Illan piiiitkä ajatuksien purku

Tilanteemme ahdistaa

Tämä tilanne on niin vaikea. Se on siihen pisteeseen hänen toimesta ajettu etten minä voi enempää tehdä. Mä en voi kuin jatkaa elämääni tietäen kyllä että hän minua ajattelee. Tilanne ahdistaa mua mutta ajatus tilanteen selvittämisestä ahdistaa enemmän.

Helpompaa aloittaa jonkun muun kanssa ihan puhtaalta pöydältä. Nämä sotkut on mulle liikaa.. tarvitsisin jotain mikä loisi mulle luottamuksen ja turvan tunteen jotta ahdistus menisi pois mutta sitä ei ole eikä tule. En voi kuin suunnata ajatukseni muihin ja unohtaa.

Tämä on silti niin uskomatonta, kuin jostain leffasta. Molemmat täällä ja käsitykseni mukaan toistemme takia. Ihan kuin jotain taikaa tässä olisi. On ollut kova yllätys lukea sellaista hänen ajattelevan minusta. Vihaisuuden, hämmennyksen ja turhautuneisuuden oletin hänen tunteisiin liittyvänkin irl käytöksestäni johtuen mutta että tein niin suuren vaikutuksen häneen että hän vielä pitkän ajankin jälkeen kaipaa ja miettii minua. Se oli yllätys.. Emmehän edes hyvin tunne..

Oikeastaan hassua tuokin.. emme tunne hyvin, mutta hän tuntuu silti tuntevan mut paremmin kuin moni sellainen jonka seurassa vietän aikaani päivittäin irl. Ihan kuin hän olisi "opiskellut minua" jollain kurssilla ja tuntisi kuka sisäisesti olen. Hämmästyttävää sekin sillä se kertoo vahvasta kiinnostuksesta minua kohtaan. Hänen on täytynyt käyttää aikaa minun ajatusmaailmani opiskeluun.

Nämä kirjoitukset ei oikeastaan merkitsisi mitään jos en olisi saanut irl vahvistusta epäilyilleni että hän on kiinnostunut minusta. Se oli yllätys mitä hänestä näin. Ne katseet. Epävarmuutta mutta selvää vahvaa kiinnostusta. Näin että toivoi mun avaavan keskustelun. En sitä tehnyt. Siihen oli syykin.

Vaikka tämä salaisuus jääkin tänne koska kumpikaan meistä ei tule tekeen mitään irl. Minä en pysty alussa selittämäni takia ja hän ei halua tai uskalla niin tässä on jotain outoa taikaa. Meidän välillä on jotain outoa ja selittämätöntä. Kuin kuuluisimme yhteen. Mulla on tunne kuin ymmärtäisin häntä. En sitten tiedä ymmärränkö oikeasti edes vai luulenko vain.

Oikeastaan mua pelottaa ajatus miten vakavaa ja pysyvää meistä voisikaan tulla jos kaikessa tässä olisin oikeassa.

Siitä kai ahdistus johtuu.. en tiedä miten asian ratkaista, olen yrittänyt katsella muita mutta en pysty siihen. Tuntuu kuin hän pitäisi lujasti minua kiinni hihasta. Ahdistaa kun en pysty meneen eteenpäin mutta en myöskään osaa tätä ratkaista ja silti tiedän että hän tuntee aika vahvastikin? minua kohtaan.

Se tietokin ahdistaa sillä haluaisin osata ratkaista asian jotenkin. Asia on mitä ilmeisemmin kumpaakin yhtä paljon vaivaava jos kerran täällä molemmat ja molempia varmaan helpottaisi jos asia selviäisi jotenkin. Mä vain en osaa..

88

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+3

      tekstari sille miehelle?

    • Kovetettu sielu

      Jos joku ahdistaa noin kovasti, niin parempi etsiä joku merkityksettömämpi....

      Ei tarvi silloin kokea suuria tunteita....

      • aloittaja.

        Ei ne tunteen vaan tämä tilanne. Asiat joita tässä on.. ne on liikaa mulle. Minun olisi helpompi ottaa kontaktia jos sitä sotkua ei olisi joka nyt tuntuu välissä olevan. Ei mulle olisi vaiva eikä mikään puhua jos ei olisi tätä mikä nyt on tilanteena.


      • eikivaa
        aloittaja. kirjoitti:

        Ei ne tunteen vaan tämä tilanne. Asiat joita tässä on.. ne on liikaa mulle. Minun olisi helpompi ottaa kontaktia jos sitä sotkua ei olisi joka nyt tuntuu välissä olevan. Ei mulle olisi vaiva eikä mikään puhua jos ei olisi tätä mikä nyt on tilanteena.

        Niin. Mä en ymmärrä miksi niin paljon ja kaikkialla.


      • wake up
        aloittaja. kirjoitti:

        Ei ne tunteen vaan tämä tilanne. Asiat joita tässä on.. ne on liikaa mulle. Minun olisi helpompi ottaa kontaktia jos sitä sotkua ei olisi joka nyt tuntuu välissä olevan. Ei mulle olisi vaiva eikä mikään puhua jos ei olisi tätä mikä nyt on tilanteena.

        Mikä sotku? Sanoit ettette edes tunne kunnolla, on vain vaistottu yhteys. Murusia lattialla... ette ole toisillenne velkaa kuin aidon yrityksen ottaa kädestä kiinni.


      • KissThatGirl
        aloittaja. kirjoitti:

        Ei ne tunteen vaan tämä tilanne. Asiat joita tässä on.. ne on liikaa mulle. Minun olisi helpompi ottaa kontaktia jos sitä sotkua ei olisi joka nyt tuntuu välissä olevan. Ei mulle olisi vaiva eikä mikään puhua jos ei olisi tätä mikä nyt on tilanteena.

        Kannattais puhua silti.. Ehkä hän luulee, ettet halua puhua, ja on siksi itse tekemättä aloitetta? Kirjoitus voisi olla mulle, niin samankaltaisessa tilanteessa oon. Mut itse olen aikoinani yrittänyt tämän miehen kanssa puhua, ilman vastakaikua =( Siksi en enää tee aloitetta, edes asioista puhumisen suhteen.


      • Jos aloitus olis
        eikivaa kirjoitti:

        Niin. Mä en ymmärrä miksi niin paljon ja kaikkialla.

        mulle eräältä, joka tulee mieleen, sanoisin näin: olet tehnyt muhun vaikutuksen negatiivisella tavalla. Ihastumisesta ei ole ollut kysymys. Mut en osaa sua vihatakaan. Olen kuullut susta hyvääkin, ja siksi olen ihmetellyt sitä tökeryyttä, millä alun perin edes osoitit kiinnostusta itseeni. Se ei tehnyt muhun vaikutusta - päinvastoin. Ja tuosta mielleyhtymästä yritän nyt parhaani mukaan päästä eroon. Ajatuksella, että voisin sun kans mahd. tutustua kuin kenen tahansa muun kanssa.

        Mut sitten on olemassa eräs toinen tökerö, johon en uskalla enää edes ystävällismielisesti katsahtaa, koska ymmärtää mut heti väärin. Tai, minkäs sille teen jos herätän hänen itsepintaiset fiiliksensä eloon. Sen piinan en halua enää jatkuvan.

        Nämä "selitykset" enää tänne. Ei muuta.


      • Täynnä itseäs olet
        Jos aloitus olis kirjoitti:

        mulle eräältä, joka tulee mieleen, sanoisin näin: olet tehnyt muhun vaikutuksen negatiivisella tavalla. Ihastumisesta ei ole ollut kysymys. Mut en osaa sua vihatakaan. Olen kuullut susta hyvääkin, ja siksi olen ihmetellyt sitä tökeryyttä, millä alun perin edes osoitit kiinnostusta itseeni. Se ei tehnyt muhun vaikutusta - päinvastoin. Ja tuosta mielleyhtymästä yritän nyt parhaani mukaan päästä eroon. Ajatuksella, että voisin sun kans mahd. tutustua kuin kenen tahansa muun kanssa.

        Mut sitten on olemassa eräs toinen tökerö, johon en uskalla enää edes ystävällismielisesti katsahtaa, koska ymmärtää mut heti väärin. Tai, minkäs sille teen jos herätän hänen itsepintaiset fiiliksensä eloon. Sen piinan en halua enää jatkuvan.

        Nämä "selitykset" enää tänne. Ei muuta.

        näiden kahden tökerön takiako olet tällä palstalla, kyttäämässä ettei nämä kaksi vaan kirjoita JUURI sinulle tuollaisia aloituksia????


      • tää fakta
        Jos aloitus olis kirjoitti:

        mulle eräältä, joka tulee mieleen, sanoisin näin: olet tehnyt muhun vaikutuksen negatiivisella tavalla. Ihastumisesta ei ole ollut kysymys. Mut en osaa sua vihatakaan. Olen kuullut susta hyvääkin, ja siksi olen ihmetellyt sitä tökeryyttä, millä alun perin edes osoitit kiinnostusta itseeni. Se ei tehnyt muhun vaikutusta - päinvastoin. Ja tuosta mielleyhtymästä yritän nyt parhaani mukaan päästä eroon. Ajatuksella, että voisin sun kans mahd. tutustua kuin kenen tahansa muun kanssa.

        Mut sitten on olemassa eräs toinen tökerö, johon en uskalla enää edes ystävällismielisesti katsahtaa, koska ymmärtää mut heti väärin. Tai, minkäs sille teen jos herätän hänen itsepintaiset fiiliksensä eloon. Sen piinan en halua enää jatkuvan.

        Nämä "selitykset" enää tänne. Ei muuta.

        Olen sulle.


      • En ole tämän
        tää fakta kirjoitti:

        Olen sulle.

        ketjun aloitusta kirjoittanu!!!


    • Hyvää yötä.

      En minäkään osaa, en myöskään mennä eteenpäin toisin kuin sä. Elämä kumminki jatkuu, vaikka ilman sua, siis häntä, tuntuu jokanen hengenveto työltä, eikä kukaan ihminen maistu oikeen miltään tai ainakaan oikeelta. Ei sun tekstis mulle ollu, mutta samoilla fiilingeillä. Mä oisin niin halunnu rakastaa häntä. En vaan ollu mitä hän haki, se oli selvää jo alussa. En kait kuule hänestä enää. Toivon hänelle elämäänsä vaan parasta.

    • nootherway

      Asia selviää rohkealla ja avoimella yhteydenotolla.

      Olemmehan molemmat fiksuja ja hienotunteisia ihmisiä, joten osaamme kyllä valita oikeat sanat asettamatta toista selkä seinää vasten vailla perääntymistietä tai muuten saamatta toista vaivaantumaan.

    • Tiedäthän sen?

      Täällä asianne nyt ei ainakaan ratkea.

    • wake up

      Teidät on tarkoitettu toisillenne. Ajattelette toisianne, katselette muita, mutta ette pysty siihen? Se luottamus ja turvallisuus tulee siitä kun otatte toisenne vastaan, oikeasti. Voitte lakata pelkäämästä. Pöytänne on puhdas, teillä ei ole kuin vaiettu kaipuu.

      "Oikeastaan mua pelottaa ajatus miten vakavaa ja pysyvää meistä voisikaan tulla jos kaikessa tässä olisin oikeassa."

      Voiko tuota korttia jättää katsomatta? Ette pääse ikinä yli.

      • dgfznh

        Totta. Tuollaiset ajatelmat vaivaa hamaan loppuun saakka.


    • ....................

      Mikä ahdistaa tilanteen selvittämisessä? Mua ahdistaa se, että ihan oikeasti (!!!) en tiedä onko hän oikeasti (!!!) ollut edes täällä (välillä ehkä?), on ollut miljoona sekoittavaa tekijää!!! Ja IRL olen nähnyt hänet joka kerta naisen/naisten seurassa, mitä siitäkin pitäisi ajatella?! Mitä mun tunteisiin tulee... aluksi olin kiinnostunut (en vakavissaan ottaen tllanteet huomioon), mutta sitten vähitellen olen muodostanut jonkun epätodellisen kiintymyssuhteen (heh) häneen... ei muakaan ole kukaan toinen enää viime aikoina kiinnostanut, vaikka OLEN YRITTÄNYT ja pitää varmaan jatkaa yrittämistä, en halua elää mielikuvitussuhteessa... Kauniita Unia, huomenna taas raskas päivä edessä! :))

      • 2-1=1

        Mun erilaisen logiikan vuoksi pitäisi tulla se hiljaisuus, muuten tämä loppuu, mutta siitä olen varma, että yksinkin pärjäisin. Mutta tämän "avunannon" pitää tuolla loppua.


      • wake up

        "Ja IRL olen nähnyt hänet joka kerta naisen/naisten seurassa, mitä siitäkin pitäisi ajatella?!"

        Kavereita, flirttiä ilman tarkoitusperää mihinkään, "sitä muiden katselemista" mitä itsekin sanoit tehneesi... voin sanoa omalta kohdaltani, että kysyntää on enemmän kuin tarpeeksi (ja epäilemättä myös hänellä), mutta mua ei kiinnosta kukaan muu kuin se yksi. Ja hän on katsonut vierestä sitä. Meni pitkään ennen kuin aloin epäilemään, että se häiritsee häntä. Emme mekään tunne hyvin, eikä hän ole tehnyt mitään kunnon elettä lähetyäkseen minua. Olen yrittänyt siihen rohkaista. Mahdollisuus olisi ollut joka kerta. Lappu käteen tai viesti faceen jos ei muuta keksi. Luulin ja vahvasti edelleen epäilen, ettei häntä kiinnosta. Aloituksen kaltaiset kirjoitukset vaan tekee mielelle tepposia ja ruokkii toiveajatteluani.

        Hassua kun toi aloitus olisi voinut muhun teoriassa päteä, ihan tätä myöten. Tietämättä nyt mitä toisen päässä liikkuu. Ehkä mä olen todella vastakappaleesi ;) Juu ei, mutta voin sanoa, ettei mulla ole käryäkään mitä tämä toinen ajattelee musta. Signaalit oli niin ristiriitaiset, luulin ettei hän ole kiinnostunut, ota mua tosissaan ja sitten tuli ihme jäätyminen. Vaisto vaan sanoo, kuvittelee jotain... haluaa yhä uskoa. Koska tämä voi kolahtaa ja pahasti.

        Aloittaja, sulla on selkeästi parempi käsitys vastaparisi ajatuksista kuin hänellä sinun. Tiedät hänestä ja kätket itsesi samalla. Olet kovin vaikeasti tavoiteltava jos siitä huolimatta odotat, että lopullinen aloite tulee häneltä. Mene nyt vastaan.


      • one more
        wake up kirjoitti:

        "Ja IRL olen nähnyt hänet joka kerta naisen/naisten seurassa, mitä siitäkin pitäisi ajatella?!"

        Kavereita, flirttiä ilman tarkoitusperää mihinkään, "sitä muiden katselemista" mitä itsekin sanoit tehneesi... voin sanoa omalta kohdaltani, että kysyntää on enemmän kuin tarpeeksi (ja epäilemättä myös hänellä), mutta mua ei kiinnosta kukaan muu kuin se yksi. Ja hän on katsonut vierestä sitä. Meni pitkään ennen kuin aloin epäilemään, että se häiritsee häntä. Emme mekään tunne hyvin, eikä hän ole tehnyt mitään kunnon elettä lähetyäkseen minua. Olen yrittänyt siihen rohkaista. Mahdollisuus olisi ollut joka kerta. Lappu käteen tai viesti faceen jos ei muuta keksi. Luulin ja vahvasti edelleen epäilen, ettei häntä kiinnosta. Aloituksen kaltaiset kirjoitukset vaan tekee mielelle tepposia ja ruokkii toiveajatteluani.

        Hassua kun toi aloitus olisi voinut muhun teoriassa päteä, ihan tätä myöten. Tietämättä nyt mitä toisen päässä liikkuu. Ehkä mä olen todella vastakappaleesi ;) Juu ei, mutta voin sanoa, ettei mulla ole käryäkään mitä tämä toinen ajattelee musta. Signaalit oli niin ristiriitaiset, luulin ettei hän ole kiinnostunut, ota mua tosissaan ja sitten tuli ihme jäätyminen. Vaisto vaan sanoo, kuvittelee jotain... haluaa yhä uskoa. Koska tämä voi kolahtaa ja pahasti.

        Aloittaja, sulla on selkeästi parempi käsitys vastaparisi ajatuksista kuin hänellä sinun. Tiedät hänestä ja kätket itsesi samalla. Olet kovin vaikeasti tavoiteltava jos siitä huolimatta odotat, että lopullinen aloite tulee häneltä. Mene nyt vastaan.

        Olisin voinut kirjoittaa täsmälleen samat sanat kuin ap. Se lähestyminen on joskus vaikeaa, etenkin jos ob todella epävarma vastapuolen tunteista. Olen itse sellane että tarvitsen pientä rohkaisua tai konkreettisen pienen eleen mikä sytyttää sen kipinälangan ..öh, sanotaanko nyt vaikka valaistumiseen;) Mieli on kuitenkin kirkas ja toivoa täynnä. Elämä on hauskaa kaikkineen. Kuitenkin ..vain yksi mielessä, sydämessä. Epäilisin että näin vielä pitkän ajan jälkeen, ei tämä tunne tunnu katoavan.
        ..enkä haluakaan sen katoavan. Ikävöin täällä, ikävöin ulkona ..milloin missäkin. Elämäähän tämä vain on. Ehkäpä se päivä vielä koittaa..


    • mies kysyy

      menikö tää miehelle?

    • vai joku muu

      Tiedätkö edes ap varmasti hänen olevan täällä?

    • Selvittäkää irl !!

      Olette parisieluja. Kerran ihmisiässä tai vuostuhannessa-juttu..Ohiko meet ??

    • kuiskaan..

      ...olkoon se sitten salaisuus. jatka eteenpäin jos se tuntuu oikealta.

    • aloittaja.

      Miehelle menee ja sanotaan että 99 % varmuudella tiedän hänen olleen täällä. pieni vara täytyy aina jättää joka asiassa sille että erehtyy. Pätee kaikkiin asioihin ei vain palstaan.

      • uskallatko.

        millä nimimerkillä?


      • M.Ies........

        Suuri vaara täällä on erehtyä. Sekoittaa päänsä ja luulla :)


    • kuiskaan..
      • aloittaja.

        Fiksu ystäväni taisi tulla linjoille ja tunnistaa. ;)


      • kuiskaan..
        aloittaja. kirjoitti:

        Fiksu ystäväni taisi tulla linjoille ja tunnistaa. ;)

        olen n. minulta aina n>m


    • Yksipuolista?

      Kerroit tunnistaneesi miehellä olevan tunteita sinua kohtaan. Omista tunteistasi, ahdistumista lukuun ottamatta, et kertonut mitään. Miksi?

      • aloittaja.

        Kerron hyvin varovasti sellaisista silloin kun tilanne on epävarma. Ahdistaa antaa itsestään yhtään mitään jos tilanne tällainen kuin esim. nyt. Altistan itseni hajoamiselle.. Se ei hyvä asia. Pitää ajatella itseään ja harkita tarkkaan omat teot. Tällainen tilanne on riskialtis.


      • jeespoks
        aloittaja. kirjoitti:

        Kerron hyvin varovasti sellaisista silloin kun tilanne on epävarma. Ahdistaa antaa itsestään yhtään mitään jos tilanne tällainen kuin esim. nyt. Altistan itseni hajoamiselle.. Se ei hyvä asia. Pitää ajatella itseään ja harkita tarkkaan omat teot. Tällainen tilanne on riskialtis.

        Mun mielestä teidän juttu näyttäis menevän ihan perinteisen kaavan mukaan. Mies näyttää tunteita ja nainen vaan arpoo. Eikös tunneasioissa aina altistu särkymiselle mikä pelottaa. Muutenhan kaikki olisi onnellisesti valittujensa kanssa noin vaan. Nyt vaadittais vähän rohkeutta molemmita. Mut ei ollu tarkotus arvostella. Se on aina helpommin sanottu kuin tehty, tiedetään. Tai sit annatte vaan mennä ohi.


    • hjkjhjhjkkguhhjjb

      Vois olla mulle. Ehkä kaikki johtuu siitä, että sun tunteet paljastui vahingossa. Ei niitä oltu mun tietoon tarkoitettu, jos mitään olen ymmärtänyt oikein.

      Ei näihin juttuihin mitään "ratkaisua" ole. Elä päivä kerrallaan.

      Kun nyt tajuaisit edes sen, etten pelleile. Ei aavistustakaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ymmärtäisit kuitenkin sen, että en leiki sun tunteilla.

    • grauhh..

      nih. elämä on totista totta. hyvää yötä:)

    • sotkuja löytyy

      Aloitus voisi olla kuin omasta tilanteestani, mutta itse en ole päättänyt katsella muita, vaan odotan häntä enkä aio unohtaa.

      Taitaa monella muullakin olla vastaavia tilanteita, meitä varmaan useampia.

    • onhan se sotku

      Minulla on vastaava tilanne, mutta molemmat meistä on naisia...

    • Liian tuskallista

      Monilla vastaavia tilanteita. Ihmisiä jotka tuntuvat tutuilta kuin omat taskut, joista ei pääse yli- eikä eteenpäin. Laastarisuhteet eivät auta, paranna. Tilanteet mahdollisimman vaikeita yhteen päätymisen kannalta. Useat palstalaiset voivat samaistua tilanteeseesi, se lienee totta jos mikä. Ja se tunne kun tietää...."tällainen ihminen tulee vastaan vain tämän kerran".

    • 13+2

      Mäkin haluaisin panna sua, mutta pystyn ilmaisemaan sen parilla sanalla.

      • lijkuhjyghtf

        Moido sulle. Mee hinkkaamaan rusinaas ja anna ihmisten puhua ilman häiritsevää tutinnarskutustas :)


      • 13+2
        lijkuhjyghtf kirjoitti:

        Moido sulle. Mee hinkkaamaan rusinaas ja anna ihmisten puhua ilman häiritsevää tutinnarskutustas :)

        En tiennyt, että se häiritsee. Pahoittelut.


      • ygjuhklijukh
        13+2 kirjoitti:

        En tiennyt, että se häiritsee. Pahoittelut.

        Joitain juttuja pitäs tietää. Ime pierua. Varrellista.


      • 16+6
        ygjuhklijukh kirjoitti:

        Joitain juttuja pitäs tietää. Ime pierua. Varrellista.

        En ymmärrä? Pitäisikö tuo tietää, tuo varrellista ja imu juttu? Onneksi olet noin viisas itse


      • Imujuttu
        16+6 kirjoitti:

        En ymmärrä? Pitäisikö tuo tietää, tuo varrellista ja imu juttu? Onneksi olet noin viisas itse

        Ota parit oppitunnit äidinkielenopettajalta.


      • 1+6
        Imujuttu kirjoitti:

        Ota parit oppitunnit äidinkielenopettajalta.

        En ole enää koulussa, mutta kyllä jäin monesti jälki-istuntoon ja sain tutustua läheisemminkin opettajattareeni. Siinä varmaan kärsi nämä yhdyssanaopit.


      • Lyyli-ope 100 kg
        1+6 kirjoitti:

        En ole enää koulussa, mutta kyllä jäin monesti jälki-istuntoon ja sain tutustua läheisemminkin opettajattareeni. Siinä varmaan kärsi nämä yhdyssanaopit.

        Ymmärrän, että olet traumatisoitunut.


      • Lyylisi
        Lyyli-ope 100 kg kirjoitti:

        Ymmärrän, että olet traumatisoitunut.

        ... ja oikea muoto olisi "kärsivät".


      • 19+5
        Lyyli-ope 100 kg kirjoitti:

        Ymmärrän, että olet traumatisoitunut.

        Lyyli oletko se sinä. Tahtoisin niin taas sitä karttakeppiä ja koskettaa sukkanauhoin verhoiluita reisiä.

        Liidun tuoksu saa aina muistelemaan hetkiä kanssasi, jolloin sain ensi kertaa kokea naisen tuoksun ja sen ilon minkä toiselle ihmiselle voi tuottaa..


    • mageatrevohkattaivah

      Niin, musta ainaki ois ollu kiva nähdä häntä, jota kaipailee vain kaksin. Asia ei hyvä vain jos omas mieles väijyy tilanne päällä.

    • ei ole ei

      Ap:n kirjoitus on hyvä esimerkki siitä kun on ollut liikaa täällä ja kuvittelee että se toinenkin on täällä.

      • aloittaja.

        Huomentavaan :) Hymyä huuleen! Ei noin myrtsinä heti aamusta. tulee paha koko päivästä jos sen aloittaa noin negaillen! :)

        Hmm..niinhän sitä voisi nopeasti kuvitella ;) Hän vain sattuu olemaan yhtä älykäs ja mitä ilmeisemmin hyvin järkipäässä elävä ihminen kuin minäkin. Hänen älykkyys joka on jalat maassa on muuten yksi asia jota hämmästelen aina vain. Kekseliäät tavat vihjata täällä muiden tajuamatta että mulle tarkoitettuja on oikeasti tehnyt muhun vaikutuksen.

        Täällä näkee niitä ns. pilvilinnoissa liitäjiä. Minä en ole sellainen ja hänestä tullut käsitys on että ei ole hänkään. Hänen älykkäät tavat vihjata kenelle tarkoittaa kirjoituksensa on aiheuttaneet tunnistuksen jonka varmuus 99 %.


      • huomenta, en ed.
        aloittaja. kirjoitti:

        Huomentavaan :) Hymyä huuleen! Ei noin myrtsinä heti aamusta. tulee paha koko päivästä jos sen aloittaa noin negaillen! :)

        Hmm..niinhän sitä voisi nopeasti kuvitella ;) Hän vain sattuu olemaan yhtä älykäs ja mitä ilmeisemmin hyvin järkipäässä elävä ihminen kuin minäkin. Hänen älykkyys joka on jalat maassa on muuten yksi asia jota hämmästelen aina vain. Kekseliäät tavat vihjata täällä muiden tajuamatta että mulle tarkoitettuja on oikeasti tehnyt muhun vaikutuksen.

        Täällä näkee niitä ns. pilvilinnoissa liitäjiä. Minä en ole sellainen ja hänestä tullut käsitys on että ei ole hänkään. Hänen älykkäät tavat vihjata kenelle tarkoittaa kirjoituksensa on aiheuttaneet tunnistuksen jonka varmuus 99 %.

        Minäkin tunnistanut täällä henkilökohtaisten vihjeiden perusteella. Montakohan täällä on meitä jotka olemme toisemme tunnistaneet oikeasti. :)
        Usein huomannut että joku toinen tai toiset kirjoittaa sellaisia asioita joita saattaisi luulla mun kirjottamiksi vihjeiksi, siksi täällä helposti erehtyykin.


      • aloittaja.
        huomenta, en ed. kirjoitti:

        Minäkin tunnistanut täällä henkilökohtaisten vihjeiden perusteella. Montakohan täällä on meitä jotka olemme toisemme tunnistaneet oikeasti. :)
        Usein huomannut että joku toinen tai toiset kirjoittaa sellaisia asioita joita saattaisi luulla mun kirjottamiksi vihjeiksi, siksi täällä helposti erehtyykin.

        Niin se siinä on että tapaukset niin samanlaisia jne. Mutta kun ne lainaukset tulee MINUN omista tekstiviesteistä tai facebook profiilista suoraan sanasta sanaan niin jää kaksi vaihtoehtoa.
        A) sairas pila!
        B) Joku tosiaan haluaa herättää huomioni perusteellisella tavalla!

        Se herättää huomioita kun ei tarvi etsimällä etsiä mistään tekstistä väkisin vääntämällä jotain sopivaa vaan se läjähtää naaman eteen otsikossa jossa lainataan suoraan MINUN SANOJA! Olisi kuin kirjaa itsestään alkaisi lukeen josta toinen kopio löytyy itseltä joko puhelimesta tai facebook profiilista!

        Sitä tosin mietin.. miksi sellainen vaiva saada mut tajuaan.. ja silti irl sellainen tilanne kuin on! Mä olen järki ihminen ja odotan että kaikelle on jokin syy ja jokin asia mihin sillä pyritään. Tällä ei ole järkeä. En ymmärrä mihin tällä pyritään! Nyt tajuan. NIIN? Mitäs sitten? Ei paljon auta. Mitä mun halutaan tiedolla tekevän sitä en tajua?


      • huomenta, en ed.
        aloittaja. kirjoitti:

        Niin se siinä on että tapaukset niin samanlaisia jne. Mutta kun ne lainaukset tulee MINUN omista tekstiviesteistä tai facebook profiilista suoraan sanasta sanaan niin jää kaksi vaihtoehtoa.
        A) sairas pila!
        B) Joku tosiaan haluaa herättää huomioni perusteellisella tavalla!

        Se herättää huomioita kun ei tarvi etsimällä etsiä mistään tekstistä väkisin vääntämällä jotain sopivaa vaan se läjähtää naaman eteen otsikossa jossa lainataan suoraan MINUN SANOJA! Olisi kuin kirjaa itsestään alkaisi lukeen josta toinen kopio löytyy itseltä joko puhelimesta tai facebook profiilista!

        Sitä tosin mietin.. miksi sellainen vaiva saada mut tajuaan.. ja silti irl sellainen tilanne kuin on! Mä olen järki ihminen ja odotan että kaikelle on jokin syy ja jokin asia mihin sillä pyritään. Tällä ei ole järkeä. En ymmärrä mihin tällä pyritään! Nyt tajuan. NIIN? Mitäs sitten? Ei paljon auta. Mitä mun halutaan tiedolla tekevän sitä en tajua?

        Olen myös nähnyt täällä kirjoituksia jotka vastaavat jotain mitä itse kirjoittanut jonnekin aikaisemmin tai mitä olen jonkun kanssa jutellut tai kirjoitellut, eikä ne silti ole olleet vihjeitä mulle, vaan sattumia. Aika useinkin itse asiassa. :D

        Välillä niitä ihmettelee kyllä, mutta jos aloitus esim. on naiselta ja itsekin olen nainen, niin ei sellaiset kai mulle voi olla vihjeitä. :D naurattaa.. ellei sitten huumorilla halua vihjailla mulle, mutta en niihin edes kommentoi mitään. Täällä voi oikeasti sekoittaa mielensä jos alkaa uskoa kaikkia samoja asioita vihjeiksi itselleen. Teksteissä täytyy olla muitakin yhdistäviä tekijöitä.


      • aloittaja.
        huomenta, en ed. kirjoitti:

        Olen myös nähnyt täällä kirjoituksia jotka vastaavat jotain mitä itse kirjoittanut jonnekin aikaisemmin tai mitä olen jonkun kanssa jutellut tai kirjoitellut, eikä ne silti ole olleet vihjeitä mulle, vaan sattumia. Aika useinkin itse asiassa. :D

        Välillä niitä ihmettelee kyllä, mutta jos aloitus esim. on naiselta ja itsekin olen nainen, niin ei sellaiset kai mulle voi olla vihjeitä. :D naurattaa.. ellei sitten huumorilla halua vihjailla mulle, mutta en niihin edes kommentoi mitään. Täällä voi oikeasti sekoittaa mielensä jos alkaa uskoa kaikkia samoja asioita vihjeiksi itselleen. Teksteissä täytyy olla muitakin yhdistäviä tekijöitä.

        Se on käyny mielessä kyllä mutta koska se tosiaan löytyy ihan sanasta sanaan todisteena jonka tarkistan välittömästi. Ei siis mikään hatara muistikuva vaan pohjautuu tarkistukseen ja todisteeseen niin ainoa vaihtoehto tuon rinnalla että joku kaipaa on se että joku tekee kiusaa.

        Mä olen muutenkin ihmisenä tarkistelija, harkitsija, pitään pohtija. Esim. kun maksan laskuja tarkistan varmaan valehtelematta 8 kertaa että viitenumero litanja on oikein.

        Tarvitsen aina todella kovat todisteet kaikkeen että olen varma. Luonteeni on sellainen että jos teen tunnistuksen täällä niin se on oikeasti varmasti minulle tarkoitettu. Se kuka ja mistä syys on sitten asia erikseen.

        Kiusa, pila, ilkeys, vittumaisuus voivat olla syitä myös ja henkilö voi olla eri kuin luulen mutta minulle tarkoitettu varmasti on jos tunnistan.

        Luonteeni on niin epäluuloinen ja niin vahvasti todisteita tarvitseva etten epäile enää kun varmuuden saan. Epäluuloisuudesta mua voisi moittia ja se onkin mun paha synti mutta liiasta pilvilinna liitelystä ei tosiaan! :)


      • huomenta, en ed.
        aloittaja. kirjoitti:

        Se on käyny mielessä kyllä mutta koska se tosiaan löytyy ihan sanasta sanaan todisteena jonka tarkistan välittömästi. Ei siis mikään hatara muistikuva vaan pohjautuu tarkistukseen ja todisteeseen niin ainoa vaihtoehto tuon rinnalla että joku kaipaa on se että joku tekee kiusaa.

        Mä olen muutenkin ihmisenä tarkistelija, harkitsija, pitään pohtija. Esim. kun maksan laskuja tarkistan varmaan valehtelematta 8 kertaa että viitenumero litanja on oikein.

        Tarvitsen aina todella kovat todisteet kaikkeen että olen varma. Luonteeni on sellainen että jos teen tunnistuksen täällä niin se on oikeasti varmasti minulle tarkoitettu. Se kuka ja mistä syys on sitten asia erikseen.

        Kiusa, pila, ilkeys, vittumaisuus voivat olla syitä myös ja henkilö voi olla eri kuin luulen mutta minulle tarkoitettu varmasti on jos tunnistan.

        Luonteeni on niin epäluuloinen ja niin vahvasti todisteita tarvitseva etten epäile enää kun varmuuden saan. Epäluuloisuudesta mua voisi moittia ja se onkin mun paha synti mutta liiasta pilvilinna liitelystä ei tosiaan! :)

        Mikset voi tehdä asialle mitään, onko hän kieltänyt yhteydenotot tai muuta sellaista? Oletko ottanut jo liian usein yhteyttä saamatta vastausta?


      • aloittaja.
        huomenta, en ed. kirjoitti:

        Mikset voi tehdä asialle mitään, onko hän kieltänyt yhteydenotot tai muuta sellaista? Oletko ottanut jo liian usein yhteyttä saamatta vastausta?

        En tiedä mitä hän haluaa mun tunnistuksella tekevän! Olen vaikea mutta hän on todellakin yhtä vaikea! Nyt pakko mennä.


      • luulin väärin
        aloittaja. kirjoitti:

        Huomentavaan :) Hymyä huuleen! Ei noin myrtsinä heti aamusta. tulee paha koko päivästä jos sen aloittaa noin negaillen! :)

        Hmm..niinhän sitä voisi nopeasti kuvitella ;) Hän vain sattuu olemaan yhtä älykäs ja mitä ilmeisemmin hyvin järkipäässä elävä ihminen kuin minäkin. Hänen älykkyys joka on jalat maassa on muuten yksi asia jota hämmästelen aina vain. Kekseliäät tavat vihjata täällä muiden tajuamatta että mulle tarkoitettuja on oikeasti tehnyt muhun vaikutuksen.

        Täällä näkee niitä ns. pilvilinnoissa liitäjiä. Minä en ole sellainen ja hänestä tullut käsitys on että ei ole hänkään. Hänen älykkäät tavat vihjata kenelle tarkoittaa kirjoituksensa on aiheuttaneet tunnistuksen jonka varmuus 99 %.

        Mä olin niin varma et alottaja olis mies... ja luulin et kirjotti mulle...:D
        ehkä aika hiipiä untenmaille...


    • enuskovieläkään:))

      Huomenta samoin ! Olen inhorealisti, ystävieni mielestä. Jalat tiukasti maassa. Siksi en usko kenekään kohtaavan täällä "häntä". En, niin se vaan on.

      Muista että on paljon samassa tilanteessa olevia.

      • aloittaja.

        Jos tuo minulle niin minä tiedänkin sen! Nämä vihjeet nyt vain oli erilaisia. Ei tilanne kuvauksia vaan niin henk.koht muhun liittyviä että luulin oikeasti ensin että täytyypä kilauttaa psykiatrille jotta hän tekee lähetteen minulle suoraan suljetulle akuutin psykoosin takia. :)

        Mä itse kirjoitan enemmän tällais tilanne/ajatus kuvauksia joita kirjoittelen avoimena mutta usein menemättä henk.koht tietoihin. En siis laita henk.kohtaisia tunnisteita kenelle menee jonka takia minun kirjoituksista voi olla epävarmaa se kenelle tarkoitan sen. Hän voikin olla epävarmempi siitä tarkoitanko häntä vaikka uskon hänen kyllä jo myöskin olevan siitä ainakin 70 % varma että häntä tarkoitan.


      • ikäväämuttatotta
        aloittaja. kirjoitti:

        Jos tuo minulle niin minä tiedänkin sen! Nämä vihjeet nyt vain oli erilaisia. Ei tilanne kuvauksia vaan niin henk.koht muhun liittyviä että luulin oikeasti ensin että täytyypä kilauttaa psykiatrille jotta hän tekee lähetteen minulle suoraan suljetulle akuutin psykoosin takia. :)

        Mä itse kirjoitan enemmän tällais tilanne/ajatus kuvauksia joita kirjoittelen avoimena mutta usein menemättä henk.koht tietoihin. En siis laita henk.kohtaisia tunnisteita kenelle menee jonka takia minun kirjoituksista voi olla epävarmaa se kenelle tarkoitan sen. Hän voikin olla epävarmempi siitä tarkoitanko häntä vaikka uskon hänen kyllä jo myöskin olevan siitä ainakin 70 % varma että häntä tarkoitan.

        Tilaa aika jo tänään, vai onko psykiatri jo niin tuttu, että voit ihan suoraan kilauttaa? Pakko kysyä, ehditkö elämään elämääsi ollenkaan näiden sähköisten laitteiden ulkopuolella? Onko sinulle muodostunut pakkomielteeksi jatkuvasti päivittää tilannettasi?

        Kai olet tietoinen, että face on avoin päiväkirja, jota voi kukatahansa lukea ja kukatahansa kopioida. Mutta jos haluaa jakaa sisinpänsä kaikkien revittäväksi, niin pitää kestää seuraukset. Yleisesti on tiedettyä, että sähköisen viestinnän aikakaudella siihen osallistuvilta yksityisyys on menettetty.


      • ap.
        ikäväämuttatotta kirjoitti:

        Tilaa aika jo tänään, vai onko psykiatri jo niin tuttu, että voit ihan suoraan kilauttaa? Pakko kysyä, ehditkö elämään elämääsi ollenkaan näiden sähköisten laitteiden ulkopuolella? Onko sinulle muodostunut pakkomielteeksi jatkuvasti päivittää tilannettasi?

        Kai olet tietoinen, että face on avoin päiväkirja, jota voi kukatahansa lukea ja kukatahansa kopioida. Mutta jos haluaa jakaa sisinpänsä kaikkien revittäväksi, niin pitää kestää seuraukset. Yleisesti on tiedettyä, että sähköisen viestinnän aikakaudella siihen osallistuvilta yksityisyys on menettetty.

        Joo, taisin päivittää viimeksi 2 vuotta sitten ;-)


    • Tinttarella di luna

      Mä voin ymmärtää jotakin aloittajan mietteistä. Itse olen tosin niin realisti, etten usko täällä tunnistamiseen. Kaikille tulee aina joskus osumia.

      Mutta tärkeintä on jai pitää itsestään huolta ja toivoa että kaikki menee niinkuin on tarkoitettu.

      Toivon että asianne selviää.

    • Tinttarella di luna

      Outous on ehkä ainoa asia joka meitä yhdisti!

    • Itse kukin harhailee

      Kyllä sinä ap jossain vaiheessa naurat itsekin sille että luulit hänen joskus olleen täällä. Näitä on helppo omia kun toivoo sen kaivatun ajattelevan itsestä hyvää ja kaunista. Liika harhailu voi kuitenkin rikkoa välinne kokonaan, surullista mutta totta. Pidä jalat maassa ja usko vain oikeassa elämässä tapahtuvia asioita. Pidä etäisyyttä palstaan ja katso sen jälkeen uudestaan niin näet miten hullua on luulla tunnistavansa täältä mitään.

      • Sekopalsta........

        Mä en ole ap mutta tiedän ettei aapeen epäily jostakusta stalkkerista ole tuulesta kyllä temmattu. Semmosii liikenteessä. Mä olen lukenut täältä päivityksiäni sanasta sanaan, ja yhtenäkin iltana ja yönä täällä oli järjestyksessä kaikki biisit jotka olin toisaalla sivullani kahen päivän aikana julkassut. Yhden biisin yhteydessä sama teksti, jonka olin itse kappaleen yhteyteen muualla kirjottanu. Sellasta tunnistev!ttuilua ollut myös, mistä ei voi erehtyä..Niin että tällasta "sattumaa"..:))) Joiltain puuttuu se yks juttu, nimittäin Elämä :DD,,puspus. Nyt töihin.


      • miehen tehtävä

        Etköhän sinä ole jo avautunut aloittaja tarpeeksi, joten anna sen miehen ottaa yhteyttä jos haluaa. Hän voi ottaa yhteyttä halutessaan irl, täällä palstalla ei yhteyksiä kehenkään luoda.


      • edellinen
        Sekopalsta........ kirjoitti:

        Mä en ole ap mutta tiedän ettei aapeen epäily jostakusta stalkkerista ole tuulesta kyllä temmattu. Semmosii liikenteessä. Mä olen lukenut täältä päivityksiäni sanasta sanaan, ja yhtenäkin iltana ja yönä täällä oli järjestyksessä kaikki biisit jotka olin toisaalla sivullani kahen päivän aikana julkassut. Yhden biisin yhteydessä sama teksti, jonka olin itse kappaleen yhteyteen muualla kirjottanu. Sellasta tunnistev!ttuilua ollut myös, mistä ei voi erehtyä..Niin että tällasta "sattumaa"..:))) Joiltain puuttuu se yks juttu, nimittäin Elämä :DD,,puspus. Nyt töihin.

        Ap kirjoitti tunnistaneensa kaivattunsa täältä, ei stalkkeria. Tottakai täällä on porukkaa jotka kierrättää tiettyjä tekstejä ja pilailee toisten kustannuksella, olen huomannut minäkin. Trolleista en kuitenkaan puhunut vaan siitä, ettei kannata liikaa takertua ajatukseen kaivattunsa täällä olosta. Luultavimmin se ei ole totta vaikka tunnisteet ovat välillä pelottavan osuvia.


      • O-kaveri
        miehen tehtävä kirjoitti:

        Etköhän sinä ole jo avautunut aloittaja tarpeeksi, joten anna sen miehen ottaa yhteyttä jos haluaa. Hän voi ottaa yhteyttä halutessaan irl, täällä palstalla ei yhteyksiä kehenkään luoda.

        Eiköhän jokainen saa tänne purkaa ajatuksiaan nimettömänä jos haluaa. Apeen ei tarvitse siihen lupia anoa presidentilta tai eu:lta. Tunnen apeen ja tiedän asioista.


      • Tää on niin totta!
        miehen tehtävä kirjoitti:

        Etköhän sinä ole jo avautunut aloittaja tarpeeksi, joten anna sen miehen ottaa yhteyttä jos haluaa. Hän voi ottaa yhteyttä halutessaan irl, täällä palstalla ei yhteyksiä kehenkään luoda.

        Nimenomaan näin.


      • O-kaveri
        edellinen kirjoitti:

        Ap kirjoitti tunnistaneensa kaivattunsa täältä, ei stalkkeria. Tottakai täällä on porukkaa jotka kierrättää tiettyjä tekstejä ja pilailee toisten kustannuksella, olen huomannut minäkin. Trolleista en kuitenkaan puhunut vaan siitä, ettei kannata liikaa takertua ajatukseen kaivattunsa täällä olosta. Luultavimmin se ei ole totta vaikka tunnisteet ovat välillä pelottavan osuvia.

        joo, tunnisti yhteisen tuttumme samasta kaupungista.


    • muuten ei oikea

      Kun se oikea löytyy, päädytään yhteen.

    • aloittaja.

      Ok. Taas sama ongelma. Joillain palstalla on vaikeuksia ymmärtää lukemaansa.

      Ketjuni "tagit"

      *AJATUKSIEN PURKU

      *AHDISTAA

      *TÄMÄ SALAISUUS JÄÄ TÄNNE

      *EN TEE MITÄÄN KOSKA EN PYSTY

      *HÄN EI TEE MITÄÄN KOSKA EI HALUA TAI USKALLA

      Kysymyksessä oma tunteen purku. Ei mikään muu. ahdisti nukkuun mennes sen verran että oli pakko purkaa asia ulos. Tällä jutulla EI OLE JATKOA IRL.

    • aivan samako?

      Itse et ap ymmärrä kirjoittamaasi. Et tee mitään, koska et halua tai uskalla ja toisen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä et tiedä mitään.

      • aloittaja.

        En tee mitään koska en pysty ja tiedän tarpeeksi ja siksi juurikin en pysty. Tieto lisää tuskaa. Olisi ollut parempi jos en olisi saanut tietää. En hänen tunteista olisi halunnut tietää kun irl tilanne mikä on. Minun olisi helpompi jatkaa suhteeseen toisen kanssa ilman tätä tietoa. Nyt olen jumissa. Ei kiva.


    • ootko tosissasi ?

      Heiskastako kaipailet ??

      Ainoo jonka kirjoitukset on katkeria.

      • aloittaja.

        Ei hänen kirjoitukset ole katkeria.. tai mua loukkaavia olleet. Asiat perustuu irl saamaani tietoihin ja tapahtumiin. Joissain asioissa olen ihan ansainnutkin hänen vihaisuutensa mutta nyt olen kyllä hänelle vihainen hiukan. Olen hiukan vihainen hänelle siitä että hän tykkää minusta ja kirjoittaa sen tänne ja näin estää minua jatkamasta suhteeseen toisen kanssa. Se VITUTTAA! Helppoa olisi ollut jos olisi mulla ollut käsitys että häntä ei kiinnosta jne. Olisin ollut jo 6 kk parisuhteessa toisen kanssa.


      • huhhuh.
        aloittaja. kirjoitti:

        Ei hänen kirjoitukset ole katkeria.. tai mua loukkaavia olleet. Asiat perustuu irl saamaani tietoihin ja tapahtumiin. Joissain asioissa olen ihan ansainnutkin hänen vihaisuutensa mutta nyt olen kyllä hänelle vihainen hiukan. Olen hiukan vihainen hänelle siitä että hän tykkää minusta ja kirjoittaa sen tänne ja näin estää minua jatkamasta suhteeseen toisen kanssa. Se VITUTTAA! Helppoa olisi ollut jos olisi mulla ollut käsitys että häntä ei kiinnosta jne. Olisin ollut jo 6 kk parisuhteessa toisen kanssa.

        Onko ne kaikki Heiskasen uhkailuviestit sulle?


      • Heiskanen
        huhhuh. kirjoitti:

        Onko ne kaikki Heiskasen uhkailuviestit sulle?

        Ei vaan sulle! Buahahhhaaaaa! DORKA


      • huhhuh.
        Heiskanen kirjoitti:

        Ei vaan sulle! Buahahhhaaaaa! DORKA

        Ei ole. Ei ne osu ollenkaan, en ole kiusannut ketään. Mene sinä psykiatriselle. Aloittaja sanoi tunnistaneensa viestiesi olevan hänelle.


    • thfjyj

      En osaa mäkään.yhteyttä en enää uskalla ottaa.

    • hohhoijaaaaaaa

      Väitätkö tosissasi että se on hänen syy ettet ole parisuhteessa ?

      Nyt meni ulalle. Vainoharhaisuutesi. Se on se syy. Ei hän.

      • aloittaja.

        KYLLÄ juuri niin väitän! piste. HAJOO SIIHE!


      • ffgggh
        aloittaja. kirjoitti:

        KYLLÄ juuri niin väitän! piste. HAJOO SIIHE!

        tulipas syyllinen olo vaik tiedän et se on totta...


      • Turpaa vaan
        aloittaja. kirjoitti:

        KYLLÄ juuri niin väitän! piste. HAJOO SIIHE!

        Just noi nainen! Rökitä se!


    • Hannari

      Ap:llä käy nyt ylpeys lankeemuksen edellä. Olet mustis ja loukkaantunut kun ihastuksesi on vikitellyt muita, se sun "tiedän liikaa" on. Ja samalla sanot itsekin yrittäneesi katsella muita. Pata kattilaa soimaa.

      Tänäkin lienee vain itsevalhetta ja tekosyy, pohjimmiltaan haluisit, muttet USKALLA kysyä.

    • tytölle.

      Oli sinulta, ja vastasin jo aiemmin.

      • ihmettelenkö

        Kenelle sun vastaus on, ja mihin asiaan?


      • aloittaja.

        Mä tajusin kyllä.. en vain tiedä oletko nyt ihan varma asiasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe