mahtuuko mekko -miten nopeasti rinnanympärys pienenee?

tiukka paikka

Noniin... Menin ja ostin sitten pienen mekon, koska se oli NIIN kaunis ja sopivan mittainen ja isompia ei enää ollut olemassa... Tiedostin kyllä ostosta suorittaessani, että hävinnyt järki pitäisi hakea ensin matkaan, mutta ei... Ostos on kyllä avokaupalla, että vielä voin mekon palauttaakin, mutta en haluaisi...

Mutta asiaan. Mekossa on vetoketju takana, joka menee vyötärölle asti kiinni ok. Siitä eteenpäin se pitää "nyhtää" kiinni, eli omatoimisesti se ei kiinni sujahda. Ja kun se on kiinni, niin olo on "pinkeä" enkä kyllä uskaltaisi mihinkään juhliin lähteä josko vetoketju ei kestäkään... Siedettävälle mukavuusasteikolle päästäkseen rinnanympärys -tai mieluiten vain selkämakkarat.. :) pitäisi pienentyä siinä 2-4cm. Mitähän tämä voisi tarkoittaa kiloissa? Myyjä sanoi, että "pari kiloa", mutta minusta se kuulostaa aika vähältä.

Olen 178cm, paino nyt 82kg. Laihdutusta takana noin 20kg, eli pyöreästi kilo viikossa onnistuu. Farkkukoko on pienentynyt koosta 48 kokoon 44, muita mittoja en ole tullut ottaneeksi :( Rinnat ovat aina olleet pienet, eivätkä ole mielestäni muuttaneet kokoaan lihoin tai laihduin, eli selästä tulee ympärys pienenemään, jos pienenee -ainakin liiveistä huomaa että jotain on lähtenyt, mutta ei niistä mitään arviota osaa tehdä, paljonko senttejä lähtisi kiloa kohti (tai edes kymmentä kiloa kohti...)

Ensimmäiset juhlat, joihin mekon (tietysti) jo päälleni haluaisin, olisi jo parin viikon päästä. Tämä on mielestäni kuitenkin erittäin epärealistinen tavoite -vai onko? Onko mitään saumaa?! Housuliivit eivät vaikuta mitään rinnanympärykseen, eikä uimapuku-mallisia korsettisysteemejä voi käyttää, koska puvusta kuultaa selkäpuolelta ihoa verkkokankaan läpi -eli liivit tai muu sellainen on jätettävä pois avuista.

5

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sokeria

      Eli siis nyt näyttäisi olevan suurinta osaa Chocolove-suklaalevyistä valikoimassa ainakin hetkellisesti. Niin suosittuja, että loppuvat usein kesken. Loput makuvaihtoehdot: http://www.iherb.com/chocolove?rcode=MDV672

    • tiukat paikat

      Eikö kukaan ole mitannut paljonko rinnan alta otettu ympärysmitta on kilojen karistessa pienentynyt?

    • Onmahdollista

      Hei!
      Mulla oli joskus sama tilanne: pari viikkoa ennen juhlia mekon vetskari ei yllättäen edes mahtunut kiinni, jäi muutama sentti rakoakin, mutta juhlapäivänä sujahti kiinni eikä tehnyt tiukkaakaan :) Eli on mahdollista, mutta sulla toki siinä mielessä eri tilanne, että olet jo laihduttanut, joten nesteet ei samalla tavalla enää lähde liikkeelle kuin alussa.. Mutta vetskarikin sulla joten kuten meni kiinni, joten pitäydy vaan tiukasti erossa herkuista ja alkoholista, niin voit onnistua!

    • diplomiliikkuja

      Eihän tässä ole mitään ongelmaa:) Nyt reippaasti liikkumaan 6 krt viikko 10-15km kerrallaan niin mekko sujahtaa vikkelästi päälle:)

      • hahaa

        Niin muista juosta kieli vyön alla ja saat vetää pitsan siitä hyvästä ja silti laihdut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe