Talvisota

Takarivimies

Nuori rouva sanoi ukolleen:
Voisi se appiukko puhua muustakin kuin sota-asioista - valehtelematta.
Tapahtunut Kuhmossa...

8

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miniä tietää

      Todella mielenkiintoista, sinut pitäisi saada eturivistöön sotimaan.

    • Talvi Sumalialaine
      • Kylli täti

        Talvisotaan emännät kutoivat rintamalle villasukkia. Nyt on rintama enemmän idässä, mutta sotilaat tarvitsevat sielläkin lämpöä.
        Venäläiset ovat lähellä Kuhmolais emäntien sydäntä. Minä olen kutonut jo 5 paria
        punaisia sukkia keltaisilla nauhoilla.
        Kutomispiiriin tarvitaan lisää urheita ja vahvoja kutojia. Kokoamme sitten sukat yhteen ja lähetämme ne vilua ja nälkää näkeville Putinin taistelijoille.

        Ilmottautumiset: [email protected]


    • eteen ei taakse

      Kyllä kai ne sotimiset vois Kuhmossakin jo pikkuhiljaa jättää taakseen ja ruveta katsomaan eteenpäin. Lehtiki pelkkää sotimista.

      • 2233

        Ja kun sotiminen loppuu - alkaa lehti olla urheilullinen, ja kun se loppuu, niin sitten on taas kansanedustaja....


      • Kylli täti
        2233 kirjoitti:

        Ja kun sotiminen loppuu - alkaa lehti olla urheilullinen, ja kun se loppuu, niin sitten on taas kansanedustaja....

        Venäläiset alkavat 10 vuoden päästä toimittamaan Kuhmon koteihin sähköä.
        Pirtti pysyy lämpimänä kovallakin pakkasella. On syytä pitää suhteet lämpiminä samoin sotureiden jalat. Nyt vain joka tuvassa puikot heilumaan ja aitoja pässin pökkimiä työstämään.


    • Kylli täti

      Kiitos kaikille ilmoittautuneille, mutta kyllä Kuhmossa on enemmän potentiaalia tälle perinteelle.
      Näin itsenäisyyspäivänä pitää muistaa, että venäläiset sen ovat myöntäneet
      Nyt mummot neulomaan, muistakaa neukkusotilaita!

    • Kylli täti

      Stubb sanoi, että on keskityttävä yhteistyöhön EU:n kanssa. Minusta pitäisi pitää lämpimät suhteet Venäjään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe