Joulu

Joulugalluppia

1. Kanarialla rantalomalla
2. Karibianmerellä risteilyaluksella
3. Tallinnassa bailaamassa
4. Kainuun korvessa alkeellisella mökillä
5. Lähiössä yksiössä Itä-Helsingissä
6. Viikon telttaretkellä jänkhällä
Valitse yksi ja perusteluja

20

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilasin lennon kuuhun ja takaisin. Ihan huvin vuoksi

    • no näistä vaihtoehdoista kyl tuo Kainuun korpi on lähimpänä, sekä sydäntä että todellista joulunviettopaikkaa..

      elikkä tosissaan vastaan numero 4.

      murtzi vähä-hiilari

      • ☆☆☆☆♡♡♡♡

        Murtzi tahtoo korpikommarien maille
        jaux syyvä
        ka syyvä
        ja syyvä



    • Kun olin lapsi, mutsi ja faija tappeli. Sitten ne erosi ja oltiin 8 joulua peräkkäin etelässä. Se oli hienoa.

      Sen jälkeen olin yhden vuoden intissä.

      Sitten oltiin jokunen vuosi kännissä silloisen avokin kanssa.

      Sen jälkeen olin 12 joulua töissä. 16 tuntista tuplavuoroa, että perheelliset pääsivät viettämään pyhiään.

      Nykyisin käyn systerillä joulupöydässä, kun vaimo käy Japanissa.

      • ☆☆☆☆¿¿¿¿

        Chrisi masu

        kumiämmälles

        Ensi Joulu on kuin kokoomus ja joulukinkku

        ensi vuonna ei niitä ole enää olemassakaan


    • Kuuntelisin aaltoja

      Ajettelin jotain lämmintä kohdetta.

      Sitten meni tunnelma piloille kun mietin, joko me saadaan kaikki 2vk kreikanloma/ vuodessa, koska me ollaan oikeastaan jo maksettu siitä?

      en haluaisi enää mennä sinne

      Jos palataan asiaan: jossain lämpimässä, viikkokin kävis.

    • Tähän tilanteeseen toimimattomia ratkaisuja, mutta fiktiivisesti tuo olisi se miellyttävin vaihtoehto.

      4. Kainuun korvessa alkeellisella mökillä

      Ai miks?

      Todellisuudessa kettusen luola on tulevana jouluaikana kansoitettu viidellä miehellä, yhdellä miniäehdokkaalla, yhdellä kiukkuisella anopilla, sekä vielä kiukkuisemmalla itselläni. Saattaa siihen joulupyhiin mahtua vielä toinenkin anoppi ja appi ja muut vieraat päälle.Tosin olen luultavasti ainoa, joka käy vielä työssä, niin mitäpä kiukuttelun aiheita minulla olisi.

      Ja jos optimistiseksi heittäytyisin, voisin melkein kuvitella puhtaalla miehen lokiigalla ja testosteronien määrällä kaikkien jouluvalmisteluiden hoituvan ihan suitsait itsekseen - ostoksineen päivineen, kaikkkia miellyttävällä tavalla.

      Mutta jos näin ei tule tapahtumaan, niin alan uhkailla kirjoittavani julkista blogia koko mielipuolisesta joulusta ja pähkähullun perheen paratiisista.

    • ☆☆☆☆¿¿¿¿

      Jouluksi menen....en tiedä vielä......


      Jos olen päässyt sairaalasta ja jonkunlaisen olinpaikan
      edmellliseeln en viittis enää palata
      kahelin äijän luokse, joka syö rahani ja maksaa vielä sen hitveän tpa kkamäärän
      toistatoisen piiklikaksi hirveä kämppa juridisesti "koti"

      Asuinpaikkakuntaa ei ole missään........................

    • Tallinnassa bailaamassa vois tulla kyseeseen. Kanaria tai risteilylaiva ei kiinnosta, mutta jossain pehmeän rantahiekan ja sinisen hetken maassa vois kyllä joulun viettää. Miksei myös peräkorven autiomajalla, poissa kaikesta jouluhässäkästä ja tavaratalojen jingle bellsseistä. Kaikissa tapauksessa seura ratkaisee..

      • Seura...

        Löytyy lehtitelineestä sekä Hymy


      • Seura... kirjoitti:

        Löytyy lehtitelineestä sekä Hymy

        Mutta seuraa ei löydy lehtitelineestä.


      • ★★VIVA FIDEL
        bravo.bravi kirjoitti:

        Mutta seuraa ei löydy lehtitelineestä.

        Lukusaliståa Ratikkakin Kauppalehdeo pöllii ja on finansksineron vastakohta


    • määmy

      4 Itä-Stadin yksiös ois kliffa viettää nelistää jouluu & lähtee evakkoon sielt. Muute Kainuun korpi, jos e ois muksui.

      • ☆☆☆☆♡♡♡♡

        Eix tsadoin yksiöissä asu aina yli 20 tyyppii ja jokainen hakeoe asu, istukea
        yli tonnin kuukaudessa


    • Annetuista vaihtoehdoista 3. on toteuttamiskelpoinen.
      Oikeasti jouluna haluan olla vaan kotona. Ei huvittaisi mennä minnekkään. Himassa saa vaan olla ja nauttia joulutunnelmasta.

      • ☆☆☆☆♡♡♡♡

        Onx Marjolla tuttuja betonityöläisiä Tallinnassa vai muuten vaan kova Jano?
        OiVallinen hotåeolli Susi on mukavan rauhallinen paikka, turvamies tarkistaa
        selxyvierailijan paperit
        entinen KGBeen paikka ja rehellinneon henkilökunta, kun vaihdoin markkoja kruunuixi respassa, kertoi ystävällinen röespan flikka, että valuu
        tanvaihtopaikoissa saisin parelmman summan
        sanoin flikalle, etätä voitä itssel käydmä vaiHtajmabsnsnaj ja pitää sen voiton itse
        ja tosson tippiäkin kauniille neidille


      • ☆☆☆☆♡♡♡♡ kirjoitti:

        Onx Marjolla tuttuja betonityöläisiä Tallinnassa vai muuten vaan kova Jano?
        OiVallinen hotåeolli Susi on mukavan rauhallinen paikka, turvamies tarkistaa
        selxyvierailijan paperit
        entinen KGBeen paikka ja rehellinneon henkilökunta, kun vaihdoin markkoja kruunuixi respassa, kertoi ystävällinen röespan flikka, että valuu
        tanvaihtopaikoissa saisin parelmman summan
        sanoin flikalle, etätä voitä itssel käydmä vaiHtajmabsnsnaj ja pitää sen voiton itse
        ja tosson tippiäkin kauniille neidille

        Ei ole tullut käytyä Tallinnan risteilyllä kovinkaan usein. Enimmäkseen ystäväporukan kanssa edestakasin päiväristeilyllä. Muutama tunti maissa riittäv hyvin.
        Käytiin Tallinnassa syomässä. Pöytävärauksen yhteydessä sai tehdä samalla myös ruokatilauksen. Tosi kätevää, kun menee isommalla porukalla ja kiljuva nälkä kurnii mahassa, ei tarvitse odotella ruoka-annoksia pitkään.

        Mitään viinarallia en ole koskaan harrastanut. Sen verran tuon tuliaisia, kun jaksan itse kantaa.


    • ☆☆☆☆♥♥♥♥

      Yx Joulu menin vastentahtoisesti 4päivän risteilylle seukkausflikan kaja
      kun itse olin töissä lautalla, tuntui kuin työmaajllemeno

      ämmä oli jo vajröannuy hytinkin tyrkytti rahaa lainaxi ja hytissä oli tilaa sen penskallekin, joka oli koko ajan ilmaositau plikkaria peolauamassa

      Sain yhdellä vedolla k
      jaukpotin ja matkan hinna siinä taakaisin....ämmälleo oståin Lacosta kellon lahjaxi
      kun sattmalta näin kuitin siitä matkasta selvisi syy rahajn tyrkkyyn erittäin pihiltä
      ämmältä.......sai itse puolet mksamastani hinnasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe