Tänne kanssa satikutia :)

älä vastaa

Mitä täällä oikein kuvittelevat niitä joulukorttejaan pätkiikö muisti vai onko valkikoiva kun ihmiset ovat vuosiakausia pitäneet yhteyttä sukulaisiaan tai turhiin tuttavuuksiin yrittäneet, yrittäneet ja vielä yrittäneet että yrittäjän palkinto pitäisi tästä saada niin joskus vain on todettava että ei ole kiinostava ihminen tai muuten täytä niitä kritereitä joita laittavat toinen toisilleen niin tyhmempikin olisi jo luovuttanut :) mutta kehtaavatkin ihmetellä että joulukorttiakaan ei laita :) Kuinka monille on nolooo yksipuolisesti pitää yhtetyttä kun Käytöshän se kertoo kuin pelkkä kaunis ajatus kun sehän tuntuu siltä että olisi itse pitänyt vuorovaikutusta yllä. Sitä voi tunutu kaikenlaista hölynpölyä mielessään kun minullakin on on vain kännykässä

älä vastaa
älä vastaa
ehkä vastaan
älä vastaa
älä vastaa :)

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En häiritse ketään

      En vastaa, sitä kun on vuosia soittaessaan saanut kuulla saman mm. kiva kun nsoitit olen niin ajatellut sinua jne..

      ai kun mukavaa että soitit ja tulit käymään olen niin ajatellut sinua

      ai sinä mukavaa että sinä edes muistat minä olen niin ajatellut sinua

      tai sitten jollakin on perunat kiehumassa :) kun yksipuolisesti pitää yhteyttä kuten sivistyneet jaksavat tehdä niin jossain vaiheessa sitä toteaa että ei se ajatus sitten muuhunb riittänytkään esim. tekoihin vaikka niin olivat ajatelleetkin.

      Toivotan jokaiselle hyvää uutta vuotta sekä terveyttä sekä kiitos rehellisyydestä että en ole kiinostava ihminen mitä nyt ajatuksen tasolla Yhtään ei harmita että ovat noin rehelisiä käytöksessään mutta sehän vähän naurataa kun "irmatäti " ei joulukottiakaan laita.

      Niin, miksiköhän :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe