4 päivää DarkFearin lähdöstä

DarkFear in memoriam

Julkaistaan palstamme kuuluisimman Hc-ätmin viimeinen palsta-kommentti

" DarkFear
27.10.2014 00:00

Kommentoi keskusteluun
Milloin ovat parhaat nuoruusvuodet?: No ei kyllä todellakaan pääty nuoruusvuodet vielä noin aikaisin!!! "

Ikonisesti kun kello löi keski-yön merkiksi, DarkFear hävisi pimeyteen.

16

140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varma tieto!

      Darkkis on Kupittaalla hoidossa.

      • Asuuko siellä Kupittaalla joku parhaita myöhäisvuosiaan viettävä kolmekymppinen neito, joka hoitelee Darkkista? Kädet uivat toistensa tuuheissa hiuksissa, huulet painautuvat yhteen ja kielet koskettelevat toisiaan päästä? Lämmin huohotus tuntuu toisen iholla, ja normaalisti hermosauhuilla purettavat stressit laukeavatkin vähän toisella tapaa? Ja samaan aikaan kun muuan saliöykkäri venyttelee pinseteillä pippeliaan ja valmistautuu spämmäämään palstalle kiusaamisviestejä Darkkiksesta? Sellaista hoitoa?


      • hyyyhhhb
        lord.boredom kirjoitti:

        Asuuko siellä Kupittaalla joku parhaita myöhäisvuosiaan viettävä kolmekymppinen neito, joka hoitelee Darkkista? Kädet uivat toistensa tuuheissa hiuksissa, huulet painautuvat yhteen ja kielet koskettelevat toisiaan päästä? Lämmin huohotus tuntuu toisen iholla, ja normaalisti hermosauhuilla purettavat stressit laukeavatkin vähän toisella tapaa? Ja samaan aikaan kun muuan saliöykkäri venyttelee pinseteillä pippeliaan ja valmistautuu spämmäämään palstalle kiusaamisviestejä Darkkiksesta? Sellaista hoitoa?

        Ei, psykiatrista erikoissairaanhoitoa.


      • hyyyhhhb kirjoitti:

        Ei, psykiatrista erikoissairaanhoitoa.

        Ei, mä luulen että se on sitä toisenlaista hoitoa.


      • aasdddeeerrrrrrzzzzz
        lord.boredom kirjoitti:

        Asuuko siellä Kupittaalla joku parhaita myöhäisvuosiaan viettävä kolmekymppinen neito, joka hoitelee Darkkista? Kädet uivat toistensa tuuheissa hiuksissa, huulet painautuvat yhteen ja kielet koskettelevat toisiaan päästä? Lämmin huohotus tuntuu toisen iholla, ja normaalisti hermosauhuilla purettavat stressit laukeavatkin vähän toisella tapaa? Ja samaan aikaan kun muuan saliöykkäri venyttelee pinseteillä pippeliaan ja valmistautuu spämmäämään palstalle kiusaamisviestejä Darkkiksesta? Sellaista hoitoa?

        Eikös se asu varessualla.

        http://areena.yle.fi/tv/2018800

        Työttömyys siellä 30%, mutta hyvin sanovat viihtyvänsä siellä niinkuin tämä videon nuori kurdinainenkin.
        Kantasuomalaisille siellä on laitettu n.s. 'metsäpubi'


    • DarkFever

      Taisi tulla ylläpidolta bannit niitten kirveellä päähän juttujen vuoksi. Ei nimittäin kirjoittanut poistumisviestiä.

      • asdasdasddsa

        Seuraako ylläpito tämän palstan touhuja? Kyllä ne raapii päätään.


    • Nuoruus ohi

      DarkFearin parhaat nuoruusvuodet loppui siis 27.10.2014 00:00.

      • FearingDarkness

        Ehkä DarkFearilla alkoi nyt ne parhaat nuoruusvuodet, kun ei ehdi enää palstalle sekoilemaan?


      • Homokuski
        FearingDarkness kirjoitti:

        Ehkä DarkFearilla alkoi nyt ne parhaat nuoruusvuodet, kun ei ehdi enää palstalle sekoilemaan?

        Häntä koipien välissä joutui Darkkis luikkimaan pois palstalta. Aivan kuten muuttamaan veks kotiseudultaan kun ei kantti kestänyt kotiseudun tyyppejä.

        Tosi mies olisi sanonut suorat sanat, mutta eihän sivarista sellaiseen ole!


      • FearingDarkness kirjoitti:

        Ehkä DarkFearilla alkoi nyt ne parhaat nuoruusvuodet, kun ei ehdi enää palstalle sekoilemaan?

        En mä sentään ole kokonaan tätä palstaa vielä jättänyt. On vaan ollut tässä työkiireitä ja sitten teki muutenkin hyvää pitää hieman hermolomaa näistä tämän palstan keskusteluista.


      • 1+19
        DarkFear kirjoitti:

        En mä sentään ole kokonaan tätä palstaa vielä jättänyt. On vaan ollut tässä työkiireitä ja sitten teki muutenkin hyvää pitää hieman hermolomaa näistä tämän palstan keskusteluista.

        Jos joutuu pitämään hermolomaa palstasta niin eikö olisi fiksumpaa vain lopettaa palstalla oleminen? Ei sinulle kuitenkaan makseta tai pakoteta täällä olemaan ja 99% palstalaisista ei tykkää sinusta.


      • 1+19 kirjoitti:

        Jos joutuu pitämään hermolomaa palstasta niin eikö olisi fiksumpaa vain lopettaa palstalla oleminen? Ei sinulle kuitenkaan makseta tai pakoteta täällä olemaan ja 99% palstalaisista ei tykkää sinusta.

        No oon mä kyllä miettinyt myös sitäkin puolta, että jos sitä jättäisi tämän palstan vaikka ihan lopullisesti. Mutta sitten olisi vaan vaikea saada aikaa kulumaan ja lisäksi ne tämän palstan kusiaivot jäisivät tässä asiassa voitolle, kun he olisivat tyytyväisiä siitä, kun he olisivat onnistuneet mut tältä palstalta pois karkoittamaan.

        Joten tuskin mä sentään haluan sellaista iloa heille suoda.


      • zzxxccwwwqqqqqcccccc
        DarkFear kirjoitti:

        En mä sentään ole kokonaan tätä palstaa vielä jättänyt. On vaan ollut tässä työkiireitä ja sitten teki muutenkin hyvää pitää hieman hermolomaa näistä tämän palstan keskusteluista.

        Kyllä ne työt ja oman taloutensa hoitaminen ovatkin asioita jotka aina joka tapauksessa ovat niitä kaikkein tärkeimpiä asoita(poissulkien ne typit jotka läskiksi lyövät ja sossun asiakkaiksi heittäytyvät). Ajattele nyt vaikka sitä jos olisit vielä vaikapa 2 vuosikymmenenkin kuluttua ihan persaukinen varaton sossun armoilla elelevä äijä. Kyllähän sitä vaikka sossun asikkaanakin elellä voisi jos olisi jotain erityisen mielenkiintoisia harrastuksia joihin ei niin paljon rahaakaan tarvitsisi. Ttällaisiakin harrastuksia toki on joillakin. Mutta joka tapauksessa jos varallisuutta edes sen verran, että itse omillaan pärjäilee niin se antaa niin paljon enemmän valinnan mahdollisuuksia, eikä tarvitse tehdä kaikista asioistaan tiliä jonkun sossun tädin kanssa. Ja mitä enmmän varallisuutta niin sitä enemmän valinnan mahdollisuuksia sen suhteen miten elämänsä järjestää. Joskin varallisuutensa, jos sitä enemmän, pitämisestä aiheutuu myös huolia ja vaivaakin, niin toisaalta juuri ne ovat asioita jotka pitävät elämässä kiinni ja vielä silloinkin vaikka varsinaisen työpaikkansa menettäisi.


    • olisiko näin tääääää

      DF:n suurin virhearvio ajatellen omaa mukavuuttaan on se kun hän tavallaan haluaisi että ne tyypit olisivat hänen kavereitaan jotaka eivät taatusti ikinä tule sitä olemaan, ja joilta hän pomminvarmasti tulee saamaan aina täyslaidallisen paskaa silmilleen, mitä asiaa hänen on turha yrittää muuksi muuttaa. Tämä asetelma on tietenkin sivarit vastaan ne tietyn tyypin 'armeijan käyneet' joita meillä kyllä on paljon.
      Nämä tällä palstalla kirjoittelevat 'Suomi make' y.m.s. jotka näyttävät fiksaantuneen tämän DF-tyyppin herjaamiseen saattavat kyllä ola samakin tyyppi kuin mitä tämä itse DF. Tällä asialla voisi olla tarkoitus esittää tämän armeijainstituutiomme kulttuurista merkitystä.

    • 3r2ifodkfj

      DarkFear on näyttävästi hyväksynyt kaikki hänestä sanottavat asiat (homoseksuaalisuus, yksiössä asuminen, kaljuuntuminen jne.), kun ei anna palstalaisten kuulla kunniaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      241
      2618
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1514
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1422
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1315
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1160
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      913
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      888
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      878
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      835
    Aihe