Nyt on pensa halpaa, mutta?

Arvonen

Miks Osuskaupan ABC bensa on taas sitä kalleimpaa?
Sama Mariankadun osuskaupan paskapaikassa, miksi?
Miksi?

15

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+7

      Mitä Arvonen tähän kuuluu? Herra on ollut eläkkeellä jo pitkään.

      Paljon ajaville ABC:n bensa on aina halvinta. Täysiin 5%:n bonuksiin tarvittava 900€ tulee minulla kuukausittain täyteen pelkistä bensakuluista. Tuohon päälle maksutapaetu niin bonus on 5,5%.

      Mopoautolla 200km/kk ajavat ostakoon litkunsa muualta.

      • 1,379 / 1,499

        Taas tämä sama typerys joka ostaa ensin melkein 10% kalliimpaa bensaa, saa siitä viiden prossan idioottipoonuksen ja on helkkarin tyytyväinen kun tuli taas säästettyä.
        Kyllä voi osuuskaupan aivopesemä olla sitten säälittävä.
        Mistä näitä idiootteja Salossa riittää?


      • 18+7
        1,379 / 1,499 kirjoitti:

        Taas tämä sama typerys joka ostaa ensin melkein 10% kalliimpaa bensaa, saa siitä viiden prossan idioottipoonuksen ja on helkkarin tyytyväinen kun tuli taas säästettyä.
        Kyllä voi osuuskaupan aivopesemä olla sitten säälittävä.
        Mistä näitä idiootteja Salossa riittää?

        Kannattaa kuitenkin laskea.

        1. Etsi huoltoasema jossa on Salon halvin bensa ja ota hinta muistiin.
        2. Katso ABC:n hinta.
        3. Vähennä ABC:n hinnasta 5.5%.

        Yllätys: ABC:n bensa onkin halvempaa.
        Näin se on aina ollut kun olen noita vertaillut.

        Näin siis täysillä bonuksilla.


      • 1,379 / 1,499
        18+7 kirjoitti:

        Kannattaa kuitenkin laskea.

        1. Etsi huoltoasema jossa on Salon halvin bensa ja ota hinta muistiin.
        2. Katso ABC:n hinta.
        3. Vähennä ABC:n hinnasta 5.5%.

        Yllätys: ABC:n bensa onkin halvempaa.
        Näin se on aina ollut kun olen noita vertaillut.

        Näin siis täysillä bonuksilla.

        Höpö höpö, ABC bensa on aina kalliimpaa kuin Salon halvin.


    • bensasota

      No ei ole pakko tankata siellä. Itse asiassa on hyvä että bensasaa on selviä hintaeroja. Jos ei olisi, niin tietäisi alueella olevan bensakartellin. Joskus 15 v sitten oli jopa hintasota. Salossa oli välillä jos ei Suomen, niin ykköstien halvimmat bensat.

      • ikuinen osuuskauppa

        Minä olen aina asioinut osuuskaupassa, ja bonuksilla ostin parivuotta sitten kesämökille sängyt ja petivaatteet. Ja nyt vuoden bonuksilla sain hyvät talvikengät. Ja bonuksia voi sijoittaakin.
        Empä usko että missään toisessa liikkeessä saisi bonuksia noin paljon. Onneksi on vapautta käydä missä haluaa. Toisille sopii toisenlainen kauppa, minulle osuuskauppa.


      • WoiHywäTawaton
        ikuinen osuuskauppa kirjoitti:

        Minä olen aina asioinut osuuskaupassa, ja bonuksilla ostin parivuotta sitten kesämökille sängyt ja petivaatteet. Ja nyt vuoden bonuksilla sain hyvät talvikengät. Ja bonuksia voi sijoittaakin.
        Empä usko että missään toisessa liikkeessä saisi bonuksia noin paljon. Onneksi on vapautta käydä missä haluaa. Toisille sopii toisenlainen kauppa, minulle osuuskauppa.

        MInä en asioi suur-seudun osuuskaupassa vaan siellä missä on oikeasti edullista, siksi sainkin hommattua uudehkolle sängylle kesämökin.
        Tyhmille sopii ne kalliit bonukset, minulle oikeasti edulliset ostospaikat.


    • salo kallis!

      eesti 99cnt ja itärajalla vieläkin halvempaa...

    • öbc

      ABC 95 oct. Eesti ja itäraja 70 oct. Ja auto kiittää.

    • nain se menee....

      Kylläpä nyt Osuuskauppaa pannaan halvalla?
      Osuuskauppa on kohta kuin suomen valtion kirkko, jäsenet katoaa koska ikäryhmät vanhenee ja erotaan.
      Kirkko ja Osuuskauppa on kohta menneisyyttä, vetäkää papit ja läskiset osuuskauppaneuvokset pelastusliiivit päälle.

    • mersumies2

      Ostakaa dieseliä niin ei tarvitse itkeä siitä bensan hinnasta.

    • ihan sama

      Köyhälle on kaikki kallista ! Käydään vaan jokainen missä kaupassa itse halutaan, ja mihin rahat riittävät. Mistähän tämä osuuskauppa viha johtuu ? Jo -70 luvulla jotkut haukkuivat ihmisiä, jotka kävivät osuuskaupassa. Tietysti ymmärtää, että jotkut yksilöt haluavat ohjata toisia ihmisiä käymään tietyissä kaupoissa. Minä en välitä yhtään missä kaupoissa naapurit, tutut tai tuntemattomat käyvät tankkaamassa tai ostoksilla.

      • Alfons K. Iso-Kyrppä

        www.polttoaine.fi - onnea vaan ossuuskaupalle, teillä taas korkeimmat hinnat siellä.
        On se vaan tyhmää maksaa.............................


    • jbxnxkxkfnndkffkk

      Boonus. Boonus. Bäää. Bää. Bääbää.
      Ruokakin on prismassa boonuksen kanssa melkein yhtä halpaa kuin lidlissä ilman alennuksia.
      Kyllä sitä mielellään suomi-lammas maksaa viisikymppiä ylimääräistä niin saa parikymppisen takaisin joka kuukausi. Bää.

    • noi läskiperfseet

      Niin ,miksi se on niin kallista Osskauppojen asemilla, miksi?

      MIKSI SE BENSA MAKSAA NIIN PALJON?
      Siellä varmaan koko ajan jokin "AARIO" vetää välistä, muuta selitystä tälle kiskonnalle ei ole.
      Joskos ylihinnalla lapin mökit rahoitetaan ja läskit siellä taitytöillä saunotetaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe