Tässä minun mielestäni tärkeitä ohjeita teille miehille

Miehiin pettynyt

Tässä minun, miehiin kyllästyneen nuoren naisen laatima lista ominaisuuksista, joista pidän/joita vaadin mieheltä. Tästä voisi jokainen mies ottaa edes vähän mallia:


LUONNE JA KÄYTTÄYTYMINEN:

-Ole herrasmies, muista siis pienet, mutta merkittävät eleet
=Avaa siis naiselle ovet, auta takki päälle yms. Suurin osa naisistahan nimittäin rakastaa herrasmiehiä.

-Yllätä nainen edes joskus, pienikin yllätys riittää
=Emme tarvitse monen tuhannen euron maksavia koruja tai yllätysmatkoja, vaan esim. kukkakimppu tai levy suklaata riittää. Myös romanttinen leffailta, sänkyyn tuotu aamiainen tai romanttinen illallinen riittää varsin hyvin.

-Jos rakastat ja välität, niin kerro ja näytä se
=Kerro että rakastat, kerro että naisesi on tärkeä sinulle, ja muista myös näyttää se hänelle. Meille naisille on nimittäin tärkeää, että mies kertoo ja näyttää välittävänsä.

-Älä mökötä, älä syyttele,älä aliarvioi, äläkä hauku
=Nainenkaan ei voi ymmärtää kaikkea, eikä nainen voi tietää tai osata tehdä kaikkea. Jos nainen ei heti ymmärrä mitä tarkoitat, selitä se kärsivällisesti uudelleen, äläkä hauku tyhmäksi tai syyttele. Kukaan nainen ei jaksa mököttävää, syyttelevää tai haukkuvaa miestä. Jokaisella toki voi olla pahoja päiviä, niitä saa olla myös miehillä, mutta kerro suoraan jos joku harmittaa tai suututtaa.

-Älä ole liian mustasukkainen
=Luottamus on tärkeää ja meistä naisista on tärkeää, että mies luottaa. Toki eri asia sitten jos nainen ei ole luottamuksen arvoinen... Mutta älä ole syyttä liian mustis, sillä monesti se voi tuhota koko parisuhteen.

-Ole itsekin luottamuksen arvoinen
=Nainen voi antaa anteeksi, mutta ei koskaan unohda. Älä siis tee mitään, mikä voisi loukata naistasi.

-Anna naiselle omaa tilaa, älä siis ole liian ''päällekäyvä''
=Monille naisille on tärkeää saada viettää rentoja ja hauskoja tyttöjeniltoja omien kavereiden kesken. Jokaisella saa ja pitää olla omat menot, anna siis naiselle myös omaa aikaa. Se tekee pelkästään hyvää.

-Kommunikoi, se on tärkeää
=Naiset rakastavat miestä joka ei ole tuppusuu, vaan joka osaa keskustella sivistyneesti asiasta kuin asiasta.

-Ymmärrä ja hoivaa
=Jos naisella on menkat ja häntä kiukuttaa, käy ostamassa suklaata ja valitse joku elokuva. Kääri nainen vilttiin ja ota hänet syliisi. Laittakaa leffa pyörimään, syökää suklaata ja nauttikaa. Toimi siis näin erityisesti silloin, kun naisella on naistenvaivat ja häntä suututtaa. Älä missään nimessä lähde mukaan hänen kiukutteluihin.

-Älä käytä liikaa päihteitä
=Kukaan nainen ei jaksa katsella kokoajan alkoholia kittaavaa miestä, joten muista kohtuus päihteiden käytössä.

-Osallistu kotitöihin ja muihin yhteisiin juttuihin
=Nainen ei ole mikään kone, auta siis naista kotitöissä, lapsien hoidossa, tai ihan pienissäkin jutuissa, missä nainen vaan voisi apua tarvita. Muista myös kantaa kauppakassit tai muut painavat tavarat.

-Tule toimeen naisen perheen ja ystävien kanssa
=Monille naisille ystävät, perhe ja muut läheiset ovat kaikki kaikessa. Älä siis ikinä loukkaa naista haukkumalla hänen läheisiään. Pidä siis suhteesi kunnossa myös naisesi lähimmäisiin.

-Kerro mistä pidät, mitä haluat ja mistä nautit
=Vaikka naiset monesti leikkii tietävänsä kaikesta kaiken, niin se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Me emme voi tietää mistä pidät ja mitä haluat, ellet kerro sitä ääneen. Älä siis hauku kavereillesi kuinka huono ''nainen x'' oli sängyssä, jos et itse ole kertonut mistä pidät ja mistä nautit.

-ÄLÄ IKINÄ/ KOSKAAN leiki naisen tunteilla
=Me naiset ollaan herkkiä, joten älä ikinä leiki meidän tunteillamme, älä loukkaa, äläkä anna ymmärtää olemattomia. Naisille jokainen suhde on tärkeä ja hän muistaa sen aina. KOHTELE HÄNTÄ SIIS HYVIN.

-Ole silti mies
=Kukaan nainen ei varmaan halua pitää miestä tossun alla. Miehellä saa ja pitää olla kaikesta huolimatta omat mielipiteet ja omat halut.


ULKONÄKÖ:

-Pidä itsestäsi huolta
=Syö mieluiten terveellisesti, urheile tai käy salilla. Jos haluat että nainen näyttää hyvältä, niin nainen ehkä haluaa samaa myös sinulta.

-Älä anna parran kasvaa liian pitkäksi. Muista myös siistiä silloin tällöin muutkin karva-alueet.
=Miehellä toki luonnostaan on enemmän karvoja, mutta pidä karvakohdat silti aisoissa.

-Katso miten pukeudut
=Jokainen nainen pitää erilaisesta tyylistä miehellä, mutta katso silti että vaatteet ovat puhtaat ja siistit. Se antaa hyvän vaikutelman naiselle.


...Listaahan voisi jatkaa vaikka loputtomiin, mutta eiköhän näiden avulla jokainen mies pääse edes alkuun. Kukaan mies (niin kuin ei nainenkaan) ei voi olla täydellinen, eikä tarvitsekkaan olla, mutta tässä vain ohjeita, jotka ei ole edes vaikea toteuttaa, eihän? :)

Mies tässä vielä kiteytettynä ohje sinulle:
Rakasta ja välitä, arvosta, kunnioita, luota, huomioi, älä aliarvostele, hauku tai syyttele, kohtele hyvin ja hellästi.

7

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • &&&&

      Huhhuh. Oletko joku narsisti? Vain ystävyys ja täysi luottamus on minulle tärkeää. Tuommoinen kukka-suklaa pelleily ei ole tarpeellista.

      • Miehiin pettynyt

        En ole narsisti, vaan ihan tervejärkinen nuori nainen. :) Musta nämä mun ''vaatimukset'' on ihan normaaleeja.
        Ja tämä ''kukka-suklaa pelleily'' on mun mielestä vain huomionosoitus/yllätys, joka piristää varmasti jokaista suhdetta. Mutta toki niin, että nainenkin yllättää miehen pienillä asioilla. :)


      • Olet jo kurpan iässä
        Miehiin pettynyt kirjoitti:

        En ole narsisti, vaan ihan tervejärkinen nuori nainen. :) Musta nämä mun ''vaatimukset'' on ihan normaaleeja.
        Ja tämä ''kukka-suklaa pelleily'' on mun mielestä vain huomionosoitus/yllätys, joka piristää varmasti jokaista suhdetta. Mutta toki niin, että nainenkin yllättää miehen pienillä asioilla. :)

        Olet jo kurpan iässä.


    • sinkkumi.

      Eipä tuossa listassa mitään uutta ja ihmeellistä ole mitä ei voi toteuttaa.
      Mutta mutta, mitä sulla on tarjota miehelle joka täyttää kertomasi ominaisuudet?

      • Miehiin pettynyt

        Juuri näin!

        ''Mutta mutta, mitä sulla on tarjota miehelle joka täyttää kertomasi ominaisuudet?''
        =Mä oon nainen jonka mielestä vaan suhteeseen on tärkeetä panostaa. Pari huonompaa suhdetta takana, ja niiden pohjalta tämän listan kirjoitinkin. Musta rakkaus, kunnioitus, panostus ja luottamus on suhteessa ne tärkeimmät, mutta ikävä kyllä ne ei kaikille ole itsestäänselvyyksiä. Eli kyllä itsekin tarjoan miehelle vain parastani ja teen kaikkeni parisuhteideni eteen.

        Ja no kyllä löytyy myös ulkonäköä, huumorintajua, luottamusta yms. :)


    • Vittu Joo

      Juu, näinhän se on. Unohdit tärkeimmän, eli ole helvetin varakas. Edes 100000€. Vuodessa ei riitä. Mitä nätimpi tyttö, sitä ahneempi. Vai mikä vittu siinä on, kun Hjalliskin saa naisia. ????

    • minunihanamies

      Näin juuri pienet asiat merkitsee meille naisille niin paljon! Ja nämä asiat ei ole vaikea toteuttaa, tietysti naisenkin on annettava jotain takaisin ja oltava näiden asioiden arvoinen :) mä en mieheltäni paljoa saa muuten vaan, mutta sekin on jo paljon mulle et ostaa joulu ja synttärilahjat mitkä on itse valinnut ja vaikka sieltä tuli jotain ei niin super hienoa, olen silti otettu ja ajatushan se tärkein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe