Google apua äkkiä..?

miwi12345

(TUlin tänne koska en muualla saanut apua)
Tarvitsisin apua?

Kun laitan nimeni hakuun esim. ''Elina salo'' (

16

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weepeli

      Vähän on hankala juttu tuo nyt. En tiedä onko sinulla esim. google-tili ( g-mail tmv.) mutta jos on niin poista se ainakin, tai et ole sinne kirjautunut ainakaan kun jotain hakuja teet googlella.

      Varmin on suorittaa netissä hakusi googlessa vaikka selaimen yksityistilassa, ( In cognito, Privacy) nuo suluissa olevat riippuu vähän siitä mitä selainta käytät. Tällöin ei selaushistoria jää sinne selaimeen eikä tallennu googlen hakukoneelle.

      Noita eri hakukoneitakin toki on useita, joista osa käyttää aina SSL-salausta joka vastaa tuota yksityistilaa.
      Entisten hakuhistorian poistoon ( googlesta) tarvitset kyllä ainakin joko sen google-tilin, tai yhteydenoton Suomen Googlen ylläpitoon.

      Eli ensihätään en voi neuvoa kuin että selaat netissä vain selain yksityistilassa.
      Jos ei muuten apuja löydy niin isompi homma on sitten kaikien noiden ylläpitoon yhteydenotot, tilien sulkeminen ja pyyntö historian poistoista.

      Sry, tää on Internet ja hakukoneet " tunnistavat sinut" joten ne myös noin toimivat avoimessa tilassa.

      • miwi12345

        @weepeli On minulla google tili.

        1sityis tilassa? mun isoin juttu on se että vanhemmat näkee mun juttuja...

        Otin googleen yhteyttä jotenkin.. sain vaan yhteyttää sillee et niille voi antaa palautetta... joten enpä usko että he minun onhelmaa huomaavat...

        Olen poistanut joitakin juttuja mitä olen löytänyt google haun haulla.
        ne linkit ovat yhä siellä mutta sitten kun linkkia painaan niin vasta tulee ''tili poistettu'' yms. miksi ne linkit eivät katoa?

        Jos minä nyt esim. tekisin johonkin sovellukseen minun nimellä käyttäjän niin sitten kun kirjotan google hakuun nimeni niin siellä voi sitten olla se sovellus siis löytyä.


      • miwi12345
        miwi12345 kirjoitti:

        @weepeli On minulla google tili.

        1sityis tilassa? mun isoin juttu on se että vanhemmat näkee mun juttuja...

        Otin googleen yhteyttä jotenkin.. sain vaan yhteyttää sillee et niille voi antaa palautetta... joten enpä usko että he minun onhelmaa huomaavat...

        Olen poistanut joitakin juttuja mitä olen löytänyt google haun haulla.
        ne linkit ovat yhä siellä mutta sitten kun linkkia painaan niin vasta tulee ''tili poistettu'' yms. miksi ne linkit eivät katoa?

        Jos minä nyt esim. tekisin johonkin sovellukseen minun nimellä käyttäjän niin sitten kun kirjotan google hakuun nimeni niin siellä voi sitten olla se sovellus siis löytyä.

        @weepeli Ja esim isoin juttu on että mun Facebook näkyy...tai sit sivustoja mistä olen tykännyt/kommentoinut.

        Helppoahan olisi jos vaihtaisin face nimeni esim. lempinimekseni niin se ei enään haussa näkyisi..mutta haluan pitää normaalin nimeni.

        voiko mintenkään mitään tehä että sen saisi poistettua google hausta?
        sen linkin mistä mennään mun profiiliin tai linkkei niist jutuista mihin olen kommentoinut/ sivuista tykännyt?


    • weepeli

      Siis taisipa olla pelkkä huuhaata koko tuo kysely? Sillä ihmettyttää jos esim. Facessa on niin miksei kysyjä ole esim. piilottanut tietojaan ettei sieltä näy kuin vaikka pelkkä nimesi?

      Totta kyllä sekin on että moni ei ole ajatellutkaan kuinka paljon niistä esim. ihan googlen kautta tai Facen-nimihaulla voi tulla esiin luettavaksi. Ei tiennyt mm. sukulaistyttöni jolle näytin asian jonka jälkeen profiilista äkkiä tietoja pois , ja vain tietyille näkyviin.

      Jos nuo nyt totta olikin niin valitettavasti " siperian "pitäisi opettaa jotain. Tai toivottavasti paremminkin.

      • miwi12345

        @weepeli Häh? piilottanut tietoja? mitä sillä tarkotat? siis MITEN SEN VOI TEHDÄ?
        jos piilotan tietoni niin vain minun kaverini näkevät?
        mutta ne joilla ei ole FB niin ei näe? taikka ne tyypit eivät näe jotka eivät ole pyytänyt kaveriksi?


      • weepeli
        miwi12345 kirjoitti:

        @weepeli Häh? piilottanut tietoja? mitä sillä tarkotat? siis MITEN SEN VOI TEHDÄ?
        jos piilotan tietoni niin vain minun kaverini näkevät?
        mutta ne joilla ei ole FB niin ei näe? taikka ne tyypit eivät näe jotka eivät ole pyytänyt kaveriksi?

        Etköhän pysty muokkaamaan profiiliasi ihan siellä oman Face- tilisi kautta kun sinne olet kirjautunut. Esittelyprofiilissasi minkä olet Faceen tehnyt niin sen voi kaikki lukea vaikka ei olisi itse Facessa.

        Poistat sieltä profiilistas kaiken mitä et halua julkisesti näkyvän, silloin ne näkevät vai ne joille olet luvan antanut rajaamalla sen piirisi myös.

        Tähän saakka mitä olet avoimesti "jakanut" niitä on tietääkseni todella vaikea poistaa, ellei lopeta tiliään. Ja sittenkin aina jotain jää näkyviin.

        Koko kysymys-sarjasi on sen verran epäselkoinen ettei mitään tyhjentävää vastausta pysty antamaan, valitan.
        Suurta hämmennystä herättää miksi olisit googlen kautta Faceen aina mennyt ja pitänyt kenties google-tilisi avoinna, eli olet sinne pysyvästi kirjautunut sisään??

        Joo`o, eli pois google-tililtä, sitten Facessa muokkaat profiilisi siten että vain nimesi jää haulla näkyviin, muuta en osaa neuvoa.


      • miwi12345
        weepeli kirjoitti:

        Etköhän pysty muokkaamaan profiiliasi ihan siellä oman Face- tilisi kautta kun sinne olet kirjautunut. Esittelyprofiilissasi minkä olet Faceen tehnyt niin sen voi kaikki lukea vaikka ei olisi itse Facessa.

        Poistat sieltä profiilistas kaiken mitä et halua julkisesti näkyvän, silloin ne näkevät vai ne joille olet luvan antanut rajaamalla sen piirisi myös.

        Tähän saakka mitä olet avoimesti "jakanut" niitä on tietääkseni todella vaikea poistaa, ellei lopeta tiliään. Ja sittenkin aina jotain jää näkyviin.

        Koko kysymys-sarjasi on sen verran epäselkoinen ettei mitään tyhjentävää vastausta pysty antamaan, valitan.
        Suurta hämmennystä herättää miksi olisit googlen kautta Faceen aina mennyt ja pitänyt kenties google-tilisi avoinna, eli olet sinne pysyvästi kirjautunut sisään??

        Joo`o, eli pois google-tililtä, sitten Facessa muokkaat profiilisi siten että vain nimesi jää haulla näkyviin, muuta en osaa neuvoa.

        Juuh?
        Minulla ei ole profiilissani melki mitään.
        Siis laitan aina Google hakuun ''Facebook'' ja meen sitä kautta Facebookiini.
        Olen koko ajan Google tiliini kirjuatunut.
        Vaikka en olisi niin silti kun nimeni kirjoittaa Googlen hakuun niin tulee mun Fb sivusto.
        ja jtn. sivustoja mistä ''Elina salo'' on tykännyt
        (


    • weepeli
      • miwi12345

        Paljon eri ohjeita ja tekstejä... en oikee osaa käyttää tuota...
        Googlestaki ettiny apua mutta..ei onnaa..


      • how to hide websites
        miwi12345 kirjoitti:

        Paljon eri ohjeita ja tekstejä... en oikee osaa käyttää tuota...
        Googlestaki ettiny apua mutta..ei onnaa..

        @weepeli


    • miwi12345

      Olen käyttänyt tuota muutamaan juttuun. mutta nyt minulla on sivuja joitan en halua että näkyy googlessa. mutta en halua kokonaan poistaa @weepeli

      • miwi12345

        Sori @weepeli unohda mitä sanoin^^ luin väärin..


    • weepeli

      Kuten kerroin niin ainoat keinot oikeastaan ovat että suljet ne eri yhteisösi tilit ja sivut ja pyydät kutakin yhteisöä poistamaan tietosi. Tarkoitan siis että suljet mm. ne Facet, Ircit ja vaikka google-tilisikin. Voit luoda sitten uudet profiilit ja siten että et niissä mitään julkisesti näkyvää.

      Sen jälkeen et suorita mitään hakuja käyttäen googlen hakukonetta vaan vaihdat toiselle hakukoneelle, ja teet kaikki selaimen yksityistilassa, jolloin ne eivät tallenna hakuhistoriaa muistiin.

      Tässä vielä linkki mitä kautta voit yrittää saada goolelta tietosi poistettua. Lue huolella.
      Enempää en pysty tässä auttamaan, tuskin muutkaan.

      http://bot.fi/lrt

    • weepeli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe