LEIMAAVA LUOKITUS

Toteuttaa itsensä

15

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvät uutiset

      Hyvä tietää!

      • Mielenkiintoinenjutt

        Mielenkiintoinen aihe.

        Minua huolestuttaa tämä asia mitä kaikkia vaikutuksia sillä voi olla.


    • K...

      Minua tämä huolestuttanut jo 20 vuotta julkisessa sairaudenlisäämismyllyssä pyörittyäni. Alunperin olin terve, hain vain vähän tukea ja kävin erittäin harvoin, kunnes hain seuraavan kerran pientä apua - nyt joudun hakemaan yhä useammin ja useammin mitä vaikeimpiin oireisiin hoitoa erinäistä loputtomien tutkimusten ohella. Eikä kukaan vieläkään tiedä mikä minua oikeastaan vaivaa vai vaivaako mikään!

      • myllyssäkäynyt

        Minullekin on tapahtunut jotakin hieman samantapaista.
        Tosin tämän myllyn päätteeksi miltei halvaannuin jne.


    • eroon diagnoosista

      Tätä palstaa ja mainitun jutun luettuani huomasin menneeni luulosairauden kouklkuun. Hain itselleni diagnoosin huomatakseni kaiken leimaavan brändäyksen jälkeen että kaikki "aidon assin" oireet, jotka luulin omaavani oli vaan vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta. Olen parantunut. Nyt haluaisin eroon diagnoosista!

    • Jo kaduttaa minuakin

      Sain infosta hyvät ohjeet. Täällä suositeltu lekurikin hyväksyi oireeni. Sanoi jpa, että potilas on tutinsa paras asiantuntija.

      • autisti

        Mikä sinua kaduttaa? Kenestä lekurista puhut?


    • Tuskaa tiedosta

      ...

    • niintainäin

      Luin jostain tieteellisestä tutkimuksesta, jonka mukaan tieto ei lisäisi tuskaa

    • 20 v kokemuksella

      20 vuoden kokemuksella on mainoslause, jota on syytä varoa, jos joku sen esittää ammattitaitonsa tai asiantuntemuksensa takeeksi.

      Kuinka moni meistä uskookaan näitä keittiöpsykologeja, jotka mahtailevat syvällä rintaäänellä 20-vuoden kokemuksella. Mutta ei voi alan ammattilaiseenkaan luottaa, jos kokemus on 20 vuoden takaa.

      20-vuoden kokemuksella syötetään aspergeriin psykkosilääkkeitä - näin ei pitäisi hoitosuositusten mukaan enää tapahtua, mutta verkossa on edelleenkin liian monta turhan pillerimyllyn uhria.

      Neurologi on jopa ehdottanut aivolohkojen leikkaushoitoa ja sähköhoitoa uusia sanoja joilla kuvataan vanhaa kunnon lobotomiaa ja sähköshokkeja.

      EI KIITOS - täytyy vaan todeta Kiven sanoin, maailma on muuttunut Eskoseni!

    • omakohtainen kokemus

      Minulla on 35 vuoden omakohtainen kokemus kaikista niistä sairauksista, oireista, niiden hoidosta, hoitamatta jättämisestä, eri lääkärikunnan edustajista. Tiedän näistä asioista paljon enemmän kuin lähes yksikään lääkäri keitä Suomessa olen tavannut ja niitä on paljon. Suurin osa lääkäreistä on ammattitaidottomia nykyisin julkisella sektorilla. Sen lisäksi seuraan aikaani ja pidän tietotaitoani näin yllä.

    • Kirjoita kirja

      Hieno homma!

      • K...

        Monta kirjaa olen jo kirjoittanut, osa löytyy paperiversioina arkistostani kotoani. Osan olen lahjoittanut eri sairaudenhuoltoyksiköihin hyvää hyvyyttäni, ikävä kyllä niitä on käyty muokkailemassa ilman lupaani. Niistä osasta on lähtenyt myös versiot kustantajille, eduskunnan oikeusasiamiehelle, porkkalankadulle, Niinistölle, Obamalle jne. En pysty enempään yksin viedäkseni informaatiota eteenpäin.


    • K.E.

      Miksi minun pitäisi kirjoittaa kirja, jos se kuitenkin tullaan hajottamaan lähdeviitteiden muodossa osaksi muita kirjoja tai siitä kopioimaan toisten, jo joskus 1800-luvulla tai sitä aiemmin (esim. eKr) kirjoittamista kirjoista otteita.

    • Yks tahdoton kurja

      Tarvitsen valaisusta tähän vammaani. Mitä pahaa, että kitjaa lainataan ja sanomaa leivtetään. Sanomasi mon pelastukseni

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe