Naisen punastuminen?

Ikisinkku M

Voisiko syynä olla se että miehessä voisi olla jotain jännää? tuli vaan mieleen kun tänään yhdessä kaupassa pientä ostosta maksaessa näytti ihan siltä kuin se nätti kassaneiti olisi vähän punastunut siinä, olisi mukavaa ajatella että tämmöinen taviskin voi sopivassa tilanteessa saada aikaan verensyöksyn. Suloista ja nättiä se jokatapauksessa on :)

7

110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai sitten

      Punastumisen voi aiheuttaa myös kiilusilmäinen, tuijottava ja huuliaan lipova, pakkomielteiseltä vaikuttava asiakas. Ja vinkki: se ei ole positiivinen kokemus.

    • Kiltti atm

      Eilen olin Lidlissa ja viereisen kassan nätti nainen katsoi minua 6 kertaa ja hymyili aina. Mietin että oliko se jonkinlainen aloite. Sen naisen kassalla oli jonoa ja se siltin katsoi minua 6 kertaa, olin sen takana toisella kassalla ja se joutui kääntämään lähes koko selän aina kun katsoi minua ja itse olin koko ajan naama peruslukemilla. En siinä mitään sitten puhunut sille ja kun olin maksanut niin katsoin vielä sitä naista ja se katsoi minua vaikka sillä oli asiakas. Käyn usein siinä kaupassa ostamassa ruokaa ja mietin että ei siinä uskalla toisten asiakkaiden läsnäollessa antaa edes numeroa.

      • No niin, seuraavalla kerralla menet sille kassalle missä hän on ja teet näin jokaikinen kerta. Riippuen tietysti millainen tilanne kassoilla on niin voit vaikka jo seuraavalla kauppareissulla kysyä haluaisiko hän lähteä kahville.


      • tällanenvaan

        Kuulostaa aloitteelta.


    • älä kuvittelekaan
    • Voin antaa tähän vain oman epänaisellisen mielipiteeni.

      Itse punastelen vain silloin, jos joku komea mies juttelee kanssani, hymyilee ja on enemmän kuin vaan tavallisen ystävällinen. Punastun koska olen puulla päähän lyöty huomiosta. Hämmennyn siis ihan täysin.

      Nuorempana punastelin enemmän.

      Ja ei, tätä ei ole tapahtunut usein ja kyseessä ei ollut koskaan aloite. Ärsyttävää, että tätä pitää aina toistaa.

    • punastelllut

      ehkä tai sitten hänellä voi olla esim sosiaalisten tilanteiden pelko.. itsellä ollut sama ja punastelin kaikkien ihmisten seurrassa, riippuen oliko mies ja nainen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe