jo melkein myöntänyt että olet alusta asti kussut omaan sukkaan. Ei auta olla vihainen. En jaksa koko ketjua lukea läpi kun en muista oletko yrittänyt palauttaa sitä sähköpostin salasanaa, mihin varmaan niitä Steamin salasanan nollausviestejä tulee?

        "-Pystyisi palauttamaan jos sulla olisi se sun hukkaamasi sähköpostin tunnukset, jotka olisi voinut olla siitä työpöydältä kopioituna VAIKKA PAPERILLE. Se kun ei kaadu tai pala itsekseen pois."

        Itseasiassa viime muutossa hävis kaikki paperit, kun muutto kesti vähän toista vuotta. Että se siitä papereiden häviämättömyydestä

        "Ei niitä salasanojakaan yhteen paikkaan, sinun tapauksessa siihen työpöydälle voi jättää ja olettaa että ne säilyy siinä."

        Voi olettaa. Päinvastoin on absurdia olettaa, että käyttöjärjestelmä on niin paska, että se kaatuilee. Silloin sinut on aivopesty surkeiden tekijöiden puolesta uskomaan, että sen kaatuilu on jokin vakio, jota ei ikinä ja koskaan voida muuttaa.
        (Eikä stiimi laittaa yhteystietojansa esille, vaikkapa etusivulle, tai linkkiä -> ota yhteyttä .. ei se sen vaikeampaa OIKEASTI ole)

        Olet jo melkein myöntänyt että olet alusta asti kussut omaan sukkaan. Ei auta olla vihainen. En jaksa koko ketjua lukea läpi kun en muista oletko yrittänyt palauttaa sitä sähköpostin salasanaa, mihin varmaan niitä Steamin salasanan nollausviestejä tulee?

        No kyllä mä yritin sitä palauttaa, mutta ei onnistunut niin tein uuden postin.
        Ja äsken yritin proxin kautta saada yhteyttä googleen, mutta ei se kone huoli päiväyksiä .. Laitto ne päiväykset mihin järjestykseen tahansa ni sille koneelle ne ei kelpaa ..

        Mutta sitä se ei muuta, että steamiin pitäisi saada yhteys johonkuhun oli sitten lopputulos mitä tahansa. Siitä vastuusta YKSIKÄÄN yritys ei voi luistaa, että niihin ei saa mitään yhteyttä! Silloin yleensä puhutaan huijari-firmoista joihin ei saa mitään yhteyttä kehenkään. Esim. vain postilaatikko jossain ugandassa! Sähköpostisivustokaan ei auta mitään, jos kehenkään ei OIKEASTI saa yhteyttä.


      • ... ...
        Tutkaillaan viikkopa kirjoitti:

        "-Pystyisi palauttamaan jos sulla olisi se sun hukkaamasi sähköpostin tunnukset, jotka olisi voinut olla siitä työpöydältä kopioituna VAIKKA PAPERILLE. Se kun ei kaadu tai pala itsekseen pois."

        Itseasiassa viime muutossa hävis kaikki paperit, kun muutto kesti vähän toista vuotta. Että se siitä papereiden häviämättömyydestä

        "Ei niitä salasanojakaan yhteen paikkaan, sinun tapauksessa siihen työpöydälle voi jättää ja olettaa että ne säilyy siinä."

        Voi olettaa. Päinvastoin on absurdia olettaa, että käyttöjärjestelmä on niin paska, että se kaatuilee. Silloin sinut on aivopesty surkeiden tekijöiden puolesta uskomaan, että sen kaatuilu on jokin vakio, jota ei ikinä ja koskaan voida muuttaa.
        (Eikä stiimi laittaa yhteystietojansa esille, vaikkapa etusivulle, tai linkkiä -> ota yhteyttä .. ei se sen vaikeampaa OIKEASTI ole)

        Olet jo melkein myöntänyt että olet alusta asti kussut omaan sukkaan. Ei auta olla vihainen. En jaksa koko ketjua lukea läpi kun en muista oletko yrittänyt palauttaa sitä sähköpostin salasanaa, mihin varmaan niitä Steamin salasanan nollausviestejä tulee?

        No kyllä mä yritin sitä palauttaa, mutta ei onnistunut niin tein uuden postin.
        Ja äsken yritin proxin kautta saada yhteyttä googleen, mutta ei se kone huoli päiväyksiä .. Laitto ne päiväykset mihin järjestykseen tahansa ni sille koneelle ne ei kelpaa ..

        Mutta sitä se ei muuta, että steamiin pitäisi saada yhteys johonkuhun oli sitten lopputulos mitä tahansa. Siitä vastuusta YKSIKÄÄN yritys ei voi luistaa, että niihin ei saa mitään yhteyttä! Silloin yleensä puhutaan huijari-firmoista joihin ei saa mitään yhteyttä kehenkään. Esim. vain postilaatikko jossain ugandassa! Sähköpostisivustokaan ei auta mitään, jos kehenkään ei OIKEASTI saa yhteyttä.

        Onneksi sain Far Cry 4:n installoitua, mutta tuo toinen ubisofti valittaa jotain järjestelmäongelmia. Paskoja nää vaan on..

        Niillä on sentään osoite ja puhelinnumero laitettu rehellisesti PIKAOPPAASEEN SUOMEKSI!!!!

        Täytyy ottaa huomenna yhteyttä..


      • Paska on steam kirjoitti:

        https://support.steampowered.com/newticket.php

        "
        Tee tuolta support account ja hoida homma kotiin. En tiedä miten homma tuolla etenee, kun ei ole ikinä ollut tarvetta käyttää. Googlaamalla löyttyy ihan varmasti tietoa. Googleen mars."

        Ei löytyn sieltä, eikä googlesta support acountia. Kaikki tiet vievät takaisin alkuun. (Eivät suinkaan Roomaan)


        "Kuten jo sanottu, joudut ihan satavarmasti todistamaan aukottomasti olevasi "kadonneen" Steam-tilin omistaja, joten:"

        Kahdet henkilöllisyystodistukset löytyy kyllä ja vanhentunut passi. Luulisi niitten riittävän?


        "
        On kyllä ihan käsittämätöntä, että tunaroit tuolla tapaa Steamin kirjautumistietojen kanssa. Etkö tajua, että pelisi (=rahanarvoinen tavara) on sidottu siihen Steam-tiliin ja sen menettäminen on sinulle henkilökohtainen taloudellinen menetys?"

        Ei kukaan muu ole tunaroinut kuin windows. Jos se ei olis kaatunu, niin kaikki olis jatkunu kuten ennenkin. Älä hauku väärää puuta. Ei koskaan pidä tyytyä siihen, että toimimattomien ohjelmien toimimattomuus olisi vakio.

        Jos esimerkiksi uusi autosi nykii rykii ja pätkii, niin se viedään takaisin myyjälle ja käsketään korjata. Ymmärrätkö. Ei sen kuuluisi olla maksaneen asiakkaan huoli, koska tuotteesta on jo maksettu. Sinä olet mennyt retkuun, jossa tietokonehommissa syy vieritetään asiakkaan syyksi, vaikka syy on muualla. Onhan se kiva ottaa rahat ja luistaa vastuusta.


        Salasanojen pitää nykypäivänä olla hyviä, itse en käyttäisi alle 12-merkkistä enää missään (isoista ja pienistä kirjaimista, numeroista ja erikoismerkeistä koostuva sekasotku). Koska tuollaisia ei voi muistaa ulkoa, niin siksi käytänkin salasaanhallintaohjelmaa, ts. riittää kun muistan yhden monimutkaisen 20-merkkisen ulkoa. Jos et toimi tällä tapaa itse, niin joko

        En toimi. Talletan ne suoraan tuohon työpöydälle. Jos windows kaatuu, niin vika on windowsissa. EI minussa. Etkö jo opi. Silloin windowsin täytyy luoda sellainen tuote, joka ei kaatuile. EI SE ASIAKKAAN homma ole korjata muiden ongelmia. Ymmärrätkö. Jos KAIKKI asiakkaat, joilla kone ryppyilee valittaisivat tarpeeksi, niin tuollaiset viat olisi PAKKO korjata. Ymmärrätkö. Tai sitten se todettaisiin toimimattomaksi tuotteeksi, joka vedettäisiin pois markkinoilta!

        Autoissa toimitaan näin. Ne vedetään takaisin korjaukseen, jos vikoja ilmenee.

        "
        1. et käytä
        2. olet tyhmä "

        Sinun arvioisi ketään kiinnosta. Saathan tuota veikkailla vaikka miljoona kertaa syitä.

        "Etkö tajua, että pelisi (=rahanarvoinen tavara) on sidottu siihen Steam-tiliin ja sen menettäminen on sinulle henkilökohtainen taloudellinen menetys?"

        En todellakaan tiennyt, että joku hyödytön kolmas osapuoli pellefirma on päästetty minun ja ostetun pelin väliin hääräämään jonnin joutavuuksiaan.
        Pelle tiliensä kanssa, jotka ovat merkityksettömiä ja hyödyttömiä.

        Tätä EN tiennyt. Se olikin ainoa virheeni. Jos olisin tiennyt että pellefirma on välissä sotkemassa, niin sellaisia pelejä en olisi koskaan ostanut. Miksi kaipaisin jotain pelleä väliin sotkemaan ainoastaan minulle ja pelintekijälle kuuluvaa asiaa.

        Ei sitä tarvita joutavanpäiväisten tiliensä kanssa siihen väliin ylpeilemään!!

        Se ei silti sitä faktaa poista, että vaikka itse hukkaisin tilini tiedot, niin ne pitäisi pystyä palauttamaan. Kuitenkin olen ostanut rahanarvoisia tuotteita, jotka pellefirma pyyhkäisee omalla (olemattomalla) toiminnallaan tyhjäksi.

        Eihän se niin voi mennä, että yritys lukitsee pelini ja sitten niihin ei saa mistään enää KOSKAAN yhteyttä!!

        Jos hukkaisin uuden auton avaimeni, niin autoa tuskin tarvitsisi ajaa romuttamolle sen takia. Siihen tehtäisiin uudet avaimet.

        Tai windows kaatuisi (hehheh) niin tuskin tarvitsisi heittää konetta roskiin ??

        Ymmärrätkö. Nyt pitäisi heittää levykkeet roskiin, koska steamiin ei saa enää mitään yhteyttä!

        Sellaista on elämä. Joskus sattuu ja tapahtuu, vaan liiketoimintaa ei voi perustaa sen varaan, että MITÄÄN EI SAA KOSKAAN SATTUA!!!

        Silloin viat korjataan ja Steamilla on korjattavaa paljon yhteystietojensa kanssa!





        Oikeastaaan näen tämän asian niin, että tyhmyydestä sakotetaan. Ehkä nyt on sinun aikasi maksaa oppirahat?

        "Jos windows kaatuu, niin vika on windowsissa."

        Windows kun voi kaatua muistakin syistä kuin Windowsista johtuvista syistä. Esim. viallinen tietokonelaitteisto, viallinen ajuri tai viallinen ajurin tapaan toimiva ohjelma, kuten esim. joku tietoturvaohjelma tai vastaava voi myös kaataa Windowsin ja se ei ole Windowsista johtuva vika.

        "Jos esimerkiksi uusi autosi nykii rykii ja pätkii, niin se viedään takaisin myyjälle ja käsketään korjata. Ymmärrätkö."

        Näinhän se menee tietokoneillakin. Kuluttajansuojalaki koskee tietokoneita ja ohjelmiakin. Tietojen varmistus ei kuitenkaan ole ikinä myyjän vastuulla. Kuluttajansuojalaki tai takuu ei ole kuluttajan puolella myöskään jos on itse sotkenut sen koneensa esim. jollain viallisella ohjelmalla tai paiskonut konetta että siinä on kolhuja tms. Kuluttajansuojalaki ja takuut ei myöskään auta yhteensopivuusasioissa ellei kyse ole jostain standardista jutusta minkä pitäisi toimia. Esim. vaikka virtajohto on ihan standardoitu ja sen pitää käydä töpseliin.

        Se että joku peli ei asennu tietokoneeseen, ei ole tietokoneessa oleva vika. Eikä välttämättä pelissä oleva vika ellei nimenomaan luvata sen olevan yhteensopiva tietokoneen käyttöjärjestelmäversion ja laitekomponenttien kanssa. Jos yhteensopivuutta ei luvata, sen yhteensopivuuden varmistaminen menee omalle vastuulle tai voi ostaa vaikka palveluna että joku muu säätää. Luulisi 50€/h löytyvän säätäjää.

        Varma tapa saada ongelmatapauksissa myyjä/laitevalmistaja vastaamaan ongelmista onkin se, että palauttaa sen tietokoneen tehdasasetuksille, asentaa ne laitevalmistajan ja käyttöjärjestelmän tarjoamia päivityksiä (ne voivat korjata tuotteessa olevia vikoja, jolloin valmistaja/myyjä vastaa tuotteesta kuten kuuluukin) ja jos se ei edelleenkään toimi niin vika on tuotteessa. Muista kuitenkin tietojen varmistus, se on omalla vastuulla.


      • M-Kar kirjoitti:

        "Jos windows kaatuu, niin vika on windowsissa."

        Windows kun voi kaatua muistakin syistä kuin Windowsista johtuvista syistä. Esim. viallinen tietokonelaitteisto, viallinen ajuri tai viallinen ajurin tapaan toimiva ohjelma, kuten esim. joku tietoturvaohjelma tai vastaava voi myös kaataa Windowsin ja se ei ole Windowsista johtuva vika.

        "Jos esimerkiksi uusi autosi nykii rykii ja pätkii, niin se viedään takaisin myyjälle ja käsketään korjata. Ymmärrätkö."

        Näinhän se menee tietokoneillakin. Kuluttajansuojalaki koskee tietokoneita ja ohjelmiakin. Tietojen varmistus ei kuitenkaan ole ikinä myyjän vastuulla. Kuluttajansuojalaki tai takuu ei ole kuluttajan puolella myöskään jos on itse sotkenut sen koneensa esim. jollain viallisella ohjelmalla tai paiskonut konetta että siinä on kolhuja tms. Kuluttajansuojalaki ja takuut ei myöskään auta yhteensopivuusasioissa ellei kyse ole jostain standardista jutusta minkä pitäisi toimia. Esim. vaikka virtajohto on ihan standardoitu ja sen pitää käydä töpseliin.

        Se että joku peli ei asennu tietokoneeseen, ei ole tietokoneessa oleva vika. Eikä välttämättä pelissä oleva vika ellei nimenomaan luvata sen olevan yhteensopiva tietokoneen käyttöjärjestelmäversion ja laitekomponenttien kanssa. Jos yhteensopivuutta ei luvata, sen yhteensopivuuden varmistaminen menee omalle vastuulle tai voi ostaa vaikka palveluna että joku muu säätää. Luulisi 50€/h löytyvän säätäjää.

        Varma tapa saada ongelmatapauksissa myyjä/laitevalmistaja vastaamaan ongelmista onkin se, että palauttaa sen tietokoneen tehdasasetuksille, asentaa ne laitevalmistajan ja käyttöjärjestelmän tarjoamia päivityksiä (ne voivat korjata tuotteessa olevia vikoja, jolloin valmistaja/myyjä vastaa tuotteesta kuten kuuluukin) ja jos se ei edelleenkään toimi niin vika on tuotteessa. Muista kuitenkin tietojen varmistus, se on omalla vastuulla.

        Ja mitä tulee siihen tietojen varmistamiseen niin se sitten voi koskea myös sitä myytyä käyttöjärjestelmää mikä on tietokoneella esiasennettuna. Jos asennusmedioita ei tule niin ne pitää tehdä valmistajan ohjeiden mukaan.

        Jos ne esimerkiksi tärvelee jotenkin niin uusia saa ainakin varaosatakuun ajan valmistajalta mutta voivat toki veloittaa siitä.

        Eli lyhyesti, varmistukset ovat aina omalla vastuulla. Myyjä/valmistaja vastaa myydystä tuotteesta takuun ja kuluttajansuojalain mukaisesti. Kuluttajansuojalakiin on turha vedota jos tuote on yli kaksi vuotta vanha. Yhteensopivuusasiat menee sitten niin, että standardit jutut toimii ja muuten vastuu on sillä kuka lupaa yhteensopivuuden. Eli jos joku pelivalmistaja lupaa, että peli toimii Windows XP:ssä ja Windows Vistassa mutta muuta ei luvata niin sen pelin ei tarvitse toimia Windows 7:ssa ja Windows 8/8.1:ssä.


      • Tutkaillaan viikkopa kirjoitti:

        "-Pystyisi palauttamaan jos sulla olisi se sun hukkaamasi sähköpostin tunnukset, jotka olisi voinut olla siitä työpöydältä kopioituna VAIKKA PAPERILLE. Se kun ei kaadu tai pala itsekseen pois."

        Itseasiassa viime muutossa hävis kaikki paperit, kun muutto kesti vähän toista vuotta. Että se siitä papereiden häviämättömyydestä

        "Ei niitä salasanojakaan yhteen paikkaan, sinun tapauksessa siihen työpöydälle voi jättää ja olettaa että ne säilyy siinä."

        Voi olettaa. Päinvastoin on absurdia olettaa, että käyttöjärjestelmä on niin paska, että se kaatuilee. Silloin sinut on aivopesty surkeiden tekijöiden puolesta uskomaan, että sen kaatuilu on jokin vakio, jota ei ikinä ja koskaan voida muuttaa.
        (Eikä stiimi laittaa yhteystietojansa esille, vaikkapa etusivulle, tai linkkiä -> ota yhteyttä .. ei se sen vaikeampaa OIKEASTI ole)

        Olet jo melkein myöntänyt että olet alusta asti kussut omaan sukkaan. Ei auta olla vihainen. En jaksa koko ketjua lukea läpi kun en muista oletko yrittänyt palauttaa sitä sähköpostin salasanaa, mihin varmaan niitä Steamin salasanan nollausviestejä tulee?

        No kyllä mä yritin sitä palauttaa, mutta ei onnistunut niin tein uuden postin.
        Ja äsken yritin proxin kautta saada yhteyttä googleen, mutta ei se kone huoli päiväyksiä .. Laitto ne päiväykset mihin järjestykseen tahansa ni sille koneelle ne ei kelpaa ..

        Mutta sitä se ei muuta, että steamiin pitäisi saada yhteys johonkuhun oli sitten lopputulos mitä tahansa. Siitä vastuusta YKSIKÄÄN yritys ei voi luistaa, että niihin ei saa mitään yhteyttä! Silloin yleensä puhutaan huijari-firmoista joihin ei saa mitään yhteyttä kehenkään. Esim. vain postilaatikko jossain ugandassa! Sähköpostisivustokaan ei auta mitään, jos kehenkään ei OIKEASTI saa yhteyttä.

        "Päinvastoin on absurdia olettaa, että käyttöjärjestelmä on niin *****, että se kaatuilee."

        Vaikka käyttöjärjestelmä ei kaatuilisi ikinä, sillä ei ole mitään merkitystä koska kiintolevy voi hajota koska tahansa.

        Tiedot pitää aina olla varmistettuna ja se on omalla vastuulla. Vakuutusyhtiötkin edellyttää sitä. Vaihtoehtoisesti voit ostaa palveluna jossa joku muu huolehtii siitä varmistamisesta.

        Käytännössä käyttöjärjestelmä ei juuri ikinä kaatuile käyttöjärjestelmässä olevasta syystä vaan vika on laitteissa tai jossain viallisessa ajurissa tai ajurintapaisessa sovelluksessa, kuten tietoturvaohjelmistossa.

        "No kyllä mä yritin sitä palauttaa, mutta ei onnistunut niin tein uuden postin."

        Ei sillä uudella postilla ole mitään merkitystä vaan sillä mikä on siihen Steamiin kytketty.

        "Mutta sitä se ei muuta, että steamiin pitäisi saada yhteys johonkuhun oli sitten lopputulos mitä tahansa."

        Tässä tapauksessa pitäisi ottaa yhteyttä sähköpostipalvelun tarjoajaasi josta olet sen sähköpostin ostanut, että nollaavat sen salasanan. Steam palvelusta varmastikin ovat vastanneet jo sinne.


      • Kirjaudu jäseneksi
        M-Kar kirjoitti:

        Ja mitä tulee siihen tietojen varmistamiseen niin se sitten voi koskea myös sitä myytyä käyttöjärjestelmää mikä on tietokoneella esiasennettuna. Jos asennusmedioita ei tule niin ne pitää tehdä valmistajan ohjeiden mukaan.

        Jos ne esimerkiksi tärvelee jotenkin niin uusia saa ainakin varaosatakuun ajan valmistajalta mutta voivat toki veloittaa siitä.

        Eli lyhyesti, varmistukset ovat aina omalla vastuulla. Myyjä/valmistaja vastaa myydystä tuotteesta takuun ja kuluttajansuojalain mukaisesti. Kuluttajansuojalakiin on turha vedota jos tuote on yli kaksi vuotta vanha. Yhteensopivuusasiat menee sitten niin, että standardit jutut toimii ja muuten vastuu on sillä kuka lupaa yhteensopivuuden. Eli jos joku pelivalmistaja lupaa, että peli toimii Windows XP:ssä ja Windows Vistassa mutta muuta ei luvata niin sen pelin ei tarvitse toimia Windows 7:ssa ja Windows 8/8.1:ssä.

        "Ja mitä tulee siihen tietojen varmistamiseen niin se sitten voi koskea myös sitä myytyä käyttöjärjestelmää mikä on tietokoneella esiasennettuna. Jos asennusmedioita ei tule niin ne pitää tehdä valmistajan ohjeiden mukaan."

        Asensin ite, mutta eihän tuossa ole _mitään_ vaihtoehtoja valittavana, kun valitsee automaattisen asennuksen. Ei tarvitse tehdä ohjeiden mukaan, kun se asentaa ihan itse itsensä. klikkaa vain asenna.

        "Jos ne esimerkiksi tärvelee jotenkin niin uusia saa ainakin varaosatakuun ajan valmistajalta mutta voivat toki veloittaa siitä."

        Mitkä ne? Puhutko käyttöjärjestelmän vai koneen tärvelemisestä?? Molempia on tullut harrastettua, vaan ei tässä yhteydessä. Kun hajotin emolevyn, niin kävin ostamassa uuden ja ostin varuiksi isomman powerinkin. Enkä itkenyt kenellekään, koska hajosi imuroitaessa konetta. Oma vika nääs. Windowsista joskus poistin IEploorerin yms. turhaa ja alko kaatuilemaan. Silloinkin ymmärsin, että vika on itsessä kun ei sieltä saisi poistella edes osia jotka ottavat päähän. Totesin siis vian omakseni.

        Mutta kysymys nyt kuuluukin, että mitän automaattisen asennuksen voi tärvellä kun pitää vain klikata asenna. Mielestäni on ikävää, että jaat väärää tietoa joillekkin aloittelijoille, jotka saattavat uskoa satutarinoitasi.

        "Eli lyhyesti, varmistukset ovat aina omalla vastuulla. "

        Varmistukset voi olla, mutta jos esimerkiksi lentokone ei vie etelän lomakohteeseen voi pyytää lipun hintaa takaisin. Ei sellainen selitys ole mikään vakio mikä pitää hyväksyä, että koneet kaatuilevat ja käyttöjärjestelmät jumittavat. Myöskin se on täysin käsittämätöntä, että käyttöjärjestelmästä ei välillä saa poistettua ohjelmia mitä tahtoo. Kummankohan siinä pitäisi olla herra ja hidalgo ?? Eihän se ohjelma voi määrätä käyttöjärjestelmää ja vastata sille, että empä nyt poistukkaan, vaikka minut on valittu poistoon .. Eikö! Kaikki haluamasi tiedostot pitäisi voida poistaa. Vaan eipä voi. .. en edes jaksa luetella enempää. Kun noista itsestäänselvyyksistä aloittavat, niin voin lähettää lisää vinkkejä. Myöskin virukset malwaret yms. pystyisi laittamaan seurantaan käyttöjärjestelmässä, joka voisi pitää lokia niiden käyttämistä tiedostoista jne. ja sitten vain kun se olisi hetken siellä pyörinyt, niin alkaisi deletoida sen tiedostoja. Lista on aika pitkä, mutta jotenkin tuntuu että eihän tuossa ole edes yritystä.


      • ennakko äänestäjä
        M-Kar kirjoitti:

        "Jos windows kaatuu, niin vika on windowsissa."

        Windows kun voi kaatua muistakin syistä kuin Windowsista johtuvista syistä. Esim. viallinen tietokonelaitteisto, viallinen ajuri tai viallinen ajurin tapaan toimiva ohjelma, kuten esim. joku tietoturvaohjelma tai vastaava voi myös kaataa Windowsin ja se ei ole Windowsista johtuva vika.

        "Jos esimerkiksi uusi autosi nykii rykii ja pätkii, niin se viedään takaisin myyjälle ja käsketään korjata. Ymmärrätkö."

        Näinhän se menee tietokoneillakin. Kuluttajansuojalaki koskee tietokoneita ja ohjelmiakin. Tietojen varmistus ei kuitenkaan ole ikinä myyjän vastuulla. Kuluttajansuojalaki tai takuu ei ole kuluttajan puolella myöskään jos on itse sotkenut sen koneensa esim. jollain viallisella ohjelmalla tai paiskonut konetta että siinä on kolhuja tms. Kuluttajansuojalaki ja takuut ei myöskään auta yhteensopivuusasioissa ellei kyse ole jostain standardista jutusta minkä pitäisi toimia. Esim. vaikka virtajohto on ihan standardoitu ja sen pitää käydä töpseliin.

        Se että joku peli ei asennu tietokoneeseen, ei ole tietokoneessa oleva vika. Eikä välttämättä pelissä oleva vika ellei nimenomaan luvata sen olevan yhteensopiva tietokoneen käyttöjärjestelmäversion ja laitekomponenttien kanssa. Jos yhteensopivuutta ei luvata, sen yhteensopivuuden varmistaminen menee omalle vastuulle tai voi ostaa vaikka palveluna että joku muu säätää. Luulisi 50€/h löytyvän säätäjää.

        Varma tapa saada ongelmatapauksissa myyjä/laitevalmistaja vastaamaan ongelmista onkin se, että palauttaa sen tietokoneen tehdasasetuksille, asentaa ne laitevalmistajan ja käyttöjärjestelmän tarjoamia päivityksiä (ne voivat korjata tuotteessa olevia vikoja, jolloin valmistaja/myyjä vastaa tuotteesta kuten kuuluukin) ja jos se ei edelleenkään toimi niin vika on tuotteessa. Muista kuitenkin tietojen varmistus, se on omalla vastuulla.

        "Kuluttajansuojalaki tai takuu ei ole kuluttajan puolella myöskään jos on itse sotkenut sen koneensa esim. jollain viallisella ohjelmalla tai paiskonut konetta että siinä on kolhuja tms."

        Tarkoitatko sellaista, jos humalassa kompastelee johtoihin ja sitten ihmettelee, kun kone ei toimi.. ? .. Sitten eräs päivä huomasin, että powerista on pari kolme johtoa irti.

        " ja laitekomponenttien kanssa"

        höpö höpö. Mikään peli tai ohjelma ei erikseen ilmoita mitään komponentteja jotka "sopivat" tuotteeseen. Sehän menisi ihan pelleilyksi. Tukeen tulisi miljoona tukipyyntöä eikä tuki voisi tietää johtuuko toimimattomuus yhteensopimattomista osista. Sama kuin väittäisit, että käyttöjärjetelmä ei pyöri tietyillä komponenteilla. (nyt ei puhuta mistään vanhentuneista vehkeistä)

        Ihan täyttä huuhaata taas pistelet!

        " myyjä/laitevalmistaja vastaamaan ongelmista onkin se, että palauttaa sen tietokoneen tehdasasetuksille"

        Laitevalmistajaa on vaikee syyttää, kun koneen sisällä on monta valmistajaa ja kun itse olen kasannut koneen "mieleisistäni" osista. Tosin en minä nyt tietä mitä tämä laitevalmistaja kuuluu tähän "ohjelmisto" keskusteluun. Jos se kone toimii ja on valinnut sellaiset osat, jotka tukee toisiaan, niin eipä siinä ole enää mitään nokan koputtamista sillä osastolla.

        ja jos se ei edelleenkään toimi niin vika on tuotteessa.

        Joo tuo Ubisofti on kans jumissa. Laitoin sinne viestiä, mutta ei ollut kauas omena pudonnut puusta. Ensin selitin ummet ja lammet. Sitten se tukipyyntö palas alkuun. No .. ei mitään informaatiota. Sitten laitoin uudestaan, mutta en jaksanut juuri kertoa mitään. No sähköpostiin lähetettiin siitä tokana tehdystä ilmoituksesta kopio sähköpostiin joka oli vaillinainen, kun olin sen jo täyttänyt ja lähettänyt. Eipä taida olla vahinko tuokaan. Mitähän tuohon nyt taas sanoisi.. Ensimmäinen tukipyyntö katoaa kuin pieru saharaan ja tukipyynnöstä nro 2 tulee kopio spostiin, niin .. en jaksa alottaa taas. Odottelen yhteydenottoa. (mutta sitä en voi olla sanomatta, että unohtakaa nuo nettileikkimiset ja laittakaa niinkuin ennenkin, että peli asennetaan levyltä koneelle ja naputellaan tunnukset ja sitten aletaan pelata.)


        "Muista kuitenkin tietojen varmistus, se on omalla vastuulla."

        Täytyy printata kun saa printterin toimimaan. Mistä täytyykin avata keskustelu joku päivä kun on noi musteiden hinnat aika pilvissä, että miten on kukakin ratkassu ongelman.


    • .........!

      Onnellisia on net hullut ja humalaiset. Etenkin huorissa käynnin jälkeen.

    • No sitten vaan avaat sen vanhan sähköpostin. Tai sitten luot uuden steam tilin ja et käytä niitä vanhoja tuotetunnuksia jotka ovat sille vanhalle tilille.

      • Siltä se vaikuttaa .

        Joo jostain pitäis saada sitten uudet tuotetunnukset. Uuden tilin tai ainakin tunnuksen olen jo luonut steamiin..

        Voisihan sitä mennä vielä arvailemaan sitä sähköpostisalasanaa, mutta jos se on vaatinut sitä sun tätä, niin se salasana on pilattu.

        Vaikka mulla olis ollu joku salasana mielessä, ni jos se vaatii lisäilemään sitä sun tätä niin loppujen lopuksi se salasana on enää pelkkää sekasotkua jota ei voi enää muistaa...

        Se onkin noissa tyhjänpäiväisissä kirjautumisissa ongelma. Pelkkä nicci ja salasana riittäisi. Voisi aina luoda uuden 10 sekunnissa. (ja kaikenlisäksi ei tarvitsisi kun salasana ei koskaan unohtuisi ja jos joku sen hakkeroisi -> ei hakkeroisi koska siellä ei olisi mitään tietoja, mutta jos ... niin uuden tekisi 10 sekunnissa)

        Mutta voishan tuota käydä arvailemassa.. mutta jos siihen on mennyt hermot siihen pelleilyyn ni se salasana voi olla ihan mitä vaan ..


      • Siltä se vaikuttaa . kirjoitti:

        Joo jostain pitäis saada sitten uudet tuotetunnukset. Uuden tilin tai ainakin tunnuksen olen jo luonut steamiin..

        Voisihan sitä mennä vielä arvailemaan sitä sähköpostisalasanaa, mutta jos se on vaatinut sitä sun tätä, niin se salasana on pilattu.

        Vaikka mulla olis ollu joku salasana mielessä, ni jos se vaatii lisäilemään sitä sun tätä niin loppujen lopuksi se salasana on enää pelkkää sekasotkua jota ei voi enää muistaa...

        Se onkin noissa tyhjänpäiväisissä kirjautumisissa ongelma. Pelkkä nicci ja salasana riittäisi. Voisi aina luoda uuden 10 sekunnissa. (ja kaikenlisäksi ei tarvitsisi kun salasana ei koskaan unohtuisi ja jos joku sen hakkeroisi -> ei hakkeroisi koska siellä ei olisi mitään tietoja, mutta jos ... niin uuden tekisi 10 sekunnissa)

        Mutta voishan tuota käydä arvailemassa.. mutta jos siihen on mennyt hermot siihen pelleilyyn ni se salasana voi olla ihan mitä vaan ..

        "Joo jostain pitäis saada sitten uudet tuotetunnukset."

        Sieltä Steamista saa. Sen kun antaa vaan rahaa.

        "Vaikka mulla olis ollu joku salasana mielessä, ni jos se vaatii lisäilemään sitä sun tätä niin loppujen lopuksi se salasana on enää pelkkää sekasotkua jota ei voi enää muistaa... "

        Oma vikahan se sitten.

        "Pelkkä nicci ja salasana riittäisi."

        Ei riitä kun siellä on myös ilmaisia näytepelejä joten porukka sitten tekisi kaiken aikaa uusia niccejä ja pelaisi niitä ja peleissä huijaukset lisääntyisi kun käyttäjää voisi vaihtaa helposti. Tiedotteet pitää myös lähettää johonkin ja uudet salasanat.

        Nyt kun siellä on se sähköpostitili niin se hoitaa homman.


      • .. .. .. .. ..

        Ei pääse arvailemaan .. Toi sähköposti tunnistaa automaattisesti mun tilin
        ja pyytää pelkkää salasanaa ..

        Pitäis mennä kirjastoon arvailemaan sitä vanhan postin salasanaa, mutta ei taida jaksaa ..


      • maksettu=käytätahot
        M-Kar kirjoitti:

        "Joo jostain pitäis saada sitten uudet tuotetunnukset."

        Sieltä Steamista saa. Sen kun antaa vaan rahaa.

        "Vaikka mulla olis ollu joku salasana mielessä, ni jos se vaatii lisäilemään sitä sun tätä niin loppujen lopuksi se salasana on enää pelkkää sekasotkua jota ei voi enää muistaa... "

        Oma vikahan se sitten.

        "Pelkkä nicci ja salasana riittäisi."

        Ei riitä kun siellä on myös ilmaisia näytepelejä joten porukka sitten tekisi kaiken aikaa uusia niccejä ja pelaisi niitä ja peleissä huijaukset lisääntyisi kun käyttäjää voisi vaihtaa helposti. Tiedotteet pitää myös lähettää johonkin ja uudet salasanat.

        Nyt kun siellä on se sähköpostitili niin se hoitaa homman.

        Mitä huijauksia itse ostetuissa peleissä voi tehdä. Tai vaikka olisi saanut näytteitä.. ?

        Jos peli on ostettu, niin ei siinä ole mitään huijauksia. Koita nyt tajuta. Kusetusta kaikki!


      • Miten on mahdollista
        M-Kar kirjoitti:

        "Joo jostain pitäis saada sitten uudet tuotetunnukset."

        Sieltä Steamista saa. Sen kun antaa vaan rahaa.

        "Vaikka mulla olis ollu joku salasana mielessä, ni jos se vaatii lisäilemään sitä sun tätä niin loppujen lopuksi se salasana on enää pelkkää sekasotkua jota ei voi enää muistaa... "

        Oma vikahan se sitten.

        "Pelkkä nicci ja salasana riittäisi."

        Ei riitä kun siellä on myös ilmaisia näytepelejä joten porukka sitten tekisi kaiken aikaa uusia niccejä ja pelaisi niitä ja peleissä huijaukset lisääntyisi kun käyttäjää voisi vaihtaa helposti. Tiedotteet pitää myös lähettää johonkin ja uudet salasanat.

        Nyt kun siellä on se sähköpostitili niin se hoitaa homman.

        "Sieltä Steamista saa. Sen kun antaa vaan rahaa."

        Just. Koska niillä on toimimattomat sivut, niin en tule sieltä tilaamaan mitään KOSKAAN!

        Eli voidaan tässä yhteenvetona todeta, että niillä on toimimattomat sivut koska:

        A) Ketään ei saa mistään kiinni
        B) Tuotteen vioista on ilmoitettu monta kertaa ja mitään ei kuulu
        C) Tuote on ilmoitettu varastetuksi ja siltikään ei mitään kuulu

        D) Vajaaälyisinä niiden henkilökunta varmaan laittaa viestiä vanhaan osoitteeseen, vaikka niille on 10 kertaa ilmoitettu, että sitä vanhaa postia ei ole enää olemassakaan, mutta ei se vaan mene niiden jakeluun

        E) Tuskin olen maailman ensimmäinen ihminen, jolta on sähköpostiosoitteet hukkuneet, tai avaimet tai jotain muuta. Muistaakseni kun viimeksi kävin löytötavaratoimistossa, niin se oli täynnä tuotteita.. mitenkähän tämä on mahdollista ?

        Kerroppa se trollihomo.


      • maksettu=käytätahot kirjoitti:

        Mitä huijauksia itse ostetuissa peleissä voi tehdä. Tai vaikka olisi saanut näytteitä.. ?

        Jos peli on ostettu, niin ei siinä ole mitään huijauksia. Koita nyt tajuta. Kusetusta kaikki!

        "Mitä huijauksia itse ostetuissa peleissä voi tehdä. Tai vaikka olisi saanut näytteitä.. ?"

        Pelit ovat usein hyvin muokattavia ja modattavia, ja pelit joissa lasketaan pelimekaniikkaa asiakkaan tietokoneella ja jotka ovat moninpelejä, mahdollistavat huijauksen. Ihan vaan vaikka heksaeditorilla muuttelee jotain muuttujaa jolla saa verkkopelissä aseeseen miljardi ammusta.

        Jos uusia tilejä tekee liian helposti niin se bannaus ei oikein toimi.


      • Miten on mahdollista kirjoitti:

        "Sieltä Steamista saa. Sen kun antaa vaan rahaa."

        Just. Koska niillä on toimimattomat sivut, niin en tule sieltä tilaamaan mitään KOSKAAN!

        Eli voidaan tässä yhteenvetona todeta, että niillä on toimimattomat sivut koska:

        A) Ketään ei saa mistään kiinni
        B) Tuotteen vioista on ilmoitettu monta kertaa ja mitään ei kuulu
        C) Tuote on ilmoitettu varastetuksi ja siltikään ei mitään kuulu

        D) Vajaaälyisinä niiden henkilökunta varmaan laittaa viestiä vanhaan osoitteeseen, vaikka niille on 10 kertaa ilmoitettu, että sitä vanhaa postia ei ole enää olemassakaan, mutta ei se vaan mene niiden jakeluun

        E) Tuskin olen maailman ensimmäinen ihminen, jolta on sähköpostiosoitteet hukkuneet, tai avaimet tai jotain muuta. Muistaakseni kun viimeksi kävin löytötavaratoimistossa, niin se oli täynnä tuotteita.. mitenkähän tämä on mahdollista ?

        Kerroppa se trollihomo.

        "Just. Koska niillä on toimimattomat sivut, niin en tule sieltä tilaamaan mitään KOSKAAN!"

        No sitten voit lopettaa sen valittamisen. Ei ole mikään pakko käyttää.


    • Tämä on totuus!

      Jos me totta puhutaan, niin toi steami on vain tahalleen tehty vittuilusivusto.

      Ensin ollaan tekemässä ilmoitusta ja samaa asiaa vain jankataan kymmenen kertaa
      ja loppujen lopuksi päädytään takaisin siihen ensimmäiseen valikkoon alkuun.

      Ja jos jonkun ilmoituksen saa aikaiseksi, niin kone ilmoittaa ettei voi auttaa.

      Ota siinä nyt oikeasti jotain yhteyttä niihin.

      Se on ihan tarkoituksella tehty tollaseksi ja syy on tahallinen asiakasvittuilu.

      • Limbo Retkulaare

        Kyllä siellä normaaliälyiset pärjää ihan hyvin, myös supportin kanssa jonne saa kyllä yhteyden kun toimii aivot. Sulle en yhteystietoja anna kun ne on löydettävissä jos vaan aivot raksuttaa edes ameeban tasolla. Jos olet vammainen niin kysy apua vammaispalvelusta, ne auttaa myös näissä asioissa.


      • .... .....
        Limbo Retkulaare kirjoitti:

        Kyllä siellä normaaliälyiset pärjää ihan hyvin, myös supportin kanssa jonne saa kyllä yhteyden kun toimii aivot. Sulle en yhteystietoja anna kun ne on löydettävissä jos vaan aivot raksuttaa edes ameeban tasolla. Jos olet vammainen niin kysy apua vammaispalvelusta, ne auttaa myös näissä asioissa.

        "Kyllä siellä normaaliälyiset pärjää ihan hyvin, myös supportin kanssa jonne saa kyllä yhteyden kun toimii aivot. Sulle en yhteystietoja anna kun ne on löydettävissä jos vaan aivot raksuttaa edes ameeban tasolla. Jos olet vammainen niin kysy apua vammaispalvelusta, ne auttaa myös näissä asioissa."


        Kiitos tiedoista, mutta en ole vammainen. Steamin henkilökunnasta en ole ihan varma.

        Normaaleissa yrityksissä ei tarvitse piilotella sivujensa takana piilossa, vaan yhteystiedot voidaan laittaa ihan rehellisesti esille, niin että ne löytyvät googlesta tai vaikkapa puhelinluettelosta. (Tai yrityksen etusivulta)

        Tässä steamin tapauksessa taas ei kuulu mitään, vaikka on jättänyt 10 yhteydenotto pyyntöä. Myöskään mitään sähköpostiosoitetta tai mitään mihin ottaa yhteyttä ei tarjota! Ainoastaan keksitään OMIA syitä toimimattomuudelle, eli asiakasta ei kuunnella.

        Asiakkaan älykkyyden arvioiminen on myöskin erittäin hölmöä noin niinkuin bisneksien kannalta, mutta tuskinpa sinä pummi olemattoman työhistoriasi kanssa näistä asioista mitään tajuat!


      • ...-...
        .... ..... kirjoitti:

        "Kyllä siellä normaaliälyiset pärjää ihan hyvin, myös supportin kanssa jonne saa kyllä yhteyden kun toimii aivot. Sulle en yhteystietoja anna kun ne on löydettävissä jos vaan aivot raksuttaa edes ameeban tasolla. Jos olet vammainen niin kysy apua vammaispalvelusta, ne auttaa myös näissä asioissa."


        Kiitos tiedoista, mutta en ole vammainen. Steamin henkilökunnasta en ole ihan varma.

        Normaaleissa yrityksissä ei tarvitse piilotella sivujensa takana piilossa, vaan yhteystiedot voidaan laittaa ihan rehellisesti esille, niin että ne löytyvät googlesta tai vaikkapa puhelinluettelosta. (Tai yrityksen etusivulta)

        Tässä steamin tapauksessa taas ei kuulu mitään, vaikka on jättänyt 10 yhteydenotto pyyntöä. Myöskään mitään sähköpostiosoitetta tai mitään mihin ottaa yhteyttä ei tarjota! Ainoastaan keksitään OMIA syitä toimimattomuudelle, eli asiakasta ei kuunnella.

        Asiakkaan älykkyyden arvioiminen on myöskin erittäin hölmöä noin niinkuin bisneksien kannalta, mutta tuskinpa sinä pummi olemattoman työhistoriasi kanssa näistä asioista mitään tajuat!

        Ja luultavasti kuulut stiimin henkilökuntaan, ainakin yhteystietojen piilotteleminen näyttäisi sopivan kuvaan kuin nenä päähän.


    • apua etsiskelevä

      Ettei asia pääsisi unohtumaan, niin löytyykö keneltäkään yhteystietoja Steamiin.

      Esimerkiksi sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa, jolla niihin saa yhteyden.

      Olisin kiitollinen tiedoista. Hyvää päivänjatkoa kaikille.

    • Näin on näreet!

      Steam tuki:

      Valittu: Tuotetunnuskysymykset

      Valittu: Duplica CD key (itselläni käytössä)

      Lässytykset suoritettu. Tuoteen Key code syötetty.

      Lähetä kysymys ->

      Vanhat 4 kysymystä (oikeasti niitä 27) näkyy nyt ruudussa.

      Lähetä -> palvelinta odotellaan ja siinä se sama ruutu sitten onkin.

      Käydäänpä katsomassa sähköposti -> ei mitään viestiä



      Siinä se ruutu seisoo paikoillaan. Mitään ei tapahdu ja mihinkään ei voi ottaa yhteyttä.

      Että sellaiset sivustot.

      Kyllä nyt voidaan todeta, että vialliset sivustot. Paitsi että ne on tahalleen tehty tuollaisiksi, koska ollaan skankkiromuläjässä.

      • asefddrgtrg

        Missäs osoitteessa se sun kadottamasi sähköposti sijaitsee? Sen jos sais palautettua niin auttais paljon. Tartte steamiin mitään kontaktia kun voit sitten palauttaa edellisen steam tunnuksen.


      • ymmärrätkö yskän

        "Aina voit olla ilman. Persaukiset on sellainen oma erikoisryhmä joilla ei ole niin väliä."

        Aivan. Mutta Steamiin pitäisi saada yhteys, koska persaukinenkin on maksanut pelistä saman hinnan siinä missä rikaskin.

        Windowsilla ei ole mitään tekemistä Steamin kanssa.

        Ei. Mutta jos toimimattomaan tuotteeseen, josta on maksettu ei saa mitään yhteyttä, niin silloin ei voi oikein mennä karkuun sivujensa taakse ja syytää asiakasta.
        Etusivullekin voi pläjäyttää vaikka kolmet eri yhteystiedot.
        Silloin kyse on vastuun pakoilusta.


        Ei ne sinun pelejäsi ole. Sinulle on myyty vain lupa käyttää pelifirman omistamia pelejä. Tämä lupa voidaan myös mitätöidä jos teet jotain käyttöehtojen vastaista.

        Kyllä noi DVDt ihan mun omia on. Ei ne kuulu firmalle sen enempää kuin musiikki cd levytkään Geffenille! Koita tajuta! Ei se autokaan kuulu Volvolle, vaan sen ostaneelle asiakkaalle, vaikka siinä Volvo lukeekin!

        Sama pätee myös siihen Windowsiin. Microsoft voi mitätöidä lisenssit jos sitä käyttää käyttöehtojen vastaisesti, kuten esim. käyttämällä useammassa koneessa kuin olisi sallittu.

        Voi olla, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että firma pakoilee eikä niiden yhteystietoja löydä mistään toimimattoman tuotteen kohdalla.
        Siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin että olisin hukannut uuden autoni avaimet. Siltikin pitäisi asia saada jotenkin selvitettyä eikä raijata uutta autoa romuttamolle!


      • ymmärrätkö yskän kirjoitti:

        "Aina voit olla ilman. Persaukiset on sellainen oma erikoisryhmä joilla ei ole niin väliä."

        Aivan. Mutta Steamiin pitäisi saada yhteys, koska persaukinenkin on maksanut pelistä saman hinnan siinä missä rikaskin.

        Windowsilla ei ole mitään tekemistä Steamin kanssa.

        Ei. Mutta jos toimimattomaan tuotteeseen, josta on maksettu ei saa mitään yhteyttä, niin silloin ei voi oikein mennä karkuun sivujensa taakse ja syytää asiakasta.
        Etusivullekin voi pläjäyttää vaikka kolmet eri yhteystiedot.
        Silloin kyse on vastuun pakoilusta.


        Ei ne sinun pelejäsi ole. Sinulle on myyty vain lupa käyttää pelifirman omistamia pelejä. Tämä lupa voidaan myös mitätöidä jos teet jotain käyttöehtojen vastaista.

        Kyllä noi DVDt ihan mun omia on. Ei ne kuulu firmalle sen enempää kuin musiikki cd levytkään Geffenille! Koita tajuta! Ei se autokaan kuulu Volvolle, vaan sen ostaneelle asiakkaalle, vaikka siinä Volvo lukeekin!

        Sama pätee myös siihen Windowsiin. Microsoft voi mitätöidä lisenssit jos sitä käyttää käyttöehtojen vastaisesti, kuten esim. käyttämällä useammassa koneessa kuin olisi sallittu.

        Voi olla, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että firma pakoilee eikä niiden yhteystietoja löydä mistään toimimattoman tuotteen kohdalla.
        Siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin että olisin hukannut uuden autoni avaimet. Siltikin pitäisi asia saada jotenkin selvitettyä eikä raijata uutta autoa romuttamolle!

        "Aivan. Mutta Steamiin pitäisi saada yhteys, koska persaukinenkin on maksanut pelistä saman hinnan siinä missä rikaskin."

        Miten niin Steamiin? Sinullahan oli sähköpostin salasana hukassa. Miksi et ota sähköpostipalvelun tarjoajaan että uusii salasanan?

        "Kyllä noi DVDt ihan mun omia on."

        Jos ne olisi sinun, saisit tehdä niistä 1000 kopiota ja myydä. Näin ei kuitenkaan ole. Siellä on lisenssi jolla luvataan käyttöoikeudet miten saat käyttää niitä pelifirmojen omistamia pelejä.


    • Että näin!

      Kun stiimin hakukentään kirjoittaa tuki:

      Tarjolla on vain ei-oota! Kokeile hakukentän tyhjentämistä tai va

      Tarjolla on vain ei-oota! Kokeile hakukentän tyhjentämistä tai valitse loinen kategoria yllä olevasta pudotusvalikosta.

      Nii että tyhjennä hakukenttä, jos tukea etsit!

    • auttaja x

      Kaikille tiedoksi, että sieltä missä on 4 neljä viestiä, niin niitä pitää klikata.

      Siellä on tullut joku viesti henkilökunnalta, mutta katsotaan nyt. Epäilen sitä
      siltikin koneeksi, mutta missään ei lue, että niitä viestejä pitää klikata, että sielltä alta löytyisi mitään tekstiä, vaan ainoastaan pääruudulla lukee lähetä.

      Ja siihen se sitten jää paikoilleen.

      Tämä tiedoksi, jos joku muu painii samanlaisten ongelmien kanssa!

      • .............

        Odotellaan .. viimeksi näyttäisi, että viestiin on vastattu 15 minuutissa


      • ... -> konkurssiin..
        ............. kirjoitti:

        Odotellaan .. viimeksi näyttäisi, että viestiin on vastattu 15 minuutissa

        Surullisen surkea firma .. :( ..

        samat tarinat siellä Steamin tuessa, kuin sähköpostissa. Kone tekemässä omia oletuksia ja asiakasta ei kuunnella sanallakaan .. näin:

        TÄRKEÄÄ: Käytettyjä tai kirpputorilta ostettuja tuotetunnuksia ei voi aktivoida Steamissä. Ota tällaisessa tapauksessa yhteyttä tuotetunnuksen myyjään saadaksesi hyvityksen tai tuotevaihdon.

        Todella ikävä ja surkea pulju. Pellefirman asioiden hoito TÄYSIN retuperällä!


      • ... -> konkurssiin.. kirjoitti:

        Surullisen surkea firma .. :( ..

        samat tarinat siellä Steamin tuessa, kuin sähköpostissa. Kone tekemässä omia oletuksia ja asiakasta ei kuunnella sanallakaan .. näin:

        TÄRKEÄÄ: Käytettyjä tai kirpputorilta ostettuja tuotetunnuksia ei voi aktivoida Steamissä. Ota tällaisessa tapauksessa yhteyttä tuotetunnuksen myyjään saadaksesi hyvityksen tai tuotevaihdon.

        Todella ikävä ja surkea pulju. Pellefirman asioiden hoito TÄYSIN retuperällä!

        Tuohan on asianmukainen ilmoitus. Sinä nyt yrität käyttää tuoteavaimia jotka on sidottu eri tiliin. Uudelle tilille ostetaan uudet lisenssit.


      • Ihan eri asia
        M-Kar kirjoitti:

        Tuohan on asianmukainen ilmoitus. Sinä nyt yrität käyttää tuoteavaimia jotka on sidottu eri tiliin. Uudelle tilille ostetaan uudet lisenssit.

        "Tuohan on asianmukainen ilmoitus. Sinä nyt yrität käyttää tuoteavaimia jotka on sidottu eri tiliin. Uudelle tilille ostetaan uudet lisenssit."

        Ei se ole. Keksiä omasta päästä asioista sen sijaan, että kuuntelisi asiakasta.

        Sama kun asiakas menisi korjauttamaan autosta pakoputkea, niin ne alkaisi korjailemaan valoja!


    • Steam ei toimi ..

      Heippa.

      Edelleen kysellään, että löytyykö kenelläkään yhteystieoja Steamiin.

      Olisimme kiitollisia tiedosta. Täytyy välillä vähän nostella tätä kysymystä ylöspäin, jos joku jolla on yhteystiedot sattuisi huomaamaan.

      Nyt ei kaivata siis Steam supportin osoitetta, jossa pelkkä robotti antaa vääriä vastauksia, vaan jos joku on saanut OIKEASTI yhteyden sinne steamiin. Esimerkiksi lähettänyt sähköpostia, niin sähköpostiosoitetta kaivattaisiin täällä.

    • Niukasti on tietoa..

      Postal address:
      PO BOX 1688
      Bellevue, WA 98009

      Jahas jahas.. kaivellaan. Tämä tieto myös muille, jos karkuri steamiin ette saa mitään yhteyttä!!

      • Surkea "support"

        Odotellaan vielä ja laitetaan sitten etanapostia, jos ei mikään muu auta.


    • a.v.e.c.
      • pellefirma.

        Ei noi tiketit auta mitään mitä se taas ilmoittelee. En tiedä mikä se tiketti on onko se juna vai bussilippu.

        Eikö ne ihmiset oikeesti tajua siellä steamissä, että jos ne keksii jotain omia termejä, niin ei kukaan voi tietää mitä niiden tiketeillä tehdään ..

        Vastais vaan suoraan ... suoraan kysymykseen. Turhaa pelleilyä koko touhu.

        Tosin asiahan ei ole sinun vikasi. Että kiitoksia vain avusta ..


        Tää oli hauska kohta:
        - Email address which will be used to contact you

        :D :D :D .. yrittänyt viikon saada sieltä jonkun kiinni :)

        Juu tileistä ja accounteista toi sivu jauhaa .. mutta ei ole mitään sähköpostiosoitetta.
        Näyttää olevan henkilökunnalla tyhjää päässä. Ei voi olla noin vaikeeta ilmottaa supportin sähköpostiosotetta ..

        Eihän tuosta taas muuta mielikuvaa saa, kuin että vastuun pakoilua ..

        Tein muuten tonkin ilmotuksen mikä tuolloa on että hijacked account, mutta KUKAAN
        ei ole ottanut pellefirmasta mitään yhteyttä ..


    • haiseva vatsalause

      Tämä kysyjä ei ole tästä maailmasta joten ei sinne Venuksen Steamiin saada yhteyttä maapallolta. Vai oliko sittenkin Uranuksesta, ainakin jauhaa niin paljon paskaa että anus lienee hellänä. Imbesilli tyrii itse ja syyttää muita. Hullu, narsisti tai sosiopaatti. Joko hullu tai narsisti sillä sosiopaatit on yleensä erittäin älykkäitä.

      • kaikenlaisia sitä ..

        Kiitoksia itsesi määrittelemisestä, mutta olet eksynyt nyt aivan väärään paikkaan.

        Jos ystävällisesti palaisit takaisin keskustelemaan omalääkärisi kanssa.

        Hyvää vuoden jatkoa.


    • a.v.e.c.

      "Tää oli hauska kohta:
      - Email address which will be used to contact you "

      Sinun addressiasi tuossa kysytään, ja viikko ei välttämättä ole edes pitkä aika vastata.

      Muutama vuosi taapäin tällä suomalaisella nykyään entisellä kännykkätehtaalla kesti vastata pari viikkoa kyssäriin joka oli pistetty netissä.

      • we´ll contact -nver

        Juu kyllä mä tajusin, että se on mun adressi, mut hei .. ei oo paljoo tullu viestiä, vaikka oon ilmottanu mun tiketit ja tilit ja pelit ja koodit mitälie onkaan varastetuks.

        Ei oo kukaan lähettänyt siihen mun adressiin yhtäkään viestiä. Ei edes että asiaa tutkitaan tms. vaikka on varastetuks ilmotettu.

        Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa, koska jos sinne ilmotti, että tili on käytössä ni se luuli, että se on kirpparilta ostettu peli ja robontti sano case closed.

        Tahalleenhan tuo on paskaks tehty. Olishan se robontti voinu kysyä siinä kohtaa, että onko vielä epäselvyyksiä ja tarjota yhteystietoja .. mutta eipä ei. ja vielä kerran ei.

        No tuon kännikkätehtaankin voi ymmärtää jos sieltä lähtee niitä kännyjä miljoonia ja jos sattuu olemaan joku pienikin vika ni siihen vastailuun voi mennä aikaa ..

        Tiedänpähän jatkossa, että jos tuo surkea pulju on välissä sohlaamassa, niin sellaisia tuotteita en osta.

        Mitään tietoa ei ollut, että pelit menee lukkoon, jos tuon surkean välipuljun (joka on tosiaankin tarpeeton) tiedot katoavat. Ajattelin että sinne voi kirjautua vaikka miljoona kertaa uudestaan(jotka kirjautumiset ovat edelleen mielestäni täysin turhia koska sinne voi kirjailla mitä tahansa puuta heinää ja jos myy pelin, niin toimittaa turhakepuljuun tehtaillut "tilit" seuraavalle pelin omistajalle. Sitten vain kun ostaa uuden pelin ni tehtailee taas uudet "tilit"), koska minulla on peliin tarvittavat koodit noissa läpysköissä. Mistään en tiennyt, että kys. koodit eivät riitä!

        Nyt on pelien kopioinnin pelossa tehty kärpäsestä virtahepo. Kaikenlisäksi kys. pelleily ei edes estä mitään, koska tilejä voi tosiaan tehtailla miten paljon tahtoo.

        Lisäksi nyt minulla on kaksi peliä jumissa yhden kadonneen tilin takia!


      • kriiiiiiiiiik .. kri
        we´ll contact -nver kirjoitti:

        Juu kyllä mä tajusin, että se on mun adressi, mut hei .. ei oo paljoo tullu viestiä, vaikka oon ilmottanu mun tiketit ja tilit ja pelit ja koodit mitälie onkaan varastetuks.

        Ei oo kukaan lähettänyt siihen mun adressiin yhtäkään viestiä. Ei edes että asiaa tutkitaan tms. vaikka on varastetuks ilmotettu.

        Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa, koska jos sinne ilmotti, että tili on käytössä ni se luuli, että se on kirpparilta ostettu peli ja robontti sano case closed.

        Tahalleenhan tuo on paskaks tehty. Olishan se robontti voinu kysyä siinä kohtaa, että onko vielä epäselvyyksiä ja tarjota yhteystietoja .. mutta eipä ei. ja vielä kerran ei.

        No tuon kännikkätehtaankin voi ymmärtää jos sieltä lähtee niitä kännyjä miljoonia ja jos sattuu olemaan joku pienikin vika ni siihen vastailuun voi mennä aikaa ..

        Tiedänpähän jatkossa, että jos tuo surkea pulju on välissä sohlaamassa, niin sellaisia tuotteita en osta.

        Mitään tietoa ei ollut, että pelit menee lukkoon, jos tuon surkean välipuljun (joka on tosiaankin tarpeeton) tiedot katoavat. Ajattelin että sinne voi kirjautua vaikka miljoona kertaa uudestaan(jotka kirjautumiset ovat edelleen mielestäni täysin turhia koska sinne voi kirjailla mitä tahansa puuta heinää ja jos myy pelin, niin toimittaa turhakepuljuun tehtaillut "tilit" seuraavalle pelin omistajalle. Sitten vain kun ostaa uuden pelin ni tehtailee taas uudet "tilit"), koska minulla on peliin tarvittavat koodit noissa läpysköissä. Mistään en tiennyt, että kys. koodit eivät riitä!

        Nyt on pelien kopioinnin pelossa tehty kärpäsestä virtahepo. Kaikenlisäksi kys. pelleily ei edes estä mitään, koska tilejä voi tosiaan tehtailla miten paljon tahtoo.

        Lisäksi nyt minulla on kaksi peliä jumissa yhden kadonneen tilin takia!

        Steam .. eiku Houston ..

        siis Steam ..

        Houston .. anybody ..


      • Että huhhuh
        we´ll contact -nver kirjoitti:

        Juu kyllä mä tajusin, että se on mun adressi, mut hei .. ei oo paljoo tullu viestiä, vaikka oon ilmottanu mun tiketit ja tilit ja pelit ja koodit mitälie onkaan varastetuks.

        Ei oo kukaan lähettänyt siihen mun adressiin yhtäkään viestiä. Ei edes että asiaa tutkitaan tms. vaikka on varastetuks ilmotettu.

        Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa, koska jos sinne ilmotti, että tili on käytössä ni se luuli, että se on kirpparilta ostettu peli ja robontti sano case closed.

        Tahalleenhan tuo on paskaks tehty. Olishan se robontti voinu kysyä siinä kohtaa, että onko vielä epäselvyyksiä ja tarjota yhteystietoja .. mutta eipä ei. ja vielä kerran ei.

        No tuon kännikkätehtaankin voi ymmärtää jos sieltä lähtee niitä kännyjä miljoonia ja jos sattuu olemaan joku pienikin vika ni siihen vastailuun voi mennä aikaa ..

        Tiedänpähän jatkossa, että jos tuo surkea pulju on välissä sohlaamassa, niin sellaisia tuotteita en osta.

        Mitään tietoa ei ollut, että pelit menee lukkoon, jos tuon surkean välipuljun (joka on tosiaankin tarpeeton) tiedot katoavat. Ajattelin että sinne voi kirjautua vaikka miljoona kertaa uudestaan(jotka kirjautumiset ovat edelleen mielestäni täysin turhia koska sinne voi kirjailla mitä tahansa puuta heinää ja jos myy pelin, niin toimittaa turhakepuljuun tehtaillut "tilit" seuraavalle pelin omistajalle. Sitten vain kun ostaa uuden pelin ni tehtailee taas uudet "tilit"), koska minulla on peliin tarvittavat koodit noissa läpysköissä. Mistään en tiennyt, että kys. koodit eivät riitä!

        Nyt on pelien kopioinnin pelossa tehty kärpäsestä virtahepo. Kaikenlisäksi kys. pelleily ei edes estä mitään, koska tilejä voi tosiaan tehtailla miten paljon tahtoo.

        Lisäksi nyt minulla on kaksi peliä jumissa yhden kadonneen tilin takia!

        Saahan niitä tilejä tehdä jos huvittaa mutta että aktivois samalla avaimella samat pelit joka tunnukselle...


      • idiotismn huipentuma
        Että huhhuh kirjoitti:

        Saahan niitä tilejä tehdä jos huvittaa mutta että aktivois samalla avaimella samat pelit joka tunnukselle...

        Niin mä aktivoinkin .. ne tosin jokaisessa pelissä on omat avaimensa noissa läpysköissä.

        Nyt ne on molemmat jumissa.

        Kysymyshän oli siitä, niinkuin varmaan ymmärsit, että koko järjestelmä on TURHA, koska voi aktivoida vaikka jokaisen pelin omalla tunnuksella ja myydä eteenpäin!

        Tätähän tällä pelleilyllä on YRITETTY estää, mutta eihän se sitä estä. Ainoastaan rehellisten asiakkaiden toiminnan se estää tuollaisella ylipelkäämisellä!

        Jos joku haluaa toimia sääntöjen vastaisesti niin se onnistuu, mutta siltikin siitä on haittaa ja vaivaa maksaville asiakkaille, joten koko asia on kääntynyt väärin päin!

        Asiakkaille -> haittaa

        Epärehelliset -> pystyvät kiertämään estot


        Juu molemmat pelit on aktivoitu sinne tai mitälie kun ei voi eikä jaksa enää muistaa mitä niiden kanssa on pitänyt pellleillä, jotta rahalla maksetut saa toimimaan.

        Siellä on stiimissä hyvässä tallessa. Herran kukkarossa. Ja levyt avainkoodeineen tuossa pöydällä!

        Kukahan tästäkin hyötyy? Ei yhtään kukaan.


      • Että huhhuh
        idiotismn huipentuma kirjoitti:

        Niin mä aktivoinkin .. ne tosin jokaisessa pelissä on omat avaimensa noissa läpysköissä.

        Nyt ne on molemmat jumissa.

        Kysymyshän oli siitä, niinkuin varmaan ymmärsit, että koko järjestelmä on TURHA, koska voi aktivoida vaikka jokaisen pelin omalla tunnuksella ja myydä eteenpäin!

        Tätähän tällä pelleilyllä on YRITETTY estää, mutta eihän se sitä estä. Ainoastaan rehellisten asiakkaiden toiminnan se estää tuollaisella ylipelkäämisellä!

        Jos joku haluaa toimia sääntöjen vastaisesti niin se onnistuu, mutta siltikin siitä on haittaa ja vaivaa maksaville asiakkaille, joten koko asia on kääntynyt väärin päin!

        Asiakkaille -> haittaa

        Epärehelliset -> pystyvät kiertämään estot


        Juu molemmat pelit on aktivoitu sinne tai mitälie kun ei voi eikä jaksa enää muistaa mitä niiden kanssa on pitänyt pellleillä, jotta rahalla maksetut saa toimimaan.

        Siellä on stiimissä hyvässä tallessa. Herran kukkarossa. Ja levyt avainkoodeineen tuossa pöydällä!

        Kukahan tästäkin hyötyy? Ei yhtään kukaan.

        Nykypäivänä pelit ostetaan suoraan Steamista tai jostain muusta vastaavasta. Ei tässä enää mitään koteloita tai levyjä aleta pyörittelemään ;)


      • Pääasiasta ja sivust
        Että huhhuh kirjoitti:

        Nykypäivänä pelit ostetaan suoraan Steamista tai jostain muusta vastaavasta. Ei tässä enää mitään koteloita tai levyjä aleta pyörittelemään ;)

        Pitäis olla hinta kohdillaan, niin vois ostaa.

        Katselin tossa, että ladattavat makso pari kolme kertaa enempi ku levyllä.

        Ja sittenhän ne on menetetty kun kovalevy tyhjenee, windows kaatuu tms. Et kyllä taitaa noi levyt pysytellä aika kauan noilla hinnoilla kuvioissa :)

        Jos parilla eurolla sais, ni sitten en minäkään jaksais pyöritellä levyn kansia .. jos kone kaatuis ni latais vaan uudestaan. Ja joutuupa niitä vielä kantamaan muutoissakin mukana näin "digiaikana". Hinnoittelulla ne on ulkoistettu ..


      • Että huhut nii
        Pääasiasta ja sivust kirjoitti:

        Pitäis olla hinta kohdillaan, niin vois ostaa.

        Katselin tossa, että ladattavat makso pari kolme kertaa enempi ku levyllä.

        Ja sittenhän ne on menetetty kun kovalevy tyhjenee, windows kaatuu tms. Et kyllä taitaa noi levyt pysytellä aika kauan noilla hinnoilla kuvioissa :)

        Jos parilla eurolla sais, ni sitten en minäkään jaksais pyöritellä levyn kansia .. jos kone kaatuis ni latais vaan uudestaan. Ja joutuupa niitä vielä kantamaan muutoissakin mukana näin "digiaikana". Hinnoittelulla ne on ulkoistettu ..

        Levy kosahtaa > uusi tilalle > lataa pelit uudestaan ja tallennukset usein steamin pilvessä. No problem ja kaikki niinkuin ennenkin. Steamilla usein alennuksia ja kannattaa seurata myös Greenmangaming missä on hyviä tarjouksia ja pelit saa aktivoida steamissa.


    • get_real

      voi pelle narsisti. oot varmaan tykittäny sen steamin viestipalvelun niin täyteen tuota sun epäasiallista paskaa, että ei sua varmaan ees oteta tosissaan enää. eka sanot että salasanat hukassa ja kohta sulta onkin jo varastettu jotain. ehkä täytyis lopettaa pelailu täysin sullaki, ja eipä oo hirveesti kuulunu ton tyyppistä valitusta steamista ennen tai ainakaa tossa mittakaavassa. että onkohan kyseessä paska jätkä vai paska palvelu? steamin sivuilta löytyy helposti yhteydenottomahdollisuudet. taitaa jätkällä olla vaan paska muisti ja huono organisointikyky. (muutto kestää kaks vuotta ja tavaraa menee samalla hukkaan, wtf??)

      • siinätärkeimmät

        Haista wittu.


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe