Kunnon pekoni munakas nam

Possu halal

Miten te muslimien kanssa olevat näänytätte kunnon pekoni munakas nälkänne? Oli taas niin hienoa tehdä tuo kunnon aamiainen sunnuntain kunniaksi..

15

160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyihyi_

      suomalaisenakaan en syö rasvaista haisevaa possua, joskus harvoin kinkkua toki

    • haaaahahahahhaaaaaa

      Syö niin paljon kun haluat pekonimunakastasi...joka on todella kaukana terveellisestä. Niinkun sillä nyt olisi väliä mitä syöt hihihhahahahahahahaha

      • Kukaan ei kiellä

        Kyllä se vaan maistuu niin hyvälle, kerran vuodessa sen teen. Ihanaa kun voi nauttia mistä vain :)


    • tyhmäaloitus....

      kyllä minä sen voisin tehdä, jos haluaisin, samoin kun laitan leivän päälle välillä possua ja jouluna syön kinkkua...

      • jouluna kinkkua, muuten tykkään kanasta ja naudasta, kala on myös erittäin hyvää :P


    • ihmettelenkö yksin

      vaikka en ole suuri maahanmuuton ystävä, tää muslimiläppä alkaa olla jo kyllä aivan sairasta. Tämä hallitsee tätäkin palstaa aivan poskettoman paljon ilman että puolesta tai vastaan kommenteissa olisi järjen hiventäkään

      • antivegaani

        jatkan kuitenkin vielä tästä aiheesta, pekoni on helvetin epäterveellistä tavaraa ja ei taida kyllä kuulua myöskään perinteiseen suomalaiseen keittiöön. Eikös siinä lue amerikan pekoni siinä paketin laidassa. Itse syön mieluummin poroa


      • PekoniMunakas
        antivegaani kirjoitti:

        jatkan kuitenkin vielä tästä aiheesta, pekoni on helvetin epäterveellistä tavaraa ja ei taida kyllä kuulua myöskään perinteiseen suomalaiseen keittiöön. Eikös siinä lue amerikan pekoni siinä paketin laidassa. Itse syön mieluummin poroa

        Mitä sillä on väliä? Kunnon pekonimunakas tekee gutaa aina joskus


      • possua pataan
        PekoniMunakas kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä? Kunnon pekonimunakas tekee gutaa aina joskus

        Toivoisi että sinäkin 'pekonimunakas' söisit sitä useammin...onhan kyseessä suomalainen sika....jne...vai syötkö amerikkalaista ?


      • Häh täh
        possua pataan kirjoitti:

        Toivoisi että sinäkin 'pekonimunakas' söisit sitä useammin...onhan kyseessä suomalainen sika....jne...vai syötkö amerikkalaista ?

        Mitä väliä sillä on?


      • tuosta olen samaa mieltä..

        mieheni on syntyjään toki muslimi, mutta vain paperilla.

        hän ei noudata eikä tunnusta islamia millään lailla, islam kuuluu terrosristeille hänenmukaansa, aina kiroaakin muslimi teroristeja.


    • Aika sitkeää on

      Meillä syodään lammasta jota on nussittu.

      • LouisianaCrematory

        Hyvä läppä.


      • Olet suomijuntti

        Sulla taitaa olla oma lehmä ojassa ja jakkara valmiudessa.. Ehkäpä sieltä löytyy myös se porsaan reikä..


    • bacon & eggs man

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5023
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3726
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2810
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2759
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      146
      2240
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2026
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1910
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1594
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      4
      1524
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1478
    Aihe