16.11. Tuksu tapaa salarakasjuristinsa Tukholmasessa!

Syntymäsynkkä

No niin, nyt alkaa tapahtua... Tuksu otti perjantaina 14.11. salalaivan ja lähti tapaamaan ruotsalaista juristiaan. Mutta miten tähän on tultu, siitäpä suppea kertaus tässä:

Tuksu raportoi 6.9.14 (7L): "... Iloksenne voin myös paljastaa, etten ole enää sinkku....! :) sovimme nyt kunnolla että seurustelen ruotsalaisen miehen kanssa, hänen henkilöllisyyttään te ette tosin koskaan tule tietämään!!! ;) Urbanit, Udit yms.kaikki on kaivettu niin mulle riitti. Pidän rakkauselämäni nyt yksityisenä! Nyt vaan takaisin Tukholmaan ja äkkiä! :)"

129

2112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäsynkkä

Sitten Tuksu 10.9.14:

”Minua kuitenkin auttaa ja tukee kovasti ulkomaalainen mieheni jonka kanssa olenme sopineet seurustelusta. Ihmista ei ole tarkoitettu olemaan yksin.”

• Syntymäsynkkä

Edelleen Tuksu kirjoitti 25.9.14 (7L):

"... On totta, että Tukholmassa minua odottaa eräs korkeastikoulutettu mies, mutta sanoin hätiköidysti että "sovimme seurustelevamme." Ei sen pidä olla mikään sopimus, siinä pitää olla mannapuuroa ja mansikkaa... juuri oikeanlaista kemiaa! ;) eika kaikki rakkaudet ole "rakkautta ensisilmayksella", monet suhteet tarvitsevat aikaa kehittyakseen. Mutta elama on lyhyt eika minulla ole aikaa jahkailla ja pyoritella asioita!..."

• Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

Edelleen Tuksu kirjoitti 25.9.14 (7L):

"... On totta, että Tukholmassa minua odottaa eräs korkeastikoulutettu mies, mutta sanoin hätiköidysti että "sovimme seurustelevamme." Ei sen pidä olla mikään sopimus, siinä pitää olla mannapuuroa ja mansikkaa... juuri oikeanlaista kemiaa! ;) eika kaikki rakkaudet ole "rakkautta ensisilmayksella", monet suhteet tarvitsevat aikaa kehittyakseen. Mutta elama on lyhyt eika minulla ole aikaa jahkailla ja pyoritella asioita!..."

Ja poks! Tuksu intoili 16.11.2014: "Tanaan loppuu pitka selibaattini! :)

Silja Linella miehia kylla riitti jonoksi asti ja nukuin vaatteet paalla jonkun komistuksen vieressa.

Mutta olen tarkoituksella pidattaytynyt seksista, koska olen odottanut ruotsalaisen juristimieheni tapaamista. Tapasimme hänen kanssaan jo 3-vuotta sitten, sen jälkeen kun olin hakenut avioeron Artosta.

Aloin kuitenkin seurustelemaan Urbanin kanssa. Meidän suhde kesti vuoden.

Tapasin viime kerralla ollessani tämän juristin ja tänään tapaamme uudelleen. Hän on tumma, pitkä ja komea joka on myös lapsi-ja eläinrakas. Ja taatusti hetero heh......;).

Julia tosin toivoi meille molemmille amerikkalaisia miehiä, mutta ei tästä elämästä vielä ikinä tiedä, mitä tapahtuu! ;) Ruotsissa mulla on myös hyvä olla katkolla. Huomasin ettei viinan läträämisestäni tule mitään Helsingissä, en meinannut päästä putkestani eroon. Suoritan tosin velvollisuuteni Suomessa, teen pikkujoulukeikat ja sen jälkeen se on Adios Suomi."

7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Tanaan-loppuu-pitka-selibaattini-/1058633

• On taas jutut
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

Silja Linella miehia kylla riitti jonoksi asti ja nukuin vaatteet paalla jonkun komistuksen vieressa.

Mutta olen tarkoituksella pidattaytynyt seksista, koska olen odottanut ruotsalaisen juristimieheni tapaamista. Tapasimme hänen kanssaan jo 3-vuotta sitten, sen jälkeen kun olin hakenut avioeron Artosta.

Tapasin viime kerralla ollessani tämän juristin ja tänään tapaamme uudelleen. Hän on tumma, pitkä ja komea joka on myös lapsi-ja eläinrakas. Ja taatusti hetero heh......;).

Julia tosin toivoi meille molemmille amerikkalaisia miehiä, mutta ei tästä elämästä vielä ikinä tiedä, mitä tapahtuu! ;) Ruotsissa mulla on myös hyvä olla katkolla. Huomasin ettei viinan läträämisestäni tule mitään Helsingissä, en meinannut päästä putkestani eroon. Suoritan tosin velvollisuuteni Suomessa, teen pikkujoulukeikat ja sen jälkeen se on Adios Suomi."

7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Tanaan-loppuu-pitka-selibaattini-/1058633

Vai seurusteli Urbanin kanssa vuoden.....
        Tietääks Urban kanssa?
        Kolmisen kertaa näki urppiksen ja nyt ollaan vuosi seukattu.....

Jessus mikä valehtelija.
        Ei mytomaanikko muutu, ei.

• beiidiiejebg
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

Nimenomaanhan viinan läträäminen on ilmeisesti onnistunut oikein hyvin täällä Helsingissä...

• Tuksu 16.11. illalla
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

Tuksu 16.11. illalla: ”Valmistautuminen alkakoot treffeille!! :)

Ensin pesen äksyn hiustuotteilla tukkani, sen jälkeen vetäisen Ferrerin mekon päälleni ja se on menoksi swarowskin 14cm korkokengissäni! :)”

Kuva: http://aijaa.com/wo4z62

• Hui, puistattaa.
        Tuksu 16.11. illalla kirjoitti:

Tuksu 16.11. illalla: ”Valmistautuminen alkakoot treffeille!! :)

Ensin pesen äksyn hiustuotteilla tukkani, sen jälkeen vetäisen Ferrerin mekon päälleni ja se on menoksi swarowskin 14cm korkokengissäni! :)”

Kuva: http://aijaa.com/wo4z62

EI heleskutti menin avaamaan linkin, näin karmeata ja en saa unta. En uskalla nukkua, etten näkisi painajaisia.

• Kokeillen 666
        beiidiiejebg kirjoitti:

Nimenomaanhan viinan läträäminen on ilmeisesti onnistunut oikein hyvin täällä Helsingissä...

Mut ehkä sitten Tukholmassa onnistuu vielä paremmin...

• Siinä välillä
        Kokeillen 666 kirjoitti:

Mut ehkä sitten Tukholmassa onnistuu vielä paremmin...

Paluumatka vasta huippua; kaksin käsin!

• Nimetön tallaaja
        Siinä välillä kirjoitti:

Paluumatka vasta huippua; kaksin käsin!

Joo sit se pelaa uskon asioilla.enpa usko et on uskossakaa.temppuja riittää

• Tunkki 18.10.14
        beiidiiejebg kirjoitti:

Tunkki 18.10.14:

"Kämp hotellin baarissa eilen, tiedoksi vaan että......
        En ole enää sinkku, taisin sanoa tämän jo aiemminkin! :) mun uusi mies on ruotsalainen juristi jonka henkilöllisyyttä ette saa koskaan tietää. Hän haluaa myös lapsia ja olemme päättäneet että jos saan tytön, hänen nimekseen tulee Julia! :) olen onnellinen, hän tsemppaa mua kokoajan eteenpäin."

• "Mä sanoin TUPLANA!"
        Nimetön tallaaja kirjoitti:

Joo, Tuksu palasi umpikännissä; Hymy-näätä "miumiu" raportoi 18.11.14 illalla:

"... Tuksu oli tanssinut yökerhossa ja tehnyt sellasen "sillan" kropallaan (tiedätte varmaan mitä tarkoitan). Hänellä oli päällä se glitterkotelomekko ja "potkassut" tai nostanut jalkaansa orkesteria kohti näyttääkseen simpukkaa...

Tämän jälkeen oli Töhnö mennyt ko. baarimikolle "Yks Gin & Tonic tuplana." Tähän baarimikko vastasi, että heillä on 4cl ja 6cl annokset, joten laitetaanko se 6cl?

Tähän Kviini oli hermostunut ja sanonut "eksä kuullut mitä mä sanoin!
        Mä sanoin TUPLANA." Ämmä oli sitten saanut kait sen 6cl.

Baarimikon mukaan Tuksu näytti todella masentuneelta.

Lopuksi Tuksu kannettiin ulos yökerhosta. En tiedä minne."

• Kiitti, "miumiu"

Hymy-näätien palstalla nimim. "miumiu" jatkoraportoi (kiitos!) tänään klo 11:

"Vielä siitä laivareissusta - Tuksu oli ollut TÄYSIN ALASTI tanssilattialla ja kiemurellut siellä... Tämän jälkeen vartijat olivat kantaneet tämän limavit*n putkaan, jossa hän oli viettänyt yönsä. Ehkäpä ne naarmut reidestä oli Tuksun omia raapimajälkiä kerjätäkseen "sääliä" tms. Tai ehkäpä tanssilattialla oli lasinsiruja? En tiedä. Mutta alasti ja putkassa ollut."

(Tuksu palasi Viking Gabriellalla takaisin Suomeen eilen 18.11. klo 10.
        Hän oli ollut "täydessä seilissä", ja siksi laitettiin talteen putkaan laivan yökerhossa toteutetun, em. glamourshoensa johdosta)

• TUPLANA + TUPLANA!

Tuksu veti paluumatkalla glamouriset rynnäkkökännit, all in!

• -.m,nbvfr4567890

Onkohan joku mamman järjestämä Livets Ordin höynähtänyt ukko? Joka nyt yrittää "pelastaa" Tunkkia kaidalle tielle. Lahkolaiset on kovin hanakoita niihin tehtäviin. Vaikka eipä Tunkilla oo ollut kovinkaan kiire uuden sulhasensa luo. Mikä siinä on ettei se saa muutettua tästä maasta pois vaikka inhoaakin olla täällä.

• Swedu Näätä

Tämäkin selviää kohta.
        Näätien tietotoimisto on aina aikas hyvin ajantasalla kaikesta...

• Nimetön tallaaja

Nii just ne kato saa kaiken..

• Näkijä toi tunkki

Näkymätön Udin ostama Bemari ja näkymätön juristini. Akka hoitoon ja äkkiä.

• Sekoaa kiihtyvästi

Tunkki sekoaa kiihtyvällä vauhdilla. Pakko sillä on olla skitsofrenia tai joku muu vakava mielensairaus.

• yksi teistä

Voi ei! Hajoaako nyt koko bnäätäyhteisö? Minun on ollut niin hyvä ja turvallinen olo kanssanne, kun olemme yhdessä saaneet pilkata ja nälviä Tunkin tekemisiä ja tekemättä jättämisiä! Ikävä tulee koko herttaista näätäpopulaatiota.

• ffddede

Mihin ne Tunkin tekemiset katoaa Ruotsissa? On sielläkin putkat kolottu, nyrkit heilunut ym..

• mncvb

P@skaa suoltaa paxukainen.

• tuttu juttu show

Tunkero ei seurustele kenenkään kanssa. Ehkä hän tapaa jonkun ukon tänään, mikäli tapaaminen on muiden järjestämä.

Ei sivistynyt mies kestä tuollaista rötväkettä, joka kuvaa jokaisen annoksen ruokapöydässä ja lähettää kuvat roskalehteen.

Etukäteen tidetään, että ruotsalainen jurristiNI kehuu Tunkin kauneuden ja älykkyyden maasta taivaisiin ja sanoo, että Tunkin on päästävä Suomesta pois.

• nyt koisaamaan

Heh-heh-hee!

Tunkrahvilta tuli puoli tuntia ennen Suomen keskiyötä halikuva, jossa ei ole jurristi vaan joku vanha mummeli, jota Tunkki kaulailee. Se niistä treffeistä.

Savolaisilla ei ole edes ruotsalaisia tätejä, mutta saakoon Tunkki valehdella sen.

• Seli seli paatti.

Tänään saamme tietää saiko tumpeloinen svärje m o l o a vai dildoa made in tavaratalo hongkong finland.

• Ulla-täti ja Tuksu

• kuus ällää
        Ulla-täti ja Tuksu kirjoitti:

Ulla-täti ja Tuksu Tukholmassa (16.11.14): http://aijaa.com/qnIv8t

....med min svensk tanten Ulla....

Kuuluisi olla "med min svenska tant Ulla"

Eihän tää kielinero osaa edes ruotsia. Taivutukset on ihan pielessä!

• savo->swedu
        kuus ällää kirjoitti:

....med min svensk tanten Ulla....

Kuuluisi olla "med min svenska tant Ulla"

Eihän tää kielinero osaa edes ruotsia. Taivutukset on ihan pielessä!

Eikä sillä myöskään ole ruotsalaista tanttia, vaan savosta Ruotsiin muuttanut suomalaistäti....

• Äksyämmä

Onko joku Tuksun fb-kaveri? Näkyykö hänen kaverilistansa? Jos näkyy, niin kandee tsekata Björn niminen ruotsalainen hemmo, tuskin on montaa kappaletta.

• Jätte vackra kvinna

Hymy-näätien palstan muisti ja arkisto, nimimerkki "rääkyjä", virkisti muistiamme (kiitos hälle!):

"Björn on palannut…?

Minäkin oletan, että voimme palata Tuksun omakeksimään formaattiin "Johannalle sulhanen" ja kevääseen 2012...

Ja sieltä voimme kaivaa esille ehdokkaan numero 2, elikkäs ehdokas B,
        elikkäs Björn: pitkä, tumma ja komea juristi, joka on erikoistunut nimenomaan väkivaltaisiin miehiin, jotka pahoinpitelevät naisia sekä patologiseen valehtelemiseen.

Mies kehui Tuksua ihan läkähtymiseen asti, halusi lapsia Tuksun kanssa, halusi matkustella Tuksun kanssa ja oli eläinrakas.

Mutta, mutta... Tuolloin Urban löi pöytään vielä paremmat kortit ja voitti "Tuksulle sulhanen" -kilpailun. Kovin kauaa ei tuo miekkonen sitten kuitenkaan jaksanut palkintonsa kanssa pelehtiä, vaan vetäytyi oman perheensä pariin (tyttärien kanssa etelän matkalle ja Tuksu rannalle ruikuttamaan).

Sinnikäs on ollut ruotsalainen juristi odotellessaan Tuksua vuodesta toiseen sydän rakkaudesta pakahtumaisillaan...

Ja on muutenkin reilu, mutta herkkä... Mitäs siitä, jos Tuksu hänet kerran siirsikin syrjään; jonotusnumeron otto kannatti ja nyt on hänen vuoronsa..."

• Panopörrö

Tuksu nilitti Facessa 8.10.14:

"En tajua miksi kauniit ikäiseni naiset ovat sinkkuja, mä lähden vihdoinkin kyllä vetämään tästä maasta takaisin ulkomaille kun vaan pystyn!!!! Nyt loppui tää sinkkuilu, tässä maassa joutuu olemaan vielä selibaatissa kaikenlisäksi!!!!

Voi kun olisin vaikka oikeasti Prinsessa Ruusunen, heräisin unesta vasta sitten kun prinssi tulisi suutelemaan suulle!

Mun sinkkukausi on nyt liian pitkä, menin 32-vuotiaana naimisiin, erosimme kun olin about 33v (muuten en olisikaan enää hengissä), siitä 2v.roikuimme mua nuoremman homon kanssa yhdessä ja asuimme Jollaksessa plus Julia, sillä erolla että kyseinen homo ei maksanut mitään vuokraa.

Nyt olen roikkunut sellainen puolitoista vuotta sinkkuna ja tämä on ihan turhaa aikaa! Nyt on kiire, elämä on lyhyt ja mummona sitä ehtii sitten sinkkuilla! Terveisin, täysin KYPSÄ koko elämään!!! Onneksi Julia edes on paremmassa paikassa kuin minä eikä tarvitse enää ahdistua eikä surra!"

• Valtava suksee
        Jätte vackra kvinna kirjoitti:

Hymy-näätien palstan muisti ja arkisto, nimimerkki "rääkyjä", virkisti muistiamme (kiitos hälle!):

"Björn on palannut…?

Minäkin oletan, että voimme palata Tuksun omakeksimään formaattiin "Johannalle sulhanen" ja kevääseen 2012...

elikkäs Björn: pitkä, tumma ja komea juristi, joka on erikoistunut nimenomaan väkivaltaisiin miehiin, jotka pahoinpitelevät naisia sekä patologiseen valehtelemiseen.

Mies kehui Tuksua ihan läkähtymiseen asti, halusi lapsia Tuksun kanssa, halusi matkustella Tuksun kanssa ja oli eläinrakas.

Mutta, mutta... Tuolloin Urban löi pöytään vielä paremmat kortit ja voitti "Tuksulle sulhanen" -kilpailun. Kovin kauaa ei tuo miekkonen sitten kuitenkaan jaksanut palkintonsa kanssa pelehtiä, vaan vetäytyi oman perheensä pariin (tyttärien kanssa etelän matkalle ja Tuksu rannalle ruikuttamaan).

Sinnikäs on ollut ruotsalainen juristi odotellessaan Tuksua vuodesta toiseen sydän rakkaudesta pakahtumaisillaan...

Ja on muutenkin reilu, mutta herkkä... Mitäs siitä, jos Tuksu hänet kerran siirsikin syrjään; jonotusnumeron otto kannatti ja nyt on hänen vuoronsa..."

Silloin keväällä 2012 Tuksu kertoi saaneensa yli 100 deittitarjousta karismaattisilta miehiltä ympäri maailmaa. Tämä ruotsalainen ihmisoikeusjuristi oli yksi heistä.

• voevoevoevoe
        Jätte vackra kvinna kirjoitti:

"Björn on palannut…?

Paitsi että Urbbis ei lähtenyt etelänmatkalle tytärtensä kanssa, kahden nuoren naisen kanssa kylläkin. Tähän loppui tämä suhde, ja Tuksu ehti juuri ennen tuota matkaa julistaa löytäneensä lapsilleen isän.
        Lankeaa huijareihin kerta toisensa jälkeen.

• Kuulemma raiskattiin

ensi treffeillä. Julistaa olevansa BI ja alkaa lesboilee. Vit-tuun Ruotsista ja heti ja on paska-maa. Lopullinen järjen katoaminen tapahtunut. Nyt tunkki viinaa kitusiin ja loput pillerit. Sitten sammut laivaan ja heräät niin kuin viimeksi Tallinnassa ja mokaat YKP,n. Sitten lusit loput tuomiosi linnassa ja lisää tulee kunhan kaikki jonossa olevat nuijitaan pöytään. Ja näädät saa iloisen Joulun.

• Tukholman date-rape

Maailman ahkera hymy-näätä "Män Ää Din" kopsasi esiin (kiitos) tällaista toolkkia noin klo 8 tänä aamuna:

38 minuuttia sitten | Livekäyttäjä27989:

"Mitä, jäikö deitiltä maksu saamatta kun tuli date-repe sinun mielestä?
        Eikö pitkään seurustelemasi karismaattinen ruotsalainen juristi ollutkaan herrasmies? Koska eihän seurusteleva nainen nyt vieraita miehiä deittailisi..."

| Tuksu:

"No täällä Tukholmassa pelaa näemmä eri säännöt!
        Ihan vi-tun hullu 50-v äijä jonka äsken tapasin!!!!!"

| Tuksu:

"Joo no raiskaus on raiskaus!!!!! Lähden vit-tuun tästä maasta ja äkkiä!!!
        Nukun mielummin vaikka mopsini kans loppuelämäni!"

| Tuksu:

"Homot ja lesbot ovat tervetulleita nukkumaan sänkyyni, eivät muut.
        Kiitos, äskeinen treffi oli liikaa. Se oli ns.date-rape, tää tästä vielä puuttui!!!!!
        En halua yhtäkään miestä elämääni!!!!"

| Tuksu:

"Nyt voin tunnustaa kaikille: olen biseksuaali, siksi mulla on niin paljon homoja kavereinani. Itseasiassa olen täysin kypsä miehiin, joten älkää edes otatko muhun enää mitään yhteyttä! Kiitos ja adios mulkut!"

36 minuuttia sitten | Livekäyttäjä27989:

"Muuttuiko "juristi-poikaystävä" nyt yhtä mulkuksi luonteeltaan kuin mitä julistit viikolla "the bemarin lähettäjä" Udin muuttuneen? Udista teki mulkun perhekuvat. Mikä teki mulkun juristista? Ilmainen seksi?"

• Ulkomaalaseen

Tuksu 8.10. Facessa: "Paras lääke= ulkomaille ja uusi rakkaus!!!"

• Röhnöpossu

Tässä FB-ketju aikajärjestyksessä (vanhin ensin; aamuyöllä 17.11.14):

Tuksu: ”Nyt voin tunnustaa kaikille: olen biseksuaali, siksi mulla on niin paljon homoja kavereinani. Itseasiassa olen täysin kypsä miehiin, joten älkää edes otatko muhun enää mitään yhteyttä! Kiitos ja adios mulkut!”

Tuksu: ”Homot ja lesbot ovat tervetulleita nukkumaan sänkyyni, eivät muut.
        Kiitos, äskeinen treffi oli liikaa. Se oli ns.date-rape, tää tästä vielä puuttui!!!!!
        En halua yhtäkään miestä elämääni!!!!”

Olli xxxx: ”Vetovoima on vetovoimaa tykkää sitten kenestä tahansa sukupuolista välittämättä... koskaan ei voi elämässä tietää mitä tunteita elämä heittää eteen je ketä kohtaan.”

Tuksu: ”Joo no raiskaus on raiskaus!!!!!
        Lähden vit-tuun tästä maasta ja äkkiä!!!
        Nukun mielummin vaikka mopsini kans loppuelämäni!”

Olli xxxx: ”tietenkin.. raiskaus on RIKOS! siitä pitää tehdä aina rikosilmoitus.”

Tuksu: ”No täällä Tukholmassa pelaa näemmä eri säännöt!
        Ihan vi-tun hullu 50-v äijä jonka äsken tapasin!!!!”

• Jollaksen ravustaja

Tuksun päättymätön farssi.

• Klamuuria

Tämäkin kuuluu Kunnon Glämöyriin.

• Tucs-Kumiankka

Kyllä Tucs-kumiankka tästäkin pintaan pullahtaa, entistä ehompana.

• Yliklamuuria

Aika voimallista touhua.

• pukkaakokeikkaa

Pullukalle vinkkinä että jos se sulhanen pitää välttämättä olla juristi ja vielä komea niin Lampelan Heikki liikuskelee sinkkuna. Viihtyy myös hyvin julkisuudessa ...

• deitti Rape

Miksi helveitissä tämän lumpun on aivan pakko ängetä joka tuntemattoman tyypin mukaan(jos edes missään treffeillä oli)?Jos ei mene hemmon käpille, niin sitten se raahaa niitä omaan kotiinsa nussuttamaan. On se vaan rohkea, kun on munasta kyse.
      En kyllä ymmärrä, miksi joku raiskaisi tuon.Pienellä korvauksella siltä irtoaa toosaa ihan varmasti.Siis tosi pienellä korvauksella.

• MiinusTaksa

Juu, kovasti on toosan hinnat laskenu sitten taannoisista 10.000 euron taksoista. Tosin jo silloin kysynnän ja tarjonnan välissä oli kymppitonnin "käppi"...

• Mene hoitoon

Uskotko tosiaan kaiken mitä tunkki ulos suoltaa???

• Nalle Falukorv

Tunkerohan oli menossa treffeille päättämään selibaattinsa eli reva ammollaan. Kuinka hänet olisi voinut raiskata miesystävä, jonka Tunkki on tuntenut kolme vuotta.

Tästäkin treffikeikasta Tunkki valehtelee kaiken, mikä on mahdollista.

• Vink, vink

Johanna on hyväsydäminen ihminen, väärinkäsitetty. Hän on täysin syytön.

• Vink, vink
        Vink, vink kirjoitti:

Media on paha, Johanna ei. Johanna on kiltti ja asiallinen, Johanna on uhri, median, siwakassojen ja muiden kateellisten kansalaisten uhri.

• Raskas Tutkinta
        Vink, vink kirjoitti:

Niinkö kävi, ettei ruotsimiehelle kelvannut tämä meitin suomineito?

• Jepa jee
        Raskas Tutkinta kirjoitti:

Niinkö kävi, ettei ruotsimiehelle kelvannut tämä meitin suomineito?

Mitähän se deitti oikeastaan odotti? Marilynkin olisi nyt 88-vuotias, joten ei Tunkki sen vanhemmalta näytä. Ja osaa kuulema kaikki asennot ja huohotuksetkin.

• Miten niin mukava...
        Vink, vink kirjoitti:

Media on paha, Johanna ei. Johanna on kiltti ja asiallinen, Johanna on uhri, median, siwakassojen ja muiden kateellisten kansalaisten uhri.

Mutta, mutta. Miten niin mukava ja ihana ihminen - Johanna, Oman maan nainen - on niin useasti tuomittu rikollinen?

• Next steppi

Mitähän seuraavaksi?

• Pulsu-Tung

Odotan myös kärsimättömänä Tunkin seuraavia sekoiluja!

• Stop the press

Nään jo otsikon (Expressen, Aftonbladet, Dagens Nyheter, etc.):

"Ruotsalainen ihmisoikeusjuristi sekaantui röhnöpossuun!"

• Tucs, voi minkä teit
        Stop the press kirjoitti:

Tapauksesta voi seurata diplomaattinen kriisi Ruotsin ja Suomen välillä...

• Tuttua Tunkkia
        Stop the press kirjoitti:

Tämä ihmisoikeusjuristi höpinähän on suoraan kopioitu Bridget Jonesista, jonka yllättäen Tunkki on ilmoittanut yhdeksi lempi-elokuvistaan.. Huoh noita harhoja.
        On tainnut joku jättää escortilleen maksamatta tai sitten deittejä ei ole ollut olemassakaan.

• oi oi!
        Tuttua Tunkkia kirjoitti:

Tämä ihmisoikeusjuristi höpinähän on suoraan kopioitu Bridget Jonesista, jonka yllättäen Tunkki on ilmoittanut yhdeksi lempi-elokuvistaan.. Huoh noita harhoja.
        On tainnut joku jättää escortilleen maksamatta tai sitten deittejä ei ole ollut olemassakaan.

Totta, totta, ja Tunkin ihailema/ kadehtima Linda Lampenius meni naimisiin ruotsalaisen juristin, Martinin, kanssa. Tunkilla on jäänyt se levy pyörimään päähän. Kukaan oikeasti tasokas mies ei koske Tunkkiin edes metrin kepillä.

• Ströms Ööh
        Tucs, voi minkä teit kirjoitti:

Tapauksesta voi seurata diplomaattinen kriisi Ruotsin ja Suomen välillä...

Ruotsi kieltää hapansilakan viennin Suomeen. Miten meidän sitten käy?

• Kun otan edes pari

Tucs marraskuun alussa 2014: "Kun otan edes pari lasia, niin keksin paremmin ideoita ja minusta tulee luovempi."

• Sieltähän se

Voe hyvänen aika.

• Rynnäköinti
        Ströms Ööh kirjoitti:

Ruotsi kieltää hapansilakan viennin Suomeen. Miten meidän sitten käy?

Sitten on laitettava Hornetit JAS:seja vastaan.

• hendeli

Tunkki ei tavannut miestä illalla tai tapasi ja mies otti jalat alleen, kun näki Tunkeron ruman lärvin ja pöhöttyneen kropan. Tunkki käänsi tilanteen raiskaukseksi. Kaiken se valehtee.

• ei sitten muuta keks

Mä en todellakaan usko, että on raiskattu.
        En.
        Mytomaanikko jälleen vauhdissa.......näin se on nähtävä.

hohhoijaa.....

• noloämmä

Mahdollisesti. Pakkohan jotain oli keksiä, ei voi myöntää suoraan, että treffit epäonnistui kun mies ei halunnutkaan sänkyyn Tunkin kaa. Ja toinen piti sitä niin itsestäänselvyytenä, että kailotti blogissaan jo etukäteen selibatian päättymisestä.

• Mun aukko

Salarakasjuristi pakeni, vaikka Tunkki - omien sanojensa mukaan - olisi osannut suoraan kaikki asennot ja huohotuksetkin (!).

• Puss och kram!
        Mun aukko kirjoitti:

Salarakasjuristi pakeni, vaikka Tunkki - omien sanojensa mukaan - olisi osannut suoraan kaikki asennot ja huohotuksetkin (!).

Ei sitte ollutkaan "puss och kram!"

• Mistä siementä?
        Mun aukko kirjoitti:

Tuksu kertoi 26.10.14 mm, että:

"Nyt olen ollut vähän päälle vuoden sinkkuna ja vauvakuume painaa päälle ja kovaa! Se tulee unienikin läpi, tiedän että kaikki naiset eivät halua lapsia. Minä olen kuitenkin sekä eläin-että lapsirakas. Tosin mulla ei koskaan ollut vauvakuumetta alle 3-kymppisenä, siksi ehkä olen myös tässä tilanteessa nyt."

• Tuksuttimesta 28.10.
        Mun aukko kirjoitti:

Tuksuttimesta 28.10. illalla:

"Hiustenvärini on näyttävä punaisena, en olisi uskonut, luulin että pelkkä blondi käy! Nyt kannamme äitini kanssa antiikkituoleja, kamala urakka muuttaa! Miesystäväni odottaa Tukholmassa, ironista kyllä mutta hän on juristi ammatiltaan... ;)"

Hissikuva: http://aijaa.com/yi034E

• "röllikellolta"
        Mun aukko kirjoitti:

Hymy-näätien palstalla "röllikello" raportoi 29.10.14:

"Ruotsalaisesta juristi"kullastaan" Tuksu puhuu senverran jopa totta, että jotta kuulema on facebook-kaverina joku ruottlaisjuristi josta jaksaa hehkuttaa. Tuksun nykyisessä klamourelämässä kun sellainenkin seikka, että facekaverina on joku vähintään juristi, on siis jo melkoinen rakkaussuhde."

• Maskirovska
        "röllikellolta" kirjoitti:

Hymy-näätien palstalla "röllikello" raportoi 29.10.14:

"Ruotsalaisesta juristi"kullastaan" Tuksu puhuu senverran jopa totta, että jotta kuulema on facebook-kaverina joku ruottlaisjuristi josta jaksaa hehkuttaa. Tuksun nykyisessä klamourelämässä kun sellainenkin seikka, että facekaverina on joku vähintään juristi, on siis jo melkoinen rakkaussuhde."

Tuksu väitti 3.11. (FB:ssä): "Onneksi ulkomaalainen miesystäväni ei ole Facebookissa, kukaan ei pääse taas yrittämään pilata elämääni."

• Syntymäsynkkä

No juu, Seiskakin lähti tucs-trolliin mukaan, totta kai.
      Jos on trollitehtaita Pietarissa, onpa sellainen Tuksukan tietokonekin; Seiska:

”Johanna Tukiaisen huolestuttava väite: Minut raiskattiin treffeillä

Kohublondi Johanna Tukiainen julkaisi viime yönä huolestuttavia Facebook-päivityksiä viime viikonlopun Tukholman-matkastaan.

”Nyt voin tunnustaa kaikille: olen biseksuaali, siksi mulla on niin paljon homoja kavereinani. Itseasiassa olen täysin kypsä miehiin, joten älkää edes otatko muhun enää mitään yhteyttä! Kiitos ja adios mulkut!”

Päivityksen kommentoinnissa Johanna kertoo, että häntä on käytetty seksuaalisesti hyväksi.

”Homot ja lesbot ovat tervetulleita nukkumaan sänkyyni, eivät muut. Kiitos, äskeinen treffi oli liikaa. Se oli ns.date-rape, tää tästä vielä puuttui!!!!! En halua yhtäkään miestä elämääni!!!!”

”Joo no raiskaus on raiskaus!!!!! Lähden v*****n tästä maasta ja äkkiä!!! Nukun mielummin vaikka mopsini kans loppuelämäni!”

Kommentit herättävät huolta, ja Johannan tuorein päivitys synnyttää vain lisää kysymyksiä. Tänään iltapäivällä Johanna ilmoitti nimittäin menneensä naimisiin.”

Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johannatukiainen625.jpg

Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiaisen-huolestuttava-vaite-Minut-raiskattiin-treffeilla/1058716

• Eri säännöt ja laatu

Sukupuoliakti ehkä hoidettiin/ tuheroitiin, mutta maksun kanssa meni sukset ristiin, ja ”heureka!”, Tunkki käänsi asian näin: minut raiskattiin, kun en saanut rahhoo, ja talouskin on nyt tässä hiukka kireällä.

• Että sellainen törä

Seiska roskalehtenä nyt lähtee näihin tunkin törinöihin mukaan, vaikkei ole mitään todisteita.....

Ja tuollaista lehteä pitäisi tilata, tai ostaa.....just.

Ei jaksa uskoa taas tuhnukkeen juttuihin.
        Justhan se väkivaltaisesti hakattiin, vaikka oli video aineistoa jopa kännikompuroinnista ihan kadulla....
        Seuraisin paljon enemmän mielenkiinnolla sitä puolta, jolla saataisiin tuhnake vastuuseen noista jatkuvista kunnianloukkauksistaan.....
        Sääliksi käy sen uhreja.....

• Huomiohuorausta

Valtavaa puppua!

• Prkl!!! 111

Nuo Tunkin valheet ovat kyllä... tuota... harvinaisen paksua...
        Onneksi ovat näädät, jotka doksaavat ja rapsaavat tosiasiat tunnollisesti.

• Markkina-arvo down
        Eri säännöt ja laatu kirjoitti:

Sukupuoliakti ehkä hoidettiin/ tuheroitiin, mutta maksun kanssa meni sukset ristiin, ja ”heureka!”, Tunkki käänsi asian näin: minut raiskattiin, kun en saanut rahhoo, ja talouskin on nyt tässä hiukka kireällä.

Pirskatti!

• jurristi

Jospa se maksamaton varvi turautettiin jo Ruotsin-laivalla ja hidashoksottiminen Tuhnu tajusi sen vasta vuorokautta myöhemmin ja väitti raiskaukseksi.

• Voi jumpe!

Voi jumpe mitä menoa! xD Tämä on keskustelupalsta ja täällä keskustellaan.

• Riivattu Sielu

Joko te uskotte, että Johanna Tukaisessa asuu RIIVAAJA!!!

• Röhnöpossu

Tupsukka Kutiainen ennakoi ja hehkutti etukäteen in-out -toimintaa,
      mutta sitten tulikin ongelma ja suuri pettymys.

• Kutiainen T.

Mahtaa Tupsukka kiehua katkerassa sapessaan...

• markki o

Tää on näitä Tunkin supertyperöitä valheita. Kohta se ilmoittaa olevansa kihloissa Puijon tornin kanssa (että saa tarpeeksi isoa)).

• Gustave

Eiffel-torni onkin jo varattu.

• kansanosa hähmällään

Kylläpä on alaluokkaista elämää, seurataan irstaan ja saastaisen naisenkuvatuksen elämää muka kiinnostuneena ja ihmetellen. Ei Suomi taida vähään aikaan tästä henkisestä lamasta nousta, ehkä onkin mukavampaa lillua vain tällaisessa suossa; siinähän se elämä sitten vierähtääkin.

• Jollaksen ravustaja

Ainakin hyvin rattoisasti.

• Mixei?

Miksi Tuhnulla ei ole enää koskaan suomalaista miesystävää?

• Tumpelo on sössinyt

Tumpelo on sössinyt asiansa pahasti, eikä parannusta ole tulossa - päinvastoin.

• Luisuu vaan
        Tumpelo on sössinyt kirjoitti:

Tumpelo on sössinyt asiansa pahasti, eikä parannusta ole tulossa - päinvastoin.

Tuksu on luisussa...

• Palaa Hellsinkiin

Hymy-näätien palstalla nimim. "miumiu" raportoi (kiitos!) tänään klo 18:

"Tuksu Suomessa

Äitini tekee keikkaa Viikkarilla, ja olen ennenkin kirjoitellut tänne, kun hän on ollut samaan aikaan laivalla, kun meidän Oy Tuksu Ab. Viimeksi kirjoitin, kun hän oli Viikkarilla, ja hänellä oli menossa se granaattiomenaraitiselämä, joka siis kusi laivalla.

Äitini meni tänään Gabriellalle töihin ja jutteli kolleegansa, baarimikon kanssa. Baarimikko kertoi, että Tuksudaadeli oli palannut Tukholmasta Helsinkiin tänään (18.11.14).

Tuksu oli tanssinut yökerhossa ja tehnyt sellasen "sillan" kropallaan (tiedätte varmaan mitä tarkoitan). Hänellä oli päällä se glitterkotelomekko ja "potkassut" tai nostanut jalkaansa orkesteria kohti näyttääkseen simpukkaa...

Tämän jälkeen oli Töhnö mennyt ko. baarimikolle "Yks Gin & Tonic tuplana." Tähän baarimikko vastasi, että heillä on 4cl ja 6cl annokset, joten laitetaanko se 6cl?

Tähän Kviini oli hermostunut ja sanonut "eksä kuullut mitä mä sanoin! Mä sanoin TUPLANA." Ämmä oli sitten saanut kait sen 6cl.

Baarimikon mukaan Tuksu näytti todella masentuneelta.

Lopuksi Tuksu kannettiin ulos yökerhosta. En tiedä minne."

• Syntymäsynkkä

Interwbsterissä kuiskutellaan, että Tunkki on joutunut jälleen putkaan laivamatkan huipennukseksi.

• Oliko tänään YKP:tä?
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

Interwbsterissä kuiskutellaan, että Tunkki on joutunut jälleen putkaan laivamatkan huipennukseksi.

Oliko Tuksun tarkoitus mennä YKP-paikkaa tänään klo 11 muutamaksi tunniksi?

• yj5ht5r4
        Oliko tänään YKP:tä? kirjoitti:

Oliko Tuksun tarkoitus mennä YKP-paikkaa tänään klo 11 muutamaksi tunniksi?

Varmaan tuolla keksimällään raiskausjutulla yrittää saasa sitä siirrettyä. Ja ehkä se on ollut koko homman nimi.

• Glitteripossu

Glamourisen karu paluu hamraaseen Helsinkiin Gabriellan putkassa. :)

• Gabriellan putkaan!
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

"Vielä siitä laivareissusta - Tuksu oli ollut TÄYSIN ALASTI tanssilattialla ja kiemurellut siellä... Tämän jälkeen vartijat olivat kantaneet tämän limavit*n putkaan, jossa hän oli viettänyt yönsä. Ehkäpä ne naarmut reidestä oli Tuksun omia raapimajälkiä kerjätäkseen "sääliä" tms. Tai ehkäpä tanssilattialla oli lasinsiruja? En tiedä. Mutta alasti ja putkassa ollut."

Hän oli ollut "täydessä seilissä", ja siksi laitettiin talteen putkaan laivan yökerhossa toteutetun, em. glamourshoensa johdosta)

• Näinkö se meni

Hymy-näätä ”Voi Elämä” kiteytti nasevasti Tuksun hukkareissun Tukholmaan ja takaisin (14.-18.11.) tänään illalla:

”Mun teoriani on jotakuinkin seuraava, että Glamour Tähti on pyörinyt jollain Ruottinmaalaisella deittipalstalla, joku paikallinen eliittipartneri, bongannut sieltä tämän juristi-poikaystäväNI (en usko sitäkään että joku vuosia sitten Urbanin takia hylätty odottelisi tuon ajan Tuhnuketta?), ja viesteillyt olevansa ties mitä, kaunis ja älykäs ties mikä viihdealalla oleva missi Suomesta (joku taiteilijanimi varmaan joo) ja lähettänyt tuon raskaasti photoshopatun julistekuvansa.

Siitä on saattanut 5-kymppinen nallebjörn vähän vaikka kiinnostua ja sopinutkin treffit. No, Tuksutin purjehtii Tukholmaaseen ja treffeille, totuus ei ihan vastaakaan tuoteselostetta ja treffeille saapuu akuankkahuulinen takkutukkainen rupsahtanut voimakkaasti tuoksahtava shoetanssija.

Nallebjörn toteaa tilanteen, antaa kenties Tuhnun kuulla kunniansa ja ottaa ritolat.

Raivostunut eliittikumppanikandidaatti (Tunnuke) alkaa mekastaa raiskauksesta somessa, kun jotenkinhan tilanne on selitettävä miksei ruokakuvia ihanasta tunnelmallisesta östermalmilaisesta gourmetravintolasta olekkaan missä varakas juristipoikaystäväNI on kehunut itkien Tuhnuketta maasta taivaisiin.”

• römpsän ystävä

Tunkin Stokis-reissua ei hän itse ole kyennyt lainkaan raportoimaan rehellisesti. Ei se mikään yllätys ole, kun ainahan se valehtelee. Hauskaa tätä on seurata.

• Raportti

Mia Mari Johanna Tukiainen
      "Lääkärissä Helsingissä. Minut raiskattiin treffeillä ja perheeni ei edes välitä. Nähtävästi he ajattelevat, että Oma vikani koska olin juonut viiniä ja mulla oli "siveetön" mekko päällä. Jasminehan se on aina oikeassa, en koskaan minä!!!!!!!"

"Jasmine heitti Elena Vikströmin Jollaksesta ulos plus muun porukan mutta esittää julkisuudessa olevansa muka joku hyväkin "kaveri" kyseisen tyypin kanssa!!! Nyt mulle riitti, Tukholma on liian lähellä Helsinkiä!!! Mun pitää muuttaa kauemmaksi!! "

"Ei Jasmine edes rakasta mua, yrittää vain sietää koska meillä on samat vanhemmat. Aika erikoinen meidän perheen asenne, ei voi muuta sanoa......"

"Laitan Seiska Liveen mun jäljet reidestäni mutta ei kukaan varmaan taaskaan usko!" — paikassa Hartmanin Sairaala

"Muutan kokonaan pois, mutta en Ruotsiin."

"Ja tiedoksi vaan että Elena on leikattu mies. Hän on siis transu jos joku ei vielä sitä tiennyt."

"No siis ainoat selväjärkiset perheessämme ovat äitini ja veljeni."

"Paasin sairaalasta. Mut on raiskattu. Sisareiteni on raavittu."

" Holmon kuulosta kun en saa a ja o pilkkuja tahan. Kaksi laakaria totesivat asian. No yritetaan tassa jotenkin selvita"

"Onko mut kirottu?"

• että näin

Sisareiteni on raavittu???Onko se raiskauksen merkki?Taitaa taas olla niin, että on ollut muisti pois ja kännääminen on karannut käsistä.Naimajaisiinkin on ehitty postausten perusteella ja ykpeestä vissii poissa.No jotainhan se pitää keksiä ettei tuu sanktioita.Ja joo.

• lexaus

Lihavat reidet ovat hikeentyneet ja niitä on törröturpa känniunessaan raapinut. Siinä koko juttu.

• perskele

Niin,tai mopsilta on luu ollu kateissa.

• utteliajs

Miksi tämä kyseinen henkilö kiinnostaa noin paljon ?

• shittiiii

Kun se on niin vitun hullu. Sirkuseläin, viihdettä, paskaa. Kattoohan jengi kauniita ja rohkeitakin, miljonääriämmiä jnejne. Vittuuks tyhmiä kyselet.!!

• Glittermakkarankuori

Olikos se Tupsukan Salarakasjuristi joku Random-Björn deittipalstalta, sittenkin?

• justaan

Uusi Murphyn laki: jos joku asia ei voi mennä pieleen, niin Tunkilla se menee kuitenkin.

• "Joten olen hiljaa"

Tupsukka Kutiaisen väite 19.11.14:

"Ruotsalainen treffini raiskasi mut, tämä riitti, suljen nyt ruotsalaiset treffisivut.
      Äitini kieltää puhumasta asiasta. Äitini kieltää tekemästä rikosilmoitusta.
      Kuten kielsi isästäni joka kuristi mua. Joten olen hiljaa."

• Tunkiontonkija

Livekäyttäjä29098 kommentoi 19.11.

”Avoin kirje Marja Tukiaiselle

Huolimatta siitä, että Tuksu sanoo äitinsä haluavan pysyä poissa julkisuudesta, kommentoin viimeajan tapahtumia.

Miten voi joku äiti kieltää tytärtänsä tekemään rikosilmoitusta, jos tytär on raiskattu vaan siksi, että raiskaaja on ruotsalainen juristi?

Luulisi jokaisen äidin haluavan selvittää tällaisen jutun, etenkin, kun syyllistä ei tarvitse kaukaa etsiä. Tuntuu uskomattomalta, ettei Tukiaisen perhe tue raiskattua tytärtä. Oletko sinä Marja Tukiainen sydämetön ihminen?”

7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Avoin-kirje-Marja-Tukiaiselle/1058832

• Raskasta perheelle

Tuksun oma perhekin aina epäilee ja häpeää Tuksun sanoja ja tekoja.

• Gabriellan putkaan

• Pelastakaa Bella

Missä oli Bella-koira, kun Tuksu makoili känniään pois putkan pahnoilla?

• YKP-päivä putkassa

Tuksun koheltamisen seuraaminen ei sovi herkkähermoisille.
        Tämä voi käydä yliklamuuriksi tässä näin sitä ylöstempaustamme odotellessa.

• ei vaikeaa arvata
        Pelastakaa Bella kirjoitti:

Missä oli Bella-koira, kun Tuksu makoili känniään pois putkan pahnoilla?

Varmaan siellä hytissä yksinään........missäs muualla.

• Syntymäsynkkä

Nyt saatin lisää doksia Tunkin toimista Viking Gabriellalla:

”Kohublondi Johanna Tukiaisen laivamatka Ruotsista Suomeen ei sujunut ilman kommelluksia.

Johanna matkusti maanantain ja tiistain välisenä yönä laivalla Tukholmasta Helsinkiin. Risteilyn aikana Johanna marssi laivan yökerhon tanssilattialle kesken tanssiesityksen esittelemään omia tanssitaitojaan.

Myös risteilyllä soittanut trubaduuri oli saada osansa Tukiaisesta, sillä Johanna yritti laulaa trubaduurin mikrofoniin muusikon ollessa tauolla. Mikrofoni oli kuitenkin kiinni, joten lauluesitys jäi lyhyeksi.

Myöhemmin kohublondi suuntasi laivan yökerhoon, ja tarjosi matkustajille striptease-esityksen bilebändin viihdyttäessä risteilykansaa. Vaatteet vähenivät, ja loppujen lopuksi laivapoliisi vei alastoman Johannan laivan putkaan. Katso video! OMG!”

7L: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/OMG-Johanna-Tukiainen-irstaili-laivalla-alasti-putkaan/1058874

• Raivokänninen
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

”Kohublondi Johanna Tukiaisen laivamatka Ruotsista Suomeen ei sujunut ilman kommelluksia.

Johanna matkusti maanantain ja tiistain välisenä yönä laivalla Tukholmasta Helsinkiin. Risteilyn aikana Johanna marssi laivan yökerhon tanssilattialle kesken tanssiesityksen esittelemään omia tanssitaitojaan.

Myös risteilyllä soittanut trubaduuri oli saada osansa Tukiaisesta, sillä Johanna yritti laulaa trubaduurin mikrofoniin muusikon ollessa tauolla. Mikrofoni oli kuitenkin kiinni, joten lauluesitys jäi lyhyeksi.

Myöhemmin kohublondi suuntasi laivan yökerhoon, ja tarjosi matkustajille striptease-esityksen bilebändin viihdyttäessä risteilykansaa. Vaatteet vähenivät, ja loppujen lopuksi laivapoliisi vei alastoman Johannan laivan putkaan. Katso video! OMG!”

7L: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/OMG-Johanna-Tukiainen-irstaili-laivalla-alasti-putkaan/1058874

Hirveä video, sikäli kun siitä saa selvän! (onneksi on hieman epätarkka)
        Kammottavan päissään oleva läski muija ilkialasti kaiken kansan edessä!!

• Bella oli hytissä
        ei vaikeaa arvata kirjoitti:

Varmaan siellä hytissä yksinään........missäs muualla.

Nimim. "miumiu" kertoi hymy-näätien palstalla tälleen (tänään 19.11.):

"Weasel, Bella oli hytissä. Näytti voivan hyvin ja sai rauhassa olla kun madame oli putkassa. Aamulla oli Tuksu päästetty hyttiin Bellan takia."

• Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

”Akuutin tressireaktion” yllättämä Tunkki selitteli sekoamistaan (7L, 19.11.):

”LAIVAREISSUSTANI HIEMAN TIETOA!

Katsoin Seiskan OMG videon ja nyt taytyy sanoa, etta mun oli pakko nauraa itselleni! Ihmiset eivat ehka tieda, mutta minulta loytyy huumorintajua ja osaan nauraa myos itselleni.

Niko Lan imitaatiot naurattivat mua valilla, mutta huumorissakin pitaa pitaa tietty linja ja rajat. Divet meni niiden yli ja siksi tein hanesta rikosilmoituksen.
        Han onneksi poisti minut ohjelmistostaan. Pilkka ei ole mitaan huumoria.

Mita tulee laivaesiintymisiini, niin en viitsi alkaa niita sen enempaa kommentoimaan, sanotaan nyt nain etta mulla meni hermot Tukholmassa ja pahasti menikin. Olen jotenkin myos taysin kyllastynyt mun "jahtaamiseeni", show meni liian pitkalle, myonnan sen.

En enaa muistanut missa olen, ajan ja paikan taju katosi kokonaan koska olen masennuslaakityksella.

Yleisö ainakin sai kunnolla viihdykettä ja osaan laulaa ihan oikeasti, harmi ettei se mikki ollut päällä.......;) minua kohdeltiin siinä väärin että minut vietiin putkaan, jos nimeni ei olisi se mikä se on, niin mut olisi todennäköisesti viety omaan hyttiini ja olisin saanut varoituksen tms.

Oli myös hyvin ikävää että jotkut naiset huusivat mulle kun istuin vielä ihan rauhassa eräässä pöydässä, että:

"Mitä sä täällä laivalla teet, kuulut vankilaan!!!!!"

Sanon vieläkin, että alkoholiongelma ei ole vankilaan kuuluva rikos. Muita möhläyksiäni suoritan para aikaa auttaen todellakin muita ihmisiä ja olen joutunut maksamaan tuhansien eurojen sakot. Rattijuopumus ei ole koskaan hyväksyttävää, mutta syyllistyin siihen ainoastaan kerran yli 4-vuotta sitten.

En ole pahoinpidellyt ketään, päinvastoin minut on pahoinpidelty sekä henkisesti että fyysisesti useaan kertaan. En voi käsittää joidenkin ihmisten vihaa minua kohtaan, en ole mikään terroristi.

Onneksi jouduin olemaan putkassa vain tunnin ja seinälläkin luki vielä "Tervetuloa." Hmmm...... Sanoin vartijoille että emmehän me nyt missään Dubaissa yms. arabimaassa ole. Heillä ei ollut oikein mitään vastaustakaan.

Tiedän monia julkisuuden henkilöitä jotka valehtelevat niin paljon kuin jaksavat. Tiedän ihmisiä jotka ovat vapaalla jalalla vaikka kuuluisivat oikeasti linnaan kuten ex-aviomieheni joka on tosin saanut vuoden ehdollisen vankeusrangaistuksen.

No se siita, pikkujoulukeikat alkoivat sitten nyt! Videoni alussa on viela Sauli Koskisen joulupipari mainos......Jatkan kohta, kaverini soittaa.”

Kuvituskuva: http://aijaa.com/GAMKh6

• 850-950 gr
        Bella oli hytissä kirjoitti:

Nimim. "miumiu" kertoi hymy-näätien palstalla tälleen (tänään 19.11.):

"Weasel, Bella oli hytissä. Näytti voivan hyvin ja sai rauhassa olla kun madame oli putkassa. Aamulla oli Tuksu päästetty hyttiin Bellan takia."

Voipaketti-Bebe oli Diamond Vainillä reissun ajan.

• Otvailija

Jo elokuussa 2013 Tuksu avautui Julia-siskolleen eräässä yksityiskeskustelussa (ns. tuxuleaksien kautta julkisuuteen tullut viesti):

"Ei mulla varmaan ole rahaa eikä näin vanhaa ja läskiä per-settä halua enää kukaan ostaa"

Tuksu on realisti.

• Laivayhtiöt

Menomatkalla Tuksua kuljetti Silja Line (Symphony).
      Paluumatkalla laiva oli Viking Linen Gabriella.
      Porttikielto molemmilta laivayhtiöiltä?

• Tucs-seikkailut

Hymy-näätien "sopulisisko" kiteytti (20.11.) viikonlopun Tucs-seikkailut:

"Tuksu stoori koukuttaa

Tyyppi kertoo ostaneensa laukun, jossa on mopsin kuva ja lähtevänsä Ruotsiin äitinsä luo ja treffeille juristin kanssa, jota on tapaillut jo kolme vuotta sitten, ja selibaatti loppuu. Laivamatkalla hän tapaa komistuksen, joka esittelee valokuvia metsästämistään hirvistä ja karhuista.

Ruotsista hän postaa juorulehden nettisivulle kuvan kristallivalaisimesta ja Marilyn Monroe -taulusta.

Treffeillä hän joutuu kuitenkin raiskatuksi, mutta ilmoittaa myös menneensä naimisiin (miehen kanssa). Hän myös ilmoittaa olevansa lesbo tai bi.
      Äiti vaatii, että tyyppi sulkee ruotsalaisen treffipalstasivunsa.

Paluumatkalla hän yleisön pyytämättä strippaa tanssilattialla ja laulaa mikkiin, joka ei ole päällä. Hänet viedään laivan putkaan. Putka on ihan kiva, seinälläkin lukee Tervetuloa.

Kotikaupunkiinsa palattuaan hän herjaa amerikkalaista elokuvatuottajaa, joka on tekemässä elokuvaa Lintsey Louhanin kanssa.

Hän käy sairaalassa, jossa todetaan sekä akuutti stressireaktio että ä ja ö -pilkkujen puuttuminen. Hoidoksi suositellaan nukkumista. Tyyppi ei kuitenkaan malta nukkua, vaan haluaa omaelämänkertakirjan.

Juorulehden nettisivulla on videopätkä laivashowsta. Tyyppi nauraa otokselle ja toteaa, että alkoholiongelma ei kuulu vankilaan, sen sijaan ex aviopuoliso kuuluu."

• Haudankaivaja

Glamourelämässä riittää yllätyskäänteitä! :)
        Tällaista lisää, jotta ylöstempauksen odotteluni ei kävisi tylsäksi.

• jopas nyt jotakin

Onpas taas tullut melkoinen aikajana tapahtumia? Vai sisäreisien raapimiseen tuo ulkomaalaisnaimakauppakin sitten kaatui? Pika-avioliitto ja pikaero? Kerkesköhän tuo deitti eres tiedostamaan, että on korkeastikoulutettu judisti ja aviossa klamuurtaiteilijan kanssa?Ihmetyyppi kun tuollai menee raapiin? Menikö raapiin vielä ennen papin aamenta, ei sitä semmosta saa mennä tekeen?

• Minne valitan

Tuksua kohdellaan jatkuvasti epäoikeudenmukaisesti.
        Heittivät jopa laivaputkaan, kun hän ihan vähän oli pikkujoulutunelmissa, prkl.

• Taavetti Tuulipuku
        Minne valitan kirjoitti:

Tuksua kohdellaan jatkuvasti epäoikeudenmukaisesti.
        Heittivät jopa laivaputkaan, kun hän ihan vähän oli pikkujoulutunelmissa, prkl.

Ei kannattaisi läträtä alkon kanssa.

• Syntymäsynkkä

Uusi reissu alkoi 20.11. klo 17 Helsingistä Tukholmaan:

”Rakkaan ystäväni kanssa tänään glögeillä

Naisystäväni osti minulle pikkujoululahjaksi pikkujouluristeilyn ja täällä laivalla sitä ollaan taas! :) kuka kehtaakin vielä väittää ettei mulla ole yhtään ystävää!

Mulla on Suomessa useampi kaveri, osa asuu melkein naapurissani joten heidän on helppo viedä koiriani ulos. Osa ystävistäni asuu muualla Suomessa kuten Ruotsinpyhtäällä ja eräissä muissa paikoissa. He eivät halua julkisuuteen joten luettele kaikkien nimiä, mutta osa tulee tässä: kaksi eri Johannaa, Emelie Anderson joka on antanutkin esim. Ylelle haastatteluita, Joel Tokoi, Olli L ja useampi muu.

Pari heistä ovat lähes päivittäin kanssani, mutta nyt en luetellut kaikkia nimiä.
      Eräs kaunis malli viettää iltoja kanssani, mutta hän ei halua julkisuutta.

Naurettavaa, että eräs wannabe blondi otti muhun yhteyttä haukkumistekstareiden kanssa. Tiedoksi vaan, kukaan Suomessa ei tiedä kuka olet etkä TODELLAKAAN tule koskaan pääsemään mihinkään Playboy lehteen etkä edes kartanon juhliin, just give me a break! Hah! Ei muuta lisättävää.”

Kuva hottentoteista (7L): http://aijaa.com/fcQmDY

• Gabrielli

Menikö se sit tapaamaan uudestaan salarakasjuristiaan? Sitä raiskaria?

• Tämä toinen retki

Kaksi Johannaa pikkujouluristeilyllä 20.-22.11.14 (Hki-Sto-Hki):

1) http://aijaa.com/GZS30P

2) http://aijaa.com/oadsdq

3) ”Faneja” ja Tunkki laivalla: http://aijaa.com/OC5oBw

Tunkki heräsi 22.11. illalla ja raportoi Facessa: "Paivaunet mopsini ja chichuahuani kanssa, kohta illalliselle ystavani Johannan kanssa. Oli mukava pikkujouluristeily, Silja ihan taynna porukkaa ja upeat showesitykset kuten aina. Kotisivuni on tilapaisesti suljettu, mutta avataan ihan juuri takaisin."

• Römpöti
        Gabrielli kirjoitti:

Menikö se sit tapaamaan uudestaan salarakasjuristiaan? Sitä raiskaria?

Juristi väärinymmärsi himonsa määrän eikä voinut kiihkoissaan muuta kuin tunkeentua kuningattareeseen.

• Blondi Johanna
        Tämä toinen retki kirjoitti:

Kaksi Johannaa pikkujouluristeilyllä 20.-22.11.14 (Hki-Sto-Hki):

1) http://aijaa.com/GZS30P

2) http://aijaa.com/oadsdq

3) ”Faneja” ja Tunkki laivalla: http://aijaa.com/OC5oBw

Tunkki heräsi 22.11. illalla ja raportoi Facessa: "Paivaunet mopsini ja chichuahuani kanssa, kohta illalliselle ystavani Johannan kanssa. Oli mukava pikkujouluristeily, Silja ihan taynna porukkaa ja upeat showesitykset kuten aina. Kotisivuni on tilapaisesti suljettu, mutta avataan ihan juuri takaisin."

Jänniä väitteitä 7L:n kommenteissa aamulla (23.11.):

A) Kutsuvieras1160: ”Sä siis toteutat sitä ohjetta, että pidä ystävät lähellä ja viholliset (=näädät) vieläkin lähempänä. Johanna Blondi raportoi koko risteilyn suorana FB:n suljettuun näätäryhmään eli Kooman salakapakkaan."

B) Livekäyttäjä31518: ”Juuri tässä kuvassa oleva Johannahan raportoi koko reissun facebookin näätäryhmään livenä. Kirjoittelee nimellä Johanna Blondi ja ei voi ystävästä paljon puhua."

• Kotvelo

Juu, eihän ekoille treffeille mennä "nyt loppuu selibaatti"-asenteella.
      Kannattais tutustua rauhassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      4174
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1986
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      32
      1712
    4. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      10
      1564
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      170
      1496
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1406
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      106
      1219
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1190
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1135
    Aihe