Mies 791

Kirkas tähtitaivas?

Miltä osin elämäni muuttuu tämän loppuvuoden aikana? Näkyykö minulle minkälainen elämänpolku kotiasiat/työ? Tuleeko paikkakunnan vaihto eteen muutosten myötä? Olen brunette sydämeni on vienyt vaalea mies.

7

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Olet elänyt tähän mennessä mutkikasta polkua. Se vaikuttaisi jatkuvan samankaltaisena. Mies tulee olemaan mukana kuvioissasi, siltä osin muuttuu. Jotenkin tuntuu, että paistat joulukinkun vielä siinä uunissa joka sinulla nyt on, mutta seuraavaa et.

      • Kirkas tähtitaivas?

        Kiitos. Muuttaako hän tänne suurempaan kaupunkiin sitten ensi vuonna vai näkyykö ihan uusi (eri kaupunki kuin missä nyt asun)? Missä sen joulukinkun paistamme.


      • Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

        Kiitos. Muuttaako hän tänne suurempaan kaupunkiin sitten ensi vuonna vai näkyykö ihan uusi (eri kaupunki kuin missä nyt asun)? Missä sen joulukinkun paistamme.

        Hei!

        Näyttäisi siltä, että vaihdat ensi vuoden aikana kämppää, joten ensi vuoden jouluna paistat kinkun eri uunissa. Tänä vuonna paistat kinkun siinä uunissa joka sinulla on. Minulle ei nouse, minne olet ensi vuonna muuttamassa. Mutta se voi tarkoittaa myös sitä, että asut samassa kämpässä, mutta liesi menee vaihtoon, joskin se on epätodennäköisempää. Useimmiten lieden vaihtuminen tarkoittaa asunnon vaihtumista ainakin minulle.


      • Kirkas tähtitaivas?
        mies791 kirjoitti:

        Hei!

        Näyttäisi siltä, että vaihdat ensi vuoden aikana kämppää, joten ensi vuoden jouluna paistat kinkun eri uunissa. Tänä vuonna paistat kinkun siinä uunissa joka sinulla on. Minulle ei nouse, minne olet ensi vuonna muuttamassa. Mutta se voi tarkoittaa myös sitä, että asut samassa kämpässä, mutta liesi menee vaihtoon, joskin se on epätodennäköisempää. Useimmiten lieden vaihtuminen tarkoittaa asunnon vaihtumista ainakin minulle.

        Kiitos. Haluan tietää miksi vaihtaisin kämppää ensivuoden puolella? Onko joku suurempi muutos tähän syynä koska näit uuden kämpän? Sitten kun on aikaa katsoa- jonossa!


      • Kirkas tähtitaivas?
        Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

        Kiitos. Haluan tietää miksi vaihtaisin kämppää ensivuoden puolella? Onko joku suurempi muutos tähän syynä koska näit uuden kämpän? Sitten kun on aikaa katsoa- jonossa!

        Vielä nosto sitten kun on aikaa katsoa! Kiitos


      • Kirkas tähtitaivas? kirjoitti:

        Vielä nosto sitten kun on aikaa katsoa! Kiitos

        Hei!

        Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti.
        Mikään ei suoranaisesti pakota vaihtamaan asuntoa, mutta tällä näkymällä tosiaan olisi se että ensi vuoden kinkun paistat eri uunissa. Se voi olla, että asut edelleen samassa kämpässä, mutta voi olla että paistat kinkun miesystäväsi luona. Mutta kaikenkaikkiaan, kinkun paistaminen eri uunissa on minulla aina tarkoittanut kämpän vaihtumista.

        Ole rohkea. Edessäsi olevat muutokset ovat sellaisia, joista olet hyvilläsi.


      • Kirkas tähtitaivas?
        mies791 kirjoitti:

        Hei!

        Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti.
        Mikään ei suoranaisesti pakota vaihtamaan asuntoa, mutta tällä näkymällä tosiaan olisi se että ensi vuoden kinkun paistat eri uunissa. Se voi olla, että asut edelleen samassa kämpässä, mutta voi olla että paistat kinkun miesystäväsi luona. Mutta kaikenkaikkiaan, kinkun paistaminen eri uunissa on minulla aina tarkoittanut kämpän vaihtumista.

        Ole rohkea. Edessäsi olevat muutokset ovat sellaisia, joista olet hyvilläsi.

        Näit minulle seuraavaa. Sinulla näyttäisi tilanne muuttuvan ensi vuonna radikaalisti
        Haluan tietää! Millä tavalla muutokset alkavat? Liittykö se rakkauteen, työhön vai muuttoon? Ja vuodenaika? Kiitos avustasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe