Video Tuksusta. Neliveto käytössä:)

Känniääliö

29

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Balleriinoilla mennä

      Balleriinoilla vedettiin noikin lipat......

      I so rest my case and so others too.....

      • ryssä jokerit

        Taattua Kokoomus laatua.

        Kuka murhaa seuraavaksi?


    • ???

      Suoritettiinko tuossakin raskaassa tutkinassa oleva törkeä pahoinpitely?

    • Säälittävä pikku

      räkättäjä ja surkea kuvaaja.

      Tuo voi olla kuka tahansa tuon perusteella.

      • deeraaheeed

        On se The Kohde. Räkättää siksi koska spontaani tilanne. Varmaan sinä harjoittelet hillittyä käytöstä valmiiksi vastaavanlaisien tilanteiden varalta.


    • säälittävärunkku

      mikä itkettää. Olin paikalla kun tukiainen kaatuili kadulla. Video on aito ja haista sinä fani pask,,,,,,,,,,,

      • Sua parempi

        Nyt valitsit kyllä hyvän nimimerkin. Olet ehdottomasti tämän palstan noloin vajakki.


      • Poikahan puhuu

        kuin aito white trash ääliö.


      • säälittävällä run-
        Sua parempi kirjoitti:

        Nyt valitsit kyllä hyvän nimimerkin. Olet ehdottomasti tämän palstan noloin vajakki.

        kulla tarkoitin sinua pääperseessä olevalle paskakasalle.


    • mä niin nauran

      Tunkin tatska. Selvästi.

    • Hyvin menee.....

      Kohta parkuu somessa, että ei ole hän ja että the ylhäisyys kun ei niilä palleriinoilla lippoja vetele.....
      Juorut kertoo, ett on sama viikonloppukin kuin nököt meni......

      Oliko sillä kalsarit jalassa??

    • fgds

      Siinähän paxu vetää pokat...

      Kyllä sen näkee tunksRuhosta...

    • And so on..

      En osaa kaatua ballerinoissa

      En osaa lyödä nyrkillä

      Arto löi itseään pullolla päähän

      Koirani varastettiin

      • Kggerkm

        Haha näin Johannan juuri kyseisenä yönä räkäkännissä Bar Coronassa videossa näkyvän nuoren ja vanhemman miehen seurassa. Toi video ilmeisesti just Eerikinkadulla kuvattu.


      • Voivoi....
        Kggerkm kirjoitti:

        Haha näin Johannan juuri kyseisenä yönä räkäkännissä Bar Coronassa videossa näkyvän nuoren ja vanhemman miehen seurassa. Toi video ilmeisesti just Eerikinkadulla kuvattu.

        sinne tais hampaat jäädä, hupsista.


      • Hoodeilta
        Kggerkm kirjoitti:

        Haha näin Johannan juuri kyseisenä yönä räkäkännissä Bar Coronassa videossa näkyvän nuoren ja vanhemman miehen seurassa. Toi video ilmeisesti just Eerikinkadulla kuvattu.

        Eerikinkadun ja Fredan kulmastahan tuo pätkä on.


    • tunkero haisee

      Tuossako kaatumisessa se menetti ne hampaansa? Kerran holisti.... aina holisti!

      • haahahehehah

        Eihän se Johanna nyt balleriinoilla kaatuile


      • haahahehehah

        Eihän se Johanna nyt balleriinoilla kaatuile


      • Ellikata
        haahahehehah kirjoitti:

        Eihän se Johanna nyt balleriinoilla kaatuile

        Katoin 'Johkin' kaverilistan ja tilapäivitysten tykkääjät läpi. Olisko "Henkka ******" toi joka nostelee ja huutaa että nyt ylös?


    • jolenefani

      Ei ole välttämättä Tuksu tuolla videolla! Voi olla ihan kuka vaan!

      • Niimpä niin

        Miksi kuvaajat nauraisi? Ja huomaa heti johannan tatuoinnin, sekä vaatteet


      • JOhanna TUkiainen

        on videolla ja lippaili koko ajan. Itse en olisi spurgua auttanut vaan olisin soittanut poliisit paikalle. Läski holisti on ainoastaan itse vastuussa tekemisistään.


    • jolenefani

      En tiedä miksi nauravat. Ovat vahingoniloisia kenties. Mutta tuossa voi olla kuka vaan nainen.

      • antiffani

        Nimimerkkisi todistaa tyhmyytesi.


    • Hampaat klonks

      Onpahan taas todistettu jossun jutut valheiksi.
      Niin noloa jäädä jatkuvasti jutuistaan kiinni.....NIIN NOLOA.

      Varmaan joskus kun oppisi puhumaan totta, niin ei kukaan uskoisi, kun aina puhuu vain soopaa......

      • valehtelu sallittu

        Ei sen mielestä ole noloa jäädä valheesta kiinni.

        Tunsin kerran naisen joka valehteli törkeästi sinne ja tänne, naureskeli vaan jos kärähti... ei ollut sen mielestä iso juttu. Sitä huvitti myös kun suurin osa ihmisistä aina vaan uskoi sen puheita. Varsinkin sellaiset jutut joissa "paljastettiin" ikäviä asioita sukulaisista, naapureista, koulukavereista yms. olivat kaikkien suuressa suosiossa. Mutta siis ei ollut valehtelun suhteen omaatuntoa joka olisi kolkutellut.


    • eikun menoiks

      Nyt on uudet puikkarit jalassa ja jo viime yönä testattu Helsingin kaduilla.

      "Käyttäjältä Johanna Tukiainen
      23.10.2014 17:33

      Poikkisimme Ykp:n jalkeen Bellan kanssa morsiusliikkeeseen ja silmiini osuivat heti nama upeat korkokengat, jotka sitten paatyivatkin ostoskassiini.....:) korvaan J & J kundien varastamia tavaroita jatkuvasti, eikohan se tasta......:) olen ihan hullu kun kehtaan viela myontaa, etta mulla on toista J henkiloa ikava, vaikka han oli petollinen. Mulla on ikava jokaista ihmista menneisyydestani. Olen ainakin suora!"

      http://aijaa.com/XzAbiJ

    • öljih

      Ketkähän on pöllineet Tuksun paskasia tamineita? ? On se kovaa toisilla tää elämä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe