Miehet huijataan meikillä

valoa ja varjoa

Tavallinen pottunenäkin saadaan kauniiksi oikealla ammatitaitoisesti tehdyllä meikillä. Voi miespoloiset kun teitä on helppo iskeä..

17

424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamujuoksija

      Totta,,mutta hieman harmittaa aamuhämärissä kun paljastuu vähemmän sievä nainen sängyn toiselta puolelta. oon sit aina häipyny vähin äänin ja jättänyt kotkan nukkumaan,,

      • Sillai siististi

        Tuskin se pakkeli on ainoa syy. Kannattaisi miettiä missä bongaus tapahtuu. Olisiko kenties alkoholilla osuutta asiaan?
        En itse käytä paljoa meikkiä ja suosin luonnollisempaa tyyliä. Luonnonkauniiksi moni sanoo mua. Eikä mulla ole tarvetta kehitellä mitään naamaria. Joko kelpaan tai en.
        Silti usea mies haluaa meikki-misun jota esitellä.
        Eli sitä saa, mitä tilaa.. Olkaa hyvät :).


    • miäs.

      hjuu ei tartte vaivautua, jos pillua saan niin mä lähden mukaan...

    • huijauksen uhri

      Juu-olen tämän kyllä huomannut.Minutkin on "isketty" ja nainen näytti upeaihoiselta ja kauniilta.Aamulla kun meikki oli varissut-iho oli kirjava ja näppyläinen ja ne kauniit kaartuvat ripset tyynyllä.KYLLÄ meitä miehiä huijataan,,,ja lisäys-naisen hiuksetkin oli aamulla lyhyet kun illalla vielä pitkät..

      • ****

        Oliko myös hampaat juomalasissa yöpöydällä?


    • hehhehheheheh

      Juu kyllä se suurempi vaikutus on miehen juottamisella humalaan...

      Siinä myös naisia huijataan, kun illalla on ihana ja kohteliaisuuksia heittävä mies, ja aamulla sekainen krapulakeijo, joka pukee kengät vääriin jalkoihin :D

    • shy little

      Kaunis meikki ja kauniit vaatteet ja vähän ujon näköinen. Miehet eivät voi vastustaa..

    • 567k6l

      Nainen meikkaa.
      Mies puhuu paskaa.

      Molemmat valehtelee.

      Ei tästä ketjua tarvitse tehdä.

    • hot me

      Naisen salainen ase on hyvä meikki (taidokkaasti tehty) ja hiuslisäkkeet tai jatkohiukset...Miehet eivät voi vastustaa pitkähiuksista kaunista naista.

      • Nnnnspårtia

        joo mutta omat kokemukset taas on ollut että enempi isketty lyhyttukkaisena, ja vielä jos on lähtenyt suht rennoissa vaatteissa yökerhoon... en tiiä, onko se sitten se kontrasti muuhun yökerhon väkeen vai ihan vaan se alkoholin osuus asiaan...

        Ja sitten vielä sekin, että ihan kummalliset ehdottelija tyypit tulee iskemään jos on justiinsa minimekot ja tekotukat/ripset yms kun taas ilman se seura on enemmän "normaalia".

        Aloitukseen just se, että nykymaailma on pelkkää huijausta. Vaatii taitoa nähdä sen ohi, jos oikeesti muka isket kaunottaren ja heräät kotkan vierestä, niin se kyllä kertoo enemmän sinusta...


      • pitkä mies
        Nnnnspårtia kirjoitti:

        joo mutta omat kokemukset taas on ollut että enempi isketty lyhyttukkaisena, ja vielä jos on lähtenyt suht rennoissa vaatteissa yökerhoon... en tiiä, onko se sitten se kontrasti muuhun yökerhon väkeen vai ihan vaan se alkoholin osuus asiaan...

        Ja sitten vielä sekin, että ihan kummalliset ehdottelija tyypit tulee iskemään jos on justiinsa minimekot ja tekotukat/ripset yms kun taas ilman se seura on enemmän "normaalia".

        Aloitukseen just se, että nykymaailma on pelkkää huijausta. Vaatii taitoa nähdä sen ohi, jos oikeesti muka isket kaunottaren ja heräät kotkan vierestä, niin se kyllä kertoo enemmän sinusta...

        Kyllä se vaan kirpaisee ,kun kauniin nainsen luulee iskevänsä ja vieressä aamulla vähemmän "kaunis". No makuja on monia.Minä otan mieluummin seksyn näköisen kuin farkut villapaita poikaktukkainen nainen,Ne näytää pojilta..sori..Ilman muuta haluaisin sellaisen hotin pitkäsäärisen naisen mutta kyllä niitä näkee ääriharvoin! Suomessa siis..geeniperimämme vaikuttaa. Missitkin yllättävän lyhyitä nykyään..


    • muodot+

      Juu. Olen samaa mieltä että miehet on niiiiiiin helppoja iskeä kun on taidokkaasti tehty meikki ja kauniin hiukset.Toki plussaa jos normaalipainoinen ja muodokas oikeista kohdista..

    • jepijepi...

      Monesti olen jo sanonut täällä ja yhä edelleen sanon.....turha keskustelu, ihmiskunta olisi jo vuosituhansia sitten kuollut sukupuuttoon, jos meikki/kauneus ratkaisisi olemassa olon oikeuden ja pariutumisen. Eli "rumatkin" saavat kumppanin ja lisääntyvät, kuin ovat tehneet aiemminkin. Ei pelkästään meikkaavat ja "kauniit". Kauneus on katsojen silmässä. :D

    • Totuus mies

      Kyllä se miehen näkövinkkelistä katsottuna nainen joka on meikattu sieväksi-lähtee ensin mukaan.Aamuyön paniikissa tumatkin persjalat käy ja niiden kanssa perheitä perustetaan...jos kaunista ei ole saanut.

    • välitotuus

      Aikanaan Marilynkin sanoi hovimeikkaajalleen että "Tee minusta Marilyn" . Eli meikillä luotiin upeat kasvot. Tosin ko tähtihän oli käynyt siinä 30v jo kasvojenkohotuksessa jossa piirteitä "korjattiin",,,

    • hilaiji

      miehet, laittakaa te meikit pois ettei teitä tyrmätä. 30 oli summa yhteensä,

    • sdsedter

      Mutta eipä se ulkonäkö olekaan se tärkein. Ihan sama jos alta paljastuukin ruma nainen, kun on kerinnyt jo rakastua. Ja yleensä se nainen meikkaa itsensä aina niin eipä teidän miesten tarvitse sitten hävetä kaupungilla ollessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe