Lihonut nainen

sivusta seurannut

Onko normaalia käytöstä mieheltä lopettaa tanssittamasta naista joka on lihonut selvästi entisestä kuosista ?

47

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikansa kutakin

      Vapaaehtoista on hakeminen. Jos joskus mies on hakenut paljonkin ei se tarkoita että maailman tappiin asti jatketaan hakemista. Mielenkiinnon kohteet vaihtuu itse kullakin, se on normaalia. Vaihtelu virkistää, joidenkin viejien puuduttavat vakkarikuviot voivat tulla liiankin tutuksi tai sitten on ilmaantunut hajuhaitta mikä saa voimaan pahoin. Lihavuus ei siis ole ainut syy. Itse olen hoikka. Entisiä tanssituttuja näkee paljonkin lavoilla, mutta ei enää tanssita tai edes moikata. Nykyisiä on paljon ja tulee uusiakin. Jotkut taas säilyvät vakkarihakijana ja hakevat säännöllisen epäsäännöllisesti. Jotkut miehet lopettaa saman tien, jos eivat saa minulta vastahakuja, mikä voi olla omalta osalta myös toivottavaa.

    • sivusta seurannut

      Ei ole.

    • 15+19

      Se ei ole hyvää käytöstä mutta normaalia käytöstä tanssilavoilla.

      Samasta syystä naiset lopettavan hakemisen naistentunnilla. Syynä naisten hakemattomuuteen voi myös olla se että on tanssinut jonkun toisen naisen kanssa useamman parin peräkkäin.

    • Anomalia

      Äärimmäisen epänormaalia.

    • ei pakkotyötä

      On normaalia olla hakematta sellaista, joka ei miellytä, oli syy sitten lihavuus tai mikä hyvänsä.

      • Ei hakupakkoa

        Juuri näin, miksi pitää olla joku velvollisuus hakea? Eilenkin eräs mies sanoi että pitää tiettyjä naisia hakea, ettei tule sanomista.. Voi naiset menkää itteenne ja miettikää vähän sanomisianne. Ei oo kivaa varmaan miehestä että pitää tanssittaa kaikki epämieluisatkin nipottavat tapaukset.


      • tangon huumaa
        Ei hakupakkoa kirjoitti:

        Juuri näin, miksi pitää olla joku velvollisuus hakea? Eilenkin eräs mies sanoi että pitää tiettyjä naisia hakea, ettei tule sanomista.. Voi naiset menkää itteenne ja miettikää vähän sanomisianne. Ei oo kivaa varmaan miehestä että pitää tanssittaa kaikki epämieluisatkin nipottavat tapaukset.

        Ei tarttis täällä huudella, mitä kommentoin avokista luottamuksellisesti.


      • fyi!
        tangon huumaa kirjoitti:

        Ei tarttis täällä huudella, mitä kommentoin avokista luottamuksellisesti.

        Sorry tämän miehen vaimo ei ollut eilen mukana.


      • 7+1^
        Ei hakupakkoa kirjoitti:

        Juuri näin, miksi pitää olla joku velvollisuus hakea? Eilenkin eräs mies sanoi että pitää tiettyjä naisia hakea, ettei tule sanomista.. Voi naiset menkää itteenne ja miettikää vähän sanomisianne. Ei oo kivaa varmaan miehestä että pitää tanssittaa kaikki epämieluisatkin nipottavat tapaukset.

        No ei totisesti. En halua, että kukaan hakee minua velvollisuudesta vaan siitä syystä, että mun kanssa on mukava tanssia. "Mukava tanssia" ei tarkoita yhtään sen enempää kuin, että on mukava tanssia.


      • Regina Etureppu
        fyi! kirjoitti:

        Sorry tämän miehen vaimo ei ollut eilen mukana.

        Miten se tämän lukemiseen vaikuttaa?


      • Näin se vaan menee
        7+1^ kirjoitti:

        No ei totisesti. En halua, että kukaan hakee minua velvollisuudesta vaan siitä syystä, että mun kanssa on mukava tanssia. "Mukava tanssia" ei tarkoita yhtään sen enempää kuin, että on mukava tanssia.

        Osa hakijoista on paria hakemassa, mutta luovuttaa kun huomaa että tunne ei ole molemminpuolista. Ihan järkevää tälloin vaihtaa kohteita.


    • Muuttuakin saa

      Normaaliudesta en tiedä, mutta täysin sallittua. On muitakin hakemisen lopettamiseen/vähentämiseen tai aloittamiseen vaikuttavia syitä. Syyt ovat jokaiselle omia. Yksi asia ei useinkaan ratkaise (niinkuin moni tuntuu kuvittelevan), ellei muutos kyseisessä ominaisuudessa ole suuri. Joskus jopa kaipaa muutosta, esim. tanssitaidon kehittymisessä.

    • Lihottunut Miäs

      Tämähän on nyt kuin ennen oli paikallislehdissä ilmoituksia: "En vastaa vaimoni tekmistä veloista".

      Voisitko ystävällisesti pitää omana tietonasi, kuka kummoistakin hakee, pertana.

    • isot tytöt

      Onhan se surullista katsoa kun ennen paljonkin tanssimaanpäässyt nainen vääntää melkein itkua seinäruusuna 10 kiloa lihavampana.

      • "purista mua hiljaa"

        Niinpä, mutta joillakin naisilla/miehillä on ulkonäköä senverran että on vara olla yli 10kg tai enemmän, eikä ainaskaan mua haittais yhtään, vaikka hoikkamies olenkin.
        Tikkulaiha nainen saa mulla kylmänväreet aikaan, pullukkaa on mukavampi puristella...eipähän ainakaan luut rutise.


    • Äinään Miäs

      Oh.

    • hoikka poika

      Joskus olen Pesäkalliolla yrittänyt piristää tälläistä hieman lihonutta tanssityttöä seuraavilla kommenteilla.

      "oletpa tänään niin mukavan pehmeä"
      "kivasti olet hieman pyöristynyt"
      "ovatko rintasi ja takapuolesi hieman kasvaneet"
      "lihavat tytöt ovat lupsakoita"

      • 2+9

        Joo, tosi kohteliasta.


    • Lainaten

      Aloittajalle, en tiedä että onko se normaalia, mutta minä ainakin juoksen taivaanrannan taakse, jos daami alkaa turpoamaan.

      Paras tapa saada miehet hakemaan on kun pidetään painoindeksi tuolla 18 - 24 välillä. http://www.sydanliitto.fi/painoindeksi

      • Fit and form

        Totta, minäkin juoksen lujaa poispäin, jos turvonnut herrahenkilö lähestyy minua, kun olen naistenrivissä hakijaa odottamassa.

        Olen myös havainnut, että tanssipaikkalla vielä 60 menettelee naisella ikänä, mutta paino kyllä täytyy pitää alle 60:n.


    • Näin se vaan menee

      Nyt sa paljastit juonen.

      • Näin se vain menee

        nii


    • sisso

      Kyllä joo, jos nainen ei välitä pitää itsestään huolta (lihominen), ei hän varmaan kovan paikan tullen pitämään mistään muustakaan huolta, joten hyvä syy olla hakematta tansseihin...

      • Peilin paikka

        Syynä lihomiseen saattaa olla, kilpirauhasen toimitahäiriö, hormoonit (e-pillerit,vaihdevuosihoito), kolestrolilääkitys ym. eli aina ns. omavika. Voihan syynä olla masennus esim. siitä kun ei kukaan hae tanssimaan, syö suruunsa.
        Tässä niin kuin yleensä elämässä, ihmisten pitäisi huolehtia itsestään ja omista asioistaan eikä toisten asioista ja arvostella ihmisiä tietämättä heidän asioistaan mitään. En ole lihava, mutta mielummin olisin vaikka pullukka kuin toisten arvostelija, tiukkapipoinen niuhottaja.


    • gamoon

      Siis mikä "pointi" on lihottaa itseänsä, ja ajatella, että on tämän jälkeen haluttava tanssitettava?? Gamoon?!

      • gamoon

        mikä ettei


    • Äinään Miäs

      Hakekaa kapeeks.

    • sosionomiTre

      Lihominen kertoo huonosta elämän hallinnasta. Yleensä on sitten muitakin ongelmia, alhainen koulutustaso jne.

    • Äinään Miäs

      Maha mahtia näyttää.

      • Ei rasvaa

        Eläinperänen rasva on nykyään halpaa ja sillä pötsi / kroppa turpoo nopeastikin.


    • Äinään Miäs

      Talvella ei palele kun on sopiva läsäkerros päällä.

      • Ei rasvaa

        Ja kuntokin kasvaa, kun kantaa 10 - 30 kilon "reppua" 24/7 mukanaan ;)


    • semmoita

      Semmoista..
      elämä on

      • kallis vatsa

        Jos on iso maha niin täytyy olla myös rahaa. Ei köyhällä ole varaa syödä.


    • LAIHDUTUS KANNATTAA

      KANNATTAA LAIHDUTTTAA

    • Kuosi takaisin

      Yritä päästä kuosiin takaisin.

    • Kuosi takaisin

      Yritä päästä kuosiin takaisin.

      • Kousi tknasi

        Sperna


    • Lenkille ulos

      Lenkille ja namut pois

    • Vyötärökö kadoksissa

      Uskoisin että on. Toivottavasti moni pulskistunut daami on Joulun jälkeen aloittanut sen laihduttamisen. Minäkin olen... (painoindeksi nyt 26) ;)

    • Normaalisti

      Onko normaalia käytöstä, että nainen ei tanssi enää miehen kanssa jol
      ka on lihonut selvästi entisetä kuosista? No, ei ole normaalia tämäkään niin kuin ei ole tuon kysyjän esittämä kysymyskään.

      Lihavuutta esiintyy niin miehissä kuin naisissakin, nuorilla, keski-ikäisillä ja vanhemmilla. Vähiin jää tanssit jos ronkeliksi alkaa.

      Tanssin viimeviikon loppuna erittäin isokokoisen miehen kanssa, oli pituutta mutta myös sitä elopainoa. Kokemus oli tosi mukava, koppasi kiinni ja sitten mentiin ja mukavasti mentiinkin. Turvallista oli, itse ole pieni ja hentoinen. Ei se koko eikä ulkonäkö vaan tanssitaito ja mukavan oloinen käytös.

      • Vyötärökö kadoksissa

        Mitäs jos mies on 60 kg ja daami 120 kg. Kumpikohan veisi ;-)


      • postiamulle
        Vyötärökö kadoksissa kirjoitti:

        Mitäs jos mies on 60 kg ja daami 120 kg. Kumpikohan veisi ;-)

        Jos ei muuta ole sovittu niin mies kuten tavallisesti. Mitä muuta, what?


    • zeppo G

      Monet suositut naiset lihovat ja sitten miehet lopettavat tanssittamisen. Osa tajuaa ongelmansa ja laihduttavat takaisin kuosiin. Taas miesten suosio taattu.

      Suurin osa naisista ei tätä vaan tajuu.

      • Rukkasia jaossa

        Joopa joo, teidänkö takia pitäis pysyä kuosissa. Huolehtikaa vaan miehet itsestänne kyllä me naiset osataan pitää itsestämme ja linjoistamme huolta, kukin tavallaan.

        Jokainen ronkeli mies muistaa sitten viikonlopun tansseihin lähtiessään vilkaista peiliin. Tarkistaa onko naamavärkki kunnossa, miten vatsan seutu. Tarkistuksen vaatii myös vaatetus, onko varmasti muistettu käydä suihkussa, vaatteet pesty edellisen tanssireissun jäljiltä ja sitten se tanssitaito sen pitää olla primaa. Tänä viikonloppuna me naiset olaan tosi ronkeleita, voi tulla rukkasia talvenpakkasiin.
        Ai niin se ikä, mieti tarkkaan voitko enää mennä lavoille.

        Pakko meidän naistenkin on alkaa ronkeliksi kun täällä jatkuvasti noita laatuvaatimuksia naisille luetellaan.


    • Charmaa

      Siis mikä ikä,miten se vaikuttaa tanssiin? Sehän on vain pari numeroa 1ja 100 väliltä jopa yli satakin kuten linnan juhlissa.Riippuu tosin tanssipaikoista minkä ikäistä siellä käy.
      http://tanssi.net/fi/p/maakunnat.html Monet paikat ei ilmoita minkä ikäinen tanssiväki yleensä käy siellä. Rukkaset hukassa aina.

      • Sivussa tanssinut

        Yhdyn edelliseen kirjoittajaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe