Tähdenlento

arkajalka kalatyttö

Hei,
Pystyisitköhän katsomaan minulle miltä tulevaisuuteni näyttää?

Tuntuu, että elämäni on jo pidemmän aikaa polkenut vähän paikoillaan ja yksinäisyys käy välillä turhan raskaaksi.

Kohtasin hiljattain erään ihanan miehen, mutta en ole uskaltanut asiassa edetä...

Näetkö mitään erityisesti tähän asiaan liittyen?

Kiitos sinulle jo etukäteen.

4

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain tähdenlento

      Hei!
      No oletpa pähkäillyt tätä asiaa ihan liiaksikin, tuota, onko sinulla ollut nyt mitää ongelmaa terveyden kanssa kun tuohon tuli että jotain voisi olla tuloillaan, ettei vaan nyt flunssaa tms. ja vielä rahastakin tuli huomautusta, ole nyt ainakin tarkkana, en tiedä aina miksi näitä muita tietoja annetaan. Sinun pitää laittaa nyt rohkeutta peliin aivan selvä tieto. Valmistaudu tähän siis ihan henkisesti, ettet ole tuo arkajalan tyttö.
      Hmm. se ei kyllä pidä paikkaansa.Kuulehan kun haluat tämän asian pulkkaan niin se todella menee niin. Käsketään olla myötätuntoinen ja lempeä näin aluksi??
      Tämä mies vissiin nyt sellaisesta tykkää, ei sarvipäistä. Katsoppa nyt että olet rohkeampi kun tuli toiseen kertaan tuo että tilanne vaatii aktiivista toimintaa eikä seinäruusuna miettimistä. Osaat tämän, sillä vaistosi toimii erinomaisesti.
      Näen onnistuneen lopputuloksen kunhan et jää miettimään, muutoin juna menee ja sinä jäät asemalle.
      Näin tässä sanotaan, ja sydän leijuu muutoin tuossa kirjoituksen yllä joten toimi hyvä ihminen, ja silleen että ei liian tunkevasti mutta rohkein mielin.
      Onnea tiellesi, kyllä tässä monta määrettä annettiin, koetin laittaa ensijaiset.
      tv Vain Tähdenlento

    • (arkajalka)kalatyttö

      Tuhannet kiitokset Sinulle!

    • Hei!

      Katsoin sinulle myös, ja näin kyllä liekkejä. Eli etene rohkeasti vain :)

      • (arkajalka)kalatyttö

        Hui!
        Tämähän kuulostaa vähän turhankin lupaavalta. Tässähän tulee kohta jo suorituspaineita... ;)
        Kiitos myös Sinulle, toivotaan parasta! :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe