Miksi miehet ei osaa pukeutua hyvin?

kaupunkikeho!

Varsinkin, jos pärstä ja vartalo jättää paljon toivomisen varaa pitäis katsoa, mitä pääleen laittaa.

Nolottaa

36

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ölölölölöölölölölööö

      kaikilla eiole varaa ostaa jokaviikko kaupasta muotivaatteita.

      • rervtthvrv6j6u

      • ap.

        Kirpputorit on keksitty


    • Mitä se sua haittaa, jos joku sulle tuntematon ihminen pukeutuu miten haluaa?
      Ei mua ainakaan itseäni haittaa yhtään, jos joku tykkää hiihtää collareissa ja crocseissa kaupassa.

      Ja ölölö...-tyypille vielä, että tyyli ei ole rahasta kiinni, eikä naiset oikeasti edellytäkään että pitäisi olla joka viikko uudet kalliit vermeet niskassa. Oikean kokoiset, puhtaat ja siistit vaatteet, niillä pärjää ihan hyvin :)

      • ap.

        En puhu tuntemattomista, vaan niistä, joita tapaan ja tunnen ja jotka on kiinnostunu musta.

        Kuitenki täällä itse arvostelevat naisii, minkä ehtivät ja ala-arvoiseen tyyliin


    • Nöff Nöff

      kyllä ko naisten pukeutumistakin kattoo ni monel naisel variksenpelättimelt varastetut vaatteet päällä.:D

    • Jii007

      Minä roikottelen nykyään alasti kun vaatteistani ei kuitenkaan tykätä. Muumipaitanikin on nyt pesussa niin olisi pakko olla paidatta kuitenkin. Kaupassa joku vanhempi rusinoitunut nainen tarrasi erehdyksissä kiinni heppiini makkaratiskillä ja minähän herkkänä poikana suihkuttelin sitten majoneesit pitkin tädin kallista turkkia.
      Sanomistahan siitä tietysti tuli eikä kauppaan ole hetkeen asiaa. Huoh!

      • Houhou

        Eikös se sinun prinssinakkisi ole siellä läskin alla peitossa?


      • Jii007
        Houhou kirjoitti:

        Eikös se sinun prinssinakkisi ole siellä läskin alla peitossa?

        Oli! Minä kävin virossa rasvaimussa ja samalla pidensivät heppiäni. Prinssinakista tuli HK:n sininen.


    • ei sen arvoista

      Naiset on nykyään niin nirsoja, että parempi vain downshiftata. Vaikka sitten jollain Buddhan ihmeella naisen saisinkin, minä olisin vain kymmenistä ellei sadoista kumppaneista eli en mitään erityistä. Nuo kymmenet edelliset olisivat tietenkin vielä jotain bodareita, ja "kovan luokan panoja", että millä minä yksin jäänyt heistä edukseni erottuisin.

      Ei sellaisessa suhteessa ole mitään tavoiteltavaa, kun on jo hävinnyt ennenkuin on koskaan tavannutkaan ja voitostakin saa vain pelkän kiertopalkinnon. Parempi kun ei edes yritäkään. Naikaa niitä pelimiehiänne vuoropäivisin, tai liittykää vaikka haaremiin.

    • ätmi

      Kyllä mä ihan hyvin osaan pukeutua. En palellu talvellakaan kuoliaaksi.

    • heleänä jokin

      olen korkeasti koulutettu mies ja pukeudun hameeseen ja mekkoon kesäisin hame ja talvisin mekko legginksit lämmittävät pakkasella mutta lila luomissa jäätyy ja polkupyörä lämmittää kans ilman satulaa poljen

    • 8+10

      No mitäs sen miehen pitäs nyt alkutalvesta päälle sitten laittaa?

    • naisen mielipide :D

      Trendikkäät kengät, jos ei oo tyylitajua, jotkut aika perus.
      Istuvat farkut, tummat mielellään muttei mustat.
      Joku t-paita/kauluspaidan tapanen/kauluspaita. Neule tai sitten hyvin siisti huppari (mut ei huppari ja kauluspaita samaan aikaan).
      Ei silmälaseja vaan piilolinssit. Hiukset lyhyet ja puhtaat.
      Joku siisti takki, ei mikään verkkatakki sit. Eikä nahkatakki, useimmiten ne menee pieleen. Voi olla pitkähkö (ruotsalaismiestyyppinen) takki muttei missään nimessä naistentakkeja pidempi.

      • Miestheman

        Eli sitä suuremmalla syyllä pidän kiinni vanhasta uskollisesta nahkatakistani, joka on palvellut jo hyvän tovin ja palvelee vielä jatkossakin. Jos tuollaiset asiat ovat niitä ratkaisevia niin tuskinpa elämästä löytyisi paljon muutakaan yhteistä.


      • naisen kysymys :(

        "naisen mielipide :D" Olihan viestisi vitsi? Olihan? Jos ei, niin paljonkohan sulla on ikää?


      • 1111+0000

        Kuulostaapa tylsältä pappatyyliltä.


      • 908790790

        Ja kalsareiden allakin sais olla pillu?


      • uteliasvain

        Saako mies pitää trenssiä?


    • Surkee näky

      Niin totta. Suomimies on jämähtänyt jonnekin kauas 80-90-luvulle. Yhtä naurettavia tosin ovat myös ne pukumiehet, joiden koko asuvalinta kielii välittömästi siitä, ettei tyypillä ole mitään omaa tyylitajua. Mennään aina helpoimman kautta. Ja enemmänkin se on sääntö kuin poikkeus, että nämä huonoiten pukeutuneet ovat itse yleensä pahimpia naisten arvostelijoita.

    • naisen _mielipide_

      Ei ollu vitsi ja oon alle 30. Yritin vaan auttaa mut tältä palstalta vissiin savustetaan ulos aika äkkiä :D Enkä tosiaan ole miestenvaatteiden tyyliexpert , siks nikkinikin oli vain "mielipide"...........
      Vihamielistä sakkia täällä, olen huomannut.

      • "Vihamielistä sakkia täällä, olen huomannut"

        Näin se valitettavasti tuppaa olemaan. Miehet ovat tervetulleita, naiset eivät.

        Pitäisiköhän aloittaa ketju jossa neuvotaan uusia palstalaisia? Olisi yleiset ohjeet ja neuvot, palstaslangin selittäminen ja ohjeita naisille.


      • 8+10

        Kiitän vinkeistä naisen mielipiteeltä kun kuitenkin kysyin ja harvinaista että sain edes itse kysymykseen vastauksen. Ihan hyviä neuvoja nuo varmaan on ja aion jopa kokeilla.
        Meikäläinen kun on tottunut työ Dimekseissä ja turvakengissä kulkemaan.


    • Smart casual

      Onneksi jotkut nuoretmiehet osaavat jo pukeutua.
      Ei tarvitse olla trendipelle, jos haluaa vähän nähdä vaivaa ja miettiä mitä päällensä laittaa.
      Siisti ja asianmukainen pukeutuminen sukupuolesta riippumatta on kohteliaisuutta muita ihmisiäkin ajatellen.
      Nykynuoret esim. matkailevet enemmän, ehkä he matkaillessaan huomaavat, että mieskin voi pukeutua tyylikkäästi. Aina siihen ei tarvita edes suuria rahasummia.

    • Nolottaa? Miksi? Siis miksi muiden ihmisten pukeutuminen nolottaa sinua? Häpeätkö tulla nähdyksi heidän seurassaan? Mietitkö, että mitä muutkin ihmiset nyt ajattelevat (varmaan kaikkea negatiivista)? Vai onko taustalla pelko siitä, että kun huonosti pukeutunut mies on kiinnostunut sinusta niin joku voi kuvitella, että hän uskoo olevansa sinun arvoisesi?

    • nolotu rauhassa

      Minä pukeudun siten, että minun on mukava olla vaatteissani.

      Jos tyylini ei jonkun silmää miellytä, niin sitten ei miellytä. Muiden mielipiteet kiinnostaa kulunutta fraasia käyttäen suunnilleen sama verran kuin kilo ulostetta.

      • yx nainen

        Mielestäni jokainen saa pukeutua tyylillään ja sellaisiin vaatteisiin jotka miellyttävät päällä.Yksi asia mikä kyllä ottaa silmään on jos miehen persvako vilkkuu..


    • -----------

      Kyllä mä osaan pukeutua. Kengännauhatkin opin sitomaan ihan itse viime vuonna.

    • hohhoijjakkaa

      Niin, samaa voisi kysyä myös naisilta

    • ....................
    • Suomi on suossa

      Näille muutamille, jotka väkisin täällä yrittävät puolustaa huonoa pukeutumista. En ole ap., mutta onhan se noloa kaikkien puolesta. Pukeutuminen kertoo paljon siitä, millä kehitysasteella ihminen on, minkälainen on itsetunto, pitääkö huolta itsestään jne. Ja on vitun masentavaa katsoa tätä kansaa ja miten tylsästi se itseään toteuttaa, kun jo pukeutuminen kertoo, että mitään innovatiivista on täältä turha odottaa. Ootellan vaan tumput suorina, että joku iso herra tulis ja sanois, mitä tehdä ja täytetään sitten käskyä.

      • 2+9

        Suomi on suunnilleen varmaan ainoa länsimaa maailmassa, jossa jokainen voi vielä pukeutua ihan omaan junttiin tyyliin, ilman että on joku tyylipoliisi ulostamassa yhdenmukaistavaa hinttimuotipaskaansa.

        Ja millä ihmeen "kehitysasteella"?


      • nuorimies25.

        Eka linkki toimii myös, kun kopioit osoiteriville.


    • 12+12

      Mitähän tuo hyvin tarkoitaa kun on olemassa erilaisia tyylejä, alakulttuureita?

    • S i k s i

      Pukeutumiseen tarvitaan mielikuvitusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe