Sopivia pelejä lapsille

äippä_81

Haluaisin kuulla vähän muiden kokemuksista siitä mitä pelejä annatte lapsienne pelata
ja mistä niitä hankitte. Vanhempi poika tahtoisi ladata netistä tietokoneelle, mutta voiko sellaisiin palveluihin luottaa? Omat lapset on väliltä 5-9 vuotta joten jos on vertaiskokemuksia, niin vinkkejä tai suosituksia aiheesta otetaan kiitollisena vastaan :)

7

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastailenpahan vaan

      joo siis mun porukat anto mun pelata ammuntapeleja ja gtata yms tuosta iästä eteenpäin, olen nyt 15. ainoa ehto oli että se ei saa vaikuttaa käytökseen taikka koulun käyntiin. ei mitään vaikutusta. sitten tuosta lataamisesta olen huolissani. kysys heiltä mistä he ovat niitä lataamassa. olen aika varma että kyseessä on steam valven kehittämä maailman suurin pelikauppa verkossa. siältä on turvallista ladata. jos se on joku toinen niin senkus katot mitä virus torjuntas sanoo. jos peli vaatii esim adobe flash playeriä tai unity wrb playeriä yms niin senkus asennat.

      • hhhhh

        siis 8wee eteenpäin. ennen sitä olin pelannut kavereilla


    • lsdkjflak
      • vastailenpahan vaan

        jhep ja siksi meillä on gaben. all heil valve and gaben! forever may they reign!


    • eehehee

      Jos lapsesi pään sisällä on ehjät aivot voit hänelle nämä pelit antaa.

      • vastailija

        nimenomaan.


      • tsabudabuu
        vastailija kirjoitti:

        nimenomaan.

        Fifa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe