Kannattaa ostaa Intel pentium4 2,2Ghz. Tuohon AMD yltää vasta vuonna 2010, joten ei tarvii ihan heti ostaa uutta konetta. Lapset myös pyytäkää isäänne tai äitiänne mennä ostamaan Intel pentium4 niin teillä on kone jota ei tarvii ihan heti uusia, kun tosi asiassa AMD yltää samaan vasta vuonna 2010, kun AMD:n tehokkain prossu on AMD Athlon Xp 2000 joka on paljon hitaampi, kuin Intel celeron 1,3Ghz.
Intel Pentium4
5
503
Vastaukset
- Stdio
amd:n 1.4GHz vastaa intelin 2Ghz:ää ja mitä nyt oon lukenu lehdistä niitten arvosteluja amd:n kaikki prossut vie voiton...
- Antti Nelonen
... Sanoppa yksi.
Ei 1,4Ghz:n amd voita edes 366Mhz penaakaan - Pentti Nelonen
Antti Nelonen kirjoitti:
... Sanoppa yksi.
Ei 1,4Ghz:n amd voita edes 366Mhz penaakaan... Veljeni!
- Osku kolmonen
Pentti Nelonen kirjoitti:
... Veljeni!
Olen ostamassa uutta prossua 386:sen koneeseen.Kiitos sinulle että johdatat minut oikealle Jumalan tielle asiantuntemuksellasi, luotan sinuun kun vanhaan Neuvostoliittoon, toivottavasti voit kertoa tietosi maailman johtaville tietokone alan lehdille, jotta nekin osaisivat tulla sinun asiatuntevaan uskoosi ja koko käyttäjäkunta ympäri maapallon uskoisi sinua ja siirtyisi Intelliin.
- Stdio
Antti Nelonen kirjoitti:
... Sanoppa yksi.
Ei 1,4Ghz:n amd voita edes 366Mhz penaakaanno vaikka AMD K7 Thurder Bird 1.4 GHz 266FSB
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503