Mitä mun pitäis aatella täatä pojasta?

17+3

Usein jos hän kääntyy muhun päin (ehkä jopa katsoo mua syrjäsilmällä. Joskus selkeästi katsoo mua mut ei aina) niin sit hän hermostuksissaan asettelee hiuksiaan koko ajan vaik ne ois hyvin, siistii itseään, hänen kädet tärisee ja oikaisee asentoaan/vaatteitaan. On kyllä muutenkin hyvin asiallinen ja siisti ulkonäön suhteen et aiks kyselen.

Oon kertonut hänelle että olen ihastunut häneen. Hän oli hyvin onnellisen oloinen silloin ja uskoin hänenkin pitävän minusta, kunnes kysyin välittääkö hän minusta niin sain ymmärryksen, että vain kaverimielessä ja on ollut hyvin outo välillä.

En ymmärrä miksi minulle tulee sellainen olo nykyään hänen kanssaan, ettei hän halua enään jutella mulle mut kuitenkin haluaa jotain minusta sillä hän jää joskus kiinni katselemasta minua(joskus mä jään kiinni kun katselen häntä :D)
Mut siis osaako kukaan sanoa miksi käyttäytyy silti silleen kuin olis ihastunut muhun mut sit kuitenkin joskus haluaa aivan kuin paeta (noh, hän on ujo mut silti...) välil hän antaa huomioo paljon ja sit ku mäkin annan, pakenee aivan kuin ja tuntuu kurjalt ku meidän kaveruus kärsii (ei tunneta toisia vielä hirveen hyvin)

Auttakaa jooko? Ja sori jos täst tuli hirveen epäselvä. Mut kiitos jos joku auttais :)

2

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+3

      Lyhyesti aateltuna, voiks poika olla ihastunu, jos kääntyy aina siihen suuntaan mis ihastus on ja sen jälkeen asetella hiuksiaan/siistiä itseään ja koht taas tauon jälkeen katsoa uudestaan? Voiks se meinaa et ei joko uskalla tai halua edetä kaverisuhteesta pidemmälle (vielä)?

    • 17+3

      Sori mä viel kirjotan et mua eniten ihmetyttää se et jos tää poika ei ookkaan ihastunut muhun niin miks on niin pirun vaikeet olla ees kaveri munkaa :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe