Miksi ostaa iP 6?

Todella pettynyt

Faktat:

- iOS 8 on virrankäytön suhteen todella hupa; edes 8.1 päivitys auttanut - kahdesti pitää ladata työpäivän aikana
- poskiparta jää usein kiinni tämän 6:n reunaan; lasin ja rungon väliin
- ensimmäiset taskussa syttymis -caset jo tätä päivää; akun taittuminen sytyttää iP 6:n, joten en uskalla enää taskuun laittaa
- U2 pakkosyöttö ei loppunut, vaikka sen bannasikin; tili jatkaa paska-cd:n pakkosyöttöä pilvestä; nyt tosin maksullisena
- pidin pari ensimmäistä käyttöpäivää muutaman kerran iP 6:sta taskussa ja nyt tää luuri käy vaikka lusikointiin; rapiat 3 mm notko
- apple keräsi ilman lupaani käyttäjätietojani kolmansien osapuolien käyttöön, vaikka nimenomaan olin sen kieltänyt asetuksissa
- kuoren muovi on kiinalaista tuubanailonia, eli se värjäytyy joutuessaan kosketuksiin esimerkiksi punaisen nahkan kanssa
- ennakkomarkkinoinnissa hehkutettu safiirilasi vaihtui julkaisuhetkellä tavislasiin
- kameran linssi on jo ihan naarmuilla, kun tuo linssimutikka on jo kulunut lasipintaan asti
- kaikki julkaistaan nykyään melko keskentekoisena ja Microsoftilta lienee kopioitu myös paska asiakaspalvelu.

Meinasin henkilökohtaiseksi kapulaksi iP 6 128:a, mutta jää kauppaan, kunnes lapsuksista korjattu iP 6s tulee keväällä myyntiin.

En siis näe mitään järkeä ostaa iP 6:sta, mikäli entuudestaan on jo iP 5(s) 32 tai 64 muistilla.

65

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ios nopein.

      Ensin puhut kuin omistaisit iphone6 sitten puhut että et osta sellaista, koitappa päättää.
      Oletkohan edes kädessä pidellyt, vähän siltä kuullostaa että et ole vaan netistä kaivat huuhaa juttuja.

      • Nto 4 000 €/kk

        "Meinasin henkilökohtaiseksi kapulaksi iP 6 128:a, mutta jää kauppaan, kunnes lapsuksista korjattu iP 6s tulee keväällä myyntiin."

        Juu, painovirhe tekstiin jäi. Eli firman puhelimena minulla on iPhone 6 64 Gt ja lista koski sen ominaisuuksia. Itselle oli ajatus vielä viikonloppuna tilata henkilökohtaiseen käyttöön iPhone 6 128 Gt, mutta firman puhelimen ja yleisesti tiedossa olevien ilmi tulleiden ongelmien vuoksi tekele jää kauppaan. IPhone 6s tulee melko pian ja nuo idioottimaiset lapsukset on toivottavasti siihen mennessä korjattu.

        Turha kiukutella, jos mieli pahoittui omasta huonosta ostoksesta, eikä mieli kestä ostokrapulaa. Ja ainahan sitä voi kumota kohta kohdalta perustellen, mikä kohta aloituksessa ei pidä paikkaansa.

        Niin, nyt kumoamaan kohta kohdalta aloituksessa esitetyt faktat! Muuten voit pitää ystävällisestä pääsi perseessäsi, eikö totta (:


      • ios nopein.
        Nto 4 000 €/kk kirjoitti:

        "Meinasin henkilökohtaiseksi kapulaksi iP 6 128:a, mutta jää kauppaan, kunnes lapsuksista korjattu iP 6s tulee keväällä myyntiin."

        Juu, painovirhe tekstiin jäi. Eli firman puhelimena minulla on iPhone 6 64 Gt ja lista koski sen ominaisuuksia. Itselle oli ajatus vielä viikonloppuna tilata henkilökohtaiseen käyttöön iPhone 6 128 Gt, mutta firman puhelimen ja yleisesti tiedossa olevien ilmi tulleiden ongelmien vuoksi tekele jää kauppaan. IPhone 6s tulee melko pian ja nuo idioottimaiset lapsukset on toivottavasti siihen mennessä korjattu.

        Turha kiukutella, jos mieli pahoittui omasta huonosta ostoksesta, eikä mieli kestä ostokrapulaa. Ja ainahan sitä voi kumota kohta kohdalta perustellen, mikä kohta aloituksessa ei pidä paikkaansa.

        Niin, nyt kumoamaan kohta kohdalta aloituksessa esitetyt faktat! Muuten voit pitää ystävällisestä pääsi perseessäsi, eikö totta (:

        Mistä ostoksesta mun mieli nyt pahottuisi?
        En edes omista iphonea.


      • äitis oli
        ios nopein. kirjoitti:

        Mistä ostoksesta mun mieli nyt pahottuisi?
        En edes omista iphonea.

        "En edes omista iphonea."

        No mitä vittua sinä täällä iPhone-palstalla sitten notkut? Työnnä pääsi takasin perseeseesi ja palaa kaltaistesi luokse.

        Tämä tosin selittää kasoisnikkailun ja sen, ettei yhtä ainoata asia-argumettiä ilmesty.
        Taitaa olla melko tylpät spriitussit penaalissa.


      • tosi nopee

        Missä kohtaa aloittaja puhuu jotain? Minä en kuule vaikka kuinka laitan äänenvoimakkuutta suuremmalle. Taidat kuulla ihan omiasi, kun se ainut hernes pomppii edestakasin kahden hörökorvasi välisessä tyhjössä.


      • ios nopein.

        No tulipa todistettua, etten osaa yhtäkää perusteltua vasta-argumettia esittää. Eli olet oikeassa: iPhone 6 ja 6 ovat Applen historian pahimmat flopit!

        Kannattaa odottaa muutama muutama kuukausi, niin näitä paskoja saa tehdaskunnostettuina alehintaan. Toisaalta miksi ostaa edes edullisemmin, kun iPhone 6s ja 6 s ovat jo prototyyppeinä kiinan tehtailla? Kevään aikana tulossa Suomeenkin.

        Kiitos hyvästä vinkistä!


      • ios nopein.
        äitis oli kirjoitti:

        "En edes omista iphonea."

        No mitä vittua sinä täällä iPhone-palstalla sitten notkut? Työnnä pääsi takasin perseeseesi ja palaa kaltaistesi luokse.

        Tämä tosin selittää kasoisnikkailun ja sen, ettei yhtä ainoata asia-argumettiä ilmesty.
        Taitaa olla melko tylpät spriitussit penaalissa.

        Minkä ihmeen kaksois nikkailun, olet taas unta nähnyt?
        Mitä sinä täällä teet, ethän ole edes koskenut iphoneen tai ios laitteisiin ja et tiedä niistä mitään.

        Minä taasen omistan useampia ios laitteita, joten tiedän niistä todella paljon, applen ios kun sattuu olemaan sama alustasta huolimatta.
        Ei taida paljoa naperolla ikää olla puheista päätellen?


      • ip 6
        äitis oli kirjoitti:

        "En edes omista iphonea."

        No mitä vittua sinä täällä iPhone-palstalla sitten notkut? Työnnä pääsi takasin perseeseesi ja palaa kaltaistesi luokse.

        Tämä tosin selittää kasoisnikkailun ja sen, ettei yhtä ainoata asia-argumettiä ilmesty.
        Taitaa olla melko tylpät spriitussit penaalissa.

        Antti porukka käy Täälä purkamassa huonoa oloa


      • heiheiheije
        ios nopein. kirjoitti:

        Minkä ihmeen kaksois nikkailun, olet taas unta nähnyt?
        Mitä sinä täällä teet, ethän ole edes koskenut iphoneen tai ios laitteisiin ja et tiedä niistä mitään.

        Minä taasen omistan useampia ios laitteita, joten tiedän niistä todella paljon, applen ios kun sattuu olemaan sama alustasta huolimatta.
        Ei taida paljoa naperolla ikää olla puheista päätellen?

        mene sinä jo täältä vittuun jos sulla ei edes ip6:tta ole


      • ios nopein.
        ios nopein. kirjoitti:

        Minkä ihmeen kaksois nikkailun, olet taas unta nähnyt?
        Mitä sinä täällä teet, ethän ole edes koskenut iphoneen tai ios laitteisiin ja et tiedä niistä mitään.

        Minä taasen omistan useampia ios laitteita, joten tiedän niistä todella paljon, applen ios kun sattuu olemaan sama alustasta huolimatta.
        Ei taida paljoa naperolla ikää olla puheista päätellen?

        Niin, minä olen minä ja minä tiedän kaikesta kaiken. Välillä käyn kiukuttelemassa asioista joista en oikeastaan sittenkään mitään muuta tiedä. Kunhan hölöttelen omaa tuubaani.


        Sellainen minä olen. Nyt otan lääkkeet.


      • Latenssimies.
        ios nopein. kirjoitti:

        Niin, minä olen minä ja minä tiedän kaikesta kaiken. Välillä käyn kiukuttelemassa asioista joista en oikeastaan sittenkään mitään muuta tiedä. Kunhan hölöttelen omaa tuubaani.


        Sellainen minä olen. Nyt otan lääkkeet.

        Sinä tosiaan olet sellainen, mutta koita keksiä edes oma nikki.
        Minä en puhu kuin asiaa, en ole saanut todisteita väitöksillenne linkkien muodossa vieläkään.


      • kiusanhenki.
        Latenssimies. kirjoitti:

        Sinä tosiaan olet sellainen, mutta koita keksiä edes oma nikki.
        Minä en puhu kuin asiaa, en ole saanut todisteita väitöksillenne linkkien muodossa vieläkään.

        montakohan vuotta tätäkin on jankutettu. hauskaa on.


      • Latenssimies.
        kiusanhenki. kirjoitti:

        montakohan vuotta tätäkin on jankutettu. hauskaa on.

        Pitäsikö asia salata vaikka palstalla android fanit puhuu puutaheinää?


      • Latenssimies
        Latenssimies. kirjoitti:

        Sinä tosiaan olet sellainen, mutta koita keksiä edes oma nikki.
        Minä en puhu kuin asiaa, en ole saanut todisteita väitöksillenne linkkien muodossa vieläkään.

        Anteeksi, kärsin kaksisuuntaisesta persoonallisuushäiriöstä, enkä aina tiedä mistä päin tuulee. Siksi kirjoittelen tänne puuta heinää. Latenssimiehenä ja ios nopeimpana mulla menee todella kovaa ja narsistisuus pukkaa esiin. Olen siis ihan latvaroso, mut kirjottelen kuin tekniikan professori.

        Anteesi kaikille mielensä pahoittaneille. Nyt menen takas askasteleen paskarteleen pilleripurkkien pariin.


      • siksi ihan!
        Latenssimies kirjoitti:

        Anteeksi, kärsin kaksisuuntaisesta persoonallisuushäiriöstä, enkä aina tiedä mistä päin tuulee. Siksi kirjoittelen tänne puuta heinää. Latenssimiehenä ja ios nopeimpana mulla menee todella kovaa ja narsistisuus pukkaa esiin. Olen siis ihan latvaroso, mut kirjottelen kuin tekniikan professori.

        Anteesi kaikille mielensä pahoittaneille. Nyt menen takas askasteleen paskarteleen pilleripurkkien pariin.

        Osta vakoilu!
        http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288766748418.html?pos=ksk-trm-digi-nenos


    • ...

      Aika velikulta olet.

      " pidin pari ensimmäistä käyttöpäivää muutaman kerran iP 6:sta taskussa ja nyt tää luuri käy vaikka lusikointiin; rapiat 3 mm notko "

      Sitten:

      "Meinasin henkilökohtaiseksi kapulaksi iP 6 128:a, mutta jää kauppaan, kunnes lapsuksista korjattu iP 6s tulee keväällä myyntiin.

      En siis näe mitään järkeä ostaa iP 6:sta, mikäli entuudestaan on jo iP 5(s) 32 tai 64 muistilla."

      Ensin sitäkäyttelit vääntymiseen asti, sitten et kuitenkaan näe järkeä sen ostamisessa????

      Provosi epäonnistui...

      • Systeri 12 vee

        Yksi ainoa " " merkki puuttui aloituksesta ja ainoa asia, minkä huomasit vaikka et sitä sitten ymmärtänytkään kysyä. Vedit suoraan hienot älynlahjasi paljastavat johtopäätökset osaamatta sanallakaan kommentoida itse asiasisältöä.

        Vittu teitä pentuja ja yleistä iDiotismia.


      • ios nopein.
        Systeri 12 vee kirjoitti:

        Yksi ainoa " " merkki puuttui aloituksesta ja ainoa asia, minkä huomasit vaikka et sitä sitten ymmärtänytkään kysyä. Vedit suoraan hienot älynlahjasi paljastavat johtopäätökset osaamatta sanallakaan kommentoida itse asiasisältöä.

        Vittu teitä pentuja ja yleistä iDiotismia.

        Itsehän tuossa aloituksessa puhut itsesi pussiin.


      • Oikee anteropelle
        ios nopein. kirjoitti:

        Itsehän tuossa aloituksessa puhut itsesi pussiin.

        Vittu, mikä too-oope, heh, heh. Etkö sinä edelleenkään ymmärrä lukemaasi?


      • ja sinä hitain
        ios nopein. kirjoitti:

        Itsehän tuossa aloituksessa puhut itsesi pussiin.

        Miten nettisivustolla voi puhua? Miten yleensäkään joku voi puhua jotain pussiin? Kuuletko useinkin erilaisi ääniä käydessäsi suomi24:lla?


      • ios nopein.
        Oikee anteropelle kirjoitti:

        Vittu, mikä too-oope, heh, heh. Etkö sinä edelleenkään ymmärrä lukemaasi?

        Sinä et ilmeisesti osaa edes vielä kirjoittaa saatikka tavata.


      • ios nopein.
        ja sinä hitain kirjoitti:

        Miten nettisivustolla voi puhua? Miten yleensäkään joku voi puhua jotain pussiin? Kuuletko useinkin erilaisi ääniä käydessäsi suomi24:lla?

        Ei taida myös tuo yleistieto vielä kehittynyt, no ei se kaikilla koskaan kehity.


      • iP 6+ 128
        ios nopein. kirjoitti:

        Ei taida myös tuo yleistieto vielä kehittynyt, no ei se kaikilla koskaan kehity.

        Lopettakaahan nyt lapsukaiset. iPhone 6 ja 6 plus on myynyt jo kymmeniä miljoonia puhelimia, ei nää suoli24:n provot sen myyntiä hyydytä.

        Pitäkää nyt mielessä, puhelin on lapsille rakas lelu, aikuisille se on puhdas käyttöesine vailla suuria tunteita.

        Aikuiset ostaa tarpeidensa mukaan ja lapset ostavat itselleen rakkaimman leikkikalunsa. Kuten tunnettua jo hiekkalaatikolta, lelut herättävät suuria tunteita. ;)


      • myPhone.
        iP 6+ 128 kirjoitti:

        Lopettakaahan nyt lapsukaiset. iPhone 6 ja 6 plus on myynyt jo kymmeniä miljoonia puhelimia, ei nää suoli24:n provot sen myyntiä hyydytä.

        Pitäkää nyt mielessä, puhelin on lapsille rakas lelu, aikuisille se on puhdas käyttöesine vailla suuria tunteita.

        Aikuiset ostaa tarpeidensa mukaan ja lapset ostavat itselleen rakkaimman leikkikalunsa. Kuten tunnettua jo hiekkalaatikolta, lelut herättävät suuria tunteita. ;)

        jotkut aikuiset eivät aikuistu koskaan......rakasta iPhonea puolustetaan viimeiseen hengenvetoon.


      • iP 6+ 128
        myPhone. kirjoitti:

        jotkut aikuiset eivät aikuistu koskaan......rakasta iPhonea puolustetaan viimeiseen hengenvetoon.

        Mitä, onko täällä aikuisiakin kinaamassa jostakin puhelimesta? Itse olen jo vanha ukko, ei vain tulisi mieleenikään alkaa kinata jostain puhelimesta. Ostakoon kukin ihan haluamansa puhelimen, mitä se minua liikuttaa jonkun henkilön puhelin. Itse ostan puhelimen kulloisenkin tarpeeni mukaan, muut ostaa mitä ostaa.


      • ios nopein.
        iP 6+ 128 kirjoitti:

        Mitä, onko täällä aikuisiakin kinaamassa jostakin puhelimesta? Itse olen jo vanha ukko, ei vain tulisi mieleenikään alkaa kinata jostain puhelimesta. Ostakoon kukin ihan haluamansa puhelimen, mitä se minua liikuttaa jonkun henkilön puhelin. Itse ostan puhelimen kulloisenkin tarpeeni mukaan, muut ostaa mitä ostaa.

        ihan yhtäpaljon kinaat kuin minäkin, itse korjaan faktat vain mutta kun kitistään ja keksitään puutaheinää niin korjaan asiat oikealle tolalle.


      • Näsäkärsäinen
        ios nopein. kirjoitti:

        Ei taida myös tuo yleistieto vielä kehittynyt, no ei se kaikilla koskaan kehity.

        "Ei taida myös tuo yleistieto vielä kehittynyt, no ei se kaikilla koskaan kehity."

        Sinä osaa ei puhua nettisivua , sekä alikehittynyt jäänyt kesken lapsena.


      • iKärpäspaskaa
        iP 6+ 128 kirjoitti:

        Lopettakaahan nyt lapsukaiset. iPhone 6 ja 6 plus on myynyt jo kymmeniä miljoonia puhelimia, ei nää suoli24:n provot sen myyntiä hyydytä.

        Pitäkää nyt mielessä, puhelin on lapsille rakas lelu, aikuisille se on puhdas käyttöesine vailla suuria tunteita.

        Aikuiset ostaa tarpeidensa mukaan ja lapset ostavat itselleen rakkaimman leikkikalunsa. Kuten tunnettua jo hiekkalaatikolta, lelut herättävät suuria tunteita. ;)

        Miljardi kärpästä tykkää lämpimästä lehmän paskaläjästä. Sinäkin siis tykkäät siitä, koska kaikki muutkin pitävät.


      • Androidshittiä
        iKärpäspaskaa kirjoitti:

        Miljardi kärpästä tykkää lämpimästä lehmän paskaläjästä. Sinäkin siis tykkäät siitä, koska kaikki muutkin pitävät.

        Vielä useampi kärpänen ( ihminen ) ostaa anteropaskaa,luullen, että se on huippu, koska niiiiiin moni siitä pitää. :D


      • Buuahahahaaaa
        ios nopein. kirjoitti:

        ihan yhtäpaljon kinaat kuin minäkin, itse korjaan faktat vain mutta kun kitistään ja keksitään puutaheinää niin korjaan asiat oikealle tolalle.

        Sinähän se ojennat ihmisiä "oikealle" tielle? Buuaahahahaaa


      • meklerrrr
        Näsäkärsäinen kirjoitti:

        "Ei taida myös tuo yleistieto vielä kehittynyt, no ei se kaikilla koskaan kehity."

        Sinä osaa ei puhua nettisivua , sekä alikehittynyt jäänyt kesken lapsena.

        lopettakaa jo toi paskanjauhanta. Sentään vapusen aikana ei meininki täälläkään päin ollut kun 13v jonnejen keskustelut mopopalstalla.


      • Lateksimies.

        Joopa joo. Pakko myöntää olevasi täyspelle (:

        Inttämisesi on ihan tyhjäpäistä houretta!


      • Kusipussi
        ios nopein. kirjoitti:

        Itsehän tuossa aloituksessa puhut itsesi pussiin.

        Kannattaa jatkossa katella, kelle soittelet poskeasi - idiootti :)


    • Makepöyhöne

      ihmiset on vaan niin tyhmiä, että ne ostaa tällasta paskaa. Itse sain firmalta, mutta omasta pussista en 700€ maksaisi. Ja tosiaan nää provot ei auta mitään, koska ne jotka näitä puhelimia ostaa ei edes tiedä mikä on android , eikä mikä on windows. He katsovat vain omenan kuvaa ja ostavat sen. Itse suosittelen myymään applen osakkeet pian, koska jobsin jälkeen yhtiön tuotekehitys on käytännössä lakannut eikä ihmisiä voi huijata loputtomiin.Ehkä 2 vuotta ja sitten alkaa applella olemaan ongelmia, jos siellä ei aleta keksimään jotain.

      • oma ostos

        Tätä samaa on jauhettu vuositolkulla, Apple se vaan porskuttaa ja voi hyvin. toisaalta, mitäpä se sinulle kuuluu, mitä ihmiset ostaa? huolehdit vaan ihan omista rahoistasi ja omista ostoksistasi, näin me muutkin teemme.


      • tietäjä.
        oma ostos kirjoitti:

        Tätä samaa on jauhettu vuositolkulla, Apple se vaan porskuttaa ja voi hyvin. toisaalta, mitäpä se sinulle kuuluu, mitä ihmiset ostaa? huolehdit vaan ihan omista rahoistasi ja omista ostoksistasi, näin me muutkin teemme.

        kiinasta ja muualta aasiasta löytyy vielä uusia ostajaia. Seuraavaksi ehkä afrikasta. kun se kortti on katsottu alkaa applen laskettelu.


      • Kumisaappaat jalkaan
        tietäjä. kirjoitti:

        kiinasta ja muualta aasiasta löytyy vielä uusia ostajaia. Seuraavaksi ehkä afrikasta. kun se kortti on katsottu alkaa applen laskettelu.

        Joo, ei pelkällä latenssilla pitkälle pötkitä.
        Pelkästä homeisesta omenankuvasta ei kukaan muutaman vuoden päästä halua maksaa 800 € ylimääräistä.
        Muut kirii käyttistä koko ajan kiinni ja osassa ominaisuuksia on jo ohi, esim. safari on v. 2010.. kaatuiluineen..

        Mutta suurin häviäjä on Samsusi Galaxi ämpäripuhelimineen. Kun niihin ei saa päivityksiä ja tämä selviää ostajille alkaa syöksykierre kalliissa puhelimissa.


      • Latenssimies.
        Kumisaappaat jalkaan kirjoitti:

        Joo, ei pelkällä latenssilla pitkälle pötkitä.
        Pelkästä homeisesta omenankuvasta ei kukaan muutaman vuoden päästä halua maksaa 800 € ylimääräistä.
        Muut kirii käyttistä koko ajan kiinni ja osassa ominaisuuksia on jo ohi, esim. safari on v. 2010.. kaatuiluineen..

        Mutta suurin häviäjä on Samsusi Galaxi ämpäripuhelimineen. Kun niihin ei saa päivityksiä ja tämä selviää ostajille alkaa syöksykierre kalliissa puhelimissa.

        Kyllä sillä on aika suosituksi tultu, aika usea ostaa iphonen juurikin ominaisuuksien ja toimivuuden vuoksi.


      • Kaikki Applea
        Kumisaappaat jalkaan kirjoitti:

        Joo, ei pelkällä latenssilla pitkälle pötkitä.
        Pelkästä homeisesta omenankuvasta ei kukaan muutaman vuoden päästä halua maksaa 800 € ylimääräistä.
        Muut kirii käyttistä koko ajan kiinni ja osassa ominaisuuksia on jo ohi, esim. safari on v. 2010.. kaatuiluineen..

        Mutta suurin häviäjä on Samsusi Galaxi ämpäripuhelimineen. Kun niihin ei saa päivityksiä ja tämä selviää ostajille alkaa syöksykierre kalliissa puhelimissa.

        Maksoin tonnin uudesta iPhonestani, eikä kirpaissut yhtään. iPhonet ollut alusta asti, mitä siihen rinnalle olen muutaman anteron hankkinut. Oli kiva palata takaisin Applen pariin, näissä kun kaikki toimii, kuin se kuuluija junan vessa....;)

        Jos teillä ei ole varaa kalliiseen iPhoneen, ostatte sitten sitä, mihin rahanne riittävät (tai isin rahat).

        Meillä mennään näillä, teillä ties millä....


      • järkeilijä.
        Kaikki Applea kirjoitti:

        Maksoin tonnin uudesta iPhonestani, eikä kirpaissut yhtään. iPhonet ollut alusta asti, mitä siihen rinnalle olen muutaman anteron hankkinut. Oli kiva palata takaisin Applen pariin, näissä kun kaikki toimii, kuin se kuuluija junan vessa....;)

        Jos teillä ei ole varaa kalliiseen iPhoneen, ostatte sitten sitä, mihin rahanne riittävät (tai isin rahat).

        Meillä mennään näillä, teillä ties millä....

        vaikka rahaa on, niin ei sitä kannata tuhlata turhuuteen vaan käyttää järkevästi


      • Iivari Nytänköljä
        järkeilijä. kirjoitti:

        vaikka rahaa on, niin ei sitä kannata tuhlata turhuuteen vaan käyttää järkevästi

        Ostaahan joku Evian vettäkin, huonopaa kuin raanavesi ja maksaa kuutiolta
        6000 €
        Raanavedestä pitää maksaa 2 €.
        Tosin pullon voi työntää per - seeseen..mätää omenaa ei voi edes syödä.


      • Kaikki Applea
        järkeilijä. kirjoitti:

        vaikka rahaa on, niin ei sitä kannata tuhlata turhuuteen vaan käyttää järkevästi

        Jos ostan iPhonen, Bemarin ja osakehuoneiston stadin keskustasta, ei sen pitäisi liikuttaa toisia pätkääkään. Tai jos matkustelen 3-4 kertaa vuodessa eksoottisiin paikkoihin, sekään ei ole sinun budjetistasi pois. Jokainen tekee, kuten haluaa. Onko sinun kiva asua vanhempien kustannuksella kotona? Tai vuokralla? Älä kuule tule puhumaan järkevyydestä minulle mitään. Et sinä mikään järkeilijä ole, sinut tiedetään tällä palstalla hyvin........


      • jeppikayjeu
        Kaikki Applea kirjoitti:

        Jos ostan iPhonen, Bemarin ja osakehuoneiston stadin keskustasta, ei sen pitäisi liikuttaa toisia pätkääkään. Tai jos matkustelen 3-4 kertaa vuodessa eksoottisiin paikkoihin, sekään ei ole sinun budjetistasi pois. Jokainen tekee, kuten haluaa. Onko sinun kiva asua vanhempien kustannuksella kotona? Tai vuokralla? Älä kuule tule puhumaan järkevyydestä minulle mitään. Et sinä mikään järkeilijä ole, sinut tiedetään tällä palstalla hyvin........

        mutta haluatko sen sun bemaris ladan koneella vai oikealla bmw koneella? Mietippäs sitä. Vaikka minulla olisi miljardi rahaa en silti ostaisi yhtään applen paskaa.


      • Kaikki Applea
        jeppikayjeu kirjoitti:

        mutta haluatko sen sun bemaris ladan koneella vai oikealla bmw koneella? Mietippäs sitä. Vaikka minulla olisi miljardi rahaa en silti ostaisi yhtään applen paskaa.

        Jokainen ostaa, mitä haluaa. Tiedätkös, kymmenet miljoonat ihmiset ovat halunneet itselleen iPhonen? Näin asiat ratkaistaan kysymättä sinulta lupaa. ;)

        Sinähän ostat mitä sitten lie ostatkin, jokaisen oma vapaa asia.


      • ios nopein.
        Kaikki Applea kirjoitti:

        Jos ostan iPhonen, Bemarin ja osakehuoneiston stadin keskustasta, ei sen pitäisi liikuttaa toisia pätkääkään. Tai jos matkustelen 3-4 kertaa vuodessa eksoottisiin paikkoihin, sekään ei ole sinun budjetistasi pois. Jokainen tekee, kuten haluaa. Onko sinun kiva asua vanhempien kustannuksella kotona? Tai vuokralla? Älä kuule tule puhumaan järkevyydestä minulle mitään. Et sinä mikään järkeilijä ole, sinut tiedetään tällä palstalla hyvin........

        Juupa juu. Kosketella voi dna:n kaupassa sitä iPhonea, Bemaria ihailet paikallislehden ilimoituksista ja kunpa edes asuntonäyttöihin pääsisit.

        Pasila eksiittinen paikka, johon 3-4 krt/ vuosi varaa matkustaa. Eikö sossu anna nykyään kolmekymppisillekin työttömille kuukausilipun paikallisdösään, häh? Kärvisteleppä siellä veneen alla, kun porukat heitti maailmalle kasvamaan. Älä kuule käy jauhaan paskaa ihan näin yleisesti :) Idiootti siellä vinkuu tunnistuksen jälkeen....


      • Rauhoitu nyt
        ios nopein. kirjoitti:

        Juupa juu. Kosketella voi dna:n kaupassa sitä iPhonea, Bemaria ihailet paikallislehden ilimoituksista ja kunpa edes asuntonäyttöihin pääsisit.

        Pasila eksiittinen paikka, johon 3-4 krt/ vuosi varaa matkustaa. Eikö sossu anna nykyään kolmekymppisillekin työttömille kuukausilipun paikallisdösään, häh? Kärvisteleppä siellä veneen alla, kun porukat heitti maailmalle kasvamaan. Älä kuule käy jauhaan paskaa ihan näin yleisesti :) Idiootti siellä vinkuu tunnistuksen jälkeen....

        Sulla on ihan narsistin oireet


      • muumit tallessa.
        Kaikki Applea kirjoitti:

        Jokainen ostaa, mitä haluaa. Tiedätkös, kymmenet miljoonat ihmiset ovat halunneet itselleen iPhonen? Näin asiat ratkaistaan kysymättä sinulta lupaa. ;)

        Sinähän ostat mitä sitten lie ostatkin, jokaisen oma vapaa asia.

        jokainen iPhonen hankkija ostaa mitä luulee haluavansa.....saa kuitenkin ihan muuta.


      • Kaikki Applea
        muumit tallessa. kirjoitti:

        jokainen iPhonen hankkija ostaa mitä luulee haluavansa.....saa kuitenkin ihan muuta.

        Kerrohan joskus itse, minkälaisen puhelimen itse ostat? Minkälaisen puhelimen itse luulet saavasi? Ollaan moittimassa toisten ostoksia mainitsematta omista ostoksistaan mitään. Mitähän muuta itse saat?

        Tää on jännä palsta, moititaan Applea kertomatta siitä omasta "paremmasta" laitteesta mitään.


      • inttäjä.
        Kaikki Applea kirjoitti:

        Kerrohan joskus itse, minkälaisen puhelimen itse ostat? Minkälaisen puhelimen itse luulet saavasi? Ollaan moittimassa toisten ostoksia mainitsematta omista ostoksistaan mitään. Mitähän muuta itse saat?

        Tää on jännä palsta, moititaan Applea kertomatta siitä omasta "paremmasta" laitteesta mitään.

        tämä inttäminen on hauskaa.


      • Haaskaa on
        inttäjä. kirjoitti:

        tämä inttäminen on hauskaa.

        Et siis kerro? Hauskaa ja hauskaa...


      • hdhdjdjdjdd
        muumit tallessa. kirjoitti:

        jokainen iPhonen hankkija ostaa mitä luulee haluavansa.....saa kuitenkin ihan muuta.

        Ostat iphonen luulet saavasi oikeasti kestävän laitteen, mutta kahden vuoden päästä puhelimessa kaikki kaatuilee. Itsellä vielä käytössä samsung galaxy s2 joka toki on jo hidas, mutta ei siinä sentään nettiselain kaadu.


      • kertoja.
        Haaskaa on kirjoitti:

        Et siis kerro? Hauskaa ja hauskaa...

        en ole nyt ostamassa puhelinta.


      • Applea on
        hdhdjdjdjdd kirjoitti:

        Ostat iphonen luulet saavasi oikeasti kestävän laitteen, mutta kahden vuoden päästä puhelimessa kaikki kaatuilee. Itsellä vielä käytössä samsung galaxy s2 joka toki on jo hidas, mutta ei siinä sentään nettiselain kaadu.

        Vaihdan aina uuteen malliin uuden ilmestyessä, pidän iPhonea siis vuoden. Vaimoni saa aina mun edellisen mallin, eikä näissä laitteissa mikään koskaan kaadu. Sulla on ilmeisen helppoa puhua pask aa, kun et ole iPhonea koskaan omistanutkaan.

        Että se siitä kaatuilusta schaissea kaikki.


      • ...
        ios nopein. kirjoitti:

        Juupa juu. Kosketella voi dna:n kaupassa sitä iPhonea, Bemaria ihailet paikallislehden ilimoituksista ja kunpa edes asuntonäyttöihin pääsisit.

        Pasila eksiittinen paikka, johon 3-4 krt/ vuosi varaa matkustaa. Eikö sossu anna nykyään kolmekymppisillekin työttömille kuukausilipun paikallisdösään, häh? Kärvisteleppä siellä veneen alla, kun porukat heitti maailmalle kasvamaan. Älä kuule käy jauhaan paskaa ihan näin yleisesti :) Idiootti siellä vinkuu tunnistuksen jälkeen....

        Epäilet kaikkea ja kaikkia. Olisikos jo aika menna hoitoon?


      • 122jhhh
        Applea on kirjoitti:

        Vaihdan aina uuteen malliin uuden ilmestyessä, pidän iPhonea siis vuoden. Vaimoni saa aina mun edellisen mallin, eikä näissä laitteissa mikään koskaan kaadu. Sulla on ilmeisen helppoa puhua pask aa, kun et ole iPhonea koskaan omistanutkaan.

        Että se siitä kaatuilusta schaissea kaikki.

        ei kyllä ole iphonea en tosiaan omista, mutta ipad laitteet hyvin tuttuja, ja on se jo perkele kun ei apple laita sitä ramia niin nettielaimessa ei edes välilehdet pysy auki kun käy jotain muuta tekemässä välillä. Ja kyllä serkun iphone 5:ssä jo kaatuilee hienosti safari ja clash of clans...


      • PissaLiisa 18 vee
        Kaikki Applea kirjoitti:

        Jos ostan iPhonen, Bemarin ja osakehuoneiston stadin keskustasta, ei sen pitäisi liikuttaa toisia pätkääkään. Tai jos matkustelen 3-4 kertaa vuodessa eksoottisiin paikkoihin, sekään ei ole sinun budjetistasi pois. Jokainen tekee, kuten haluaa. Onko sinun kiva asua vanhempien kustannuksella kotona? Tai vuokralla? Älä kuule tule puhumaan järkevyydestä minulle mitään. Et sinä mikään järkeilijä ole, sinut tiedetään tällä palstalla hyvin........

        Sehän tuosta taas paljastuu: hirveä tarve elvistellä tyhjästä. Juuri sellainen jono-törppö, jonka pitää aina päästä ajamaan baanalla jonon ensimmäiseksi sitä 70 km/h satasen alueella.

        Säälin "Kaikki Applea", kun munan jatkeenakin pitää olla ihan oikea Apple iPhone 6s 128 Gt. Kunno kulli ja sen oikea käyttö olisi MIEHEKÄSTÄ. Tuollainen tyhjän pullistelu betonilähiön vanhasta yksiöstä on lähinnä säälittävää :)


    • iphone hiipuu?

      aika pettynyt tähän uuteen kutoseen. Muotoilu jotenkin keskeneräinen pullottavine kameran linsseineen ja takakuoren muoviviiruineen. Tylsät värivaihtoehdot. Taipuuko käytössä? Uudet tekniset jipot ei -taaskaan- toimi Suomessa.. Mutta kaipa se on tärkeää joillekin päästä poseeraamaan uusi omenapuhelin kourassa, eihän siinä mitään.

      • pakanako

        Niin maksavat vähintään 700 siitä että saavat omenan käteensä. huvittavia nämä i-uskovaiset.


      • Hoitoonohjaaja
        pakanako kirjoitti:

        Niin maksavat vähintään 700 siitä että saavat omenan käteensä. huvittavia nämä i-uskovaiset.

        Kun elämässä ei ole enään muuta kun i fanitus.
        pahaksi on päässyt.


      • näin!

        "Muotoilu jotenkin keskeneräinen pullottavine kameran linsseineen...... "

        Samsung Galaxy S, S 2, S 3, S,4, S 5 ja Note malleissa on aina ollut ulospäin pullottava linssi, tästä ei kukaan puhu mitään?? Kaiken lisäksi "linssi" on muovia, joka hankaantuu sameaksi alle aikayksikön. No, nyt sitten ensimmäisen kerran iPhonen linssi on hieman ulkona, heti alkoi parjaaminen?? Onneksi "linssi" on safiirilasia, ei hankaudu piloille Samsungin tapaan.

        " Uudet tekniset jipot ei -taaskaan- toimi Suomessa.. "

        Mitä tarkoitat, ettei toimi? NFC maksusiru alkaa ensi vuonna toimimaan suomessakin. Itse en sitä varmasti ota käyttöön. Apple ottaa siitäkin oman siivunsa käyttöön, riittää jo pankkien ja luottokorttien siivut. Voin käyttää maksukorttiani edelleenkin tavanomaiseen tapaan, ei kännyllä maksaminen lisää ostotapahtuman arvoa millään tavoin.

        "Taipuuko käytössä? "

        Mulla on tossa myös Note 2, taipuu ihan yhtä herkästi, kuin joku muukin iso ohut puhelin. Taipuu, jos taivutetaan. Itselläni ei ole tapana taivutella puhelimia. Tulee mieleen eräs tapahtuma menneinä aikoina. Lainasin rautakankea naapurille, hän palautti sen taipuneena. ;) Eli mikä vaan taipuu, kun oikein taivutetaan...

        On kiva "poseerat" kunnon puhelin kourassaan. Kyllä hävettäisi poseerat joku Sumsungi kourassa. Olisipas noloa....


      • pikkureunus vaan
        näin! kirjoitti:

        "Muotoilu jotenkin keskeneräinen pullottavine kameran linsseineen...... "

        Samsung Galaxy S, S 2, S 3, S,4, S 5 ja Note malleissa on aina ollut ulospäin pullottava linssi, tästä ei kukaan puhu mitään?? Kaiken lisäksi "linssi" on muovia, joka hankaantuu sameaksi alle aikayksikön. No, nyt sitten ensimmäisen kerran iPhonen linssi on hieman ulkona, heti alkoi parjaaminen?? Onneksi "linssi" on safiirilasia, ei hankaudu piloille Samsungin tapaan.

        " Uudet tekniset jipot ei -taaskaan- toimi Suomessa.. "

        Mitä tarkoitat, ettei toimi? NFC maksusiru alkaa ensi vuonna toimimaan suomessakin. Itse en sitä varmasti ota käyttöön. Apple ottaa siitäkin oman siivunsa käyttöön, riittää jo pankkien ja luottokorttien siivut. Voin käyttää maksukorttiani edelleenkin tavanomaiseen tapaan, ei kännyllä maksaminen lisää ostotapahtuman arvoa millään tavoin.

        "Taipuuko käytössä? "

        Mulla on tossa myös Note 2, taipuu ihan yhtä herkästi, kuin joku muukin iso ohut puhelin. Taipuu, jos taivutetaan. Itselläni ei ole tapana taivutella puhelimia. Tulee mieleen eräs tapahtuma menneinä aikoina. Lainasin rautakankea naapurille, hän palautti sen taipuneena. ;) Eli mikä vaan taipuu, kun oikein taivutetaan...

        On kiva "poseerat" kunnon puhelin kourassaan. Kyllä hävettäisi poseerat joku Sumsungi kourassa. Olisipas noloa....

        S3 linssi ei todellakaan ole ulospäin pullottava vaan sisäänpäin, ja mitä sitten vaikka olisi?
        Parempihan se on jos saisi isomman optiikan.


    • VAIN HULLU MAKSAA

      OSTA PIMEELTÄ MYYJÄLTÄ!
      HONTA JA LAITESUHDE KOHTAA..

      iPHONE 6 OIKEESTI PAINII 150€ LUURIEN KANSSA!

      • Latenssimies.

        Etpä sinä löydä nopeampaa silti mistään kuin ios.


      • Oma puppeli
        Latenssimies. kirjoitti:

        Etpä sinä löydä nopeampaa silti mistään kuin ios.

        Poikaystäväsi sanoo et sä oot nopein.


      • Latenssimies.
        Oma puppeli kirjoitti:

        Poikaystäväsi sanoo et sä oot nopein.

        Puhuimme puhelimista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe