Mikä side :0 + lyhyt kysely

iitamarrii

Mulla on ollu menkat jo 1,5 vuotta enkä tiedä mitä sidettä kannattais käyttää. Vuotoni on suht' runsasta.
Mitä sidettä suosittelisitte?
1. Milloin menkat alko?
2. Mitä suojaa käytät?
3. Mikä merkki hyvä ja mikä huono?
KIITOS ERITTÄIN PALJON VASTANNEILLE :)

2

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määäääää

      Tähän nyt ei ole mitään pätevää neuvoa, sillä kaikki on yksilöitä ja itse kokeilemalla löytää parhaiten ne ITSELLE sopivat siteet! Mikä toiselle on hyvä ei välttämättä ole hyvä kaverille. Vaikka imukyky olisi loistava voi se muuten ärsyttää ihoa eikä sitä yksinkertaisesti pysty käyttämään. Toinen kestää toisen, toinen ei....

    • ei vastausta

      Jos kuukautiset ovat runsaat, niin superside on hyvä ja yöllä yöside.
      Useimmat naiset käyttävät kuukautisten aikana erilaisia siteitä. Kun ei tiedä, milloin kuukautiset alkaa, voi käyttää pikkuhousunsuojaa. Sitten vaihtaa imukykyisempään mini, normaali, Super ja yö ihan sen vuodon määrän mukaan. Sitten taas palataan vähemmän imukykyiseen ja luovutaan siteestä kokonaan verettömälle kaudelle.

      Valitettavasti meidän anatomiamme ja ihomme on erilainen. Toinen tykkää siivekkeistä ja toinen ei voi sietää niitä. Joku ei voi käyttää tavallisia siteitä lainkaan, vaan käyttää kestositeitä allergiansa takia.

      Sitten vaihtoehtoina on vielä tamponi ja kuukuppi. Yleensä side tai kuukuppi on hyvä perusvaihtoehto. Jos ei käytä kuukuppia tai se ei esimerkiksi vielä nuorelle mahdu, niin tamponi on hyvä vaihtoehto esimerkiksi uidessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe