EUROLOAN

ÄkkiäEroonPsksta

Jos ei halua tulla harhaanjohdetuksi ku lainaa nostaa niin EI kannata tuolta hakea!!

17

484

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • euroloan.fi

      kerro toki tarkemmin

    • klopk

      Onneksi kyseiseen puljuun on enää 2 maksuerää jäljellä. Kallista rahaa, ettei kyllä kannata. Tosin taitaa olla kaikissa samanlailla.

    • parta reija

      Tiedätkö, kuka lainaa puljusta? No tietysti PULJARI !

    • 16+12

      Minulla oli joskus vanha vippi siellä ja siirtyi perintään mutta kun niitä vippejä silloin niin paljon oli laskettavana et taisivat vähäsen laitella omiaan. Eli pääsi tilanne läpi sormien. Mut varoituksena seuraaville et on olemassa kusettajia jotka käyttävät tilaisuudet hyväksi.

      Olen onnellisessa asemassa et voin sanoa et rahaa se vain on ja mitä tuommonen joku euroloan on saavuttanut oletetusta pikku vedätyksellä ...


      https://www.youtube.com/watch?v=3HNW1QX-jxc

      • 3+5

        Minun arvion mukaan vilppi oli joku noin satanen (lyhennys) mut kuin kerroin tuossa aikaisemmin se on muistikuva tapahtuneesta oli siinä vaiheessa kun laskuja siirtyi perintään ja olin eriä maksanut maksanut. Valitettavasti kun vippejä oli paljon ei yksinkertaisesti enää pystynyt kuin laskemaan mihin raha riittää. Tälläisiä heikkoja hetkiä jotkut käyttävät hyväksi kun joku on "puolustus kyvytön".
        Toinen epäilyttävä muistikuva on jäänyt SVA perinnästä noin 200 eur siihen liittyi oma huolimaton kirjanpito, tietokoneen ohjelmi'in liittyvät ongelmat mikä teki yhestä kaksisatasesta 2 senttisen, kova kiire, paineet ja virheen todennus jäi. tämäkin tapahtui samasta syystä ruuhkaa vipeissä. Nyt pitäisi ryhtyä kaivamaan kuitteja joita on tiedostoissa jo sata määrin. Ei. Useammat suomen perintä ja vippi paikoissa laskivat ihan reilusti oikein. Jos lasku tuli eikä vippiä sitten ei tarvinnut maksaa sitä. Kannattaa yrittää muistaa riskit ja pitää kuitit maksetuista laskuista järjestyksessä.


      • 13+5
        3+5 kirjoitti:

        Minun arvion mukaan vilppi oli joku noin satanen (lyhennys) mut kuin kerroin tuossa aikaisemmin se on muistikuva tapahtuneesta oli siinä vaiheessa kun laskuja siirtyi perintään ja olin eriä maksanut maksanut. Valitettavasti kun vippejä oli paljon ei yksinkertaisesti enää pystynyt kuin laskemaan mihin raha riittää. Tälläisiä heikkoja hetkiä jotkut käyttävät hyväksi kun joku on "puolustus kyvytön".
        Toinen epäilyttävä muistikuva on jäänyt SVA perinnästä noin 200 eur siihen liittyi oma huolimaton kirjanpito, tietokoneen ohjelmi'in liittyvät ongelmat mikä teki yhestä kaksisatasesta 2 senttisen, kova kiire, paineet ja virheen todennus jäi. tämäkin tapahtui samasta syystä ruuhkaa vipeissä. Nyt pitäisi ryhtyä kaivamaan kuitteja joita on tiedostoissa jo sata määrin. Ei. Useammat suomen perintä ja vippi paikoissa laskivat ihan reilusti oikein. Jos lasku tuli eikä vippiä sitten ei tarvinnut maksaa sitä. Kannattaa yrittää muistaa riskit ja pitää kuitit maksetuista laskuista järjestyksessä.

        En rupea tutkimaan enää jälkeen päin koko asia kun nyt on ihan uuden tyyppisiä mielestäni muutamaa satasta vakavampia rahaan liittyviä ongelmia olemassa. Niitä pitää yrittää ratkoa ja nää oli mielikuvia et nyt joku meni silloin väärin tuossa kohtaa.
        Täytyy myöntää et ihan loppujen lopuksi nämä vanhat vipit pitkän epätietoisen jakson jälkeen pönkittivät minua jollekkin tahtomalleni uudelle tuntemattomalle alulle missä en tunne oloani yhtään turvallisemmaksi :P

        https://www.youtube.com/watch?v=-1BPx5Wsm7k


    • neuroloan

      No voi v.ittu ! Joo, ovat kusettajia mutta laittakaa nyt perusteita ja laskelmia ?!? Missä kohtaa on kusetettu ja kuinka monta euroa , missä ajassa ja minkä sopimuksen mukaan / vastaan ?

      Aika löysällä pohjalla jos ei todisteita laiteta tiskiin !

      • Tetsoni

        Esimerkiksi tällä tavalla, että eivät ota kantaa ollenkaan asioihin, joissa ovat ottaneet laittomia kuluja, esim. perintäkuluja ovat veloittaneet normaalisti omista laskuista, mutta eivät suostu maksamaan niitä takaisin.

        Vastauksia tulee normaalisti sinne asti, kun sitten kyselee niitten perään, niin heti häviävät linjoilta.

        Olen kahdelta eri s,postiosoitteesta kysellyt asioita, ja aina sama homma, kun kyse on laittomista perintäkuluista, niin heti alkaa hiljasuus.

        No eipä siinä, asiastahan on kuluttaja-asiamiehelle, ja heidän opastuksella myös poliisille.

        Asia ollut vireillä nyt aika tarkallee 5-6kk. Katsotaan mitä tuleman pitää. Summa 148eur korot


      • S.PK
        Tetsoni kirjoitti:

        Esimerkiksi tällä tavalla, että eivät ota kantaa ollenkaan asioihin, joissa ovat ottaneet laittomia kuluja, esim. perintäkuluja ovat veloittaneet normaalisti omista laskuista, mutta eivät suostu maksamaan niitä takaisin.

        Vastauksia tulee normaalisti sinne asti, kun sitten kyselee niitten perään, niin heti häviävät linjoilta.

        Olen kahdelta eri s,postiosoitteesta kysellyt asioita, ja aina sama homma, kun kyse on laittomista perintäkuluista, niin heti alkaa hiljasuus.

        No eipä siinä, asiastahan on kuluttaja-asiamiehelle, ja heidän opastuksella myös poliisille.

        Asia ollut vireillä nyt aika tarkallee 5-6kk. Katsotaan mitä tuleman pitää. Summa 148eur korot

        Minulla on oikeastaan aivan samaisella tavalla. Maksusopimuksen purkivat kanssa, kun heidän mielestään ei ollut ajoissa se kirjautunut vaikka oli kuittikin näyttää maksupäivästä, mutta perustelut olivat vaan, että kerta on purettu sopimus niin ei voi perua enään sitä purkua. Mies kertoi siellä että ainut mahdollisuus on tehdä uusi maksusopimus tai maksaa kokonaisuutena pääoma ja kulut ja korot.
        Siis toki oli alkujaan minun vikani, koska perintään lasku meni, mutta heidän toiminta oli hyvän perintätavan vastaista.

        Minä kanssa tein heistä ilmoituksen Aluehallintovirastolle!


      • kohtalo12
        S.PK kirjoitti:

        Minulla on oikeastaan aivan samaisella tavalla. Maksusopimuksen purkivat kanssa, kun heidän mielestään ei ollut ajoissa se kirjautunut vaikka oli kuittikin näyttää maksupäivästä, mutta perustelut olivat vaan, että kerta on purettu sopimus niin ei voi perua enään sitä purkua. Mies kertoi siellä että ainut mahdollisuus on tehdä uusi maksusopimus tai maksaa kokonaisuutena pääoma ja kulut ja korot.
        Siis toki oli alkujaan minun vikani, koska perintään lasku meni, mutta heidän toiminta oli hyvän perintätavan vastaista.

        Minä kanssa tein heistä ilmoituksen Aluehallintovirastolle!

        meiltä on tehty kaikista aluehallintoon tutkinta
        mut mä päätin tutkia ite ja otan kotiosoitteet selville


      • Jukka Kontkanen
        kohtalo12 kirjoitti:

        meiltä on tehty kaikista aluehallintoon tutkinta
        mut mä päätin tutkia ite ja otan kotiosoitteet selville

        losoperse


      • oikeassa
        Tetsoni kirjoitti:

        Esimerkiksi tällä tavalla, että eivät ota kantaa ollenkaan asioihin, joissa ovat ottaneet laittomia kuluja, esim. perintäkuluja ovat veloittaneet normaalisti omista laskuista, mutta eivät suostu maksamaan niitä takaisin.

        Vastauksia tulee normaalisti sinne asti, kun sitten kyselee niitten perään, niin heti häviävät linjoilta.

        Olen kahdelta eri s,postiosoitteesta kysellyt asioita, ja aina sama homma, kun kyse on laittomista perintäkuluista, niin heti alkaa hiljasuus.

        No eipä siinä, asiastahan on kuluttaja-asiamiehelle, ja heidän opastuksella myös poliisille.

        Asia ollut vireillä nyt aika tarkallee 5-6kk. Katsotaan mitä tuleman pitää. Summa 148eur korot

        Minulle on nyt tullut Intrum justitialta jälkiperintänä 1. kirje. Alkuperäinen velkoja Euroloan, jossa alkuperäinen eräpäivä 06/2012 ja summa 194,0e kahdessa erässä.. Euroloan perinyt perintäkuluja 109,0e, jossa mukana ihmeellinen "soittopyyntökirje-veloitus" 16,0e. Sitten 06/2013 laina siirretty Cobro 24 perintään. He ovat lisänneet 5,0e perintäkuluja jälkiperintäkirje 5,0e. Toinen kirje tuli heiltä 01/2014 ja 5,0e perintäkulu.
        Olen maksanut Euroloanille 115,86e lyhennystä v.2012. Pääoma nyt 137,12e.

        En tule hyväksymään Euroloanin perintäkuluja myöskään, ainoastaan 5,0e huomautuskulut. Ihmettelen kun eivät ole siirtäneet käräjäoikeuteen asiaa. Olen vielä yhteydessä Intrumiin, mutta jos eivät suostu kulujen oikaisuun annan mennä ko.een ja teen valituksen.Onneksi minulla on kaikki alkuperäiset laskut ja kuitit.

        Onko sinulla tetsoni mennyt siis käräjäoikeuteen?


      • 11+15
        oikeassa kirjoitti:

        Minulle on nyt tullut Intrum justitialta jälkiperintänä 1. kirje. Alkuperäinen velkoja Euroloan, jossa alkuperäinen eräpäivä 06/2012 ja summa 194,0e kahdessa erässä.. Euroloan perinyt perintäkuluja 109,0e, jossa mukana ihmeellinen "soittopyyntökirje-veloitus" 16,0e. Sitten 06/2013 laina siirretty Cobro 24 perintään. He ovat lisänneet 5,0e perintäkuluja jälkiperintäkirje 5,0e. Toinen kirje tuli heiltä 01/2014 ja 5,0e perintäkulu.
        Olen maksanut Euroloanille 115,86e lyhennystä v.2012. Pääoma nyt 137,12e.

        En tule hyväksymään Euroloanin perintäkuluja myöskään, ainoastaan 5,0e huomautuskulut. Ihmettelen kun eivät ole siirtäneet käräjäoikeuteen asiaa. Olen vielä yhteydessä Intrumiin, mutta jos eivät suostu kulujen oikaisuun annan mennä ko.een ja teen valituksen.Onneksi minulla on kaikki alkuperäiset laskut ja kuitit.

        Onko sinulla tetsoni mennyt siis käräjäoikeuteen?

        Joo maksa vaan kontuulliset kulut, eli just nuo 5eur, ja sitten riitauta asia.
        Käräjille se ei tule ikinä menemään ainakaan heidän puolesta.

        Itse kyllä Olen myös tehnyt heistä rikoilmoituksen, ja toivottavasti päästää käräjille.


    • Steimaier

      Asiaa, näin lyhyesti!

      • the oak

        Kunnon sumutusta!!


    • pöntis

      kyllä on kitupiikki virma vaikka on velat maksettu

      • ölölömonh

        Olen ollut tyydyväinen euroloaniin. Heti kun en pystynyt maksamaan kuukausierä, soitin asiakaspalveluun ja suostuivat maksusuunnitelmään sekä sain todella pieneen kuukausierän, Se meni heti heidän perintä puoleelle, Nyt on maksettu. Sen jälkeen ei sieltä uutta lainaa saa ja ei siitä haittakaan ole,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe