Hyvää Joulua kaikille!

Hyvää Joulua

Hyvää Joulua! Nyt vain muutama päivä jouluun.Toivottavasti kaikki saavat lahjoja!

46

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää Joulua

      Hyvää Joulua

      • Sitä samaa

        Sitä samaa


      • 5:3
        Sitä samaa kirjoitti:

        Sitä samaa

        Hyvää Joulua!


    • Saavat kaikki

      Siis lahjoja. Toivottavasti!
      Ja jos vielä pukki käy, niin lahjat tulevat sitten myöhemmin.

      • 9 kk

        No jos pukki käy, lahja tulee 9kuukauden päästä


    • Charmaa

      Hyvää Joulua tanssikansalle!

    • Pukin pikku apuri

      "Toivottavasti kaikki saavat lahjoja!"

      Kaikki eivät saa, lahjattomat harjootteloo.

    • ylenaikaista

      Kannattaisiko perustaa ihan oma joulupalsta. Voisit siellä toivotella niin paljon kuin haluat.

      • tangon huumaa

        Älä viitsi.
        Ainoo järkevä viestiketju pitkään aikaan.

        Hyvää Joulua tanssiväelle!

        T. tangon huumaa


      • Rauhaaaah
        tangon huumaa kirjoitti:

        Älä viitsi.
        Ainoo järkevä viestiketju pitkään aikaan.

        Hyvää Joulua tanssiväelle!

        T. tangon huumaa

        Joulumieltä ja ennen kaikkea RAUHAA tanssiväelle. Voisittekohan mitenkään lopettaa kinastelun edes jouluksi?


      • Jouluahdistus
        Rauhaaaah kirjoitti:

        Joulumieltä ja ennen kaikkea RAUHAA tanssiväelle. Voisittekohan mitenkään lopettaa kinastelun edes jouluksi?

        Ei tanssiväki täällä kinastele, vaan uutta tanssipaikkaa järjettömyyteen asti inhoava trolli vain toteuttaa omaa pikku agendaansa. Eiköhän pahin vaihe mene ohi toukokuuhun mennessä.


      • Tiptaptipu
        tangon huumaa kirjoitti:

        Älä viitsi.
        Ainoo järkevä viestiketju pitkään aikaan.

        Hyvää Joulua tanssiväelle!

        T. tangon huumaa

        Todellakin: Hyvää joulua kaikille parkettien kuluttajille!

        Niin ja tietenkin myös kaikille tansseja järjestäville sekä soittajille, äänimiehille ja roudareille - ilman Teitä ei olisi ikimuistoisia tanssi-iltoja.

        Kiitos myös kaikista upeista tanssikokemuksista - osa säilyy muistoissani ikuisesti. Ja niiden vuoksi suuntaan autoni nokan yhä uudelleen tanssipaikoille.

        Kiitos myös sinulle Tangon huumaa - en tiedä, olenko vielä päässyt käsivarsillesi ihan oikeasti, mutta ainakin virtuaalisesti kommenttejasi luettuani - ja hyvää joulua myös avokillesi. Täytyy myöntää, että ihan pikkaisen olen kyllä kateellinen ;)

        Sinääminää - antoisaa joulunaikaa myös sinulle!

        Tavataan parketeilla, myös ensi vuonna ;)


      • tangon huumaa
        Tiptaptipu kirjoitti:

        Todellakin: Hyvää joulua kaikille parkettien kuluttajille!

        Niin ja tietenkin myös kaikille tansseja järjestäville sekä soittajille, äänimiehille ja roudareille - ilman Teitä ei olisi ikimuistoisia tanssi-iltoja.

        Kiitos myös kaikista upeista tanssikokemuksista - osa säilyy muistoissani ikuisesti. Ja niiden vuoksi suuntaan autoni nokan yhä uudelleen tanssipaikoille.

        Kiitos myös sinulle Tangon huumaa - en tiedä, olenko vielä päässyt käsivarsillesi ihan oikeasti, mutta ainakin virtuaalisesti kommenttejasi luettuani - ja hyvää joulua myös avokillesi. Täytyy myöntää, että ihan pikkaisen olen kyllä kateellinen ;)

        Sinääminää - antoisaa joulunaikaa myös sinulle!

        Tavataan parketeilla, myös ensi vuonna ;)

        Voi Kiitos! Tiptaptipu :-)

        "Kiitos myös sinulle Tangon huumaa - en tiedä, olenko vielä päässyt käsivarsillesi ihan oikeasti, mutta ainakin virtuaalisesti kommenttejasi luettuani - ja hyvää joulua myös avokillesi. Täytyy myöntää, että ihan pikkaisen olen kyllä kateellinen ;)"

        Toi kommentti lämmitti sydäntä.
        Menin ihan sanattomaksi.

        Tansseissa nähdään, ehkä jopa osuis "hakukin" kohdalleen ja mielunmin jollakin hitaalla.

        Hyvää Joulun aikaa Sinulle
        ja kaikille muillekin tanssipalstalaisille.


    • parastajoulua

      Paras kirjoitus !

    • pukki tuleeee

      Hyvää Joulua!

    • erityisen hyvää

      Oikein Hyvää Joulua!

    • Tanssi ja minä <3

      Hyvää Joulua myös minulta. Muuta en toivo pukilta, toisi vaan selän parannuslääkkeet, että pääsisin jo tapaninpäivän tansseihin.

      • Jouluiloa

        Oijoi! Hyvää paranemista, toivottavasti pääset tansseihin!


      • Tanssi ja minä <3
        Jouluiloa kirjoitti:

        Oijoi! Hyvää paranemista, toivottavasti pääset tansseihin!

        Kiitos, täytyy vaan uskoa lujasti eikä menettää toivoa ja tanssia ajatuksissa niiden ihanasti vievien kanssa :-)


    • Lahjoja tulossa

      Pukki tulee ja tuo lahjoja.

    • Tuhmat kirjoittajat

      Oletko ollut kiltti kirjoittaja? Joku tälle palstalle kirjoitteleva tuskin saa lahjoja! Hyvää Joulua!

      • pukkia odottava

        Olen ollut tosikiltti koko vuoden ... en ole antanut yhtäkään tanssirukkasta koko vuonna joten luulen että pukki ovelle kolkuttaa.

        Noo .. olen kyllä antanut muutamat seurustelutarjousrukkaset koska syvemmät tunteet ovat puuttuneet, joten antakaa anteeksi hyvät herrat.

        Odottelen siis pukkia jolle sydän sykkii muutoinkin kuin parketeilla.


      • pukkia odottava
        pukkia odottava kirjoitti:

        Olen ollut tosikiltti koko vuoden ... en ole antanut yhtäkään tanssirukkasta koko vuonna joten luulen että pukki ovelle kolkuttaa.

        Noo .. olen kyllä antanut muutamat seurustelutarjousrukkaset koska syvemmät tunteet ovat puuttuneet, joten antakaa anteeksi hyvät herrat.

        Odottelen siis pukkia jolle sydän sykkii muutoinkin kuin parketeilla.

        .... ja piti toivottaa tanssivaa, kivaa, upeaa, rauhallista ja sydämellistä joulua kaille tutuille ja tuntemattomille joita olen kohdannut tansseissa ....


      • 4+14
        pukkia odottava kirjoitti:

        Olen ollut tosikiltti koko vuoden ... en ole antanut yhtäkään tanssirukkasta koko vuonna joten luulen että pukki ovelle kolkuttaa.

        Noo .. olen kyllä antanut muutamat seurustelutarjousrukkaset koska syvemmät tunteet ovat puuttuneet, joten antakaa anteeksi hyvät herrat.

        Odottelen siis pukkia jolle sydän sykkii muutoinkin kuin parketeilla.

        Tyypillinen nainen, valitsee seurustelukumppanin tunteiden perusteella. Ei sitten kannata ihmetellä, jos se komea hurmaava pelimies osoittautuu pettäjäksi tai hakkaajaksi tai ihan vain tyhmäksi. Kumppani pitäisi valita järkiperustein; tunteet tulevat sitten siitä, että valinta on molemminpuolista.


      • Tanssi ja minä <3
        4+14 kirjoitti:

        Tyypillinen nainen, valitsee seurustelukumppanin tunteiden perusteella. Ei sitten kannata ihmetellä, jos se komea hurmaava pelimies osoittautuu pettäjäksi tai hakkaajaksi tai ihan vain tyhmäksi. Kumppani pitäisi valita järkiperustein; tunteet tulevat sitten siitä, että valinta on molemminpuolista.

        Hyvää Joulua sinullekin 4 14. Toivon pukilta sinulle positiivista ajattelua ja iloista mieltä. Tunteella se kumppani valitaan, mutta täytyy myös osata nähdä syvemmälle ja osata lähteä pois jos on valinnut väärin.


      • pukkia odottava
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Hyvää Joulua sinullekin 4 14. Toivon pukilta sinulle positiivista ajattelua ja iloista mieltä. Tunteella se kumppani valitaan, mutta täytyy myös osata nähdä syvemmälle ja osata lähteä pois jos on valinnut väärin.

        Niinpä .. kumpa ajattelisi edes jouluna positiivisesti.

        En todellakaan tuijota miehessä ulkonäköä ja rentut kartan. Arvostan suomalaista työssäkäyvää, uskollista miestä joka on minua hiemn pidempi ettei kaadu halatessa ... ja osaa muutaman askeleen tanssia.

        Jos tämmä lempparijoulubiisini iskee musiikillisesti ja tanssillisesti niin siitä voi jo aoittaa ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=hedKbsb22fY


    • RAUHALLISTA JOULUA!

      Hyvää Joulua!

    • 20+11

      Toivottavasti kukaan ei saa lahjoja. Lahjat ovat kapitalistien hölmöilyä.

    • uus vuos

      Hyvää Joulua ja mukavaa tulevaa vuotta.

    • Jouluntoivotuksin

      Kaikille oikein Hyvää Joulua!

    • KKKKKKKKK

      HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!

    • sitä samaa

      Sitä samaa

    • Kulkuset

      Kulkuset kulkuset kilvan helkkäilee

    • Kaikilla joulu !

      Hou hou. Kaikki mukaan joulun viettoon.

    • kohta pukkituleeeee

      Kohta pukki tuleeeeee

    • Joulun odotust

      Hyvää Joulua!

    • Kaikille mukavaa joulua

      Hyvää Joulua!

    • 24 hyvää joulua

      Kaikille suomi24anssi palstan lukijoille Hyvää Joulua!

    • Hyvän Joulun toivotukset

      Hyvän Joulun Toivotukset

    • Hyvää joulunaikkaa

      Hyvää Joulua!

    • Joulua meille

      Kaikille joulua

    • TULEE SE

      PUKKI TULOSSA?

    • joulu-pukki3

      Hyvää Joulua palstalaisille, myös Humpikselle hyvää joulua !

    • Äinään Miäs

      Fantastista Joulua itse kullekin säädylle!

      Joulutervehdyksiin tarkoitetut varat olen käyttänyt tänä vuonna
      PHSOTEY:n Päijät-Hämeen keskussairaalan psykiatrien osaston 8:n Jukolan
      henkilökunnan tukemiseen.

      • Ruusuunko ?!

        Joulu alkaa kyl jo olla ohi ja suuntaus on Tapanintansseihin mies hyvä !!

        Kaikille hyviä Tapsantansseja !!


    • tapsantanssit3

      Ruusuun , todellakin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe