Kuinka turvallista on vetää viinaa jos on diabetes? Minulla juuri todettiin 2 tyypin diabetes eli voinko enää juoda viinaa? Tiedättekö ketään diabetes juoppoja? Kiitos vastauksista.
Diabetes ja alkoholi
6
117
Vastaukset
- Marinella Sorbus
Tottakai voi.
Ja nimenomaan viinaa, tahi kaljaa. Huomattavasti vaarallisempaa kyllä, kuin perusterveellä juopolla. Suurin vaara on siinä, että jää dipeettes hoitamatta juopotellessa. Että perehdy asiaan kunnolla, ennenkuin alat juopottelemaan. Netti täynnä tietoa, tällä palstalla keskustellaan väkivallasta, saunomisvälineistä ja ruumiin eritteistä. - 46753367
Yhdellä tyypillä oli ja on myös diabetes.Oli ryyppymiehiä ja diabeteksen lääkitys ei kiinnostanut. Näköhän siltä sitten meni, näköhermo vaurioitui.
Sokeritaudin hoitoon kannattaa keskittyä, mikäli juopottelee. Tietysti muutenkin, mutta juopotellessa se tuppaa varmaan unohtumaan, kuten täällä jo aiemmin mainittiinkin. - 670984271
Insuliinitasapainon säilyttäminen tärkeintä. Kirkas viina lähdevedellä lantrattuna. Kalja on paha diabeetikolle. Sokerit nousevat rajusti. Alkoholi aiheuttaa insuliini resistenssiä, insuliini ei tehoa enää. Kuiva viini tai kirkas riittävästi lantrattuna pitäisi toimia. Diabetes on vain haiman toimintaa manuaalina ohjattuna piikeillä tai tableteilla.
- Nuori lääkäri
Todella turvallista. Juo vain mahdollisimman paljon viinaa jos sinulla on diabetes!
- Ap.
Kiitos Nuori lääkäri taas ammattitaitoisesta vastauksestasi. Näin teen. Olen myös kova syömään jos olen humalassa enkä voi ymmärtää juoppoja jotka eivät syö mitään kun dokaavat.
Kuinka montaa annosta alkoholia suosittelisit D2 sairastavalle vuorokaudessa?- Nuori lääkäri
17 keskiolutta ja kylkeen eurokossu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673