Timpurit

Timpuria vailla

Tietääkö kukaan mikätämä latotimpuri yrityson.

13

3570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timpuri lato

      ei mitään tiatua nimen oon joskus kuullu

    • Nämä syömäkiireiset

      Kyllähän jokainen ladon pystyy itsekkin timpuroimaan, ei siinä urakoitsijaa tarvita, oon kyllä kuulut ettei ABC- aseman pelikoneen ääres seisova ei oo pystynyt latoansa rakentamaan kaiken pelikiirehen takia, kuulemmakun shellille on niin pirun kiires ja shelliä kun on 2kpl.

      • ari-mattikangas

        Kaikenlaista passiivi p.. Pistäppä Nimes näkyviin jos on pokkaa.. Terveisin Ari-Matti Kangas.


    • Latotimber

      Timpurin oma tupa näyttää olevan ålbyhusetin valamistupa.Jos siitä voi päätellä mitään.

      • Turhia latoja paljon

        Juu ja joo joka ei pystu itse latoaan laittamaan pystuun, ei tämä timpuriakaan tarvitse, se lato on tyhyjä, joka timpurilla teetetään, yleensä väsääjät tekevät ladot itse ja pitävät ne liiankin täytinäisinä, lisää pitäisi rakentaa ja aivan turhaan tietysti joutotavaroille.


      • jälkiviisaita
        Turhia latoja paljon kirjoitti:

        Juu ja joo joka ei pystu itse latoaan laittamaan pystuun, ei tämä timpuriakaan tarvitse, se lato on tyhyjä, joka timpurilla teetetään, yleensä väsääjät tekevät ladot itse ja pitävät ne liiankin täytinäisinä, lisää pitäisi rakentaa ja aivan turhaan tietysti joutotavaroille.

        Onhan niitä muitakin huoltomoilla istujia jotka ei osannu hoitaa aikanaan omaa yritystään. Konkia oli kun talos oli retuperällä. Nyt ollaan niin jälkiviisasta jotta.


    • 19+14

      joko mersut on haettu?

    • Aake <3

      Latorimber rakentaa omaa egoaan ajelemalla koiravaljakolla ihimisille tarkoitetuilla lenkkipoluilla.

      • so what?

        Saa koirien kans ajella poluilla. Ei se ole kielletty.


    • Ammattimieson
    • 1joojoo

      Paistaa läpi Lapualaanen katkeruus, kateus ja yrittäjäviha.

      • Vasemmistoyrittäjä

        Eikös Lapua olekkaan Suomen yrittäjäystävällisin paikkakunta, kun 80% äänestäjistä äänestää oikeistopuolueita?
        Hienot nettisivut Latotimpurilla ja huumorintajuakin löytyy, kun tuollaisen nimen on keksinyt.


    • työmiehenvoitanuttaeioo

      Taitaa mennä vähän lujaa, hellis puudeleitaan, tekis taloja ja jättäis politikoinnin ja koirapiirihommat vähemmälle niin vois pysyä polla kasassa paremmin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe