Tulin minä kaapista ulos..

Norski1

Ja arvaa mikä oli lopputulos..

Tuli mulle töistä kirje: Hyvä Norski painu vittuun hakemaan panoseuraa..


Kun olikin isä ritari ruskean kaapin..

22

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Regulator

      Jos viittat siihen vanhaan "Tulin minä kaapista ulos"-videoon, niin supertyhmä,äärimmäisen typerää pilkkanaurua ja sata vuotta vanhoja kliseitä sisältävä (en viitsi edes toistaa). Siinä ei ollut muuta kuin aivan suoraa ilkeilyä homojen kustannuksella ja helppojen pisteiden kalastelua homojen vihaajilta ( juuri tuollaiselle he haluavat nauraa). En viitsinyt katsoa kuin puoleenväliin. Aivan oksennuksennuksen arvoinen tuotos. Siis yäk (sen tekijöiden" huumoritajulle")

    • lopetuspiikki

      Homot on sairaita.

      •  Kk

        70-luvulla uskottiin noin aivan oikeasti.


    • Regulator

      Näytähän jollekin lääkärille tai psykiatrille tuota kommenttiasi, niin saat kuulla miten terve itse olet psyykeltäsi.

      Tuolla ´heitollasi´ todistat täällä nimittäin vain omasta järjenjuoksustasi ja mielenterveydestäsi jotain, etkä mistään etkä kenestäkään muusta mitään

      . Aivan normaali, terve ja henkisesti tasapainoinen yksilö ei mitään tuollaista tänne näppäimistöltään suoltaisi.

      Häpeä kommentistasi on yksin sinun. Tuo on nimittäin ENEMMÄN, kuin ihmisarvon loukkaamista-se on ihmisarvon kieltämistä !

    • Kylmis laihana
      • Regulator

        Kerrohan missä kohdassa,mille ja mistä syystä tuota katsellessa pitäisi nauraa? Laittomalle irtisanomiselle työpaikastako kenties?

        Vaiko pitkään jatkuneen kulissiavioliiton hajoamisen aiheuttamille (vaimon) mielenterveysongelmien esiintulolle vai mille?
        Sille vain ,että olisi pitänyt vaan jatkaa rakkaudetonta liittoa salailun hengessä jne.

        Vai sillekö vain,että ´homojen homoudelle nyt pitääkin nauraa,ja heidä psyykkeensä ,mielenterveytensä ja koko elämänsä sortumisesta ja luhistumisesta saa irti "makeimmat" naurut.

        Eli siis tuossa nauretaan SILLE, jos homo yleensä kaapistaan uskaltaa (naurettavaksi) tulla.

        Jos jotain terveempää huumoria haluat niin googletapa ´Bögarnas fel´ ja katso se-sillä oli live-yleisöäkin

        Tämä ( ylläoleva) "kaapistaulostulemis"-video sensijaan naurattaa vain homofobeja,henkisesti kehittymättömiä (tai jälkeenjääneitä),syrjäytyneitä tai muuten vaan henkisiä idiootteja.


      •  V 
        Regulator kirjoitti:

        Kerrohan missä kohdassa,mille ja mistä syystä tuota katsellessa pitäisi nauraa? Laittomalle irtisanomiselle työpaikastako kenties?

        Vaiko pitkään jatkuneen kulissiavioliiton hajoamisen aiheuttamille (vaimon) mielenterveysongelmien esiintulolle vai mille?
        Sille vain ,että olisi pitänyt vaan jatkaa rakkaudetonta liittoa salailun hengessä jne.

        Vai sillekö vain,että ´homojen homoudelle nyt pitääkin nauraa,ja heidä psyykkeensä ,mielenterveytensä ja koko elämänsä sortumisesta ja luhistumisesta saa irti "makeimmat" naurut.

        Eli siis tuossa nauretaan SILLE, jos homo yleensä kaapistaan uskaltaa (naurettavaksi) tulla.

        Jos jotain terveempää huumoria haluat niin googletapa ´Bögarnas fel´ ja katso se-sillä oli live-yleisöäkin

        Tämä ( ylläoleva) "kaapistaulostulemis"-video sensijaan naurattaa vain homofobeja,henkisesti kehittymättömiä (tai jälkeenjääneitä),syrjäytyneitä tai muuten vaan henkisiä idiootteja.

        Ei se ole laiton irtisanominen, jos työntekijä on päissään kuin käki, päivästä toiseen. Varsinkin, kun tyyppi varamiespalvelun kautta palkattu.


      • Kylmät kädet
        Regulator kirjoitti:

        Kerrohan missä kohdassa,mille ja mistä syystä tuota katsellessa pitäisi nauraa? Laittomalle irtisanomiselle työpaikastako kenties?

        Vaiko pitkään jatkuneen kulissiavioliiton hajoamisen aiheuttamille (vaimon) mielenterveysongelmien esiintulolle vai mille?
        Sille vain ,että olisi pitänyt vaan jatkaa rakkaudetonta liittoa salailun hengessä jne.

        Vai sillekö vain,että ´homojen homoudelle nyt pitääkin nauraa,ja heidä psyykkeensä ,mielenterveytensä ja koko elämänsä sortumisesta ja luhistumisesta saa irti "makeimmat" naurut.

        Eli siis tuossa nauretaan SILLE, jos homo yleensä kaapistaan uskaltaa (naurettavaksi) tulla.

        Jos jotain terveempää huumoria haluat niin googletapa ´Bögarnas fel´ ja katso se-sillä oli live-yleisöäkin

        Tämä ( ylläoleva) "kaapistaulostulemis"-video sensijaan naurattaa vain homofobeja,henkisesti kehittymättömiä (tai jälkeenjääneitä),syrjäytyneitä tai muuten vaan henkisiä idiootteja.

        Sen ymmärrän, ettei esim. kuljetusalalla voi olla alkoholia veressä missään tapauksessa. Mutta joku hemmetin toimistotyö.


      • Kylmät kädet
        Regulator kirjoitti:

        Kerrohan missä kohdassa,mille ja mistä syystä tuota katsellessa pitäisi nauraa? Laittomalle irtisanomiselle työpaikastako kenties?

        Vaiko pitkään jatkuneen kulissiavioliiton hajoamisen aiheuttamille (vaimon) mielenterveysongelmien esiintulolle vai mille?
        Sille vain ,että olisi pitänyt vaan jatkaa rakkaudetonta liittoa salailun hengessä jne.

        Vai sillekö vain,että ´homojen homoudelle nyt pitääkin nauraa,ja heidä psyykkeensä ,mielenterveytensä ja koko elämänsä sortumisesta ja luhistumisesta saa irti "makeimmat" naurut.

        Eli siis tuossa nauretaan SILLE, jos homo yleensä kaapistaan uskaltaa (naurettavaksi) tulla.

        Jos jotain terveempää huumoria haluat niin googletapa ´Bögarnas fel´ ja katso se-sillä oli live-yleisöäkin

        Tämä ( ylläoleva) "kaapistaulostulemis"-video sensijaan naurattaa vain homofobeja,henkisesti kehittymättömiä (tai jälkeenjääneitä),syrjäytyneitä tai muuten vaan henkisiä idiootteja.

        Regulator elää menneisyydessä. Minä olen sen kannalla (joka tulee tulevaisuudessa toteutumaan) ettei ihmisiä enää edes jaeta seksuaalisen suuntautumisensa mukaisesti eri kategorioihin.


      • ...
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Sen ymmärrän, ettei esim. kuljetusalalla voi olla alkoholia veressä missään tapauksessa. Mutta joku hemmetin toimistotyö.

        Tuu meille töihin.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Regulator elää menneisyydessä. Minä olen sen kannalla (joka tulee tulevaisuudessa toteutumaan) ettei ihmisiä enää edes jaeta seksuaalisen suuntautumisensa mukaisesti eri kategorioihin.

        Esim. itse täysin 100% heteromiehenä voisin aivan keviästi harrastaa sekstailua miehen kanssa. Kunhan molemmat voivat aktin aikana vetäytyä takaisinpäin ja sanoa, että ehkä tämä oli nyt tässä.


      • Kylmät kädet

        Hitto mää tiiän tuon olotilan, kun tyyppi hypähtelee eikä tunnu missään. Olen entinen pitkänmatkanjuoksija. Olisin voinut tapella vaikka aamunkoittoon asti, jos joku olisi silloin hyökännyt kimppuuni. Olisin alkanut vasta lämpiämään siinä vaiheessa, kun hyökkääjällä kunto jo loppuu.

        Tappelin monta kertaa siten, että käytin metodiani. Ihminen arvostaa asioita vasta sitten, kun menettää ne.


      •  Kk
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Hitto mää tiiän tuon olotilan, kun tyyppi hypähtelee eikä tunnu missään. Olen entinen pitkänmatkanjuoksija. Olisin voinut tapella vaikka aamunkoittoon asti, jos joku olisi silloin hyökännyt kimppuuni. Olisin alkanut vasta lämpiämään siinä vaiheessa, kun hyökkääjällä kunto jo loppuu.

        Tappelin monta kertaa siten, että käytin metodiani. Ihminen arvostaa asioita vasta sitten, kun menettää ne.

        Hemmetin asbesti-homeluukku. Haluan takaisin kuntoni!


      • Kylmät kädet

        Masentaa nähdä itsensä, kun nykyään olen niin huonossa kunnossa. Siis ei tuo videon tyyppi virallisesti ole minä. Siis se on oikeasti aivan eri tyyppi.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Masentaa nähdä itsensä, kun nykyään olen niin huonossa kunnossa. Siis ei tuo videon tyyppi virallisesti ole minä. Siis se on oikeasti aivan eri tyyppi.

        Toivottavasti tuon videon tyyppi osaa nauttia ja arvostaa kuntoaan.


    • Regulator

      Jännästipä osasitte kääntää keskustelunaiheen jonnekin sellaisiin ongelmiin kuin työpaikkajuopottelu ja varamiespalvelu.,fyysisen kunnon ylläpito, sekä asbesti-, ja homevauriot asunnoissa?

      Liittyvät varmaan kaikki jollain aivan olennaisella tavalla ja valtavan paljon tähän, tämän videon tarkastelun kritiikin ja sen sisällön tulkinnan teemaan?!

      Eli menimme siis: "Asiasta kukkaruukkuun ?",vai ?

      • Kylmät kädet

        Haluaisin olla homoseksuaali. Tiedätkö sen UFO-tarran: I want to believe. Oikeasti, mun elämä olisi onnellinen, jos olisin suuntautunut samaan sukupuoleen. Edes tuon videon nuori mies ei kiihoita minua, kaipaan vain takaisin samaan kuntoon.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Haluaisin olla homoseksuaali. Tiedätkö sen UFO-tarran: I want to believe. Oikeasti, mun elämä olisi onnellinen, jos olisin suuntautunut samaan sukupuoleen. Edes tuon videon nuori mies ei kiihoita minua, kaipaan vain takaisin samaan kuntoon.

        Haluaisin tuon ulkonäön itselleni. En tunne vetoa.


      • Regulator
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Haluaisin tuon ulkonäön itselleni. En tunne vetoa.

        Eihän kaverin ulkonäössä mitään vikaa ole, eikä häntä katsoessa kenenkään silmä varmasti sairastu, mutta ihmetytti vain oliko hän todella tietoinen siitä mikä tuon videon filmaamisen lopputulos tulisi olemaan..

        .Hymykään ei hänellä ollut väkisin väännetyn näköistä ja muutaman ensimmäisen hetken ajan ehdin jo kuvitella, että luvassa olisi joku valtaväestön ennakkoluuloille naurava, voimauttava esitys, mutta pettymys seurasi pian:tässähän nauratetaan vain vahvistamalla ikivanhoja ennakkoluuloja ja keräämällä irtopisteitä homofobeilta !

        Sen vaikutus oli suurinpiirtein sama kuin sen vanhan tempun ,jossa asetaan täysi likaämpäri oven kamanan päälle-kun avaat oven se kaatuu heti päällesi. Niin kävi kun avasin tuon videon. Oppiko tuosta joku ennakkoluuloistaan jotain saamalla niistä esityksen kautta ajattelemisen aihetta ?

        Ei, vaan pikemminkin kokosi kaikki henkisesti keskenkasvuiset amis-tyypit nauramaan homoille (itse asiassa aika ilkeällä tavalla) ja ikäänkuin antoi luvantulla esiin ja muodon heidän epämääräisinä velloville ennakkoluuloilleen.

        Eli että homolla on oikeus esiintyä, jos suostuu tekemään itsestään valtaväestön hyökkävimmin ennakkoluuloiselle osalle vapaaehtoisen pilkan kohteen ja suostuu ottamaan (ainakin kuvainnollisesti sanottuna) kaikki mädät tomaatit niskaansa ja saamaan vielä päälle päätteksi homottelua ja miltei tappo- (tai ainakin lievää törkeämpiä pahoinpitelyuhkauksia (oletetusta homoudestaan) .

        En kuitenkaan usko hänen tulleen (siis oikeasti) mitään ´kaapista ulos´. Kun kysymyksessä on vain esitys,on lopultakin täysin mahdotonta tietää onko hän homo vai ei .

        Sillähän ei oikeastaan ole mitään merkitystä vaikka olisikin, mutta toisaalta tulee kyllä mieleen sekin ,että jos olisi niin tuskin olisi mukana tällaisessa homojenpilkka-huumoritouhussa .

        Tuskin näet ketään itseään kunnoioittavaa homoa tuohon tuollaiseen ja tuossa tarkoituksessa tehtyyn (roska-) videoon tuolla lailla esiintymään olisi edes saatu.

        Homo ei olisi yksinkertaisesti ottanut sellaista ehdotusta kuuleviin korviinsa ja oliosi torjunut idean heti.

        Kaveri siis, yksinkertaisesti sanottuna mokasi nyt aika pahasti joka suhteessa...


      •  Kk
        Regulator kirjoitti:

        Eihän kaverin ulkonäössä mitään vikaa ole, eikä häntä katsoessa kenenkään silmä varmasti sairastu, mutta ihmetytti vain oliko hän todella tietoinen siitä mikä tuon videon filmaamisen lopputulos tulisi olemaan..

        .Hymykään ei hänellä ollut väkisin väännetyn näköistä ja muutaman ensimmäisen hetken ajan ehdin jo kuvitella, että luvassa olisi joku valtaväestön ennakkoluuloille naurava, voimauttava esitys, mutta pettymys seurasi pian:tässähän nauratetaan vain vahvistamalla ikivanhoja ennakkoluuloja ja keräämällä irtopisteitä homofobeilta !

        Sen vaikutus oli suurinpiirtein sama kuin sen vanhan tempun ,jossa asetaan täysi likaämpäri oven kamanan päälle-kun avaat oven se kaatuu heti päällesi. Niin kävi kun avasin tuon videon. Oppiko tuosta joku ennakkoluuloistaan jotain saamalla niistä esityksen kautta ajattelemisen aihetta ?

        Ei, vaan pikemminkin kokosi kaikki henkisesti keskenkasvuiset amis-tyypit nauramaan homoille (itse asiassa aika ilkeällä tavalla) ja ikäänkuin antoi luvantulla esiin ja muodon heidän epämääräisinä velloville ennakkoluuloilleen.

        Eli että homolla on oikeus esiintyä, jos suostuu tekemään itsestään valtaväestön hyökkävimmin ennakkoluuloiselle osalle vapaaehtoisen pilkan kohteen ja suostuu ottamaan (ainakin kuvainnollisesti sanottuna) kaikki mädät tomaatit niskaansa ja saamaan vielä päälle päätteksi homottelua ja miltei tappo- (tai ainakin lievää törkeämpiä pahoinpitelyuhkauksia (oletetusta homoudestaan) .

        En kuitenkaan usko hänen tulleen (siis oikeasti) mitään ´kaapista ulos´. Kun kysymyksessä on vain esitys,on lopultakin täysin mahdotonta tietää onko hän homo vai ei .

        Sillähän ei oikeastaan ole mitään merkitystä vaikka olisikin, mutta toisaalta tulee kyllä mieleen sekin ,että jos olisi niin tuskin olisi mukana tällaisessa homojenpilkka-huumoritouhussa .

        Tuskin näet ketään itseään kunnoioittavaa homoa tuohon tuollaiseen ja tuossa tarkoituksessa tehtyyn (roska-) videoon tuolla lailla esiintymään olisi edes saatu.

        Homo ei olisi yksinkertaisesti ottanut sellaista ehdotusta kuuleviin korviinsa ja oliosi torjunut idean heti.

        Kaveri siis, yksinkertaisesti sanottuna mokasi nyt aika pahasti joka suhteessa...

        Nosto tälle, luen tarkemmin myöhemmin.


    • ISIS ON
    • ddsdsdsds

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe