Suolahessa

Sti gay

Mis suolahden gay miehet nykyään tapaavat baarit? Terveisin entinen suolahden gay

50

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eino76v

      Hirvessä.
      Eino 76 vuotta, tule tapaamaan.

      • Toni 18,v

        76,v oot liian vanha sorry itse 18,v t.toni


      • eino 76v
        Toni 18,v kirjoitti:

        76,v oot liian vanha sorry itse 18,v t.toni

        Mutta minulta saat halavalla. 100 euroa tunti.


    • makeen

      Äänekoskella Makessa?

      • Gay toni

        Ai siinä torikadun pupis jos tänä iltana tulis tarjolle mul valkoinen toppis tuu rohkeesti kysyy olenko toni saat mua..jos? Sul paikka ja sä 76,v maksat mul jos saat nussia mua sata ekua saat heti illalla mua 185/60..t.toni 18,v ja nai tai ota poskeen n.18,6 centtistä


      • Kyrpää lisää

        Gay toni sain kivaa kahta kundia niemelänkadulla kiitti jari/make naitte mua todella kauan ja paljaalla sain nyt makeen jos saa vielä kundeja pääsevät liukkaille tänää saanu jo neljää kundia mut lisää vielä haluun t.toni


    • Siiva

      No karkaravaaranissa myö ollaa.

      • Toni boy

        Siiva et mis sellane paikka on ja me? Haluun ihan kauheesti tekis mieli t.toni


      • Eino76v
        Toni boy kirjoitti:

        Siiva et mis sellane paikka on ja me? Haluun ihan kauheesti tekis mieli t.toni

        Tule vain paikalle, mutta varaa tasaraha 100 euroa.
        Terv. Eino 76v.


      • Aaro 73 vuotta.
        Toni boy kirjoitti:

        Siiva et mis sellane paikka on ja me? Haluun ihan kauheesti tekis mieli t.toni

        Tule illalla saat työntää vaikka koko pääsi takapuoleeni. Taatusti mahtuu, eikä edes korvantaustat paskoonnu. Hinta käteisellä 50 euroa.


      • pieni&pyöreä
        Toni boy kirjoitti:

        Siiva et mis sellane paikka on ja me? Haluun ihan kauheesti tekis mieli t.toni

        Tuu Toni koskelle... Voin ottaa sulta poskeen ilmaiseksi. Peppuakin saa ehkä kokeilla, ja jos haluat niin panen sua :P


      • Tony18
        pieni&pyöreä kirjoitti:

        Tuu Toni koskelle... Voin ottaa sulta poskeen ilmaiseksi. Peppuakin saa ehkä kokeilla, ja jos haluat niin panen sua :P

        Toni on jo lupautunut Aarolle.


      • Paljaallakin
        pieni&pyöreä kirjoitti:

        Tuu Toni koskelle... Voin ottaa sulta poskeen ilmaiseksi. Peppuakin saa ehkä kokeilla, ja jos haluat niin panen sua :P

        Joo tänä iltana pup makeen tos 18,jälkeen saat imeä vaiks ulkona mut missäs panet mua t.toni 18,v saat sauna puhdasta vaiks paljaalla on mul aina kumeja


      • P....e
        Paljaallakin kirjoitti:

        Joo tänä iltana pup makeen tos 18,jälkeen saat imeä vaiks ulkona mut missäs panet mua t.toni 18,v saat sauna puhdasta vaiks paljaalla on mul aina kumeja

        Ois pup makes mullekin jotain neljäseiska btm tulen kans siinä 18,jälkeen olusille kuulema siihen aikaan ois miestä tarjolla otan poskeen muutakin ku olutta p?


    • käygay

      hilijasta ol makessa.... missä meno?

      • pieni&pyöreä

        Voi perse (nam) tulin just kotia ja luin Tän palstan vissiin liian myöhään...? Saitteko mitään?


      • Toni parasta
        pieni&pyöreä kirjoitti:

        Voi perse (nam) tulin just kotia ja luin Tän palstan vissiin liian myöhään...? Saitteko mitään?

        No tää nuori mä sain kumma kyl nuorta ja ihanasti niemelänkadulla kai kundit pitää mun perseestä


      • äpämääräinen
        Toni parasta kirjoitti:

        No tää nuori mä sain kumma kyl nuorta ja ihanasti niemelänkadulla kai kundit pitää mun perseestä

        Siis Toni 18.v sai nuorta Niemelänkadulla? Vai kuka?


      • Gay toni
        äpämääräinen kirjoitti:

        Siis Toni 18.v sai nuorta Niemelänkadulla? Vai kuka?

        Jep mä sain mun ikästä kundia niemälänkadulla ja myöhemmin samana iltana vielä kahta muutakin kundia oli kiva ilta saada kolmea kundia samana iltana sisääni ja paljaalla t.toni 18,v


    • Suolahtipride

      Ei kait Suolahen gay toiminta rajoitu yhteen Toniin ja pariin vanhaan äijän käppyrään. Kyllä siellä homoja on enemmänkin. Suolahteen pitäis saada oma gay pride ja kaikki juhlimaan myös homo rakkautta!

      • suhteellisuusteoriaa

        Niin, kyllähän se näin on. Jos sinun nenäsi on Aaron takapuolessa, niin silloin teillä molemmilla on nenä takapuolessa, mutta Aarolla on suhteellisesti ottaen miellyttävämpi olo.


      • Bottomi
        suhteellisuusteoriaa kirjoitti:

        Niin, kyllähän se näin on. Jos sinun nenäsi on Aaron takapuolessa, niin silloin teillä molemmilla on nenä takapuolessa, mutta Aarolla on suhteellisesti ottaen miellyttävämpi olo.

        Saiskohan tänä iltana miestä sisääni mut toi toni on kivan näköinen kundi itse täs koskella hoikka.48/btm


      • Aaro 73 vuotta
        Bottomi kirjoitti:

        Saiskohan tänä iltana miestä sisääni mut toi toni on kivan näköinen kundi itse täs koskella hoikka.48/btm

        Kyllä Aarolla on voittamaton tarjous ja kokemuksessa löytyy.


      • Rakkautta vain

      • Kundeilta eilen

        Toni 18 muutin tänne koskelle täällähän saa kivasti opiskelija kundeilta eilen kolmelta opiskelija asuntolassa


      • Wiljami81
        Kundeilta eilen kirjoitti:

        Toni 18 muutin tänne koskelle täällähän saa kivasti opiskelija kundeilta eilen kolmelta opiskelija asuntolassa

        Opiskelijat tosiaan maksaa hyvin. Tonikin pyörähti täällä palvelutalossa.
        Wiljami 81 vuotta


      • Gay toni boy
        Wiljami81 kirjoitti:

        Opiskelijat tosiaan maksaa hyvin. Tonikin pyörähti täällä palvelutalossa.
        Wiljami 81 vuotta

        En pyydä opiskelia kundeilta rahaa ja mitä noihin suolahen huru ukkojen juttuihin sanon eihä toho usko erkkikään et kävin ni alas en vaivu et niitten kaa olisin olkoo pienienen pippeli ukkojen kaa vanhainkodissa mul korkeitaan käy kundit


      • Reino76 vuotta
        Gay toni boy kirjoitti:

        En pyydä opiskelia kundeilta rahaa ja mitä noihin suolahen huru ukkojen juttuihin sanon eihä toho usko erkkikään et kävin ni alas en vaivu et niitten kaa olisin olkoo pienienen pippeli ukkojen kaa vanhainkodissa mul korkeitaan käy kundit

        Toni boy tosiaan nuoli hyvin wiljamin ja paavon peräpukamat viime reissulla, kun annettiin tonille alennusta kahet pukamat 50.


      • Tonin tunteva
        Gay toni boy kirjoitti:

        En pyydä opiskelia kundeilta rahaa ja mitä noihin suolahen huru ukkojen juttuihin sanon eihä toho usko erkkikään et kävin ni alas en vaivu et niitten kaa olisin olkoo pienienen pippeli ukkojen kaa vanhainkodissa mul korkeitaan käy kundit

        Toni boyllahan on paikkakunnan roikkuvimmat peräpukamat, jotka ovat henkseleillä kiinnitetty olkapäille, jottei vedä maata kävellessä.


      • Toni boy
        Tonin tunteva kirjoitti:

        Toni boyllahan on paikkakunnan roikkuvimmat peräpukamat, jotka ovat henkseleillä kiinnitetty olkapäille, jottei vedä maata kävellessä.

        Huomenna pelin jälkeen noin klo 18 pintaan toni lähtee pup makeen ekax siis kattomas huima-topo naisten korista


      • Aaro 76 vuotta
        Toni boy kirjoitti:

        Huomenna pelin jälkeen noin klo 18 pintaan toni lähtee pup makeen ekax siis kattomas huima-topo naisten korista

        Vai taas Toni pyörii karvarallia Aaron, Wiljamin ja Paavon kanssa Niemelänkadulla


      • Toni boy 18 .v
        Aaro 76 vuotta kirjoitti:

        Vai taas Toni pyörii karvarallia Aaron, Wiljamin ja Paavon kanssa Niemelänkadulla

        Toi huru ukko aaro/muut vanhat ukon köriläät eivät taida osata lukea mun viestei et menen huima-topo peliin sen päätettyä pup makeen täs koskella t.TONI


      • Eetu 77 vuotta
        Toni boy 18 .v kirjoitti:

        Toi huru ukko aaro/muut vanhat ukon köriläät eivät taida osata lukea mun viestei et menen huima-topo peliin sen päätettyä pup makeen täs koskella t.TONI

        Vai tapaa se toni boy Eemelin, Vihtorin ja Eetun vaihteeksi pup makeessa. No nämä kokeneemmat miehet antaa peräpukama -tonille alennuksella.


      • Hehkuttaja
        Eetu 77 vuotta kirjoitti:

        Vai tapaa se toni boy Eemelin, Vihtorin ja Eetun vaihteeksi pup makeessa. No nämä kokeneemmat miehet antaa peräpukama -tonille alennuksella.

        Nim.suolahtelainen haravoi naapurikuntia suurella innolla juuri kaveriseksin tii-
        moilta,kannattaa hältä kysyä,suolahden sulttaanilta :)


      • Paikka keskustas
        Hehkuttaja kirjoitti:

        Nim.suolahtelainen haravoi naapurikuntia suurella innolla juuri kaveriseksin tii-
        moilta,kannattaa hältä kysyä,suolahden sulttaanilta :)

        Homoja oisko tulos koskelle sieltä suolahden taajamasta mä annan 40,btm illasta makessa


      • Hehkuttaja 78 v.
        Paikka keskustas kirjoitti:

        Homoja oisko tulos koskelle sieltä suolahden taajamasta mä annan 40,btm illasta makessa

        Tullaan, tullaan

        Terv.
        Hehkuttaja 78 vuotta


      • Vihtori 77 v.
        Paikka keskustas kirjoitti:

        Homoja oisko tulos koskelle sieltä suolahden taajamasta mä annan 40,btm illasta makessa

        Kiitos tarjouksesta toivoo Vihtori.


      • suolahtelainen
        Hehkuttaja kirjoitti:

        Nim.suolahtelainen haravoi naapurikuntia suurella innolla juuri kaveriseksin tii-
        moilta,kannattaa hältä kysyä,suolahden sulttaanilta :)

        Hehkuttajahan suolahen häntäheikkinä näm asiat parhaiten tietää.


      • Turkkilaista
        suolahtelainen kirjoitti:

        Hehkuttajahan suolahen häntäheikkinä näm asiat parhaiten tietää.

        Moi Toni boy täs sain viime yönä täs koskella kivaa turkkilaista pizza boyta ikä sama ku mul nai mua tosi ihanasti ja tosi kauan ja illal uusiksi


      • pukamatony

        Imasko myös sinun peräpukamat samaan hintaan`?


      • 18,v Toni boy
        pukamatony kirjoitti:

        Imasko myös sinun peräpukamat samaan hintaan`?

        Kuules mul ei oo niitä ku sul vanha ukon käppänä mä vasta 18 ja sä jo toinen jalka ja tai molemmat jalkasi jo haudan partaalla t.TONI


      • pukamatoni

        Toni boy näämmä ottanut omakuvan imeskelyn jälkeen.


      • Kuvata saat
        pukamatoni kirjoitti:

        Toni boy näämmä ottanut omakuvan imeskelyn jälkeen.

        Tuu kuvaan mua näät mut illal väliasemalla


      • pena 21
        Kuvata saat kirjoitti:

        Tuu kuvaan mua näät mut illal väliasemalla

        Pena 20 on jo edellä ottanut kuvan sinusta väliasemalla.


      • Toni gay
        pena 21 kirjoitti:

        Pena 20 on jo edellä ottanut kuvan sinusta väliasemalla.

        Katopas tosiaan pena sähän näytitkin kuvan su luona viime yönä ku nussit mua siellä keiteleentiellä ps muistaks mis mä täs kosken keskustas asun saat panna taas ilman kumia sul ihanan iso kyrpä homoksi t.toni gay koskelta


      • wiljami 79 vuotta
        Toni gay kirjoitti:

        Katopas tosiaan pena sähän näytitkin kuvan su luona viime yönä ku nussit mua siellä keiteleentiellä ps muistaks mis mä täs kosken keskustas asun saat panna taas ilman kumia sul ihanan iso kyrpä homoksi t.toni gay koskelta

        Muistan hyvin ja olit kuvan näköinenkin.

        Wiljami 79 vuotta


      • raimo 80 v
        Toni gay kirjoitti:

        Katopas tosiaan pena sähän näytitkin kuvan su luona viime yönä ku nussit mua siellä keiteleentiellä ps muistaks mis mä täs kosken keskustas asun saat panna taas ilman kumia sul ihanan iso kyrpä homoksi t.toni gay koskelta

        Oli mukavaa, kun kävit toni taas imasemassa Eetun peräpukamat.


      • Raimo ota taplettisi
        raimo 80 v kirjoitti:

        Oli mukavaa, kun kävit toni taas imasemassa Eetun peräpukamat.

        Morjens suolahden vanhat homo ukot toi raimo päivystää tos entisen alkon edes rollaattorin kaa voitte imeä sen tosi tosi pientä munaa torvelot pankaa sitä t.konnevetinen


      • Raimo 78 vuotta
        Raimo ota taplettisi kirjoitti:

        Morjens suolahden vanhat homo ukot toi raimo päivystää tos entisen alkon edes rollaattorin kaa voitte imeä sen tosi tosi pientä munaa torvelot pankaa sitä t.konnevetinen

        Toni boy käväsi taas eetua ja viljamia viihdyttämässä suolahdessa. Tonillahan suuremmat pukamat kuin pinimmät näkemäni vehkeet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe