Onko rakkauteni

tuhoontuomittu??

Olen korviani myöten ihastuntut ehkä jopa rakastunut erääseen mieheen, joka on käynyt jo kahden vuoden ajan luonani ja ollaan touhuiltu lähinnä makuukamarin puolella... Meidän välillä on todella suuri kipinä ja intohimo ja kaikki puuhastelu ja läheisyys on niin ihanaa... Aluksi en ajatellut miehestä sen kummempaa kuin että kunhan hauskaa pidetään, mutta nyt olen ollut noin puolen vuoden ajan syvästi ihastunut mieheen, kaipaan ja ikävöin häntä lähes jatkuvasti eli tilanne pahenee pahenmistaan..

Ongelmana on se, etten ole saanut kerrottua miehelle tunteistani.. Pelkään, että hän katoaa tai ei osaa suhtautua tunteisiini... Mies on ujo ja arka, eikä kovin puhelias, joten sekin jarruttaa kertomista... Eli miten tällaisessa tilanteessa voi pahimmillaan ja parhaimmillaan käydä... ? En haluaisi menettää miestä ja toisaalta minulle riittää pelkkä hauskanpitokin hänen kanssaan, mutta toisaalta minulla on vahva tunne, että tunteistani pitäisi kertoa.. Ja aina minulla on ajatus, että jos tapaan jonkun muun mielenkiintoisen, niin minun on selvitettävä ensin asia tämän miehen kanssa, toisaalta, jos miehestä ei enää kuuluisikaan mitään, niin taatusti laittaisin hänelle ainakin tekstiviestin aatoksistani... Auttakaa.....

28

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ymmärrä

      Epätervettä. Miksi et sano - olet ihana ja olen ihastunut sinuun.

    • pystyt kyllä

      ei ole tuhoon tuomittua rakkautta.

    • money talks

      paljoko se maksaa sulle aina kerrasta ?

    • Foolwithouthope

      Hei!

      Sanoisin että on tuhoon tuomittu koska jos mies ei ole itse puhunut tai muuten osoittanut että hänellä olisi jotain ystävyyttä vahvempia tunteita vaan tyytyy vain siihen makuukamaripuoleen. Siis kahden vuoden aikana...

      Being there, done that joten ihan kokemuksesta puhun. Toivottavasti sinulle käy paremmin kuin minulle.

      • rkfkgk

        Myönnän että mulle kävi samoin.. ihan surkee olo ); en enää ikinä ala harrastamaan seksiä ennen kuin tunteet on molemmin puolin ja seurustelu ainaki vuoden... kokemuksesta oppii.. Valitettavasti olin tyhmä. Oon toi idiootti tekstarinlähettäjä, joka aloitti äsken "keskustelun"...


      • onko rakkauteni tuho
        rkfkgk kirjoitti:

        Myönnän että mulle kävi samoin.. ihan surkee olo ); en enää ikinä ala harrastamaan seksiä ennen kuin tunteet on molemmin puolin ja seurustelu ainaki vuoden... kokemuksesta oppii.. Valitettavasti olin tyhmä. Oon toi idiootti tekstarinlähettäjä, joka aloitti äsken "keskustelun"...

        Niin.. En olisi itsekään uskonut, että ihastun korviani myöten mieheen... Tosi kauan aattelin, että kunhan hauskaa pidetään... Nyt on siinäkin mielessä hankalaa, että on vaikea ihastua keneenkään muuhunkaan, kun on tämä asia selvittämättä.. Olen kyllä käynyt treffeillä muidenkin kanssa... Kyllähän siitä varmasti hetkeksi tulee paskat fiilikset, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen... Opin kans sen, että seksisuhteeseen en enää ikinä ala... Tuli vaan alotettua juuri eronneena, kun en oikein mitään vakavaakaan halunnut kenenkään kanssa vielä silloin, mutta nyt on toisin....


    • ei hyvä

      Tunnut olevan hauskanpidon väline tuolle miehelle. Etsi itsellesi jotain, jossa saat vastakaikua.

    • autetaan autetaan

      Ettekötee mitään muuta kuin naitte? Onko mies supliikki vai itsekin ujonpuoleinen? Ettei vain olisi varattu ja käyttää sua hyväkseen? Vai haluaako enemmän? Jutteletteko mistään?

    • Nähty ja koettu

      Varaudu siihen ettei hän halua sen enempää kuin panna, vaikka tunteesi häntä kohtaan osoittaisitkin. Etkö ole häneen muuten tutustunut mitenkään tai käynyt hänen luonaan, voihan hänellä liuta muitakin samanlaisia panoja ympäriinsä tai se muu elämä, johon hän ei sinua halua mukaan. Ja johan tuohon kahteen vuoteen olisi pitänyt muutakin tapahtua sen miehen puolelta, jos muuta haluaisi, vaikka "arka" onkin.

      • Piikkejä saanut???

        Ystävyys rakkaussuhde on paljon muutakin,kuin sänky.Tosissaan toisia rakastavat harrastaa ja puuhaa muutakin arjen askareita ja hyvät keskustelut,ilman tyhjää piikittelyä luo hyvän suhteen.


    • 2 vuotta

      aika pitkä aika ja eikö muuta ole ollut kuin sänky sinä aikana ? kuulostaa aika oudolle.

    • hän voi olettaa

      että olet hänelle vain pano.

    • Onko rakkauteni tuho

      En tiedä, olipa asia niin tai näin, niin taidan ottaa aikalisän enkä jaksa ajatella miestä hetkeen..... Kyllähän tuo on ihan totta, että mies voisi itsekin viedä asioita eteenpäin, jos oikeasti sitä haluaa.... Loppukesästä mies puhui useaankin otteeseen ainakin kolmella käynnillään matkasta etelään, missään vaiheessa ei sanonut, että voisimme mennä yhdessä matkalla ainakaan ääneen, mutta ikään kuin suunniteltiin yhdessä matkaa juteltiin siitä millasessa kohteessa olisi kivaa jne. Ehkä mies ei tohtinut itse kysyä ehkä minun olisi pitänyt ottaa ohjat tuolloin... Ei kai hän olisi mitään matkoista puhunut, jos ei missään tapauksessa olisi kanssani matkalle halunnut.. Eli on ainakin pieni mahdollisuus, että mies on ollut jossain vaiheessa voinutkin olla ihastunut... Mutta hän on oikeasti todella ujo ja hiljainen sellainen vähän sulkeutunutkin, mutta ihana kuitenkin... Mutta onkohan enää mitään tehtävissä.. Jotain aion kuitenkin sanoa tilanteesta, kun näen hänet seuraavan kerran, en voi enää pitää näitä asioita sisälläni, olen kuitenkin aikuinen nainen.... Ja jos hän pitää minua vaan panona niin se on sitten niin, tuleepahan sekin asia sitten selväksi, ainakin hauskaa on ollut....

      • ole varovainen!!!!!

        oli miten oli mutta kaveri on outo, en päästäis kotiini, älä ärsytä sitä mitenkään koita vain päästä eroon nätisti vaikka tekstarilla ilmoittaen jos menee oudoksi
        voikai tuollaisia periaatteessa olla olemassa mutta mutta, tuota..... kyllähän miehet alkavat vaikka mitä lupailla jos pillua on lisää tiedossa
        ulkomaanmatkalle, tuota pitäisi kai sun luottaa häneen vähän enemmän
        jutteletteko mistään, tapaatteko muualla?


      • onko rakkauteni tuho
        ole varovainen!!!!! kirjoitti:

        oli miten oli mutta kaveri on outo, en päästäis kotiini, älä ärsytä sitä mitenkään koita vain päästä eroon nätisti vaikka tekstarilla ilmoittaen jos menee oudoksi
        voikai tuollaisia periaatteessa olla olemassa mutta mutta, tuota..... kyllähän miehet alkavat vaikka mitä lupailla jos pillua on lisää tiedossa
        ulkomaanmatkalle, tuota pitäisi kai sun luottaa häneen vähän enemmän
        jutteletteko mistään, tapaatteko muualla?

        Pakko kysyä, että millä tavalla mies on mielestäsi outo?? Kieltämättä itsellänikin on joskus käynyt mielessä, että kaveri on ehkä vähän erikoinen tai sitten todella estynyt ja ujo.... Niin eli jutellaan päällisin puolin kuulumisia, mutta en tiedä miehestä juurikaan mitään... Vastaa kyllä kysyttäessä, muttei kerro mitään perinpohjin kuitenkaan.. Tiedän missä hän asuu ja on töissä, tiedän hänen harrastuksistaan, mutta tosiaan hän tulee luokseni ja saattaa olla hyvinkin vaitonainen, tietty luulisi, että vaikka olisikin pelkkä seksisuhde, niin voisihan sitä silti keskustella kaikesta ja tutustua ihan kunnolla... Koskaan mies ei ole ollut mitenkään pelottava tai agressiivinen, mutta kovin pidättyväinen hän kyllä on, sanoisin jopa estynyt ja hän saa pidättyväisyydellään minutkin jotenkin varomaan vaikka muuten ihan avoin olenkin... Ei hän koskaan tule kysymättä luokseni ja tekee kyllä ihan kaikkensa tyydyttääkseen minut ja on kohtelias... Mutta kieltämättä voisi häntä jopa oudoksikin kutsua, suhteemme alussa jopa ajattelin, etten voi ajatella mitään vakavaa noin hiljaisen miehen kanssa... Aluksi ajattelin, että jos hän on varattu mies, mutta sen perusteella mitä olen hänestä saanut selville, en usko siihenkään.. Toinen vaihtoehto on se, että mies asuu vaikkapa vanhempiensa kanssa ja on siksi tuollainen, sellainen vanhapoika... Tiedän kuitenkin, että asuu omakotitalossa ja että sillä on mökki myös lähellä eli joko eronnut, varattu tai asuu vanhempiensa kanssa.. Joskus alussa kun kysyin, että onko miehellä ollut suhteita, hän vastasi ympäripyöreästi, että onhan noita ollut.... Eli luulisi, että pystyisi edes jotain kertomaan, ei edes pelkkä seksikamu voi olla noin mykkä.....


    • vähän vois siltä

      vaikuttaa.

    • onko rakkauteni tuho

      Niin miltä??

    • Alohaa...

      Kyllä varmaan mies on ollut ihastunut, ehkä vaan ei ole omaa epävarmuuttaan voinut viedä asioita eteenpäin... Ota tyttö ohjat käteen, kerran se vaan kirpasee... :D

    • Aika erikoista

      Jaa, että sitä noin vaan touhutaan makuukammarissa eikä tunteista pysty kertomaan?! Kummallista touhua.

    • onko rakkauteni tuho

      Mies kävi taas. :) On vaan niin ihana, hoitaa hommansa täydellisesti ja on aika komeakin vielä... Miten ihmeessä tuollaisen voi päästää menemään.. Olin jo ihan lähellä aloittaa keskustelun, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla... Mikä ihme mua jarruttaa ton keskustelun kanssa, en haluaisi menettää miestä... Joo, tiedän, tää ei ole tervettä ja teen itselleni väärin ja ehkä myös miehelle.. Ja huolestuttavaa on se, ettei mies enää kysele asioistani niin kiinnostuneesti kuin ennen, ehkä hänkin on kyllästynyt edes yrittämään mitään.. Toki outoa on myös se, ettei mies itsekään suoraan sano, että pidetään vaan hauskaa, toisaalta ei ole reilua, ettei mieskään tee selväksi missä mennään, niin toinen ei odottaisi ainakaan kuuta taivaalta...

      • oliko totuus?

        Mies tulee ja menee..kuullostaa kakkosen elämältä..kun panoa vailla..ilmestyy.


      • Onko rakkauteni tuho
        oliko totuus? kirjoitti:

        Mies tulee ja menee..kuullostaa kakkosen elämältä..kun panoa vailla..ilmestyy.

        Niin tämä on sulle A.... Minä vaan yksinkertaisesti välitän susta liikaa ja olisin valmis jakamaan vaikka loppuelämäni kanssasi.... Olisi niin ihanaa, jos sinä ottaisit sen ratkaisevan askeleen, kun en tosiaan tiedä mitä ajattelet.... Tuskinpa sinä näillä palstoilla liikut, mutta oot niin ihana ujo, hiljainen, karski suomalainen mies....


      • hyvää yötä
        Onko rakkauteni tuho kirjoitti:

        Niin tämä on sulle A.... Minä vaan yksinkertaisesti välitän susta liikaa ja olisin valmis jakamaan vaikka loppuelämäni kanssasi.... Olisi niin ihanaa, jos sinä ottaisit sen ratkaisevan askeleen, kun en tosiaan tiedä mitä ajattelet.... Tuskinpa sinä näillä palstoilla liikut, mutta oot niin ihana ujo, hiljainen, karski suomalainen mies....

        Et kai sinä ed kirjoittaja ole herkkä? Katsos, jos tuo kaivattusi on karski niin aika paha juttu, niinkuin tuo yksi ketju kertoo. Nyt pakko mennä tuutimaan.


      • Hämärää....
        hyvää yötä kirjoitti:

        Et kai sinä ed kirjoittaja ole herkkä? Katsos, jos tuo kaivattusi on karski niin aika paha juttu, niinkuin tuo yksi ketju kertoo. Nyt pakko mennä tuutimaan.

        Niin viitaten tuonne aiempiin vastauksiin, niin mies vaikuttaa kyllä myös aika oudolta, jos ei tosiaan saa sanaa suustaan... Vaikka olisikin vaan panosuhde, niin kyllähän sitä voi ihan kunnolla puhua toisilleen ja sopia reilusti pelisäännöt... Eli kannattaa ehkä yrittää ottaa selvää miehen taustoista....


      • Huhuu...
        Hämärää.... kirjoitti:

        Niin viitaten tuonne aiempiin vastauksiin, niin mies vaikuttaa kyllä myös aika oudolta, jos ei tosiaan saa sanaa suustaan... Vaikka olisikin vaan panosuhde, niin kyllähän sitä voi ihan kunnolla puhua toisilleen ja sopia reilusti pelisäännöt... Eli kannattaa ehkä yrittää ottaa selvää miehen taustoista....

        Mistä noista tietää, voihan sillä olla vaikka vaimo ja lapset kotona...


      • Onko rakkauteni tuho
        Huhuu... kirjoitti:

        Mistä noista tietää, voihan sillä olla vaikka vaimo ja lapset kotona...

        Olen myös kuullut tarinoita, että panosuhde onki johtanut oikeeseen seurusteluun ja avioliittoon asti... Niitäkin tarinoita olisi hauska kuulla.....


    • Onko rakkauteni tuho

      Kyllä musta on alkanut tuntua, että taidan tulla vihdoin järkiini.... Eli en kyllä jaksa millään uskoa, että miehellä voisi olla syvempiä tunteita minua kohtaan... Yritän olla realisti ja tajuta, että ehkä mies olisi saanut kahden vuoden aikana suunsa auki, jos niin haluaa, vaikka kovin ujo onkin.... Tosin en kyllä ole itsekään saanut suutani auki, vaikka olen halunnut, mutta silti...

    • minusta tuo

      kuulostaa varatulta mieheltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe