Meidän juttu

rakkaudella sinulle

oli jostain todellisuuden tuolta puolen. Ei se olisi kestänyt päivänvaloa eikä arkea, mutta vieläkin muistelen lämmöllä.

Sun kainalo on maailman paras paikka, sun katse kertoo enemän kuin tuhat sanaa, sun ääni saa levottomimmankin rauhoittumaan.

Mun on sua vieläkin ikävä, eikä se ikävä varmaan häviä milloinkaan, muuttaa vain muotoaan.

17

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin..meidän.

      miten hitossa mä just osasin tsekkaa koneen kun toi viesti tipahti.? just kuin meidän jutussa..ja ikävä ihan hitonmoinen..tai eihän tos paljon juttuu kerrota mut jotain ny kolahti..enteilyä..??

      • Mä en jaksa enää

        uskoa enteisiin. Mä luulen, että sä oot jo jatkanut elämääs. Eikä mulla ole vieläkään ratkaisua niihin esteisiin, jotka meidän suhteen edellä on. Siks mä en soita.

        Mä en halua vetää sua takas menneeseen, jos oot siitä jo eroon päässyt, ja mulla ei oo tarjota mitään uutta.


      • vai mitä
        Mä en jaksa enää kirjoitti:

        uskoa enteisiin. Mä luulen, että sä oot jo jatkanut elämääs. Eikä mulla ole vieläkään ratkaisua niihin esteisiin, jotka meidän suhteen edellä on. Siks mä en soita.

        Mä en halua vetää sua takas menneeseen, jos oot siitä jo eroon päässyt, ja mulla ei oo tarjota mitään uutta.

        eikö oisi parempi puhua kasvotusten tällaiset asiat.


      • Ei, jos
        vai mitä kirjoitti:

        eikö oisi parempi puhua kasvotusten tällaiset asiat.

        suhde on jo aikaa sitten loppunut, ja oma sydän vain on jäänyt jumiin. Pitää antaa toisen jatkaa elämäänsä rauhassa, eikä antaa ristiriitaisia viestejä..


      • jaksa vaan
        Mä en jaksa enää kirjoitti:

        uskoa enteisiin. Mä luulen, että sä oot jo jatkanut elämääs. Eikä mulla ole vieläkään ratkaisua niihin esteisiin, jotka meidän suhteen edellä on. Siks mä en soita.

        Mä en halua vetää sua takas menneeseen, jos oot siitä jo eroon päässyt, ja mulla ei oo tarjota mitään uutta.

        no hitto voithan sä ny soittaa tai txt tai mitä vaan..ei siinä mitään pahaa ole..siit meidän menneestä en ole eroon päässyt enkä ehkä haluakkaan..vaikka onkin raastavaa kelata joskus kaiholla..apocalyptisen raastavaa..jotain jäi kytemään..siis roihuamaan..vaikka osaankin olla välinpitämättömän oloinen niin sisällä polttaa joskus rankasti..


      • Voi kunpa sä
        jaksa vaan kirjoitti:

        no hitto voithan sä ny soittaa tai txt tai mitä vaan..ei siinä mitään pahaa ole..siit meidän menneestä en ole eroon päässyt enkä ehkä haluakkaan..vaikka onkin raastavaa kelata joskus kaiholla..apocalyptisen raastavaa..jotain jäi kytemään..siis roihuamaan..vaikka osaankin olla välinpitämättömän oloinen niin sisällä polttaa joskus rankasti..

        olisitkin se joksi kuvittelen, mutta todennäköisyys taitaa olla aika pieni.

        Kaikkea hyvää sulle, kyllä sun kuviot varmasti ratkeaa suuntaan tais toiseen, ja vähitellen lakkaavat pyörimästä mielestä. Siihen mä ainakin omalta kohdaltani luotan, koska muuten tää tilanne olis aika kestämätön.


      • 3+3
        Ei, jos kirjoitti:

        suhde on jo aikaa sitten loppunut, ja oma sydän vain on jäänyt jumiin. Pitää antaa toisen jatkaa elämäänsä rauhassa, eikä antaa ristiriitaisia viestejä..

        Minun mielestä voi kysyä kuulumisia tai lähettää viestin. Kukaan kenet olen kohdannut ei ole ollut yhdentekevä varsinkaan silloin, jos ollaan vietetty tiiviisti aikaa.
        Itse olen lähettänyt tekstiviestejä. Samanhenkiset ovat vastanneet. Pari keskenkasvuista ei ole vastannut.
        Anteeksi ilmaisuni keskenkasvuinen. Koen voivani sanoa niin henkilöstä, joka kyllä ottaa ja vaatii itselleen, mutta ei anna mitään. Pieni vastakaikiu ystävällismieliseen viestiin ei vaadi paljoa. Jättää hyvän tunteen jälkeensä henkilöstä, joka vastaa, vaikka viesti antaisikin ymmärtää, ettei "tulevaisuutta" ole. Sanomalla vaikka vastaukseski. "Kiitos viestistäsi. Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Pla Pla Plaa. Toivottavasti tulee hyvä sää viikonloppuna, kun ollaan tyttökaverin kanssa menossa mökille. Mukavaa syksyä sinulle."


      • siis kunpa sä
        Voi kunpa sä kirjoitti:

        olisitkin se joksi kuvittelen, mutta todennäköisyys taitaa olla aika pieni.

        Kaikkea hyvää sulle, kyllä sun kuviot varmasti ratkeaa suuntaan tais toiseen, ja vähitellen lakkaavat pyörimästä mielestä. Siihen mä ainakin omalta kohdaltani luotan, koska muuten tää tilanne olis aika kestämätön.

        no niinkai sit..ois ollut kiva edes jutskata mut tuskin osui..onhan tässä maassa populaa yli viismiljoonaa..lottovoitto taitaa osua helpommin..mut hitto mä kyl jo luulin..luulin luulevani..


      • Pintatyyni
        Voi kunpa sä kirjoitti:

        olisitkin se joksi kuvittelen, mutta todennäköisyys taitaa olla aika pieni.

        Kaikkea hyvää sulle, kyllä sun kuviot varmasti ratkeaa suuntaan tais toiseen, ja vähitellen lakkaavat pyörimästä mielestä. Siihen mä ainakin omalta kohdaltani luotan, koska muuten tää tilanne olis aika kestämätön.

        Minäkin kuin viilipytty. Sisällä räiskyy, roihuaa ja kaivertaa ja kaihertaa, eikä loppua nävy :/ Hän oli ja on niin..niin Hän. Ei ole muita sydämeen sopinut sittemmin. Sietämätöntä.


      • Ois mustakin kiva
        siis kunpa sä kirjoitti:

        no niinkai sit..ois ollut kiva edes jutskata mut tuskin osui..onhan tässä maassa populaa yli viismiljoonaa..lottovoitto taitaa osua helpommin..mut hitto mä kyl jo luulin..luulin luulevani..

        jos osuis. No, me nähtiin ekaa kertaa merenrantakaupungissa (saanpahan mielenrauhan kun en koko iltaa kuvittele että olisit hän)


      • joskus silloin
        Ois mustakin kiva kirjoitti:

        jos osuis. No, me nähtiin ekaa kertaa merenrantakaupungissa (saanpahan mielenrauhan kun en koko iltaa kuvittele että olisit hän)

        no me nähtiin merenrantakaupugissa mut töiden merkeissä silloin monta vuotta sitten,oli se ihanaa aikaa .tunteet säilyy edelleen


      • Me nähtiin
        joskus silloin kirjoitti:

        no me nähtiin merenrantakaupugissa mut töiden merkeissä silloin monta vuotta sitten,oli se ihanaa aikaa .tunteet säilyy edelleen

        ih vapaa-ajalla. Ois ollu kyllä ihanaa kun ois osunu. Kiitos kun vastasit, niin ei jäänyt vaivaamaan mieltä :)


      • siinähän sitä
        Pintatyyni kirjoitti:

        Minäkin kuin viilipytty. Sisällä räiskyy, roihuaa ja kaivertaa ja kaihertaa, eikä loppua nävy :/ Hän oli ja on niin..niin Hän. Ei ole muita sydämeen sopinut sittemmin. Sietämätöntä.

        just..merenrantakaupunki..no ei sit osunut..sisävesikaupunki ois natsannut..tai on tääl merenranta joskus muinoin ollut..jotain yoldiaa very very long time ago..ett silleen..


      • maalla ja merellä
        Me nähtiin kirjoitti:

        ih vapaa-ajalla. Ois ollu kyllä ihanaa kun ois osunu. Kiitos kun vastasit, niin ei jäänyt vaivaamaan mieltä :)

        niin missä näitte ja milloin,ihme jankuttamista puolinta toisin.


      • Miten olis
        siinähän sitä kirjoitti:

        just..merenrantakaupunki..no ei sit osunut..sisävesikaupunki ois natsannut..tai on tääl merenranta joskus muinoin ollut..jotain yoldiaa very very long time ago..ett silleen..

        pelkkiä latomeriä?


      • fjylikäpäpktfytf
        joskus silloin kirjoitti:

        no me nähtiin merenrantakaupugissa mut töiden merkeissä silloin monta vuotta sitten,oli se ihanaa aikaa .tunteet säilyy edelleen

        Minä tapasin Hänet merenrantakaupungissa. Ensin yhdessä, sitten toisessa.


      • sjk ohi laukoo
        Miten olis kirjoitti:

        pelkkiä latomeriä?

        jaa pohjanmaa? ei taida onnistaa,ei


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe