Tunnustusketju

: 3

Tähän voit tunnustaa tunteesi tunnisteilla tai ilman - miltä sitten tuntuukin.

72

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Mulla on tunteita sua kohtaan, E, ja aina kun ei nähdä, aika matelee. Haluaisin uskaltaa puhua sulle, mutta ujostuttaa.

      Jos laittaisit minulle Hiiohoi halojatapäivää -viestin, en seenzonettaisi.

      • :II

        Jos olisi mulle, sun elämä etenee etanan tahtiin...


      • Liian vanha näihin?

        Mitä on seenzonetus?


      • Liian vanha näihin?
        Liian vanha näihin? kirjoitti:

        Mitä on seenzonetus?

        Niin joo, vastaamattomuus. Se on muuten tosi hauskaa et joku jättää vastaamatta viestiin koska ainakin mulla se pistää mielikuvituksen kivasti lentelemään, ja sen avulla elääkin monta viikkoa oudossa huvittuneisuuden kaltaisessa olotilassa :D
        Joskus jätän itsekin vastaamatta, varsinkin jos vastasin jo aiemmin samasta aiheesta.


      • 6+22

        Mies vai nainen kyseessä?


      • .....
        6+22 kirjoitti:

        Mies vai nainen kyseessä?

        Miehelle meni. Ei varmaan yllättänyt.


    • vittuprsepaviaani

      Huvittunut tunnetila, kun ajattelen kaikkia väärin kohdeltuja naisia ja nautin suuresti niiden vääristyneistä suruilmeistä...

    • n>m

      Kun katsoin ja kuuntelin eilistä puhettasi, sydäntäni painoi kuin kivenä rakkaus.

    • M...u09

      Nuorempi mies,mä ihan oikeesti Rakastuin suhun....ja nyt kaikki on pilalla.

    • ikävä mies

      Tunnustan että minulla on ikävä erästä naista. Kova ikävä.

      Huh, huh...sainpas sanottua. Kyllä helpotti!

      • pstttt, kuiskaan

        sulle. Jos ottaisit yhteyttä siihen naiseen, siihen ikäväsi kohteeseen, niin se vois helpottaa, edes pikkusen ;).


      • ikävä mies
        pstttt, kuiskaan kirjoitti:

        sulle. Jos ottaisit yhteyttä siihen naiseen, siihen ikäväsi kohteeseen, niin se vois helpottaa, edes pikkusen ;).

        Vastaan kuiskaten vieläkin hiljempaa: Jotakin meillä on jo ollutkin, pientä vaan, hentoa alkua...jospa se tästä alkaisi edistyä...


      • pstttt, kuiskaan
        ikävä mies kirjoitti:

        Vastaan kuiskaten vieläkin hiljempaa: Jotakin meillä on jo ollutkin, pientä vaan, hentoa alkua...jospa se tästä alkaisi edistyä...

        Tiiäkkö mitä?
        Peukutan onnen suuria apiloita ja suuria punaisia ruusuja, kera hellien ajatusten ja toivon että onnistut ;).


      • ikävä mies
        pstttt, kuiskaan kirjoitti:

        Tiiäkkö mitä?
        Peukutan onnen suuria apiloita ja suuria punaisia ruusuja, kera hellien ajatusten ja toivon että onnistut ;).

        Kiitos noista ruusuisista toivotuksista!


      • sama täällä <3

        No huh Huh


    • Emmä jaksa.

      Ei siitä ole mitään hyötyä. Parempi, kun pitää tunteensa vain omana tietonaan.

      • kerro vaan

        onko mitään haittaakaan


      • ei muuta

        Sä oot niin oikeassa. Olen minäkin joskus yrittänyt tätä kautta. Osumat on liian hyviä ollakseen totta. Kuitenkin vuodet vaihtuu ja me ollaan täällä aina vaan. Hän tuskin on, mutta provot on vaan niin hyviä.


      • Mä oon
        ei muuta kirjoitti:

        Sä oot niin oikeassa. Olen minäkin joskus yrittänyt tätä kautta. Osumat on liian hyviä ollakseen totta. Kuitenkin vuodet vaihtuu ja me ollaan täällä aina vaan. Hän tuskin on, mutta provot on vaan niin hyviä.

        yrittänyt muutakin kautta, mut ihan turhaan. Valuu kuin vesi hanhen selästä. Ja mä idiootti en ole tajunnut vielä luovuttaa.


    • Tunnustus

      Katson joka ilta ottamaani kuvaa jossa hän istuu kissa sylissään, pusutan kuvaa ja toivotan rakkaalleni rentouttavaa ja pehmoista yötä.

    • tuntuu hyvältä

      VIHDOIN :)

    • Jaksankaivata

      Haluan hänet... Haluaisin olla hänen kanssaan kahdestaan! Jutella, nauraa, koskea,kiusoitella, katsoa niihin upottaviin sinisilmiin tai vaikka vaan istua hiljaa hänen vierellään paikassa, jossa ei olisi muita...
      Miksi nämä tunteet eivät mene pois?

      • kaipaanvaan

        Juuri noin toivoisin olla yhden miehen kanssa..


    • kkoiip

      tulla nin liki / halia sinua

    • lueskelen

      otan brenkkuu.

    • ....................

      tunnustan,en ole henkisesti terve,ja elämäni suurin haave on nukkua naisen vierellä jota rakastan aina.

    • plöp

      missä mun kahviseura ? :(
      tunnustan, haikeeta ja laimeaa on tee kaveriton.
      olen kuin ajovaloissa peura,
      silmät isot kysymysmerkillä on.

      mistähän kypsyit ja petyit toiseen,
      enää kuule susta oma-aloitteisesti en...

    • Mulla on

      ikävä sua...muuta en tässä halua sanoa.

      • nyt ja aina

        Mulla on ikävä J :tä.


      • Jaaaaa
        nyt ja aina kirjoitti:

        Mulla on ikävä J :tä.

        Miestä vai naista?


      • kun pöytiä siivotaan
        nyt ja aina kirjoitti:

        Mulla on ikävä J :tä.

        Ja mulla E:tä..


    • ahdistuja

      Mää ahdistun sun sättäämisestä niin että oksennan.

      • kummastuttaa

        Mikä siinä nyt niin ahdistaa?


      • ujompi

        No ei varmaan ollut minusta kyse, koska mää en sättää. Oon online, ku ootan, että uskaltaisin sanoa sille yhdelle jotain. Tai että se sanois mulle.


    • :(....

      Olen syvästi surullinen..
      kaipaan minäkin.

    • tiedät kyllä kuka

      Kuka ahdistuu ja kenen sättäämisestä?
      Minä kaipaan sinua. Koko ajan.
      Ehkä vielä joskus.....

    • t>a

      Tunnustan että tykkään A:sta - ikävöin päivin öin. (n->m)

      • T->J

        Mä tykkään J:stä. Mut se ei musta. :(


    • OTM71

      Elinaa ikävä, niin että halkeen!:-) Terveisin : Oikea Tosimies71

    • ikävä edelleen

      No joo, samalta se tuntuu kuin viime keväänä. Eipä voi itelleen valehdella.

    • heavyä

      I wanna rock

    • tunne:hämmennys

      Oloni on sekava! Ajatuksia risteilee ympäriinsä.
      Viikko on ollut rankka. s.hoitajan aika --> Lähetti kiireellisenä lääkärin luokse --> Lääkäri laittoi kiireellisen lähetteen erikoissairaanhoitoon ---> tänään tuli jo sieltä vastaanotto aikaa ja huolestunutta soittoa s.hoitajalta ja kyselyä mikä vointi. Sairaslomaa tuli loppu vuosi.. ja tänään tein sairaspäivärahahakemuksen kelalle.
      Ympärilläni hoitoalan ihmiset ovat hämmentävän huolissaan minusta ja asiat joissa yleensä kestää 3 vko tapahtuivat 3 päivässä. Elämä on kummallista.. nopeasti muuttuvaa. Ensin kaikki on niin hyvin ja sitten kaikki on yhtäkkiä ihan säpäleinä.

      • Paranemisia...

        Koita jaksaa. ♡


      • sille yhdelle jos m.

        Kerrothan kaipaamallesi tuon -tärkeetä toisenkin tietää. Selvittäkää tunteenne, ajatuksenne ym. Tukenasi :)


      • tunne:hämmennys
        sille yhdelle jos m. kirjoitti:

        Kerrothan kaipaamallesi tuon -tärkeetä toisenkin tietää. Selvittäkää tunteenne, ajatuksenne ym. Tukenasi :)

        Nainen olen


    • mikä ettei

      Ei mua tartte pelätä. En nolaa ketään. Mutta valinta on vapaa. Muita tilaisuuksia tuskin tulee.

      • Tulistelia????

        Hellä sovintohali olis paikallaan"hänen"kanssaanäTuskin ole täälåä,mutta livenä mahdollinen?Mitä pöljensit se mieti,mä aina sun parasta yoivon.


    • naiselta miehelle...

      Tunnustus: mulla on tunteita joita ei pitäisi olla. Ompa kuitenkin. Todella sekavaa ja hämmentävää. Tykkään.

    • haaveileva nainen

      Minulla on tunteita, tai oikeastaan tunnen suurta himoa erästä miestä kohtaan.
      olen itse naimisissa,
      ollut jo kauan ja tämä mies jota haluan on meille molemmille läheinen.

      en haluaisi tuntea näin, en todellakaan.
      tuntuu niin väärältä omaa miestä kohtaan ja yritän päästä näistä ajatuksista eroon.

      mutta Se ei vaan ole niin helppoa,
      olo on kuin teini tytöllä.
      hormonit ja perhoset hyrrää kilpaa..
      huomaan olevani ihan innoissani kun näen tämän miehen ja ajatukset sekä katseeni harhailee aivan liian usein hänen vyönsä alapuolella.


      meillä on oman miehen kanssa edelleen hauskaa ja kaikki on hyvin, hänessä ei ole mitään vikaa.
      seksiäkin on joka päivä, siksi ihmettelen omia ajatuksiani.

      huoh, kaipa se tästä..
      kiitos että sain avautua, jos joku lähi piiristä saisi tietää niin olisi helvetti irti..

      • kohta kierot silmät

        Voin ymmärtää, vaikka mulla ei ihan sama tilanne. Tunnustan että himoon yhtä toista miestä ja harhailee se munkin katse


    • Anteeksi mokasin

      Nina espoosta. Mä rakastin ja rakastan yhä. Aina, vaikka kuka tulis elämässä eteen, sulla on aina oma salainen paikka mun sydämessä. Sä olet ainoa kenen sylissä on ollut hyvä olla, ennen ja jälkeen. Sussa kaikki on ihanaa, mä ymmärrän miksi juoksit karkuun lopuksi. Niin mäkin olisin tehnyt, vaikkei sun olis enää tarvinnut jos et oikeasti halunnut....

      Ja tätä tunnustusta on turha hehkuttaa. Hän tietää sen muutenkin kuka täällä ulvoo kuuta :)

      • Niinpä kö

        Kaipaat ninaa Espoosta?


      • eläinvasto

        tarviix mun alkaa mustasukkasex vai mikä tää juttu on!?


    • poismennyt

      Tunnustan että eräs mies on päivittäin mielessä, tiedän ettei siitä mitään tuu, mutta eipä sekään auta.

    • Hänen onni riittää

      Ikävä painaa rintaa. Haluan hänen olevan onnellinen.

    • ei sano ääneen

      haluttaa

    • BsoL

      Ennustan ja tunnustan: L pyörii mielessä, päivin ja öin. Himottaa!

    • 200nam0d0n

      sonwnc99n0

    • paljon muuta

      Voimattomuus ja

    • OTM71

      Katastrofi

    • miksi teit näin

      Ikävä on ja kova, vaikka kaiken järjen mukaan ei pitäisi olla, niin huonosti minua kohtelit. Olisi niin paljon helpompaa, jos voisimme vielä nähdä edes ystävinä, mutta etpä sinä välittänyt minusta edes sen vertaa. Miksi edelleen tekstailet sille toiselle, mutta minut hyvästelit lopullisesti? Tai no, kyllähän vastauksen tiedän ja se se eniten sattuukin...

      Oli niin paljon haaveita meidän suhteen, miten typerä olinkaan.

    • love addict

      Tällä hetkellä on unohdusprosessi-yritys ja koitan olla ottamatta yhteyttä millään tavalla. Tiedän, että heti jos otan yhteyttä ja hän vastaa, olen koukussa taas ja se on huono juttu. Niin upean ihmisen unohtaminen on pirun vaikeaa!

      • ---------------

        Ikävä on kuin sädesieni lankussa!


    • Laventelityttö hei

      Tänään en tämän aamukaffen jälkeen ehdi palstalle enää ollenkaan..

      Eräälle... mä en jätä sua yksin tämän jutun kanssa. Kyllä me vielä puhutaan ja.. kaikkea.. ♥

      Lähetän sulle ison halin!

      • laventelinsininen

        Kiitos samoin ❤


      • ed.
        laventelinsininen kirjoitti:

        Kiitos samoin ❤



        Kauhea ikävä :-/


    • kohtaamisia asemalla

      Törmäsin eilen yhteen ihanaiseen, joka oli violetimpi kuin yleensä. Mulla meni pasmat sekaisin.

    • kaipaan

      M, mulla on ihan käsittämätön ikävä ja pakahdun! En tiedä yhtään miten toimia :(((( Olet rakas.

    • Noh, lähinnä

      vituttaa.

    • punainen kuu

      Minulla on maailman kultaisin mies. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta. Minä olen kamala ihminen, kun ajattelen muita miehiä ja erityisesti yhtä heistä. Koko kroppa huutaa sen miehen syliin. Itkettää.

      • surullista jotenkin

        Onko jotain sitten muuttunut teidän välillä/sinussa, kun tilanne on tuo? Tai onko jotain, minkä pitäisi muuttua, että maailman kultaisin mies saisi huomiosi?


    • Haaveilua kai

      Olen ihastunut itseäni huomattavasti nuorempaan naiseen. Ikävöin sen takia, että en ole häntä nähnyt pitkään aikaan ja haaveilen, koska en tiedä tunteeko hän samoin. Olemme kyllä katseita vaihtaneet useita kertoja. Vaikka emme olekaan monta sanaa vaihtaneet niin hän on olemuksellaan vienyt minulta jalat alta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe