hiusten värjääminen

selekärangaton

Arvon ladyt kertokaa mulle miksi pitää vaihtaa hiusten väriä.
Radikaali väri muutos on kuin aivan vieras ihminen asuisi luonani.
mitä nainen kokee muuttaessaan tummasta blondiksi.
haluaako enemmän huomiota vai mitä ...olen hämilläni

27

192

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2ja11

      Koska se on kivaa :)

      • 2ja11

        Ai niin, en muuten ole koskaan kysynyt tai tule kysymään miehen mielipidettä hiusteni väriin tai malliin.


    • otaiisisti

      Haluaa vain kokeilla sopiiko blondi väri tummaa paremmin. Luultavasti kyllästynyt entiseen sävyynsä.

      • penna.hanna

        Kyllähän sen tietää kokeilemattakin. Blondi on blondi, vaikka värjäisi hiukset. Ja brune on brune. Sitä luontaista olemusta ei pääse pakoon, näyttää vain feikiltä. Epäluonnollisemmat värit sitten ovat eri asia. Punainen, pinkki, sininen jne, ne voivat tuoda jotain selvää extraa.


      • otaiisisti
        penna.hanna kirjoitti:

        Kyllähän sen tietää kokeilemattakin. Blondi on blondi, vaikka värjäisi hiukset. Ja brune on brune. Sitä luontaista olemusta ei pääse pakoon, näyttää vain feikiltä. Epäluonnollisemmat värit sitten ovat eri asia. Punainen, pinkki, sininen jne, ne voivat tuoda jotain selvää extraa.

        Kovinkaan moni ei tiedä että "Kyllähän sen tietää kokeilemattakin". Monet joutuvat hakemaan soppelin hiusvärinsä niin sanotusti "kantapään kautta", välillä pettyen välillä ilahtuen, koska he eivät todellakaan tiedä ettei heille sovi omasta sävystään suuresti poikkeavat värit.


    • semmost se on

      Varmaan halus vaan muuttaa väriä kun kyllästy, sitä kiinnosta tippaakaan sun mielipide.

      • olet oikeassa

        Suomalaista naista harvemmin kiinnostaa edes puolison mielipide, lasten henki on myös vailla merkitystä, jos lapsien tappamisella pystyy aiheuttamaan mielipahaa miehelle, ne pitää tappaa. Tällainen itsekäs pska on suomalainen nykynainen.


      • ...
        olet oikeassa kirjoitti:

        Suomalaista naista harvemmin kiinnostaa edes puolison mielipide, lasten henki on myös vailla merkitystä, jos lapsien tappamisella pystyy aiheuttamaan mielipahaa miehelle, ne pitää tappaa. Tällainen itsekäs pska on suomalainen nykynainen.

        Entäs suomalaiset miehet sitten? He kun kuitenkin johtavat sitä perhesurmatilastoa, niin omaksi ilokseenko he niitä lapsiaan tappavat vai?


      • Deletenäppäin
        olet oikeassa kirjoitti:

        Suomalaista naista harvemmin kiinnostaa edes puolison mielipide, lasten henki on myös vailla merkitystä, jos lapsien tappamisella pystyy aiheuttamaan mielipahaa miehelle, ne pitää tappaa. Tällainen itsekäs pska on suomalainen nykynainen.

        Älä yleistä niitä harvoja kaikkiin suomalaisiin naisiin.


      • No sä et ole
        olet oikeassa kirjoitti:

        Suomalaista naista harvemmin kiinnostaa edes puolison mielipide, lasten henki on myös vailla merkitystä, jos lapsien tappamisella pystyy aiheuttamaan mielipahaa miehelle, ne pitää tappaa. Tällainen itsekäs pska on suomalainen nykynainen.

        Hiusten värjäys... lasten tappaminen... sama asia.
        Ooksä v**tu järjissäs lainkaan?


    • --------

      Miksi kaikkeen pitää aina olla jokin syy? Minulla on tällä hetkellä siniset hiukset ihan vain siksi, että sellainen väri kaupasta löytyi. Seuraavaksi varmaankin pinkit, koska siellä oli sellainenkin uusi väri.

      Aika monet miehet tykkäävät myös vaihtelusta ja käyvät jopa vieraissa. Eikö se ole vain positiivista, jos vaimo järjestää vaihtelua kotona, niin ei tarvitse vaivautua? Miksi kaiken pitäisi olla aina samoin kuin ennen?

      Nim. Kahdesti etunimeään vaihtanut ihan vain huvin vuoksi

      • Värivamma

        Minäkin kävisin vieraissa, jos naisystävä värjäisi hiuksensa pinkiksi tai siniseksi.


      • --------------
        Värivamma kirjoitti:

        Minäkin kävisin vieraissa, jos naisystävä värjäisi hiuksensa pinkiksi tai siniseksi.

        Siitä vain minun puolestani. Et ole minun miesystäväni etkä koskaan tulisi olemaankaan. Enkä usko, että sinun kannattaa valita naisystäväksesi ketään sellaista, joka värjäilee hiuksiaan. Kaikki eivät ole samanlaisia eivätkä tykkää toisistaan, se on ihan fine.

        Luulen, että tilastollisesti kuitenkaan sini- tai pinkkihiuksisten naisten miehet eivät käy enempää vieraissa kuin muun väristen hiusten omaavien naisten miehet. Sillä mielellä hiusväriään ei kannata miettiä.


      • Muuten vaan vamma
        Värivamma kirjoitti:

        Minäkin kävisin vieraissa, jos naisystävä värjäisi hiuksensa pinkiksi tai siniseksi.

        Minä kävisin vieraissa jos olisin sinun naisystäväsi.


    • kkdjkdkldkjd

      Siksi koska voi.
      Siksi koska ulkonäöllä ei ole väliä.
      Siksi koska kuka vaan voi olla mitä vaan.

      Miehetkin vois kokeilla, jos vaikka värin vaihto toisi uutta säpinää

    • blondi_9

      En tiedä. Kuulun siihen pieneen naisvähemmistöön joka ei värjää tukkaansa. No okei, joskus teininä, mutta en enää 20 vuoteen. Ja olen siis nyt 35v. Muuten meikkaan, pukeudun kivasti, laitan tukkani, käyn kampaajalla, salilla, lenkillä, matkoilla eli en ole mikään suohirviö :) tämä tarkennettakoon.

      No omakaan väri ei ole kirkas blondi vaan on vähän haalistunut iän myötä mutten ala tätä pehkoa valkaisemaan. Olen kelvannut tällaisenaankin ja jää yksi kemikaalikuorma saamatta elimistöön.

      Sellaiset epäluonnolliset viritykset ovat aika kamalia, paitsi tietysti nuorilla ymmärrän kaiken mutta en enää 30 ikäisillä.

    • Kurjaa jos ei voisi

      Kerro miksei voisi? Ai koska mies sanoo ettei voi?

      • selekärangaton

        Mä vaan ajattelin et tarviiko naisen luonostaan kokeilla saako huomiota.Suhteen ulkopuolelta vai onko olisiko syy jokin miehen logiikkaan sopiva ymmärrettävä. Naisellani ikää 40 vuotta olisiko joku henk. Kohtanen griisi??


      • 16ja9
        selekärangaton kirjoitti:

        Mä vaan ajattelin et tarviiko naisen luonostaan kokeilla saako huomiota.Suhteen ulkopuolelta vai onko olisiko syy jokin miehen logiikkaan sopiva ymmärrettävä. Naisellani ikää 40 vuotta olisiko joku henk. Kohtanen griisi??

        Ystävättäreni vaihtaa väriä noin joka toinen kuukausi. Ei hänen miehensä siitä mitään sano. No, heillä onkin hyvä liitto.


      • ...
        selekärangaton kirjoitti:

        Mä vaan ajattelin et tarviiko naisen luonostaan kokeilla saako huomiota.Suhteen ulkopuolelta vai onko olisiko syy jokin miehen logiikkaan sopiva ymmärrettävä. Naisellani ikää 40 vuotta olisiko joku henk. Kohtanen griisi??

        Voihan naisystävälläsi olla neljänkympin kriisi, aika monella on.
        Siksi hän luultavasti testailee mikä hiusten väri hänelle parhaiten sopisi tässä ikävaiheessa. Keski-ikäisille nimittäin harvoin sopivat enää yhtä voimakkaat värit, kuin nuorille. Ehkä hän on huomannut, että vanha väri ei enää sovi yhtä hyvin kuin ennen.


      • selekärangaton
        ... kirjoitti:

        Voihan naisystävälläsi olla neljänkympin kriisi, aika monella on.
        Siksi hän luultavasti testailee mikä hiusten väri hänelle parhaiten sopisi tässä ikävaiheessa. Keski-ikäisille nimittäin harvoin sopivat enää yhtä voimakkaat värit, kuin nuorille. Ehkä hän on huomannut, että vanha väri ei enää sovi yhtä hyvin kuin ennen.

        Kiitos.tuli asiallisia ja moneltakantilta vastaukset.


      • jspoegn
        selekärangaton kirjoitti:

        Mä vaan ajattelin et tarviiko naisen luonostaan kokeilla saako huomiota.Suhteen ulkopuolelta vai onko olisiko syy jokin miehen logiikkaan sopiva ymmärrettävä. Naisellani ikää 40 vuotta olisiko joku henk. Kohtanen griisi??

        Vastoin miesten yleistä kuvitelmaa, naiset eivät suinkaan tee kaikkea vain siksi, että haluaisivat testata saavatko huomiota muilta miehiltä. Esimerkiksi yksi syy voi olla, että hän HALUSI. Ei siihen edes tarvita mitään kriisiä (vaikka sellainenkin toki on mahdollista). Oletko itse koskaan vaihtanut autoa vain siksi, että olet halunnut? Oletko itse koskaan tehnyt jotain ensimmäistä kertaa esimerkiksi yli 20-vuotiaana? Aika monet tekevät uusia asioita koko elämänsä ajan, kokeilevat kaikkea. Hiusten värjääminen on lopulta aika pieni ja harmiton asia, mitä kokeilla, vai kuinka?


      • semmost se o
        jspoegn kirjoitti:

        Vastoin miesten yleistä kuvitelmaa, naiset eivät suinkaan tee kaikkea vain siksi, että haluaisivat testata saavatko huomiota muilta miehiltä. Esimerkiksi yksi syy voi olla, että hän HALUSI. Ei siihen edes tarvita mitään kriisiä (vaikka sellainenkin toki on mahdollista). Oletko itse koskaan vaihtanut autoa vain siksi, että olet halunnut? Oletko itse koskaan tehnyt jotain ensimmäistä kertaa esimerkiksi yli 20-vuotiaana? Aika monet tekevät uusia asioita koko elämänsä ajan, kokeilevat kaikkea. Hiusten värjääminen on lopulta aika pieni ja harmiton asia, mitä kokeilla, vai kuinka?

        nainen luultavasti vaan kyllästyi hiusväriinsä ja halusi kokeilla jotain uutta. ei siinä sen kummempaa.. rauhoitu


    • Mr. Wig

      Naisten tukan värjäys on sama kuin jos mies käyttäisi peruukkia...

      • ???

        Niinkö? Mihinkäs miesten hiusten värjäystä sitten olisi syytä verrata? Sekin on nimittäin melko yleistä nykyään nuorten miesten keskuudessa. Harrastavat sitä toki jotkut keski-ikäisetkin miehet.


    • munakarva.

      Kyllä pinkit, violetit tai vihreät pillunkarvat tekisi terää.

    • Olisipa vaihtopäitä

      Vaihtelunhalu, virkistyksen tarve, saman ja samanvärisen pään (hiukset) ja lantun (kasvot) ainainen ärsyttävä muuttumattomuus. Terve ihminen kaipaa muutosta, joskus pieniä, joskus suurempia. Mutta sisäinen elämä, henkinen habitus ja sielun maisema eivät hiusväristä miksikään muutu. Niin kuin mieähet ilmeisesti pelkäävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe