Ton of Finlan ei edes kuvaa homoa hahahahha

mikä kupla :D

Homothan on pieniä pikkusormi pystyssä vikisevä poiksi kuten joku BB.n vakikintihomo Niko

11

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tajuu

      Onko Tom of Finlan homon unelma olla mies, joksi ei kokenut koskaan kasvaneensa

    • Aloittajan unelma on oppia suomen kielen oikeinkirjoitus. Hahhahahahahahaa tosiaan.

      • homon vihaaja

        onko sinun unelmasi jo toteutunut? se, että joudut vankilaan pahoinpideltäväksi raiskattuasi pikkupoikia.


      • Helmu
        homon vihaaja kirjoitti:

        onko sinun unelmasi jo toteutunut? se, että joudut vankilaan pahoinpideltäväksi raiskattuasi pikkupoikia.

        Vaikkeivät Tom of Finland kuosin miehet olekaan miehen kokoisia, en kuvaisi heitä pikkupojiksi. Koetko pikkurilli pystyssä olevat miehet uhkaavina? Oikeesti?


      • oppiaikäkaikki

        Sinun unelmasi bear_nick2 toteutuu vain ilkkumalla toisten virheistä,olen seurannut sinun kirjoituksia ja on niissäkin kirjoitusvirheitä.


    • Mikä järjen jättiläinen tämä nimimerkki homon vihaaja on?

      Jos huomauttaa kirjoitusvirheistä, niin mikäpä onkaan häneltä vastaus?

      :/

      • jooou

        Äh, tiedän tämän ihmistyypin. Haluaa kyykyttää fägäreitä. Tällaiset kaverit kun löytää sopivan orjan itselleen, niin saavat molemmat nauttii - orja sekä master.

        Vihalle löytyy hallittu purkautumiskavana.

        Aluksi nää ei tiedosta että kyse on seksuaalisesta halusta, mihin liittyy tuollainen valtapeli. Normi-ihmiset tietty vierastaa tällaista valtapeliä.


    • Joo, en minäkään ymmärrä.

      Siis kahta asiaa:

      1) miksi minun pitäisi mennä vankilaan pikkupoikien takia, koska en ole kiinnostunut pikkupojista ja vielä vähemmän mistään seksuaalisesta pikkupoikien kanssa?
      2) mistä tulee mielikuva, että haluan olla kyykytettävänä tai orja? Kyllä se siinä tilanteessa olen poikkeuksetta minä, joka vie ja toinen vikisee ;)

      • pikkupoika

        Kun vie pikkupoikia,kyllä kai he vikisevät.


    • top/macho tof

      Tom of Finlandin kuvasto kuvaa top-homoja, jotka ovat usein hyvinkin miehekkäitä perinteisellä tavalla. Monet top-miehet elävät kaapissa, ja heitä luullaan heteroiksi. Näille miehille on tyypillistä, että he eivät pidä (naisellisista) naisista eivätkä joskus naisellisista miehistäkään, mutta he silti ottavat kumppaneikseen bottom-homoja, joista osa on naisellisesti käyttäytyviä. Top-homot, joita ToF kuvaa, tunnetaan laajasti myös "macho-homoina".

      Kaikki top-homot eivät ole machoja.

    • omef

      Jopas nämä sinun TOP homot kuulostavat epäkypsiltä kun eivät pidä naisellisista naisista, eli suurimmasta osasta naisia.
      Itse oon Miehekäs homo, mutta tuun juttuun erinomaisesti naisellisten naisten ja miehekkäiden miesten kanssa. Loppujen lopuksi sieltä miehekkyyden ja naisellisuuden takaa löytyy persoona. Ei nainen ole vain meikkaava synnytyskone.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2560
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1454
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1362
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1295
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1140
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      882
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      60
      852
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      848
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      805
    Aihe