Dani ilmiselvä murhaaja

inad

Vihje: Numero 3 maalattujn munien kohdalla. Dani maalasi yllättäen kaikkien asukkaiden naaman tai kaljupäät:) BigBrotherin käskystä.... (peukalo pystyyn hymiö)
Haukotellut siitä lähtien. E Danille normaalia toimintaa...ja varoo koko ajan ettei Jenna paljastaisi murhaajaa....

31

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huom! BB

      Hetki sitten Jenna näytti Danille kahta sormea tai voitonmerkkiä! Dani viestitt takaisin, mutta laittoi sormensa poskelleen ja aloitti Laylan kiusaamisen kuin peittääkseen elekielen...

      Jennaa ei voisi koko tehtävä yhtään vähempää kiinnostaa! Uskomaton, mutta myös turhanpäiväinen hepsankeikka talossa!
      Samon Danin ADHD näkyy, kun ei malttaisi millään olla paikallaan ja keskittyä tehtävään! Siinä meillä on todellinen lemmenpari!

    • Anna on väsyttävä

      Danin päähän tuo vihje tuli eli nyt on joku uusi murhaaja murhannut Danin toisen murhaajan!!

    • d<gnzm

      Danipa tietenkin. Sen tietää ilman vihjeitäkin koska kansa on saanut siitä äänestää.

      Dani on kansan vihaama limakulli mutta sitä ei saa ulos koska tuotanto ei sitä halua.

      Nyt laitetaan kapuloita niin paljon rattaisiin että kukaan ei talossa keksi että se on ilmiselvä Dani.

    • Puntit tutisee

      Murhaaja Dani heiluu tuossa tosi hermona.Alkaa jo sevitä miten tässä näin kävi.
      Nyt mietitään Jenna vai hän on häätöäänestyksessä.

    • haaaaa

      Dani hermostui todella pahasti kun Jenna murhattiin.
      Danihan EI OLE murhannut Jennaa vaan Jennan murhaaja on Tuija.

      Dani on murhannut Annan koska pitää Annaa tyhmänä ja uskoo voittavansa Annan äänestyksessä.

      Dani hysteerisenä toitotti Jennalle ettei ole murhannut tätä.

      ELIKKÄ: DANI SIIS USEAMMAN KERRAN TUNNUSTI OLEVANSA MURHAAJA.

    • mina2

      ei ollyt dani joka alotti vaan jonahthan maalamalla jennan kasvot ja dani jatko sitä...

    • mina2

      teidän pitää ottaa huomioon se että bb voi laittaa myös niin sanotusti deekoideja eli antaa muille asukkaille tehtäviä jotka voi katsojasta näyttää että käyttäyttyy oudosti?

      voin sano että murhamysteeri 1 seuranneena ei hajuakaan että kuka murhaaja koska jotkut asukkaat käyttäyty epänormaalisti mitä eivät yleensä tee?

      • Jenna EI uskalla.

        Jenna oli täysin selvä murhaaja viimeviikolla vain täys idiootit eivät tajunneet.

        Perustelut viimevikolle:

        "Tottakai se on Jenna.

        Muuten siinä EI ole mitään järkeä.

        Jenna on murhaaja koska sit JENNA ja DANI on häädössä KAKSIN

        Eli jompikumpi lähtee..

        Jennahan on itsekin tunnustanut että tekee tehtävät huonosti.

        Ehkä ne ajatteli että tälläin motivoidaan Jenna osallistumaan tehtävään kunnolla?

        Jos Jenna epäonnistuu tehtävässään (siis salata se että on murhaaja) niin ne erotetaan Danin kanssa.

        Joni murhattiin ekana, koska ne danin kanssa suuttu sille koska se kärväs ne Annalle siitä että ne käytti sen peittoja spegumälläykseen ja muutenkin Joni on valittanu niitten suhteesta.

        Jussi murhattiin koska Dani vihaa sitä ja haluaa sen häätöön kanssa.

        Siks on keksitty tällänen keino saada eri porukkaa häätöön,
        koska mikä järki siinä olis että Tuulikki, Armi tai joku muu joka muutenkin aina on häädössä olisi se murhaaja koska sillohnan ne olis voinu ihan yhtä hyvin vaan itsekin antaa ne häätöäänet niille.

        Ja varsinkin siks että tuotantokin tietää ettei ne koskaan uskaltais itse äänestää Jennaa häätöön. Nytkään ne ei uskalla sanoo että Jenna olis se murhaaja. "

        Jennahan jo tunnusti olevansa murhaaja.. kokoajan suree sitä että kun ne on tänään KAKSIN danin kanssa häädössä.. dani ei lähde vaan jenna itse.

        Tuija typeränä päivittelee et "miks sää olisit siä kaksin danin kanssa?"

        ööö no siks että se on se murhaaja... pässit

        "Siistiä, jos teidät häädetään, olen halunnut eroon Jonista alusta asti, Dani veisteli."

        Siks murhatut on Joni ja Jussi koska Dani vihaa niitä ja Jenna murhaajana halus taas kerran mielistellä Dania.

        Päivän selvä asia muttei niillä ollu munaa sanoo Jenna (koska Dani olisi voinu suuttuu)

        Nyt tälläviikolla on VARMISTETTU että jollEI jenna USKALLA sanoo et Dani on murhaaja (minkä se nyt jo tietää 100% varmasti) niin se on ITSE häädössä!

        Siks jenna poraa tuola yksinään ja dani on sille niin raivona, koska se on nyt 100% varmaa että JOMPI KUMPI ON HÄÄDÖSSÄ!

        Ainoa tarkoitus tässä on se että onko jennalla kanttia nimetä dani murhaajaksi jolloin ITSE PELASTUU häädöltä ja mahdollisesti voittaa 100.000 e.

        Vai onko jenna niin danin tossun alla ettei sillä oo munaa nimetä dani?

        Mun veikkaus on että jenna typeränä uhrautuu itse "rakkautensa" tähden, kuvitellen että sitten dani rakastaa sitä ja on sen kanssa ikuisesti, vaikkei tietenkään näin tule tapahtumaan ja jenna jää yksin rannalle ruikuttamaan kun dani katoaa palkintorahojen ja blondien kanssa.

        Missä edellis kauden Jonna on? Jokella sensijaan on upea blondi.

        Mies on haluttu ori kun nussii naisia, nainen on vain likainen lutka?


      • plä äääh
        Jenna EI uskalla. kirjoitti:

        Jenna oli täysin selvä murhaaja viimeviikolla vain täys idiootit eivät tajunneet.

        Perustelut viimevikolle:

        "Tottakai se on Jenna.

        Muuten siinä EI ole mitään järkeä.

        Jenna on murhaaja koska sit JENNA ja DANI on häädössä KAKSIN

        Eli jompikumpi lähtee..

        Jennahan on itsekin tunnustanut että tekee tehtävät huonosti.

        Ehkä ne ajatteli että tälläin motivoidaan Jenna osallistumaan tehtävään kunnolla?

        Jos Jenna epäonnistuu tehtävässään (siis salata se että on murhaaja) niin ne erotetaan Danin kanssa.

        Joni murhattiin ekana, koska ne danin kanssa suuttu sille koska se kärväs ne Annalle siitä että ne käytti sen peittoja spegumälläykseen ja muutenkin Joni on valittanu niitten suhteesta.

        Jussi murhattiin koska Dani vihaa sitä ja haluaa sen häätöön kanssa.

        Siks on keksitty tällänen keino saada eri porukkaa häätöön,
        koska mikä järki siinä olis että Tuulikki, Armi tai joku muu joka muutenkin aina on häädössä olisi se murhaaja koska sillohnan ne olis voinu ihan yhtä hyvin vaan itsekin antaa ne häätöäänet niille.

        Ja varsinkin siks että tuotantokin tietää ettei ne koskaan uskaltais itse äänestää Jennaa häätöön. Nytkään ne ei uskalla sanoo että Jenna olis se murhaaja. "

        Jennahan jo tunnusti olevansa murhaaja.. kokoajan suree sitä että kun ne on tänään KAKSIN danin kanssa häädössä.. dani ei lähde vaan jenna itse.

        Tuija typeränä päivittelee et "miks sää olisit siä kaksin danin kanssa?"

        ööö no siks että se on se murhaaja... pässit

        "Siistiä, jos teidät häädetään, olen halunnut eroon Jonista alusta asti, Dani veisteli."

        Siks murhatut on Joni ja Jussi koska Dani vihaa niitä ja Jenna murhaajana halus taas kerran mielistellä Dania.

        Päivän selvä asia muttei niillä ollu munaa sanoo Jenna (koska Dani olisi voinu suuttuu)

        Nyt tälläviikolla on VARMISTETTU että jollEI jenna USKALLA sanoo et Dani on murhaaja (minkä se nyt jo tietää 100% varmasti) niin se on ITSE häädössä!

        Siks jenna poraa tuola yksinään ja dani on sille niin raivona, koska se on nyt 100% varmaa että JOMPI KUMPI ON HÄÄDÖSSÄ!

        Ainoa tarkoitus tässä on se että onko jennalla kanttia nimetä dani murhaajaksi jolloin ITSE PELASTUU häädöltä ja mahdollisesti voittaa 100.000 e.

        Vai onko jenna niin danin tossun alla ettei sillä oo munaa nimetä dani?

        Mun veikkaus on että jenna typeränä uhrautuu itse "rakkautensa" tähden, kuvitellen että sitten dani rakastaa sitä ja on sen kanssa ikuisesti, vaikkei tietenkään näin tule tapahtumaan ja jenna jää yksin rannalle ruikuttamaan kun dani katoaa palkintorahojen ja blondien kanssa.

        Missä edellis kauden Jonna on? Jokella sensijaan on upea blondi.

        Mies on haluttu ori kun nussii naisia, nainen on vain likainen lutka?

        Jenna ei uhraudu vaan tyhmänä uskoo Dania.
        JENNA EI HALUA ÄÄNESTYKSEEN.

        Dani on selvittänyt sille että on murhaaja mutta ei ole murhannut Jennaa.
        Jennan on murhannut joku muu (Tuija) ja Jenna olettaa nyt että ei joudu häätöön kun Tuija paljastuu murhaajaksi.

        En tiedä millä taktiikalla häädetään mutta voipi olla että jopa Tuija ja Jenna ovat häädettyinä ja Tuijan uhri sekä Dani pelastuvat.


    • veselä

      Se joka näki Danin touhut eilen ja varsinkin yöllä tietää että Dani on murhaaja.

      Yhtä lailla kun viime viikolla ei ole vaikea arvata ketä kansa haluaa talosta ulos

      JENNA DANI ja TUIJA.

    • Jenna uhraa danin?

      Nyt dani kusettaa jennaakin

      Sillon kun jennaa ei vielä oltu murhattu, dani viestitti jennalle että on murhaaja.

      Danin pasmat meni sekaisin kun jenna murhattiin, koska se pelästy että nyt kun jenna tietää että dani on murhaaja, jenna luulee että dani on tahallaan murhannut jennan jotta jenna lähtee kotiin.

      Dani ihan paniikissa selittää jennalle ettei hän ookkaan murhaaja, nyt kun jennakin on murhattu, vaikka oikeasti on ja jennakin tietää sen koska isoveli itse on murhannut jennan jotta näkee uskaltaako jenna nimetä danin vai uhrautuuko itse danin puolesta.

      Siksi jenna uudelleen nimesi danin siihen tehtävään, koska sen oli pakko jottei itse heti häviä. Nyt jenna joutuu selittelemään danille miks meni nimeämään sen.

      Jännä nähdä kuinka liimapari joutuu väkisinkin valehtelemaan ja kieroilemaan toinen toisilleen.

      Olisi upeeta nähdä niiden ilme tän jälkeen kun ne katsoo tätä tallenteelta ja tajuaa kummankin kusettaneen toinen toistaan. Se siitä tosi rakkaudesta.

    • karmivaa

      Karmivaa oli se Danin yöllinen touhu, olisi pitänyt kutsua pk:hon.

      • 181818+

        Danin teki mieli vetää Jonathania illalla turpaan.

        Dani on varmasti puolet porukasta halunnut hakata.

        Yöllä oli sen näköinen että olisi voinut oikeestikin murhata jonkun.
        Vähintään hakata. Jenna oli varmasti mielessä turpaan vedossa.

        Jenna oppi läksyt yön aikana eikä enää "epäile" Dania.
        Dani vähät välittää Jennasta, se haluaa voittaa ainoastaan sata tonnia.


    • _Petri44

      Dani haisee vitulle

    • Dani kiitti jennaa

      Dani kiitti jennaa koska jenna ei menny ottaan enkelin sädekehää pelastaaseen itsensä häädöltä.

      Dani ei itse voi sitä ottaa koska on murhaaja, eikä murhaaja saanut ottaa sitä.

    • Kiero paska

      Vähän dani on kiero.. se sano päin naamaa tuulikille että se muka toivoo että jenna ja anna oikeesti löytää oikeen murhaajan koska se ei haluis että jenna joutuu häätöön, kun tuulikki suri että anna joutuu häätöön.

      Eka dani oli vihanen kun se tajus että jenna tai se on häädössä ja ajatteli että jenna nimeää tietysti danin jottei itse joudu häätöön, mut nyt kun se huomas että jenna ei aijo nimetä dania, niin dani mielistelee jennaa ettei se vaan suutu sille ja nimeä sitä.

      • Ei osaa mitään

        Ha ha vai on Averell Dalton oikein kierokin? HA HA HAA se mies ei tyhmyydeltään muuta osaa kuin......hmmmm niin.....kuin......hmmmmm en mä tiedä :(


      • vissavesi
        Ei osaa mitään kirjoitti:

        Ha ha vai on Averell Dalton oikein kierokin? HA HA HAA se mies ei tyhmyydeltään muuta osaa kuin......hmmmm niin.....kuin......hmmmmm en mä tiedä :(

        jenna tietää että dani on murhaaja.
        sumuttaa Annaa


    • tuotanto

      Dani murhasi Annan Ja Tuulikki Jennan.

    • DaniONmurhaaja?!

      Kun jenna kysy et oottaako dani sitä jos se lähtee nyt, niin dani sano että se kattoo 24/7 mitä talossa tapahtuu ja jos jennalla ja jussil on jotain juttu niin dani seisoo pukon kans talon ulkopuolella ja huutaa "JENNAA.. " ja sit CUT CUT CUT (samalla näyttäen puukolla viilto ja puukotus liikkeitä)

      D: "jokainen henki on henkivakuutuksen arvoinen..kuka tahansa EI ELÄÄ SAA.."

      Onko sairaampaa kuin uhkailla "rakastaan" puukotuksella?!

      Tais danin exällä käydä hyvä säkä kun pääsi siitä ajois eroon?

    • Moraalitonta

      Anna ja Jenna päivittelee miten Dani voi olla niin laskelmoiva että vannoo äitinsä ja veljensä nimiin ettei muka valehtele ja kuitenkin valehteli.

    • Ulos väkivalta tyypp

      Dani sanoi monta kertaa että haluaa murhata Jussin. Monta kertaa se on aiemmin uhannut vetää Kussia turpaan.

      JUSSIA, joka on talon parhaiten käyttäytyvä henkilö. Ainut sivistynyt.

    • Sairas tyyppi!

      Dani saa ihan vapaasti PÖLLIÄ röökit.

      ja noi muut mollaa Jussia kun se uslkasi sanoo siitä?!

      Dani uhkaailee Jussia siks et se sano siitä!

      • Dani dominoi ryhmää

        Kaikki suuttu Jussille koska Dani on dominoiva johtaja, jota kukaan ryhmäläinen EI saa uhmata. Siks Anna ja jenna ei uskaltanu nimetä sitä murhaajaksi.

        Jussi uhmas dania, josta syystä dani sano suoraan että se murhais jussin.

        Tottakai kaikki tietää että JUSSI on REHELLINEN, mutta kun suljetussa ryhmässä sillä ei ole merkitystä. ainoa merkitys on sillä että ryhmä tottelee EPÄrehellistä johtajaansa dania ja kun joku uhmaa sitä, muu ryhmä hylkää sen koska ei halua itse joutua johtajan epäsuosioon.

        Jopa jonatan joka muuten on äänekäs, mielistelee dania.

        Täsmälleen saman ilmiön näkee simpanssi laumassa.


      • Dani tunnusti!
        Dani dominoi ryhmää kirjoitti:

        Kaikki suuttu Jussille koska Dani on dominoiva johtaja, jota kukaan ryhmäläinen EI saa uhmata. Siks Anna ja jenna ei uskaltanu nimetä sitä murhaajaksi.

        Jussi uhmas dania, josta syystä dani sano suoraan että se murhais jussin.

        Tottakai kaikki tietää että JUSSI on REHELLINEN, mutta kun suljetussa ryhmässä sillä ei ole merkitystä. ainoa merkitys on sillä että ryhmä tottelee EPÄrehellistä johtajaansa dania ja kun joku uhmaa sitä, muu ryhmä hylkää sen koska ei halua itse joutua johtajan epäsuosioon.

        Jopa jonatan joka muuten on äänekäs, mielistelee dania.

        Täsmälleen saman ilmiön näkee simpanssi laumassa.

        Dani raivoo et miks jussi sano sen ÄÄNEEN ja miksei jussi oo jo 3 viikossa oppinu että dani on johtaja jota EI saa arvostella!

        Dani poraa jennalle jussista.

        Antte on ainoo myös rehellinen joka sano että Jussilla oli täys oikeus SANOO
        että dani pölli ne röökit.

        Dani tunnusti leilalle että se otti niitä yhteisiä röökejä eli pölli niitä.

        Dani kuvittelee että sillä on joku jumalallinen oikeus ottaa kaikki röökit
        ja ITSE päättää KUKA saa niitä sen pöllimiä röökejä ja kuka ei.

        Eli vaan ne saa jotka nuolee danin persettä! ja ne jotka ei (eli jussi) EI saa!

        Leilakin on jussin puolella ettei danilla ole mitään oikeutta YKSIN ottaa KAIKKIA!


      • ...
        Dani dominoi ryhmää kirjoitti:

        Kaikki suuttu Jussille koska Dani on dominoiva johtaja, jota kukaan ryhmäläinen EI saa uhmata. Siks Anna ja jenna ei uskaltanu nimetä sitä murhaajaksi.

        Jussi uhmas dania, josta syystä dani sano suoraan että se murhais jussin.

        Tottakai kaikki tietää että JUSSI on REHELLINEN, mutta kun suljetussa ryhmässä sillä ei ole merkitystä. ainoa merkitys on sillä että ryhmä tottelee EPÄrehellistä johtajaansa dania ja kun joku uhmaa sitä, muu ryhmä hylkää sen koska ei halua itse joutua johtajan epäsuosioon.

        Jopa jonatan joka muuten on äänekäs, mielistelee dania.

        Täsmälleen saman ilmiön näkee simpanssi laumassa.

        aika pöljää jos kuvittelee Danin olevan joku johtaja talossa. Jos siellä sellainen on niin se on tuo Jonathan.


    • BB:n Koulukiusaajat

      Jonatan. miksi TOTUUDEN KERTOMINEN on mielestäsi mustamaalaamista?

      Tässä näkee hyvän esimerkin miksi koulukiusaamista EI saada kuriin.

      Koulukiusaajat toimivat täsmälleen samoin opiskelu ja työpaikoillaan,
      kuten myös muissakin ryhmissä.

      Ne läyhää pienissä ryhmissä paskaa toisista ja itse yrittää mustamaalata syyttömiä.

    • SaakoPAKOTTAAseksiin

      Jenna yöllä kun olivatten pannee jo tunteja..

      J: kerro oikeesti.. mie en pysty nukkuun jollet kerro

      D. jaa NUKKUUN!?

      J: eiku siis JATKAAN (nussimista)

      Myöhemmin Jenna lähes itkien valitti

      J: oikeesti haluun nukkuu..

      Mut ISOdee vaan halus JATKAA ja JATKAA ja JATKAA...

      Missäs vaihessa tollanen painostus seksiin muuttuu RIKOKSEKSI?!

    • öö Äo 30?

      Jenna: Antte onko HIRVETKIN jonkun OMIA? Mie vihhaan hirviä...

      Kun Antte kerto poroistaan.

    • PossuPizzaa naamaan

      Mr ISOdee läiskäs POSSUpizzan muslimi Leilan naamaan, joka joutui raivon valtaan.

      http://www.katsomo.fi/?progId=405468

      Leila desinfioi naamaamaansa, muttei sekään helpottanut.

      "Juttua korjattu 1.11.2014 klo 16.22: Jonathanin sijaan Dani iski pitsan Leylan naamaan."

      BB tuskin olis julkaissut juttua jos olisi tajunnut että kyse olikin niiden rakkaasta Danista, eikä Jonatanista

    • Tottako

      Dani mollaa jatkuvasti jennaa..

      D: haluutsä nähdä taikatempun?

      J. Joo :D

      D: Puff..

      J: ?! mitä tapahtu?

      D: SÄ OOT NYT SINKKU

      hehe ihan vitun hyvä läppä..

      ja kun muistaa että "totta toinen puoli" niin mitähän dani oikeasti ajattelee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe