10 kiloa pois ennen v.2015

......

Kuinka realistista on pudottaa painoa vuoden loppuun mennessä 10kg? Tammikuusta paino on pudonnut 20kg ja tuo -30kg olisi vuoden kokonaistavoite. Miten loppurytinään vauhtia? Tsemppiä kaikille painon pudottajille, jaksaa jaksaa! =)

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cuba libre

      Yksinkertaisesti tiukentamalla dieettiä. Rasvoja noin oma paino grammoina/vrk, proteiinia 1.5*oma paino/vrk. Loput sitten hiilareita sekä rasvaa vapaavalintaisesti. Syö monipuolisesti, jotta kaikki tarvittava tulee ravinnosta.

      Yksinkertaista. Sitten aerobista/kevyttä liikuntaa voi lisätä myös.

      Mutta en tiedä, mitä iloa siitä on että laihdutko 5kg, 7kg vaiko "vain" 2kg viimeisten kuukausien akana.

      Anna painon pudota, kun paino menee vähitellen alaspäin, niin silloinhan asiat ovat kunnossa :)

    • jeps.

      Lähtee helposti. Ota apuun syömisessä www.kalorilaskuri.fi ja kuntosalia 3krt viikossa plus puolisen tuntia päivässä jotain aerobista, esim pyöräilyä/kävelyä.

    • 9+15

      Jos laihtuu sen maltilliset 500g/vko, niin ehdit laihtua vielä 5kg. Jos aloitat sellaisen litkudieetin, niin voit laihtua koko 10kg, se on sitten eri asia, mitä siitä on kesällä tallella.

    • Maikkis45

      Mulla ainaki PT:n kanssa lähti 10kg kolmessa kuussa, mutta mulla nyt ei ihan sikana ylipainoa ollutkaan. Olin ennenkin laihduttanut karppaamalla, mutta siitä tuli paino aika nopeesti takasin. PT sanoki, että se on aika yleistä just karppaajilla. Mä aloin heti tekee kunnon punttitreeniä ja siihen fiksu ruokavalio ja nyt jatkan samalla tiellä. Välillä aina otan PT:hen yhteyttä ja tehää tsekkaus miten menee. Hyvin on pysyny kilot veke jo puol vuotta. Treenataanko.fi osoitteesta saa tähän helmi-PT:hen yhteyttä! Suosittelen lämpimästi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe