olen hyvä elokuva katsoja

kyr 12

nonii mulkut te ette tuskin tiedä yhtään hyvää kauhu leffaa 70-80 luvuilla tehtiin pelkkää paskaa paranormal activite on pahin samoin se ring uuh joten runkut sivistäkää itseänne

9

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HORROR 24

      Hei mee muualle mainostaan jotain horonormal dildoactivee jos ei hyvät kauhuleffat kiinnosta

      • kyr 12

        haista munaa mä oon paras


      • sönkkö
        kyr 12 kirjoitti:

        haista munaa mä oon paras

        terve kyr 12 ihailen sua diktaturismisi on kohallaan ja nää mulkut tuskin tietää elokuvista mitään pelottavin leffa on scary movie


      • ville runsala AITO !
        sönkkö kirjoitti:

        terve kyr 12 ihailen sua diktaturismisi on kohallaan ja nää mulkut tuskin tietää elokuvista mitään pelottavin leffa on scary movie

        Mitä vittua Scary Movie pelotavin sul on ihan vitun huono maku Scary Movie on komedia leffa kuka säki luulet olevas ei helvetti XDXDXDXD TROL


      • HORROR 24
        kyr 12 kirjoitti:

        haista munaa mä oon paras

        Painu sää vaan kyrsä helvettiin


    • wrfedsgery

      Aloittaja selvästi noin 13 v räkänokka

      • HORROR 24

        Voi vittu jos sun mielestä scary Movie on pelottava Sä et tiedä kauhuelokuvista paskan vertaa


    • kauhu frankki

      no nii mitä helvettiä täällä tapahtuu sönkkö saatana on alottanut sodan ja tiedoks 7 vuotias scary movie on komedia niin kuin runsala jo totesi joten mee vittuun täältä

      • ville r (runsala)

        Toi homo alotti Tän sodan Se ei tiiä mitään kauhusta Cary dildomovie on komedia leffa kauhu frankki tiätää Tän homman mäkin tiiän cary paskamovien mutta sitä paskaa ei jaksa katoo tv:Ville R


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe