Mikä risoo Hankasalmen

asiakas10

K-marketin erästä myyjää joka välillä postipalveluissa, ei huvita asioida pk-marketin postipalveluissa kun yks on kuin myrkyn niellyt ja naama norsun v**'lla.
Kun uusi S-market valmistuu niin postipalvelut sinne, s-marketissa muutenkin kotoisa käydä kun kaikki myyjät ja hyllyn täyttäjät iloisia ja juttelevat ja varsinkin tervehtivät. Täydet 10 pistettä s-marketin henkilökunnalle.

25

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhjsdh

      Yksi mätä omena pilaa koko omenakorin.

    • galugyrbägalle

      No gosga mun galu seisoo ja wodan sua gaggoseen ja lujaa

    • lither

      Tyhmä saa olla muttei noin tampio, otahan lääkkees tai mene hoitoon hyvä mies.

      • Hehkuttaja

        Konnevedellä on taas toisiapäin,K:ssa on ihan ihmismäinen palvelu,S:ssa taas hyvin harvoin ilimojen eellä. :( Mutta kai se on sitä osuuskauppahenkeä.


    • Ässän asiakas

      Nytpä hehkuttaja vallan valheen päästit! Toisinpäin se on Konnevedellä! Salessa on AINA tervehditty, siellä on mukava asioida, tykkään kovasti. Toisekseen--- Sale ei niin paljon mainosta, joten ei tarvii siitä asiakkaan TURHAAN maksaa, koska mitä enemmän tulee mainosta, sen enemmän tuotteet maksaa. KATSOKAA YLEISESTI HINTATASO;

    • pottuja ja kastikett

      Sama juttu, mieluummin käyn Salessa kun siellä tervehditään eikä haise homeelle, kyllä Hankasalmen k-kaupassakin postin tiskillä se tummasilmäinen on kohtelias ja mukava.

      • Hehkuttaja

        Ei ole valetta,tämä yksi läyrynaamainen kassaneiti ei noteerannut tervehtimistäni,
        mätti kyllästyneen oloisena ostokseni tiskin päähän kuin koiralle luun ja kolakasti
        ilmoitti paljonko olen velkaa osuuskaupalle.Hävytöntä käytöstä vaikka hällä olisi
        ne päivät kuukaudesssa menossa.


    • 50mies

      Ei ehkä aina jaksa hymyillä kassaneiditkään tai rouvat ja voi olla mielessä jokin työasia tai jokin yksityisasia joka painaa mieltä.

      Itse otan aina sen asenteen että tervehdin ja kiitän kohteliaasti siitä huolimatta vaikka kassaihminen ei aina jaksaisikaan hymyillä ja tervehtiä, ehkä seuraavan kerran sitten ja niin on käynytkin.

      Jokainen kun pitäisi huolta siitä että ainakin itse tervehtii niin hyvä tulee ja se kiitos-sana ei vaadi paljoa eikä muukaan positiivinen palaute sillä useimmiten annetaan vaan negatiivistä palautetta.

    • asiakas1000

      Se vanha hapan naama helevettiin h-salmen postitiskiltä!!!!

      • Hehkuttaja

        Jos hakeutuu palveluammattiin on hallittava edes perusasiat.


    • slamz

      Konneveden Rautiassa tummahiuksinen ilopilleri.

      • Hehkuttaja

        Niinpäs onkin,erinomainen asiakaspalvelija.Mutta ne Rautian äijät,kuin aseella
        pakotettuina junnaavat työpaikallaan!


    • armisvesi

      Se naapurikunnasta oleva myyjä joutais kyllä takaisin juoruilemaan omalle kylälleen...

    • pikku hitler

      Mikäs nurkkapatriootti sinä oot?

    • AaveMaaria

      Nahkasalmen porvarit ovat ikoneita. Koneita, jotka osaavat kaivaa maata jalkojensa alta. Yksityisyrittelijäisyys kukoistaa ja kanat lentää iltatuulessa, sätkä huulessa. On joo tuttu paikka kemistillekin.

      • SuvandoWando

        terveisiä kamreerille ja postia papille.


    • Samaapuuta

      Terveisiä pomokavereille ja entisille Erkeille.

    • pianilmoituspostille

      Oikeasti se vanha kiukkuinen akka joutais lempata työttömäksi tuolta K-kaupan postipalvelutiskiltä. Ei omaa minkäänlaista asiakaspalvelua, aina on naama norsun*******, ei huvita mennä asioimaan postitiskille jos se kärttyinen akka on palvelemassa ja muutenkaan en enää käy K-kaupassa ennen kuin se kärtty lähtee sieltä.
      Siirryin S-marketin asiakkaaksi, S-marketissa ei törmää tuollaiseen murjottajaan ja tiuskijaan.

      • frrvgteb

        Sillä lienee mulukun puute!


    • utdyu

      Kyllä S-marketin henkilökunta on paljon ystävällisempää kuin K-marketin henkilökunta, K-marketissa kauppias ja osa henkilökunnasta on ihan mukavia mutta saisivat pitää pikapalaverin että kaikki olisivat palveluhenkisiä ja ystävällisiä, yksi on poikkeus.

    • samahavainto

      Kyllä K-kaupassa kaikki on kivoja mutta itsekin olen pistänyt silmälle sen vanhan "kassaneidin" joka on mielestäni aika nyrpeä välillä, muut on kyllä tosi kivoja ja iloisia.

    • rgqehqe

      Hartolassa on vaan yksi kauppa. äss-market.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      291
      3339
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3244
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2120
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1962
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1924
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1701
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1440
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1368
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1283
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1183
    Aihe