Isot Tissit näky

koulupoika kovana

oli pukukopissa kokeilemassa ninen puseroita ja ei ollut rintsikoita ja verho oli puoliksi auki niin näkyipäs isot lollot häneltä.

15

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tirkistelijä oot!

      Mitäs kyttäät toisten tisuja? Lasten ruokapalloja?

      • herrojen kullit=

        Ja taas on herroja liikkeellä että, ihan munalle haisee!


    • Poka kovana

      Ei ne lapset niitä tissejä syö, nehån imeee niistä elixsiiriä ja mä puristelen ja nuoleskelen niitä innokkaasti samoin kun sitä minne voi työntyä sisäänkin.

    • Pojalla kovana

      Eipäs oo nyt nähnyt tissejäkään.

    • koulu poka

      Nyt sai taas nähä ja pääsinpäs kokeileenkin kun pyysin, tissi miehet hei hei hei!!!!

    • määkin ja määkin

      Rovaniemi on oikea tissikaupunki, olen huomannut.

    • Poka taas

      Missäköhän ne tissit pomppivat näin joulunaikaan siis ne jotka oli hurjastelllut kaupungilla.

    • Matti J.

      Pääsinpäs minäkin puristeleen kunnon pallukoita viimeinkin, oli hiukka hiprakassa neito ja tuli väkisin kyytiini hotellilta, no minähän kiinnitin huomioni välittömästi uhkeisiin rintoihin kun pullistelivat kaula-aukosta isona ja kiinteinä lähes kokonaan ulkona ja tyttöhän kallistui minun syliini makaamaan en malttanut pitää kouriani erossa vaan aloin puristeleen uhkeita kimmoisia rintoja josta tyttö näytti pitävän kovastikkin, siinäpäs sitten touhuttiin enemmänkin, mutta oli ihanat kiihoittavat rinnat.

    • Hui tissejä

      Olipas taas tosi tuumet, huh huh.

    • Oula Kaas

      Jo vain oliki isot tuumet.

    • Pekka Pieti

      Nyt oli poka semmoset utareet käsittelyssä että eipähän ole ennen ollu, piti kaksin käsin ottaa kiini eikä sittekkään kädet riittäny ympäri, oi autuutta.

    • joo joo oli

      Joo mutta mulla oli semmonen tamma että piti kietoa käsivarret tissien ympäri että ylti.

    • kovat nänsyt

      Tissejä näkee nykyään harvemmin kun on talvi, kesällä ne ihan tahallaan näyttelee ja kiusaa meitä poikia/miehiä.

    • usein lenkillä

      Yksi se vaan siellä Ahkiomaantiellä olevan talon ikkunassa esittelee ihania isoja rintojaan, aaaahhhhh

    • sen iän ohittanut

      On aivan imeväisiässä olevien juttuja. Osaako ne, jo nuinki paljon kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe