Mitä syödä illalla päivällisen ja iltapalan välissä?

hufhuiwhfowr

Mulla on iltasyömisen ongelma. Syön aamiaisen 7 aamulla, koulus lounas 11 sitten joskus 3 aikoihin syön välipalaks hedelmän ja viideltä kotona on päivällinen. Syön aina lautasmallin mukaan ja aamullakin terveellisesti. Yleensä kaheksalta syön seuraavan kerran, mutta mitä silloin kannatais syödä?

Oon yleensä käyny sitä ennen lenkillä/jumpassa niin oon aika nälkäinen. En viitti syödä mitään leipää, koska siihen mulla tulee hirvee himo ja voin vetää tyylii 5 paahtoleipää ja sitte dieetti on pilalla. Silloin mun olis hyvä ehkä syödä sellanen "kevytruoka" joka täyttäis vähä enemmä ku joku mysli mut ei olis kumminkaa mitää kunnon ruokaa. Mitä se vois olla? Sitten joskus 10 syön ennen nukkumaan menoo jonkun hedelmän ja teetä. Helpointahan olis et söisin heti iltapalan, enkä mitään muuta enää illalla, mut oon joskus yrittäny sitä ja silloin mulle tuli niin kauhee nälkä et sorruin syömään sitä leipää... Ja just tää säännöllisesti syöminen laihduttaa joten pyrin syömään 3 tunnin välein. Eli ideoita myöhäsen illan ruuaks?

9

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyy

      Miksi laihdutat? Onko sille todellinen syy?

    • alkup

      Oon ylipainoinen? siks

      • kysyjä taas

        Ja ihan oikeasti ylipainoinen? Kun täällä kirjoittelee niin paljon jo valmiiksi hoikkia ja normaalipainoisia jotka nälkiinnyttää itseään ihan turhaan.


    • cuba libre

      Kyllä normi päivällinen aina paahtoleivät voittaa, tietenkin sinulla on nälkä liikunnan jälleen. Eikä dieetti yhdessä päivässä mee pilalle, mutta jos joka ilta ruokavaliona 5 paahtoleipää tms niin se olisi syytä korvata kunnon ruualla.

    • Syöt jotain proteiinipitosta. Syöt sen pikkuhiljaa että keho ehtii reagoimaan saatuun ravintoon ja nälkä lähtee.

    • Kokeile tuossa kahdeksan korvilla jotain rahkaa.

      Minun suosikkeja ovat ne Islantilaiset Skyr rahkat, reajuusto voisi käydä hyvin toisena vaihtoehtona.

    • Fasaani95

      Hei! Normaali maitorahka on todella hyvä, itsellä hyviä kokemuksia, plus auttaa laittamaan aineenvaihduntaan vauhtia! Muita hyviä vaihtoehtoja on esim. proteiinipatukat tai ruisleipä, johon päälle esim. kurkkua, tomaattia, salaattia jne. :)
      Olen itse 15-vuotias ja yritän kanssa laihduttaa, tai siis laihdutan, se on nyt tai ei koskaan :D Ylipainoa sellaiset 30 kiloa :P

    • alkup

      joo tota rahkaa vois kokeilla!! kananmunassahan on myös paljon proteinii niin sitä oon syöny joskus, mut en joka ilta jaksa ruveta munakasta väsäämään :D ja olen 169 pitkä ja paino 71 kg tai jopa enemmän. Tuntuu ihan hirveeltä myöntää se, kun oon painanu paljon vähemmänki. Leivät jätän kyllä kokonaan koska mulle tulee niihin liian kova himo :D ja hei tsemppiä sulle laihduttamiseen!! :)

      • ......

        Kokeilepa smoothieta johon pistät maitoa marjoja maustamaton jugurtti on hyvää ja täyttävää sekaan vielä leseitä tai pellavan siemeniä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe