Sagamar7

Markiisi

Mitä näkisit minulle rakkausrintamalle? Minkä näköinen mies sinulle näkyisi? Ihastun huonosti ja siinä todella täytyy olla jotakin, jotta kolahtaa. Eräs on mielessä. Tuntuu että pikkuhiljaa alkaisin olla taas avoin rakkaudelle :-)
Ja kiitos jos vastaat :-)

9

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri nyt et ole selkeä päätöksissäsi, tässä on ollut avoimuutta jonkun kanssa. Olet tällä epäilevällä kantilla vähän. Mies kyllä haluaa jotain kanssasi, sinä taas et tee asialle kummempaa ja haluat lähinnä tutustua ja päästä asioiden ylitse ensin. Olet jotenkin pääsemässä eroon asioista jotka sinua on sitonut rakkaudessa ja olet valmis tekemään työtä sen eteen ja murtamaan yksipuolisuuden. Kaikkihan riippuu omasta itsestämme lopulta, miten vastaanottavainen olet. Suhteet saattavat väliltä tuntua monimutkaisilta, tässä on mahdollisuuksia lämpimään kanssakäymiseen jonkun kanssa mutta on tarvetta rehellisyyteen/vilpittömyyteen. Tulet löytämään jonkun yhteyden ja tässä on rakkauden salaista tai toivekasta toteuttamista jollakin tavalla mutta täytyisi tehdä todellisia askelia eteenpäin sillä on paljon työtä myös ja juuri tässä on jotain mitää haluaa salata toiselta kun ei uskalla näyttää tunteita tai puhua omista tunteistaan toisia kohtaan.

      • Markiisi

        Kiitos! Vielä asiat ovatkin kohdallani kesken. Olen kuitenkin yrittänyt hienovaraisia kommentteja, mutta häneltä ei ole tullut mitään kommentointia takaisin. Siinä mielessä olen kyllä itse aktiivisempi ja odotan hänenkin tekevän asialle jotain. Näetkö sinä, mistä tämä hänen kohdallaan kiikastaa? Vai eikö hän tajua, että olen kiinnostunut? Välimatkaa on, ja kielimuuria, mutta esteet on tehty vain haasteiksi :-) jos hän tulee vain puolimatkaan vastaan?


    • Tässä on kyseisen miehen tilanne silleen että on epävarmuutta sinuun liittyen ja hän näkee että teidän on vaikea tavata, kun katson sinun tilannettasi niin on vaikeutta järjestää tämä, vaatii niin paljon ja se liittyy samaan asiaan eli etäisyyteen välillänne, te molemmat näette näin eteenpäin. Kun katson syksyä niin on hiljaista asioiden liikkeelle laittoa kyllä ja mies haluaa vähän kuin tavata ja järjestää sen yhdessä, tähän liittyy kreatiivisuutta ja hiukan vahvempaa sidettä, ehkä uutta tapaa kommunikoida, ja sinä näet että tässä on hyvä mahdollisuus joka vähän tullut eteesi nyt, talveen niin tämä järjestyisi, tietää jo miten mutta lähinnä on keskustelua eikä sillä lailla tapaamista. Vähän katsotte että asiat menee miten menevät, mies haluaa löytää tietoisuuden kanssasi.

      • Markiisi

        Hei Sagamar!
        Vielä, päätäni jäi vaivaamaan - näetkö että hänellä olisi joku muu tällä hetkellä? Tai ovatko vain ystäviä? Mietin erästä tyttöä, mutta en tiedä mitä heidän välillään on. Vaikuttaako se siihen, ettei ota yhteyttä?


    • Markiisi

      Oi kiitos :-)
      Toivon mukaan hän tosiaan aktivoituu, en oikein tiedä miten tekisin sen hänelle selväksi että olen todella kiinnostunut, kuitenkaan vaikuttamatta liian innokkaalta. Hänellä kun varmaan riittää ihailijoita...Viestiä olen taas laittanut, en tiedä miten hän sen otti, toivon mukaan tällä kertaa saan jotain vastausta :-) paha edetä mihinkään, jos toinen osapuoli ei hiisku suuntaan tai toiseen.
      Olen kyllä menossa sinne suuntaan taas käymään, mutta luulen että siihen voi mennä pari kuukautta ainakin, koska on nyt muita isoja muutoksia elämässä... Ehkä nyt olisi helpompi kuitenkin, sillä muutan maata. Ehkä joskus vielä asun siellä, mutta kieli ei ole vielä hallussa.
      Ongelma on tosiaan välimatka, mutta jos saisimme tavattua kunnolla erään tapahtuman kautta (kyllä, luovaa) niin näkisi myös, miten tunteemme vaikuttavat käytännössä.

      • Tänään voi olla yhteydessä eri tavoin ja olen huomannut että kortit tarkoittavat joskus vaikka facebook- yhteyksiä ja silloin tässä kortinlukijana täytyy olla tarkkana onko se kaveruus tätä kautta vai normaalissa elämässä!!
        Tärkeintä että katsoo luottavasti ja positiivisesti eteenpäin. Ei menetä mitään kun yrittää sillä se parantaa mahdollisuuksia tulevaisuudessa, ja kun yrittää niin samalla voi ottaa otetta omista tunteistaan ja nähdä missä on toisen kanssa. Tässä on nyt sinnikkyyttä, et niinkuin anna periksi ja mies ei halua vastata ja miksi niin ei näe mahdollisuuksia juuri siksi että näkee edessään vain työtä eikä halua näyttää että tämä etenisi liikaa jotenkin kun ei halua rynnätä asioihin noin vain. Hänellä on joku muu johon pitää yhteyttä mutta se ei ole pidemmälle jatkuvaa koska siellä on myös samat ongelmat eli vaikeuksia ylläpitää asiaa, hänellä ei ole malttia rakentaa siitä mitään vakavampaa. On mahdollista että tapaatte parin-kolmen kuukauden päästä.


      • Markiisi
        sagamar7 kirjoitti:

        Tänään voi olla yhteydessä eri tavoin ja olen huomannut että kortit tarkoittavat joskus vaikka facebook- yhteyksiä ja silloin tässä kortinlukijana täytyy olla tarkkana onko se kaveruus tätä kautta vai normaalissa elämässä!!
        Tärkeintä että katsoo luottavasti ja positiivisesti eteenpäin. Ei menetä mitään kun yrittää sillä se parantaa mahdollisuuksia tulevaisuudessa, ja kun yrittää niin samalla voi ottaa otetta omista tunteistaan ja nähdä missä on toisen kanssa. Tässä on nyt sinnikkyyttä, et niinkuin anna periksi ja mies ei halua vastata ja miksi niin ei näe mahdollisuuksia juuri siksi että näkee edessään vain työtä eikä halua näyttää että tämä etenisi liikaa jotenkin kun ei halua rynnätä asioihin noin vain. Hänellä on joku muu johon pitää yhteyttä mutta se ei ole pidemmälle jatkuvaa koska siellä on myös samat ongelmat eli vaikeuksia ylläpitää asiaa, hänellä ei ole malttia rakentaa siitä mitään vakavampaa. On mahdollista että tapaatte parin-kolmen kuukauden päästä.

        Kiitos Sagamar...


      • Markiisi kirjoitti:

        Kiitos Sagamar...

        Katoin vähän laajemmin ja voin vetää johtopäätöksen että hän olisi valmis läheisempään suhteeseen kanssasi jos olet paikan päällä mutta ei mihinkään vakavaan, ainakaan tässä vaiheessa. Ongelma on koko ajan siinä että teillä ei ole mahdollisuuksia eikä hän jaksa tehdä asialle yhtään mitään. Tämä että hän halusi löytää tietoisuuden kanssasi on kysymys muutoksista jolloin asiaa voi katsoa vähän kriittisesti, jos niitä muutoksia tulee eli vähän miten tilanteet sattuvat, ei mitään päättäväisyyttä kuitenkaan siinä. Jos se tuntuisi sinulle samalta niin tässä tapauksessa voin katsoa tunnepuolta eteenpäin. Ihan parina lähikuukautena tunnet vähän helpotusta kun olet päässyt jotenkin selvyyteen hänen kanssa etkä epäile, mutta jatkuuko se tunne, niin 4 kk olet hyvin päättäväinen mitä haluat ja valmis tutkimaan asiaa lisää mutta kun katson siitä vielä pari kk niin olet jotenkin jäänyt kiinni mutta enemmän täällä ajatuksiisi kun ei oikein ole satsattu jotain, jokin ehkä tuntuu liian aikaiselta toiminnalta ja epäilee sitä, tätä paikallaan olemista näen myös miehen puolella pikkuhiljaa jolloin ei välitä oikein tehdä asioille mitään ja ehkä odottaa siinä asioiden toteuttamista, sinä olet kyllä hänen mielessä varsin voimakkaasti lähiaikoina. Tapaaminen on mahdollista ja suotuisinta myöhemmin kuten 4-6 kk aikana tai sen jälkeen.


      • Markiisi
        sagamar7 kirjoitti:

        Katoin vähän laajemmin ja voin vetää johtopäätöksen että hän olisi valmis läheisempään suhteeseen kanssasi jos olet paikan päällä mutta ei mihinkään vakavaan, ainakaan tässä vaiheessa. Ongelma on koko ajan siinä että teillä ei ole mahdollisuuksia eikä hän jaksa tehdä asialle yhtään mitään. Tämä että hän halusi löytää tietoisuuden kanssasi on kysymys muutoksista jolloin asiaa voi katsoa vähän kriittisesti, jos niitä muutoksia tulee eli vähän miten tilanteet sattuvat, ei mitään päättäväisyyttä kuitenkaan siinä. Jos se tuntuisi sinulle samalta niin tässä tapauksessa voin katsoa tunnepuolta eteenpäin. Ihan parina lähikuukautena tunnet vähän helpotusta kun olet päässyt jotenkin selvyyteen hänen kanssa etkä epäile, mutta jatkuuko se tunne, niin 4 kk olet hyvin päättäväinen mitä haluat ja valmis tutkimaan asiaa lisää mutta kun katson siitä vielä pari kk niin olet jotenkin jäänyt kiinni mutta enemmän täällä ajatuksiisi kun ei oikein ole satsattu jotain, jokin ehkä tuntuu liian aikaiselta toiminnalta ja epäilee sitä, tätä paikallaan olemista näen myös miehen puolella pikkuhiljaa jolloin ei välitä oikein tehdä asioille mitään ja ehkä odottaa siinä asioiden toteuttamista, sinä olet kyllä hänen mielessä varsin voimakkaasti lähiaikoina. Tapaaminen on mahdollista ja suotuisinta myöhemmin kuten 4-6 kk aikana tai sen jälkeen.

        No hei Sagamar!
        SUURI kiitos sinulle, että kiinnostaa katsoa tähän laajemmin! :-) :-)
        Hän on kyllä niin vahvasti mielessäni, että sitä on jotenkin vaikea uskoa, olkoon sitten sielunyhteys tai jokin muu. Outoa myös, että hän ajattelee noin minusta, kun emme tunne kunnolla, kai hänelläkin on samaa fiilistä?
        Tämä välimatka (eri maat, en käy siellä usein eikä hänellä varmaan varaa matkailla?) on kyllä se ongelma. Tosin ensi kuussa muutan maata viereiseen, silloin ei ole merta välissä ja olenkin päättänyt mennä käymään keväämmällä. Jos hänkin toivoo minun menevän, luultavasti johonkin järjestämäänsä tapahtumaan.
        Eli jos näkisimme, niin sitä voi siinä vaiheessa tietysti katsoa tarkemmin kummankin puolelta. Olisin myös muuttamaan samaan maahan jossain vaiheessa, itseasiassa se on unelmani jota hän ei tiedä, pidän myös hänen kaupungistaan kovasti, hidasteet ovat vain kieli ja työt.
        Tunnepuoli kiinnostaa kyllä. Itsellä ei ole nyt varaa tällä hetkellä, ja odotan parempaa ja suotuisampaa aikaa. Jännä miten hän voi ajatella suhdetta, jos ei ole muuten vakiintuvaa tyyppiä? Ja suree ehkä vielä eroaan. Minä kyllä luotan tunteeseeni, kunhan vain ehtisimme kunnon kontaktiin ennen kuin se hiipuu (mitä tuskin uskon, ainoa haaste on olla pitkäpinnainen, varsinkin jos hän on päättämätön ja minä kärsimätön)....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe