Mitä haluaisit tehdä tai kokea ennenkuin...

Alter ego

... olet siihen esim. fyysisesti kyvytön? Tai ennenkuin kuolet?

Minä haluaisin kokea vapaan lennon ja ilmeisesti siellä Pyhtään Siriuksessa voisin semmoisen kokea.
Haluaisin myös olla hetkisen semmoinen nero, joka keksii jonkin uuden mullistavan idean ja osaisin jopa toteuttaa sen.
Niinpä, haaveitahan nuo... Realistisempaa olisi toivoa olevansa ihminen, joka kykenisi nukkumaan jo ennen puolta yötä. Etenkin kun tietää joutuvansa heräämään aikaisin :(

Mutta, kuittailkaa nyt jotain aloituksen ajatukseen.

33

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisin kloonata itseni.

      • Alter ego

        Tsrvitaanko vai revitäänkö sua joka paikkaan? Siitäkö nikkisiki johtuu, että vaikka miöjoona sinua...?


      • Alter ego kirjoitti:

        Tsrvitaanko vai revitäänkö sua joka paikkaan? Siitäkö nikkisiki johtuu, että vaikka miöjoona sinua...?

        Paremminkin toisinpäin.


    • Impo-Einari

      Haluaisin edes yhden kerran kunnolla tyydyttää nymfomaanin.
      Vaan eihän se käy. Se ei kertakaikkiaan käy! Uskokaa jo!

      • Alter ego

        Reps*
        :D


    • ...

      Ei varsinaisia haaveita nykyisellään. Monia tekemättä jääneitä asioita on, jotka tietenkin harmittavat.

      Yks on interrailamatka. Nuorena se jäi rahapulan ja muitten syitten takia aina vain ajatukseksi. Nyt tilanne ois parempi, mutta tullut tulokseen kunto ei enää sellainen, että jaksaisi lähteä. Periaatteessa mahdollista, mutta vaatisi ensin kovan rupeaman kuntosalia ja lenkkipolkua. Ja onhan tuota muutenkin senverran mukaviiden haluinen, että aika epätodennäköistä, käytännössä varma, että enpä sitä tule tekemeen ikinä.

      =DW=

      • Alter ego

        Auts! Nyt kuulosti siltä että ainut odotettavissa oleva jonkinmoinen "rail" olisi sulle vanhainkoti, terveyskeskus ja hautausmaa, välissä ehkä krematorio! Oi oi DW... Tässä tulee virtuaalinen woimahali ( )


    • Ei ole vielä ajankohtaista.
      Mietitään 20 vuoden päästä.
      Ajatus oli koiran kanssa, että on parempi, että minä suren koiran haudalla, kun että koira suree minun haudalla.
      Mutta kun tuo kissa tuli kuvioihin, niin se elää 20 vuotta, niin sama kai se ottaa lehmäkin, että saa tuolle maitoa, se on ahne maidolle.
      Ja lehmä lypsää ternimaitoa, siitä se varmaan pitää.
      Minä olen niin maanpinnalla, ettei sellaisia haaveita ole, joita en pysty toteuttamaan

      • Ei kannata niitä maitotukiaisia ei tuu kun meni balttiaan. Ja sitten sinä saat ne eu-direktiivien tarkistajat sinne riesaksesi. Tulevat mittanauhan kanssa mittaamaan että onko tarpeeksi monta senttiä parsi mihinkin suuntaan.

        Etkö haluaisi madonreijästä menneisyyteen tai tulevaan? Kumpaan suuntan menisit jos ois pakko?


      • miljoona kirjoitti:

        Ei kannata niitä maitotukiaisia ei tuu kun meni balttiaan. Ja sitten sinä saat ne eu-direktiivien tarkistajat sinne riesaksesi. Tulevat mittanauhan kanssa mittaamaan että onko tarpeeksi monta senttiä parsi mihinkin suuntaan.

        Etkö haluaisi madonreijästä menneisyyteen tai tulevaan? Kumpaan suuntan menisit jos ois pakko?

        No menneisyyteen ilman muuta, Tilasin viime viikolla 50 vuotta vanhan mustavalkean ilmakuvan tästä paikasta, Se kuuluu lapsuudenmaisemiin. Maksoi viispuolsataa.

        Ehkä sittenkin tulevaan, kun tarkemmin ajattelee, oli se silloin niin puutteellista


      • k-kotton kirjoitti:

        No menneisyyteen ilman muuta, Tilasin viime viikolla 50 vuotta vanhan mustavalkean ilmakuvan tästä paikasta, Se kuuluu lapsuudenmaisemiin. Maksoi viispuolsataa.

        Ehkä sittenkin tulevaan, kun tarkemmin ajattelee, oli se silloin niin puutteellista

        Minä olen tutkinut myös oman paikkakunnan karttaa isojaon ajalta vuodelta 1780. Mielenkiintoista. Aika paljon olit kyllä maksanut siitä ilmakuvasta. Teetkö siitä taulun? Tai tapetin?


      • miljoona kirjoitti:

        Minä olen tutkinut myös oman paikkakunnan karttaa isojaon ajalta vuodelta 1780. Mielenkiintoista. Aika paljon olit kyllä maksanut siitä ilmakuvasta. Teetkö siitä taulun? Tai tapetin?

        Siitä tulee taulu 40 kertaa60 senttiä.
        Minä olin silloin kymmenvuotias, keväällä täytän kuuskymmentä, että synttärilahjaksi itselle, meinaan.
        Mitä tuo muutaman satasen taulu, muut tänikäiset ostaa kymmenien tuhansien moottoripyöriä, lumikelkkoja, veneitä, siihen karmeet varusteet, että näyttävät astronauteilta. Meikäläinen ajaa vanhalla autolla, resuiset haalarit vaan lepattaa :).


      • ...
        k-kotton kirjoitti:

        Siitä tulee taulu 40 kertaa60 senttiä.
        Minä olin silloin kymmenvuotias, keväällä täytän kuuskymmentä, että synttärilahjaksi itselle, meinaan.
        Mitä tuo muutaman satasen taulu, muut tänikäiset ostaa kymmenien tuhansien moottoripyöriä, lumikelkkoja, veneitä, siihen karmeet varusteet, että näyttävät astronauteilta. Meikäläinen ajaa vanhalla autolla, resuiset haalarit vaan lepattaa :).

        Vähän sivuun.

        Mulla on ilmakuva kotitalosta, olen pihalla jonkun sylissä, Tossa se on seinällä, tuli mökin mukanana perintönä.

        Ite en ole koskaan ole olluyt innostunut synttäreistä, en omistani, enkä muiden. Kun täytin viiskymmentä, oli tarkoituksena pitää itse ne legendaarist pileet itelle. Meitsi kun ei siis ikinä ole itseä juhlinut. Valmistelutkin oli jo aika pitkällä joiltain osin. Sattui tulemaan hermoromahdus sopivasti ennen pirskeitä, peruin ne ja päätin, en edes haahuile vastaavaa ikinä enää.

        Monet käyttää ikääntymistä tekosyynä just hankkia vaikka moottoripyörä. Kyllä se enenpi tekosyy on, viimeinkin varallisuutta toteuttaa jokin haave, sitä ei vaan voi toitottaa, että mullapa sitä onkin rahaa, että voin huvikseni ostella vaikkapa moottoripyöriä noin vaan :D

        Noin mainiten. Pitänyt kunnostaa yks mopedi. Vähän vaiheessa. Vaimon mopo. Se on sen papan entinen, sittemmin äidin, vuosimalli sama, kuin vaimon syntumävuosi. Siinä on jotain hauskaa symboliikkaa ja historiaa, pitäisi tosiaan joskus aktivoitua laitteleen se kuntoon. Saapi sitten vaimo jatkossa tehdä kauppareissut sitten omalla mopollaan, kyläläisten kummastukseksi :D

        =DW=


      • k-kotton kirjoitti:

        Siitä tulee taulu 40 kertaa60 senttiä.
        Minä olin silloin kymmenvuotias, keväällä täytän kuuskymmentä, että synttärilahjaksi itselle, meinaan.
        Mitä tuo muutaman satasen taulu, muut tänikäiset ostaa kymmenien tuhansien moottoripyöriä, lumikelkkoja, veneitä, siihen karmeet varusteet, että näyttävät astronauteilta. Meikäläinen ajaa vanhalla autolla, resuiset haalarit vaan lepattaa :).

        Ihana taulu.


      • ... kirjoitti:

        Vähän sivuun.

        Mulla on ilmakuva kotitalosta, olen pihalla jonkun sylissä, Tossa se on seinällä, tuli mökin mukanana perintönä.

        Ite en ole koskaan ole olluyt innostunut synttäreistä, en omistani, enkä muiden. Kun täytin viiskymmentä, oli tarkoituksena pitää itse ne legendaarist pileet itelle. Meitsi kun ei siis ikinä ole itseä juhlinut. Valmistelutkin oli jo aika pitkällä joiltain osin. Sattui tulemaan hermoromahdus sopivasti ennen pirskeitä, peruin ne ja päätin, en edes haahuile vastaavaa ikinä enää.

        Monet käyttää ikääntymistä tekosyynä just hankkia vaikka moottoripyörä. Kyllä se enenpi tekosyy on, viimeinkin varallisuutta toteuttaa jokin haave, sitä ei vaan voi toitottaa, että mullapa sitä onkin rahaa, että voin huvikseni ostella vaikkapa moottoripyöriä noin vaan :D

        Noin mainiten. Pitänyt kunnostaa yks mopedi. Vähän vaiheessa. Vaimon mopo. Se on sen papan entinen, sittemmin äidin, vuosimalli sama, kuin vaimon syntumävuosi. Siinä on jotain hauskaa symboliikkaa ja historiaa, pitäisi tosiaan joskus aktivoitua laitteleen se kuntoon. Saapi sitten vaimo jatkossa tehdä kauppareissut sitten omalla mopollaan, kyläläisten kummastukseksi :D

        =DW=

        Ihana taulu sullakin. Meillä on 1980 vuosimallia yamaha 850 kuutioo ja sit vähä uudempi goldwing 1200 . Ja mulla ikioma skootteri Honda.


      • mitäkä mies
        ... kirjoitti:

        Vähän sivuun.

        Mulla on ilmakuva kotitalosta, olen pihalla jonkun sylissä, Tossa se on seinällä, tuli mökin mukanana perintönä.

        Ite en ole koskaan ole olluyt innostunut synttäreistä, en omistani, enkä muiden. Kun täytin viiskymmentä, oli tarkoituksena pitää itse ne legendaarist pileet itelle. Meitsi kun ei siis ikinä ole itseä juhlinut. Valmistelutkin oli jo aika pitkällä joiltain osin. Sattui tulemaan hermoromahdus sopivasti ennen pirskeitä, peruin ne ja päätin, en edes haahuile vastaavaa ikinä enää.

        Monet käyttää ikääntymistä tekosyynä just hankkia vaikka moottoripyörä. Kyllä se enenpi tekosyy on, viimeinkin varallisuutta toteuttaa jokin haave, sitä ei vaan voi toitottaa, että mullapa sitä onkin rahaa, että voin huvikseni ostella vaikkapa moottoripyöriä noin vaan :D

        Noin mainiten. Pitänyt kunnostaa yks mopedi. Vähän vaiheessa. Vaimon mopo. Se on sen papan entinen, sittemmin äidin, vuosimalli sama, kuin vaimon syntumävuosi. Siinä on jotain hauskaa symboliikkaa ja historiaa, pitäisi tosiaan joskus aktivoitua laitteleen se kuntoon. Saapi sitten vaimo jatkossa tehdä kauppareissut sitten omalla mopollaan, kyläläisten kummastukseksi :D

        =DW=

        Lueskelin ketjua ja mitä kaikkea kukin haluaisi ja nyt kirpaisi kunnolla kun ei ole mitään kuvaa paikasta missä synnyin ja ainoa ilmakuva on nykyinen google earthsin satelliittikuva missä en ole edes kenenkään seurassa mutta vanha autoni töröttää lumisena parkkipikalla kuin kuurainen turre...

        Tuloksetta olen kysellyt ja kaivellut että löytäisin jonkinlaisen ilmakuvan..

        En tuohon aloitukseen ota kovin kantaa kun ei tiedä koskaan edes huomista päivää ja silloin ei suurista haaveilla.


      • mitäkä mies kirjoitti:

        Lueskelin ketjua ja mitä kaikkea kukin haluaisi ja nyt kirpaisi kunnolla kun ei ole mitään kuvaa paikasta missä synnyin ja ainoa ilmakuva on nykyinen google earthsin satelliittikuva missä en ole edes kenenkään seurassa mutta vanha autoni töröttää lumisena parkkipikalla kuin kuurainen turre...

        Tuloksetta olen kysellyt ja kaivellut että löytäisin jonkinlaisen ilmakuvan..

        En tuohon aloitukseen ota kovin kantaa kun ei tiedä koskaan edes huomista päivää ja silloin ei suurista haaveilla.

        Katso netistä Suomen ilmakuva, ja anna osoite.
        Luultavasti löytyy miltä vuodelta haluat.
        Halvin on kolmepuolsataa.
        Olis mulla keski-ja pohjois-suomen asiamiehen numero, mutta en viitsi sitä tähän laittaa. Kyllä se sieltä ilmakuvasta löytyy.


    • Hih hih. Menneisyys vois olla varmenpaa kun tietäisi suurinpiirtein mitä olisi vastassa. Menneisyyttä on kiva tutkia. Joku aikakapselin tekeminen voisi olla kivaa. Siis lähettäisi tietoa nykyisestä jonneski tulevaan. Siis justsa kuvia esimerkiksi vaiks omille jälkeläisilleen.

      • Aiemmin valokuvissa oli ongelma, kun kuvat oli niin hintavia, että kuvat otettiin pyhävaatteet päällä, sireenipensaan edessä. Ne elon "varjopuolet" on jääneet kuvaamatta. Ne kiinnostaa nyt enemmän, se kun se elämä on muutakin kun pyhävaatteissa sireenipensaan edessä.


      • k-kotton kirjoitti:

        Aiemmin valokuvissa oli ongelma, kun kuvat oli niin hintavia, että kuvat otettiin pyhävaatteet päällä, sireenipensaan edessä. Ne elon "varjopuolet" on jääneet kuvaamatta. Ne kiinnostaa nyt enemmän, se kun se elämä on muutakin kun pyhävaatteissa sireenipensaan edessä.

        Joo ja nykyisin ne kuvat jää monellakin digitaaliseen muotoon. Mustavalkoiset paperivalokuvat tuntuu säilyvät. Kartat menneisyydestä onkin juuri mukavia aikakapseleita.


      • ...

        Pieniä ongelmia.

        Periaatteessa kaikki tämän päivän valtavasta dikikamasta tulee häviämään lyhyessä ajassa. Tulevaisuuden arkeologeille ei paljoa jää tutkittavaa ihmiskunnan historian digitalisoitumisen ajasta. Että kapseliin mv-valokuvia, happovapaalle paperille kunnon musteella printattuja papereita. Mieluiten ehkä jotain hopeaan tms syövytettyjä tekstejä. Ehkäpä laaja-sanakirja olisi tulkinnan helpottamiseksi hyvä olla olemassa. Ääni varten jokin mekaaninen formaatti, siemeniä kasveista, erilaisia näytteitä kaikenlaisesta muustakin, esihistoriallinen taplettitietokone jne.

        Kyllä menneisyyden tutkiminen tulee olemaan tulevaisuudessa vähintäänkin yhtä hankalaa, kuin nyt.

        =DW=


      • sitroen.
        ... kirjoitti:

        Pieniä ongelmia.

        Periaatteessa kaikki tämän päivän valtavasta dikikamasta tulee häviämään lyhyessä ajassa. Tulevaisuuden arkeologeille ei paljoa jää tutkittavaa ihmiskunnan historian digitalisoitumisen ajasta. Että kapseliin mv-valokuvia, happovapaalle paperille kunnon musteella printattuja papereita. Mieluiten ehkä jotain hopeaan tms syövytettyjä tekstejä. Ehkäpä laaja-sanakirja olisi tulkinnan helpottamiseksi hyvä olla olemassa. Ääni varten jokin mekaaninen formaatti, siemeniä kasveista, erilaisia näytteitä kaikenlaisesta muustakin, esihistoriallinen taplettitietokone jne.

        Kyllä menneisyyden tutkiminen tulee olemaan tulevaisuudessa vähintäänkin yhtä hankalaa, kuin nyt.

        =DW=

        Niinpä. Hankaluutta voisi helpottaa säilömällä tämän ajan tapahtumia tulevaisuutta varten luotettavalla tavalla ja rehellisesti. Vaan kuka tekisi? Poliitikon kun asialle panet, niin siihen ei asiaa tule enempää kuin totuuttakaan.


    • Siis panna tällainen aloitus palstalle 50 ? Kieltämättä viimeistään nyt on testamentit ym. tehtävä! Toisaalta kuinka kuvittelet että täällä nuo sisimmät salaiset toiveet kerrottaisi ;) Joo... :) Nuku hyvin!

    • .Siilimuori

      Haluaisin jäädä ansaitulle eläkkelle ennen kuin on fyysisesti täysin loppu ja ennen kuin kuolen. Siin suuurin tavoite. Siis tavoite päästä nauttimaan eläkepäivistä kutakuinkin siinä kunnossa et niistä pääsee nauttimaan.

      • ...

        Selitä, mitä tarkoitat "nautinnolla", yhteiskunnan varoilla loispummina elämistäkö?

        =DW=


      • .Siilimuori
        ... kirjoitti:

        Selitä, mitä tarkoitat "nautinnolla", yhteiskunnan varoilla loispummina elämistäkö?

        =DW=

        Tarkoitan nauttimista siitä ettei tarvitse tehdä raskasta vuorotyötä, herätä aamulla kellonsoittoon vartin yli viisi, tulla iltavuorosta kotiin kymmeneltä ja taas nousta kellonsoittoon aamulla vartin yli viisi. Vapaudesta ja rauhasta.

        Ihan sama kuka sen maksaa, luotan siihen että nälkään ja kylmään en tule kuolemaan kuitenkaan. Kaikki sen päälle tuleva on luksusta.Tulen toimeen vähällä.


      • .Siilimuori kirjoitti:

        Tarkoitan nauttimista siitä ettei tarvitse tehdä raskasta vuorotyötä, herätä aamulla kellonsoittoon vartin yli viisi, tulla iltavuorosta kotiin kymmeneltä ja taas nousta kellonsoittoon aamulla vartin yli viisi. Vapaudesta ja rauhasta.

        Ihan sama kuka sen maksaa, luotan siihen että nälkään ja kylmään en tule kuolemaan kuitenkaan. Kaikki sen päälle tuleva on luksusta.Tulen toimeen vähällä.

        Mä haluaisin vielä löytää naisen,joka ei antaisi minun riutua ja masentua seksin puutteen takia!puute on tällä hetkellä jokapäiväinen ja masentavaa. asiaa ei helpota sekään,että olen ollut yli 35v naturisti luonteinen eli olen tosi paljon nakuna kotosalla.nytkään en pue koko vkl:na mitään! TÄMÄ Ei OLE VITSI! no joku vääräleuka kuitenkin esittää viisauksiansa!yksinäisyys ei naurata mua ainakaan.no siinä toiveeni!


      • .Siilimuori
        panda08e kirjoitti:

        Mä haluaisin vielä löytää naisen,joka ei antaisi minun riutua ja masentua seksin puutteen takia!puute on tällä hetkellä jokapäiväinen ja masentavaa. asiaa ei helpota sekään,että olen ollut yli 35v naturisti luonteinen eli olen tosi paljon nakuna kotosalla.nytkään en pue koko vkl:na mitään! TÄMÄ Ei OLE VITSI! no joku vääräleuka kuitenkin esittää viisauksiansa!yksinäisyys ei naurata mua ainakaan.no siinä toiveeni!

        No voipi olla et sitä ei täältä löyvy. Hakeudu muiden naturistien joukkoon.


      • .Siilimuori kirjoitti:

        No voipi olla et sitä ei täältä löyvy. Hakeudu muiden naturistien joukkoon.

        Se olikin vain toiveeni,kuten lottovoitosta haaveilu,jotta elämään Sais vielä tässä iässä hieman ilon pilkahdusta! En hakeudu mihinkään joukkoon.kiitos taas asiallisesta kommentistasi!


    • Mulla ei ole kymmeneen vuoteen ollut unelmia, ehkä se on jälkitauti takana olevaan masennukseen, ehkä se on vain tapa elää. Vai liekö persoonallisuusjuttu, kesken jääneet jutut vain harmittaa ja vainoaa. Kun jotain haluan, se pitää myös tapahtua, eli siitä tulee enemmän suunnitelma kuin unelma. Kai se on ihan sama mistä johtuu, mun pitäisi oikeesti lopettaa mun ajatusten pilkkominen ja syiden vatvomisenkin :)) Siirtyä teini-ikäiseksi - "mitä väliiiiii".

      Joskus ajattelin että olisi kivaa asua omatkotitalossa, mutta en uskaltanut edes uneksia siitä. No nyt mä asun, puolitoista vuotta mennyt. Tässä aion puuhastella, katsoa kun ruoho ja lapset kasvaa.

    • Mieli saa lentää ja se on ihanaa.
      Minä haluaisin kokea ja nähdä valtavasti rakkaudellisuutta

    • syrjäytynyt

      Haluaisin tehdä ystäväni onnellisemmaksi.

    • att2

      Pitkä purjehdus jää haaveksi vain kirjojen lukemista aiheesta, viimeiset
      Lars Hässler S/Y Jennifer ja Milo Dahlmann Kohti Pingviinien Maata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe