Mistä tämä johtuu??

Ote kiristyy

Olen jatkanut narsistin kanssa vei austa jo yli kolme vuotta. Itse olen täysin koukussa enkä näe ulospääsyä vaikka emme asu yhdessä emmekä seurustele tällä hetkellä. Mistä Haitista se johtuu että kun olemme päivän tai pari yhdessä niin tuntuu hyvältä ja ajattelen että nythän tämä alkaa sujua. Ei ole ongelmia. Sitten kun lähden hänen luotaan niin alkaa ahdistus kasvamaan ja lopulta on tunne että pakko soittaa hänelle ja olisi palava tarve nähdä. Tyypin kanssa on ollut vaikka mitä juttuja, en jaksa selvittää niitä mutta varmasti on narsistista kyse. Ja irti en meinaa päästä, aina hän ottaa yhteyttä tai sitten minä. Tuntuu että oma mielenterveys alkaa kärsiä kohta. Nyt pari kuukautta on ollut aika tasaista mutta joku vaan siinä on että ahdistun kun en ole hänen luonaan tai jos yhteyttä ei puolin tai toisin otetan. Mistä tämä tulee? Hän vaan pitää niin hyvänä kun nähdään ja kehuu ym. Sitten tulee jotain ihmeellistä väliin joka ensin tuntuu pistolla sydämessä ja lopulta kuitenkin tunnen että olen vielä enemmän kiinni hänessä. Ihan mitättömiä juttuja esim minulle tulee mustasukkainen olo tai huomaan jostain että sivulauseesta ymmärrän että en ole hänelle tärkein. Tai sitten hän kylmenee juuri kun odotan että ilmapiiri olisi todella lämmin. Tämä vaan käy voimille ja en kohta tajuu enää onko narsisti vai mikä hänellä on. Jotain tukea vaan tässä koitan hakea, en saarnaa jättämisestä, siihen en taida pystyä. Olen koukussa mutta en rakasta..

24

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Jotain tukea vaan tässä koitan hakea, en saarnaa jättämisestä, siihen en taida pystyä. Olen koukussa mutta en rakasta.."

      Äkkiseltään tuli mieleen tarinasi luettuani, että laitas tuohon palstahakuun sanat ei ollut normaali niin löydät monta keskusteluviestiä jossa pohditaan tuontapaista tilannetta kuin sinullakin.

    • näin meillä

      Pari vuotta kun olet vielä,niin huomaat minkä kans elät.Hän osaa kaikki temput.Tekee sinusta pikkusen mustasukkaisenki,vain sen takia,että pysyt vierellä.Lämpenee ja kylmenee,kaikki niin tuttua.

    • diagnooshi

      Olet läheisriippuvainen.

    • oivoivoivoiiii

      Niin tuttua tekstiä ja tuntemuksia. Mä olen järkiintynyt lukuisia kertoja, jostain ihmeen syystä hän saa mut yhä uudelleen otteeseensa. Antaa, ottaa, kylmenee. Antaa, ottaa, kylmenee.

      Ja se mitä mietit on juuri tuota, hän viekottelee, kehuu, ylentää, ja juuri kun luulet että kaikki on ihanaa, niin jotain tapahtuu, joka kerta. Tämän jälkeen jäät kaipaamaan sitä mitä oli, niitä tunteita mitä hän herätti sinussa, ja kun hän ajan päästä tulee tarjoamaan niitä samoja asioita, sinä koukussa olevan otat vastaan sen mitä annetaan, päätyen taas samaan ahdistavaan olotilaan joka tulee kun hän vie sen kaiken pois ottaen sinun tarjoamasi lähteen ensin.

    • Vastaus aloittajan

      Vastaus aloittajan kysymykseen.

      Olet taipuvainen nojaamaan toiseen ihmiseen. Sinulla on itsetunnossasi vakavaa puutetta. Et suojele itseäsi etkä aiokaan suojella. Kaadat toisten harteille vastuuta omista elämästäsi. Olet antanut narsistille itsesi ja kyselet syitä maailmalta tyyliin: "Voi maamoni miten minua näin maailma koittelee?"

      Ehkä vain voit jatkaa nautiskelua ja syyttää epäkelpoja neuvoja siitä, että kaikki menee pieleen.

      Ehkä menet terveyskeskukseen ja sanot siellä, että et pysty vastaamaan itsestäsi, niin eiköhän se asia siitä sitten etene.

      • Jatkan vielä vast.

        Jatkan vielä vastaustani kysymyksellä, että jatkaisitko suhteessa jos siinä ei olisi seksiä?


      • sivusta.com
        Jatkan vielä vast. kirjoitti:

        Jatkan vielä vastaustani kysymyksellä, että jatkaisitko suhteessa jos siinä ei olisi seksiä?

        Siis puuttuuko multa rivien välistä lukutaito, vai missä kohtaa ap. mainitsi ettei suhde sisällä seksiä?


      • En tiedä mistä
        sivusta.com kirjoitti:

        Siis puuttuuko multa rivien välistä lukutaito, vai missä kohtaa ap. mainitsi ettei suhde sisällä seksiä?

        En tiedä mistä välistä luet, mutta mikä minun kysymyksessäni viittaa mainitsemaasi seikkaan, eli mitä tarkoitat?


      • sivusta.com
        En tiedä mistä kirjoitti:

        En tiedä mistä välistä luet, mutta mikä minun kysymyksessäni viittaa mainitsemaasi seikkaan, eli mitä tarkoitat?

        Miten sinun kysymyksesi liittyy ap:n tilanteeseen? Pitäisitkö itse likaista paitaa?


      • Liittyy siten, että
        sivusta.com kirjoitti:

        Miten sinun kysymyksesi liittyy ap:n tilanteeseen? Pitäisitkö itse likaista paitaa?

        "Jatkan vielä vastaustani kysymyksellä, että jatkaisitko suhteessa jos siinä ei olisi seksiä? "

        Liittyy siten, että olen sitä mieltä, että vastausta hänen asettamaansa kysymykseen pitää etsiä seksin puolelta.

        "Mistä tämä johtuu?? "

        Kun on suhteessa narsistiin, niin asiat on ikävä kyllä nostettava pöydälle ja kaikessa raadollisuudessaan totuus on nähtävä, jos aikoo irrottautua. Jos ei pysty nousemaan tapahtumien yläpuolelle, niin kyllä se narsisti käyttää hyväkseen keneen on näppinsä iskenyt.

        Narsistillahan kyse ei ole seksistä, sen se taikoo mistä tahansa itselleen, vaan muusta sopivasta hyväskikäytöstä.

        Ymmärrä äläkä venkslaa asioita, jotka ovat muutenkin sekaisin.


      • Sinulta sensijaan
        sivusta.com kirjoitti:

        Miten sinun kysymyksesi liittyy ap:n tilanteeseen? Pitäisitkö itse likaista paitaa?

        "Siis puuttuuko multa rivien välistä lukutaito, vai missä kohtaa ap. mainitsi ettei suhde sisällä seksiä? "

        Sinulta sensijaan voisin kysyä, että oletko pilvessä. Ensin laitat väärän kysymyksen ja sitten vielä kun saat selvennöksen alat venkuloimaan.


      • sivusta.com
        Sinulta sensijaan kirjoitti:

        "Siis puuttuuko multa rivien välistä lukutaito, vai missä kohtaa ap. mainitsi ettei suhde sisällä seksiä? "

        Sinulta sensijaan voisin kysyä, että oletko pilvessä. Ensin laitat väärän kysymyksen ja sitten vielä kun saat selvennöksen alat venkuloimaan.

        Hahha. Aina vaan hämäräksi menee. Siis millä lailla Kysymykseni oli väärä?


      • Seksiiiiiiiii
        sivusta.com kirjoitti:

        Hahha. Aina vaan hämäräksi menee. Siis millä lailla Kysymykseni oli väärä?

        siks ku narsisti haluu puhuu seksistä


      • Jätän teidät omaan
        Seksiiiiiiiii kirjoitti:

        siks ku narsisti haluu puhuu seksistä

        Jätän teidät omaan alhaisuuteenne ajattelemaan asioita, joista minä en tiedä yhtään mitään. Mikä on teille huonoa, ei ole minulle sitä. En myöskään voi mitään loogisen ajattelukyvyn puutteellenne enkä kehnolle sisälukutaidollenne.


      • ex leikkikalu
        Seksiiiiiiiii kirjoitti:

        siks ku narsisti haluu puhuu seksistä

        Narsistimies on kiusanhenki. Huomioi sinut alussa suureellisesti. Ei vonkaa seksiä,mutta antaa ymmärtää,että tulossa on jotain mahtavaa. Muutenkin,puhuu tulevista matkoistamme,asuinpaikoistamme. Heti alkuun käyttää Me-sanaa. Antaen ymmärtää,että hän on tosissaan.
        Kun seksiä sitten on,hän on kyllä mestari siinä. Nainen on sulaa vahaa hänen vahvoilla käsivarsillaan. Ja tähän loukkuun voi jäädä. Odottamaan taas sitä ihanuutta ja autuutta.
        Hän lupaa tätä herkkua joka päivä.
        Mutta,näin ei käy.
        Nyt hän vetäytyy koko suhteesta. Ei vastaa puhelimeen,ei soita,ei tekstaa.
        Kun hän vihdoin soittaa,sanoo kylmästi: " Unohda koko juttu"
        Tässä kohtaa olet täysin shokissa. Tulee häpeä,ikävä,kaipaus,kaikki.
        Mietit,mitä tein väärin? Miksi en kelpaa. Olenko niin ruma?
        Jos narsistimies ottaa jonkun ajan kuluttua yhteyttä,niinkuin mitään ei olisi tapahtunut,täytyy olla tosi vahva tyyppi,ettei lankea häneen. Ja seksiin.
        Hän on jälleen ovela,eikä ehdota suoraan mitään.
        Nyt on päätöksen aika.
        Sinun on täysin hylättävä tämä narsistimies.
        Joko hakemalla laastarisuhteen tai muutettava pois tai jotain.
        Sinun on pakko nousta narsistin yläpuolelle. Muuten kärsit tuskaa joka päivä. Aina.
        Unohda narsistimies. Hänen valheelliset suunnitelmansa,hänen tunteettomuutensa.
        Sinä päätät,että sinusta ei tule narsistin leikkikalua.


      • Hieno kuvaus.
        ex leikkikalu kirjoitti:

        Narsistimies on kiusanhenki. Huomioi sinut alussa suureellisesti. Ei vonkaa seksiä,mutta antaa ymmärtää,että tulossa on jotain mahtavaa. Muutenkin,puhuu tulevista matkoistamme,asuinpaikoistamme. Heti alkuun käyttää Me-sanaa. Antaen ymmärtää,että hän on tosissaan.
        Kun seksiä sitten on,hän on kyllä mestari siinä. Nainen on sulaa vahaa hänen vahvoilla käsivarsillaan. Ja tähän loukkuun voi jäädä. Odottamaan taas sitä ihanuutta ja autuutta.
        Hän lupaa tätä herkkua joka päivä.
        Mutta,näin ei käy.
        Nyt hän vetäytyy koko suhteesta. Ei vastaa puhelimeen,ei soita,ei tekstaa.
        Kun hän vihdoin soittaa,sanoo kylmästi: " Unohda koko juttu"
        Tässä kohtaa olet täysin shokissa. Tulee häpeä,ikävä,kaipaus,kaikki.
        Mietit,mitä tein väärin? Miksi en kelpaa. Olenko niin ruma?
        Jos narsistimies ottaa jonkun ajan kuluttua yhteyttä,niinkuin mitään ei olisi tapahtunut,täytyy olla tosi vahva tyyppi,ettei lankea häneen. Ja seksiin.
        Hän on jälleen ovela,eikä ehdota suoraan mitään.
        Nyt on päätöksen aika.
        Sinun on täysin hylättävä tämä narsistimies.
        Joko hakemalla laastarisuhteen tai muutettava pois tai jotain.
        Sinun on pakko nousta narsistin yläpuolelle. Muuten kärsit tuskaa joka päivä. Aina.
        Unohda narsistimies. Hänen valheelliset suunnitelmansa,hänen tunteettomuutensa.
        Sinä päätät,että sinusta ei tule narsistin leikkikalua.

        Hieno kuvaus. Seksuaalisuudella on valtava voima ihmiseen. Don Juan tyyppinen narsisti tietää tuon ja käyttää sitä hyväkseen sellaisella häikäilemättömyydellä ja raakuudella, että sitä ei kohta ymmäräkään kuka ei ole kokenut.
        Minä putosin polvilleni ja huusin suoraa huutoa kun narsisti-psykopaatti jätti minut jatkaakseen kaljajuhliaan ja kaljanaistensa kanssa pelehtimistä.


      • 1=sekaisin
        ex leikkikalu kirjoitti:

        Narsistimies on kiusanhenki. Huomioi sinut alussa suureellisesti. Ei vonkaa seksiä,mutta antaa ymmärtää,että tulossa on jotain mahtavaa. Muutenkin,puhuu tulevista matkoistamme,asuinpaikoistamme. Heti alkuun käyttää Me-sanaa. Antaen ymmärtää,että hän on tosissaan.
        Kun seksiä sitten on,hän on kyllä mestari siinä. Nainen on sulaa vahaa hänen vahvoilla käsivarsillaan. Ja tähän loukkuun voi jäädä. Odottamaan taas sitä ihanuutta ja autuutta.
        Hän lupaa tätä herkkua joka päivä.
        Mutta,näin ei käy.
        Nyt hän vetäytyy koko suhteesta. Ei vastaa puhelimeen,ei soita,ei tekstaa.
        Kun hän vihdoin soittaa,sanoo kylmästi: " Unohda koko juttu"
        Tässä kohtaa olet täysin shokissa. Tulee häpeä,ikävä,kaipaus,kaikki.
        Mietit,mitä tein väärin? Miksi en kelpaa. Olenko niin ruma?
        Jos narsistimies ottaa jonkun ajan kuluttua yhteyttä,niinkuin mitään ei olisi tapahtunut,täytyy olla tosi vahva tyyppi,ettei lankea häneen. Ja seksiin.
        Hän on jälleen ovela,eikä ehdota suoraan mitään.
        Nyt on päätöksen aika.
        Sinun on täysin hylättävä tämä narsistimies.
        Joko hakemalla laastarisuhteen tai muutettava pois tai jotain.
        Sinun on pakko nousta narsistin yläpuolelle. Muuten kärsit tuskaa joka päivä. Aina.
        Unohda narsistimies. Hänen valheelliset suunnitelmansa,hänen tunteettomuutensa.
        Sinä päätät,että sinusta ei tule narsistin leikkikalua.

        Mä olen monta kertaa päättänyt, että en enää ole missään tekemisissä hänen kanssaan. Kuukauden kahden päästä hän ottaa yhteyttä ja minä lankeaa uudelleen, pikkuhiljaa vastustellen. Osahan hän olla niin ihana halutessaan. Sitten kun olen pikkasen päässyt unohtamaan totuutta, hän jättää mut kylmästi ilman mitään, hän vain katoaa saavuttamattomiin. Vastaa yhteydenottojen kyllä, mutta kylmästi. Kun mä reagoin siihen puolestani olemalla ottamatta minkäänlaista yhteyttä häneen, aloittaa hän aina jossain välissä sitten uuden liehittelyn. Ja ympyrä pyörii uuden pyöräyksen. Nyt jälleen olen tilanteessa jossa olen päättänyt, että sanon lopullisesti hyvästit ja pysyn päätöksessäni. No toisin kävi perkele. Nyt kun hän otti yhteyttä, olin taas hänelle egonpönkittäjä ja ystävällinen vaikka tarkoitus oli olla noteeraamatta hänen yhteydenottoja mitenkään. Kuulostaa sairaalta, en osaa itsekkään selittää. Kai nautin jotenkin hänen huomiosta, siitä että hän haluaa mua. Että juuri jän haluaa mua. Kun jossain välissä tajusin, että kaikki tunteetkin olivat näytelmää, se jätti mut johonkin loukkuun jossa alitajuntaisesti yritän saada todistusta ettei näin ollutkaan, vaikka tiedän että niin se vain oli. Hän vain manipuloi ja esitti/peilasi mulle mun omia tunteita häntä kohtaan. Eli siis. Nyt mun täytyisi siis olla vastaamatta yhteenkään yhteydenottoon, se tuntuu jotenkin niin vaikealta. Ennemmin keksisin jotain älytöntä välttyäkseni siltä, niin että hän ei vaan enää ottaisi yhteyttä muhun.

        Nyt tuli kyllä sekava sepustus :D


      • Ei ollut yhtään
        1=sekaisin kirjoitti:

        Mä olen monta kertaa päättänyt, että en enää ole missään tekemisissä hänen kanssaan. Kuukauden kahden päästä hän ottaa yhteyttä ja minä lankeaa uudelleen, pikkuhiljaa vastustellen. Osahan hän olla niin ihana halutessaan. Sitten kun olen pikkasen päässyt unohtamaan totuutta, hän jättää mut kylmästi ilman mitään, hän vain katoaa saavuttamattomiin. Vastaa yhteydenottojen kyllä, mutta kylmästi. Kun mä reagoin siihen puolestani olemalla ottamatta minkäänlaista yhteyttä häneen, aloittaa hän aina jossain välissä sitten uuden liehittelyn. Ja ympyrä pyörii uuden pyöräyksen. Nyt jälleen olen tilanteessa jossa olen päättänyt, että sanon lopullisesti hyvästit ja pysyn päätöksessäni. No toisin kävi perkele. Nyt kun hän otti yhteyttä, olin taas hänelle egonpönkittäjä ja ystävällinen vaikka tarkoitus oli olla noteeraamatta hänen yhteydenottoja mitenkään. Kuulostaa sairaalta, en osaa itsekkään selittää. Kai nautin jotenkin hänen huomiosta, siitä että hän haluaa mua. Että juuri jän haluaa mua. Kun jossain välissä tajusin, että kaikki tunteetkin olivat näytelmää, se jätti mut johonkin loukkuun jossa alitajuntaisesti yritän saada todistusta ettei näin ollutkaan, vaikka tiedän että niin se vain oli. Hän vain manipuloi ja esitti/peilasi mulle mun omia tunteita häntä kohtaan. Eli siis. Nyt mun täytyisi siis olla vastaamatta yhteenkään yhteydenottoon, se tuntuu jotenkin niin vaikealta. Ennemmin keksisin jotain älytöntä välttyäkseni siltä, niin että hän ei vaan enää ottaisi yhteyttä muhun.

        Nyt tuli kyllä sekava sepustus :D

        Ei ollut yhtään sekava minusta. Minä ymmärrän ihan tismalleen mitä tarkoitat. Noinhan se menee. Minulla ja narsisti-psykopaatillani on ainoastaan vähän toisenlainen kaava. Koska minä olen niin agressiivinen niin narsisti-psykopaatin on oltava varovaisempi.


    • sivusta.com

      Tiedätkö, tarkoituksenani oli juuri pahoitella että pistetäänpä raskaan maanantain piikkiin kommenttini. Luin uudelleen kirjoituksesi. Olin ymmärtänyt kysymyksesi niin että kysyit yleisesti (olisitko parisuhteessa jossa ei ole seksiä) vaikka aivan selkeästi kysyit ap:lä pysyisikö hän tuossa suhteessaan ilman sitä. Anteeksi alhaisuuteni.

      • Ihanaa kun joku

        Ihanaa kun joku täälläkin palstalla pyytää anteeksi, saat tietenkin :)


      • Ex-leikkikalu
        Ihanaa kun joku kirjoitti:

        Ihanaa kun joku täälläkin palstalla pyytää anteeksi, saat tietenkin :)

        Ex-leikkikalu
        Narsistimiehestä vielä. Hän pitää pihdeissään ja odotuttaa itseään. Kun hän ei vonkaa seksiä, se tarkoittaa sitä,että häneltä sitä seksiä melkein täytyy pyytää.
        Kun tekee itsensä niin tykö kuin vain mahdollista Parhaat alusvaatteet. Flirttailut,esileikit ym. Kauniiksi laittautuminen.
        Saatat saada posken silityksen. Ei muuta. Kuin kaadettaisi kylmää vettä niskaan. Kiduttavaa elämää.
        Kun sitten on seksin aika,olet odottanut sitä niin kauan,että sulat kiihkoon hänen sylissään.
        Tämä on hänen suurin aseensa. Naisen on kerjättävä häneltä seksiä.
        Nainen ei petä narsistimiestä,kun odottaa sitä yhteydenottoa ja suurta hurmiota hänen kanssaan.
        Eroon pääseminen hänestä on silti pakko.
        Tällaista ei kenenkään psyyke kestä pidemmän päälle.


      • huhhuhhu
        Ex-leikkikalu kirjoitti:

        Ex-leikkikalu
        Narsistimiehestä vielä. Hän pitää pihdeissään ja odotuttaa itseään. Kun hän ei vonkaa seksiä, se tarkoittaa sitä,että häneltä sitä seksiä melkein täytyy pyytää.
        Kun tekee itsensä niin tykö kuin vain mahdollista Parhaat alusvaatteet. Flirttailut,esileikit ym. Kauniiksi laittautuminen.
        Saatat saada posken silityksen. Ei muuta. Kuin kaadettaisi kylmää vettä niskaan. Kiduttavaa elämää.
        Kun sitten on seksin aika,olet odottanut sitä niin kauan,että sulat kiihkoon hänen sylissään.
        Tämä on hänen suurin aseensa. Naisen on kerjättävä häneltä seksiä.
        Nainen ei petä narsistimiestä,kun odottaa sitä yhteydenottoa ja suurta hurmiota hänen kanssaan.
        Eroon pääseminen hänestä on silti pakko.
        Tällaista ei kenenkään psyyke kestä pidemmän päälle.

        Tämä kaikki mitä sinä kirjoitat on niin tuttua mulle.


      • Ei ollut normaali
        huhhuhhu kirjoitti:

        Tämä kaikki mitä sinä kirjoitat on niin tuttua mulle.

        Niin tuttua niin tuttua.. Valitettavasti. Ja nyt vielä kun olen kipeästi avun tarpeessa. Ensin luvataan apua. Kun sitä pyydän niin ei mitään. Seksi kuitenkin kelpaa silloin kun hän sitä haluaa.


      • Minulla on jotenkin
        Ei ollut normaali kirjoitti:

        Niin tuttua niin tuttua.. Valitettavasti. Ja nyt vielä kun olen kipeästi avun tarpeessa. Ensin luvataan apua. Kun sitä pyydän niin ei mitään. Seksi kuitenkin kelpaa silloin kun hän sitä haluaa.

        Minulla on jotenkin sellainen oli, että tuo sinun suhteesi on aiheuttanut sen muunkin avuntarpeesi. Kaikki tuollainen vaikuttaa sellaiseen, usko tai älä. Tiedän asiasta jotain, jos olen arvannut oikein vaikeutesi oikein.

        Sen kuitenkin sanon, että se, että nojailet narsistiin ja odotat häneltä ihmisen toimintaa, on sama kuin odottaisit ihmisen toimintaa sisiliskolta. Vaikka on väärin verrata narsistia eläimeen, koska suurin osa eläimistä on terveitä oman lajinsa edustajia, mutta tuota on muuten niin vaikea selittää.

        Yhtä hyvin voit selittää asiasi jollekin liskolle ja odottaa, että tämä antaisi jotain omaa panostaan sinulle. Et ole sitä uskonut, mutta asia käy yhä selvemmäksi. Narsistia voi verrata myös seinään. Syvällä sisimmässään narsisti tulee vastaan yhtä paljon kuin seinä, narsisti pystyy yhtäpaljoon empatiaan kuin seinä.

        Seinäkin on vain siitä parempi, että se pysyy edes paikoillaan. Narsisti menee omia menojaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe