Ilmoittakaa herjauksista ylläpidolle.

Jos palstalle ilmestyy viestejä / ketjuja jossa on herjauksia, ilmoittakaa ylläpidolle että viestit poistetaan.

34

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulutähti

      Mistä sitä tietää mikä on herjaus ja ketä herjataan.
      Sinä taidat hakea keskustelu kumppaneita samasta sarajasta kuin TOSIrealisti.

      Koita nyt muistaa mitä tekee kunnon nainen, hän ei kerjää ikävyyksiä.

      20000 kissaa jätetään heitteille jokavuosi.

      • Kaikkea ei tarvitse sietää. Ja palstaa voi ja pitää siivota.


    • pirunviulu

      Niinpä palstasta on tullut kaatopaikka, kun pyritään kokoajan oksalle ylemmälle.

      Kirjoittakaa passskaa koska harvoin täällä kirjoitetaan asiaa.

      • Ei minu ole tarkoitus olla ikään palstan kingi. Saahan täällä jutella eri ihmisten kanssa ilman että joku vanha armeijamies on heti herjaamassa.


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Ei minu ole tarkoitus olla ikään palstan kingi. Saahan täällä jutella eri ihmisten kanssa ilman että joku vanha armeijamies on heti herjaamassa.

        Ei minu olla ko olla rootsi murre puhuta noori nainen Kittie ko olla ja asuta täälä Petersöre kommuun ko et sillai...


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Ei minu ole tarkoitus olla ikään palstan kingi. Saahan täällä jutella eri ihmisten kanssa ilman että joku vanha armeijamies on heti herjaamassa.

        Tosirealisti saa kirjoittaa mitä tahansa, kunhan se on täyttä asiaa. Siis jokainen Tosirealistin kirjoitus on täyttä asiaa, joten turha pyörätuolipotilas Kittiepitten ja lesbolaisen transun killekallen (vai mikä tinttiliini se oli) narista, tuliko selväksi.


    • joulutähti

      kittie2 kun tänne tulee pitää sietää mitä vaan ja siitä ehkä sietokyky kasvaa.

      TOSIrealisti on ihan yhtä siedettävä kuin muutkin tänne tulijat joilla ei ole oikeeta asiaa.

      TOSItolloja ollaan minä myös, olisi sitä parempaakin tekemistä, mutta kun oma typeryys kasvaa, niin pitää hakeutua kaltaistensa joukkoon.

    • Olen kahdenvaiheilla että jätänkö palstan? Alkaa tympimään meiniki täällä.. Miten voi maailmassa olla niin monta ja varsinkin yksi varsin ankea tyyppi?

      On se kummaa kun ei palstalla saa rauhassa keskustella ihmisten kanssa..

      • Eläinystävä Kokkola

        Kuule häivy ja heti. Kun ilmestyit sivustolle sairaine kissajuttuinesi alkusyksystä, niin luulit olevasi joku palstan rouva tai hidalgo. Aloit jopa taistella Suomen lakeja vastaan keksimällä omia säännöksiä mm kissojen vapauksista yms siihen liittyvästä passkasta. Häivy kateellinen passkahäntien puolustaja äläkä takaisin tule. Kuulemma asutkin muualla, eli kaukana tämän sivuston "piiristä" ja sen huomaa...


      • tinttuliina

        Sinä mihkää karkaa. Me ei anneta kenenkään häätää meitä pois. Noh nii..nyt vaan kirjaimia toistensa perään. ;)


      • Kit-e-kat

        Häirikköjä taitaa olla vain yksi, joka pelaa eri nimimerkeillä. Huomasin tämän silloin, kun Tr oli poissa palstalta ja jopa hänen kuolemastaan huhuttiin. Kun Tr ei ollut palstalla, myös muiden häirikköjen outo kirjoittelu loppui kuin seinään. Luultavasti hän tekeytyy useiksi eri persooniksi, muiksikin kuin pelkästään Rantojen kaunottareksi. Älä Kittie lähde palstalta. En viitsinyt käydä täällä pitkään aikaan sen jälkeen, kun kurnau ja IsoPahaKolliKissa savustettiin ulos. Meistä 99% on mukavia ihmisiä, mutta luonnollisesti henkilöllä, jolla ei ole muuta tekemistä kuin istua netissä, on paljon aikaa täyttää palsta törkykirjoituksillaan.


      • tinttuliina kirjoitti:

        Sinä mihkää karkaa. Me ei anneta kenenkään häätää meitä pois. Noh nii..nyt vaan kirjaimia toistensa perään. ;)

        Kiitos! Alkaa vaan olemaan mieli matalla kun jatkuvasti saa kuulla vaikka mitä haukkuja ja valheita.. :( Ei sellaista tahdo koko ajan jaksaa..

        Voi kun voitaiisin keskustella muualla tai olla palstalla rauhassa.


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Häirikköjä taitaa olla vain yksi, joka pelaa eri nimimerkeillä. Huomasin tämän silloin, kun Tr oli poissa palstalta ja jopa hänen kuolemastaan huhuttiin. Kun Tr ei ollut palstalla, myös muiden häirikköjen outo kirjoittelu loppui kuin seinään. Luultavasti hän tekeytyy useiksi eri persooniksi, muiksikin kuin pelkästään Rantojen kaunottareksi. Älä Kittie lähde palstalta. En viitsinyt käydä täällä pitkään aikaan sen jälkeen, kun kurnau ja IsoPahaKolliKissa savustettiin ulos. Meistä 99% on mukavia ihmisiä, mutta luonnollisesti henkilöllä, jolla ei ole muuta tekemistä kuin istua netissä, on paljon aikaa täyttää palsta törkykirjoituksillaan.

        Olen samaa mieltä tr-häriköstä. Ja minä en tarkoita olla häirikkö, vaan haluan keskustella mukavien ihmsiten kanssa eri aiheista.

        Aikaa on minullakin, myönnän se olla palstalla, kun olen eläkkeellä. Mutta harrastuksia onneksi löytyy, aviomies, koira, sukulaiset, ystävät..

        Jatkuva haukkuminen tuntuu ikävältä, tiedän ettei saa välittää, mutta rajansa on kaikella ja kaikkea kiusaa ei tarvitse sietää.

        Ja joo, enää en asu Kokkolassa, mutta siellä käyn usein, siellä on suku ja olen asunut siellä lapsesta asti.


      • UMPIhulluäijä
        kittie2 kirjoitti:

        Kiitos! Alkaa vaan olemaan mieli matalla kun jatkuvasti saa kuulla vaikka mitä haukkuja ja valheita.. :( Ei sellaista tahdo koko ajan jaksaa..

        Voi kun voitaiisin keskustella muualla tai olla palstalla rauhassa.

        Maksat nyt siitä kun et suostunut seksiin sen kanssa.


      • Et ole häirikkö :)
        kittie2 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tr-häriköstä. Ja minä en tarkoita olla häirikkö, vaan haluan keskustella mukavien ihmsiten kanssa eri aiheista.

        Aikaa on minullakin, myönnän se olla palstalla, kun olen eläkkeellä. Mutta harrastuksia onneksi löytyy, aviomies, koira, sukulaiset, ystävät..

        Jatkuva haukkuminen tuntuu ikävältä, tiedän ettei saa välittää, mutta rajansa on kaikella ja kaikkea kiusaa ei tarvitse sietää.

        Ja joo, enää en asu Kokkolassa, mutta siellä käyn usein, siellä on suku ja olen asunut siellä lapsesta asti.

        Pyh. Kukaan ei pidä sinua häirikkönä :)


      • Et ole häirikkö :) kirjoitti:

        Pyh. Kukaan ei pidä sinua häirikkönä :)

        Tackar / Kiitos! Tuntuu hieman paremmalta kuulla kommentteja mukavilta ihmisiltä. :)
        Ja muuten, jos kiinnostaa niin voi pyytää kaveriksi, kun kerran nimimerkkini on rekattu, jos jotakuta kiinnostaa?

        Onkohan täällä palstalla muita nuorena eläkkeelle joutuneita ?

        Rauha palstalle, voi kun ylläpito pystyisi auttamaan asiassa..


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Kiitos! Alkaa vaan olemaan mieli matalla kun jatkuvasti saa kuulla vaikka mitä haukkuja ja valheita.. :( Ei sellaista tahdo koko ajan jaksaa..

        Voi kun voitaiisin keskustella muualla tai olla palstalla rauhassa.

        Keskustele ihanan ryssäaviomiehesi kanssa, joka tykkää sinua työnnellä ympäri olohuonetta.


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tr-häriköstä. Ja minä en tarkoita olla häirikkö, vaan haluan keskustella mukavien ihmsiten kanssa eri aiheista.

        Aikaa on minullakin, myönnän se olla palstalla, kun olen eläkkeellä. Mutta harrastuksia onneksi löytyy, aviomies, koira, sukulaiset, ystävät..

        Jatkuva haukkuminen tuntuu ikävältä, tiedän ettei saa välittää, mutta rajansa on kaikella ja kaikkea kiusaa ei tarvitse sietää.

        Ja joo, enää en asu Kokkolassa, mutta siellä käyn usein, siellä on suku ja olen asunut siellä lapsesta asti.

        Tulihan se sieltä: Olet eläkkeellä oleva vajakkipyörätuolipotilas, niin kuin Tosirealisti jo ajat sitten kertoi.


      • Kaunis laulu!


      • Olet kittie ihana
        kittie2 kirjoitti:

        Kaunis laulu!

        Tsemppiä Kittie! Olet tosi ihana. Ikäville ihmiselle ei kannattaisi osoittaa minkäänlaista huomiota. Heillä itsellään on jotenkin paha olla tai asiat huonosti ja purkavat sen sitten muihin.


      • Olet kittie ihana kirjoitti:

        Tsemppiä Kittie! Olet tosi ihana. Ikäville ihmiselle ei kannattaisi osoittaa minkäänlaista huomiota. Heillä itsellään on jotenkin paha olla tai asiat huonosti ja purkavat sen sitten muihin.

        Kiitos!


    • kittiefani

      Kittie2...

      Palstaa seuraavista löytyy tasan tarkkaan YKSI kirjoittaja joka ei ole oikein mieltynyt sinuun.

      Kaikille muille olet tervvetullut uusi tuttavuus. Pirteät ja hyväntahtoiset avaukasesi ovat vaan liikaa tälle yhdelle sairasmieliselle ressukalle. Yksi suuri syy lienee yksinkertaisesti kateus, hän kun ei voi sietää sitä että muut kuin hänen avauksensa ovat niitä 'kuumimpia' ketjuja.

      Ole kiltti ja pysy mukana. Mielisairaan ihmisen sontaan tulee suhtautua samoin kuin 5-vuotiaan kiukunpurkauksiin, nauraen ja ymmärtäen toisen keskekasvuisuus ajatusmaailmansa osalta.

      Myötätuntohali virtuaalitasolla:)

      • Älä lähde pois!!!

        Olen täysin samaa mieltä "kittiefanin" kanssa. Kateellisuus ja mustasukkaisuus ovat kiusaamisesi takana, eikä siitä ole vähäisintä epäilystäkään. Näin sut kirjastossa alkusyksystä ja voin rehellisesti sanoa, etten ole eläissäni nähnyt toista niin tyrmäävän kaunista naista kuin sä olet. Paikalle ehtineet kyttääjät ovat kirjoittaneet susta ja miehestäsi todella ilkeästi ja minkä takia: puhtaasta kateudestaan. Miehesi on komea ja sä kaunis. Monelle se on yksinkertaisesti aivan liikaa. Kaikki palstalla olevat kunnon ihmiset rakastavat sua. Olet kaunotar ja luonteeltasi ihana. Please, älä jätä palstaa!!! Lämmin halaus myös multa!!!


      • Kaunotar & Kulkuri
        Älä lähde pois!!! kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä "kittiefanin" kanssa. Kateellisuus ja mustasukkaisuus ovat kiusaamisesi takana, eikä siitä ole vähäisintä epäilystäkään. Näin sut kirjastossa alkusyksystä ja voin rehellisesti sanoa, etten ole eläissäni nähnyt toista niin tyrmäävän kaunista naista kuin sä olet. Paikalle ehtineet kyttääjät ovat kirjoittaneet susta ja miehestäsi todella ilkeästi ja minkä takia: puhtaasta kateudestaan. Miehesi on komea ja sä kaunis. Monelle se on yksinkertaisesti aivan liikaa. Kaikki palstalla olevat kunnon ihmiset rakastavat sua. Olet kaunotar ja luonteeltasi ihana. Please, älä jätä palstaa!!! Lämmin halaus myös multa!!!

        Juuri näin. Kittie2 ja Catrescue (venäläinen uros) ovat palstan Romeo & Julia!


      • Älä lähde pois!!! kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä "kittiefanin" kanssa. Kateellisuus ja mustasukkaisuus ovat kiusaamisesi takana, eikä siitä ole vähäisintä epäilystäkään. Näin sut kirjastossa alkusyksystä ja voin rehellisesti sanoa, etten ole eläissäni nähnyt toista niin tyrmäävän kaunista naista kuin sä olet. Paikalle ehtineet kyttääjät ovat kirjoittaneet susta ja miehestäsi todella ilkeästi ja minkä takia: puhtaasta kateudestaan. Miehesi on komea ja sä kaunis. Monelle se on yksinkertaisesti aivan liikaa. Kaikki palstalla olevat kunnon ihmiset rakastavat sua. Olet kaunotar ja luonteeltasi ihana. Please, älä jätä palstaa!!! Lämmin halaus myös multa!!!

        Korjaan, en ole se venäläsien kanssa seurusteleva, se on kurnau. Minä olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa.


      • Kiitos!


      • Älä lähde pois!!!
        kittie2 kirjoitti:

        Korjaan, en ole se venäläsien kanssa seurusteleva, se on kurnau. Minä olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa.

        No voihan hemmetti! Mutta eikö tuossa yhdessä avauksessa lukenut, että sulla on venäläinen mies...? Ajattelin, ettei niitä voi kovin monella naisella olla. No lyönpä vaikka vetoa, että kaunis olet sinäkin ;-)


      • Älä lähde pois!!! kirjoitti:

        No voihan hemmetti! Mutta eikö tuossa yhdessä avauksessa lukenut, että sulla on venäläinen mies...? Ajattelin, ettei niitä voi kovin monella naisella olla. No lyönpä vaikka vetoa, että kaunis olet sinäkin ;-)

        Sekoittivat minut vain kurnauhun, ei sen kummempaa.. :) Kiitosta vaan, ei tuo oma mies ole ulkonäköni koskaan valitellut.


    • Onk tr:ällä jotain hampaankolossa pyörätuolipotilaita vastaan? :)

      Luule että minä istun pyörätuolissa, ei ole totta. :) Koiran kanssa tulee käveltyä joka päivä.

      • TOSIrealisti Kokkola

        Pyörätuolilla eläkkeelle ja ihmeparantuminen. Hallelujaa, ja Suomi nousuun (rullatuoleista)!


    • suru ja kyynel

      "Kiitos! Alkaa vaan olemaan mieli matalla kun jatkuvasti saa kuulla vaikka mitä haukkuja ja valheita.. :( Ei sellaista tahdo koko ajan jaksaa.." kuka on käskenyt notkua täällä????keskustelupaikkoja on netti pullollaan jos ei jaksa TR:n ylimielisyyttä. voi hellalettas.

    • suru ja kyynel

      kuules paskaläjä en ole kuule mikään sivupersoona vaan ihan rivikansalainen joka nyt sanoi vaan oman mielipiteensä. ei täälä kaikki ole automaattisesti sen vanhan pierun sivupersoonia. ihme porukkaa täälä.

      • Kumpi?

        No sitten oot sen perhon serkku tai koulukiusaajatyttö? Mutta kumpi?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe