Miten löydän seurakunnan illoista tyttöystävän?

tällainen tapaus

Muutama todella viehättävä neito käy samoissa tilaisuuksissa. Joskus tulevat juttelemaan ja kyselemään kuulumisia. Itse olen enemmän antisosiaalista tyyppiä joka viettää aikaa omissa oloissaan. Toivon kuitenkin saavani jonkun söpön tyttöystävän jossain vaiheessa... Ongelmana on myös, että seurakunnassa käy paljon ''machomiehiä'' jotka ovat jatkuvasti roikkumassa naisissa kiinni. Naiset tuntuvat pitävän juuri noista miehistä.

10

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti löytyy

      Voihan hänet muualtakin löytää. Nettiäkin voi kokeilla, kunhan kristillisyytesi tulee esiin. Ole vain oma itsesi, eivät läheskään kaikki pidä mistään machomiehistä.

    • vanhapiika

      Jokainen normi kundi löytää tyttöystävän. Meitä tyttöjä jää vanhoiksipiioiksi.

    • Jeesus on homo

      Olen huomannut että rikolliset ainakin saavat helposti seuraa uskovaisista naisista.

      Eli tapat jonkun ja menet linnaan istumaan, niin johan sinne tulee himokas uskovainen joka haluaa parantaa sinut. Se on ihan kiimalimoissa kun suostut vastaanottamaan hänen pelastuksensa ja alat oikein nyykyttämään katumustasi.

      Voin taata että vitunsaanti on 100%.

      • Jeesus on Messias

        Siunausta sinullekin, olet varmasti tehnyt jotain hirvittävää mutta sen voit saada anteeksi.


      • Jeesus on mulkku
        Jeesus on Messias kirjoitti:

        Siunausta sinullekin, olet varmasti tehnyt jotain hirvittävää mutta sen voit saada anteeksi.

        Hei!

        Minä pyyhin sinun hinttari-vapahtajasi siunauksilla persettäni.

        Oikein mukavaa illanjatkoa sinullekin, ja pidäthän ne näppisi erossa lapsista ja heidän peräaukoistaan! :)))


    • Siitä vaan

      Jos tulevat juttelemaan, ei kai se silloin ole merkki että he pitävät vain machomiehistä. Rohkeasti vaan: kysy että kiinnostaako seura muuallakin kuin seurakunnan illoissa. Mitä menetettävää sinulla on.

      • Parrua hihhulillekin

        Hyvä neuvo.

        En itsekään millään keksi että mitä menetettävää on miehellä joka alentuu joitain uskovaisia akkoja pokailemaan. Pitää olla varmaan aiikamoinen kriisi menossa elämässä, ja se on toki ihan ymmärrettävää.


    • Muslimien Jihad

      Vanhalle Piialle tiedoksi: Kaikille miehille eikelpaa nainen, joka ei ole neitsyt. Jos saan tietää naisen edes pussanneen miestä niin hän on poissuljettu.

      Minä olen pussannut naista, mutta en sitä muille toitota vaan häpeän ja kadun sitä haureutta kun en naimisissa ole.

      Jos kaunis uskova nainen tulisi ja sanoisi moi ja ilmenisi katseestaan että ei ole neitsyt niin kartan häntä jatkossa vaikkakin sydämeeni voisi hieman vihlaistakin, hän on ollut minua kohtaan etikäteen uskoton menettäessään kunniankalvonsa, joka olisi tullut jäädä minun palkinnokseni ja kunnianosoitukseksi minua kohtaan hänen aviomiehenään.

      Veikkaan, vanha Piia, että olet Turkissa käynyt " lomamatkalla". Tämän lisäksi olet tutustunut Suomessa haureusmielessä muslimimieheen, tilastojen mukaan voi hyvinkin olla näin. Kierrä minut kaukaa, minä kierrän sinut kaukaa.

      Kristilliskriittisen ystävällisesti, Mikko Koraani, Utsjoki.

    • Minäpä kerron

      Kun joku mukava nainen seuraavan kerran tulee lähelle, ala heti kyselemään naiselta kaikkea ihan kuin olisit kiinnostunut hänen asioistaan tosi paljon, seuraavaksi pyydä lenkille tai kahville kun juttu jäi kesken ja siellä sitten nappaat naista kädestä ja talutat kotiin. Halaa naista tai anna pusu jos uskallat. Näin minä olen aina tehnyt ja tulosta tulee!

    • 55346

      ei mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe